Jump to content

Desfacere valva EGR -> Passat B6


Tinu8800
 Share

Postare recomandată

EGR-ul de la BMP nu are membrana. Daca tija nu e gripata si firele au continuitate pana la ECU atunci nu ramane decat inlocuire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ideea e ca masina merge perfect singura treaba e ca am senzorul aprins in bord si la tester mi-a dat codul respectiv si vreo 3 bujii plus un cod pe cooling fan2P1948, numai ce am luat-o si nu prea am experienta cu astfel de masini, incerc sa discut inainte de a baga bani in ea

Modificat de Robert0007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mortorul asta nu merge perfect fara EGR,o sa afecteze regenerarile DPF-ului.Masina asta mananca bani constant,e inevitabil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa dau egr respectiv jos am inteles ca este electric, sa-l desfac saa vad cum se prezinta rotitele, acelea din plastic si apoi o sa iau o decizie, am emotii fantastice cu martorul acela aprins, cine mi-a vandut masina il avea colorat de aceea mi-am luat tzeapa

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acest EGR nu are rotite . Verifica firele ,curata-l si daca eroarea persista nu iti ramane decat inlocuire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

     Salut. As avea si eu cateva intrebari legate de o eroare  care mi-a aparut, insa nu ma pricep la mecanica si as dori cateva sfaturi de la voi. Imi tot aparea eroare cu sarmulita care clipea in bord si apoi si check engine si masina intra in protectie. Am mers la cineva si a reusit sa o reseteze de cateva ori insa astazi nu a mai vrut. Codurile sunt: EGR Valve(N18):Malfunction P0403_00Electrical Fault in Circuit si  EGR Valve(N18):Malfunction P0403_00Open Circuit. Mecanicul mi-a zis sa schimb EGR dar ma gandeam daca nu ar putea fi remediata problema prin curatarea lui. M-ar interesa de asemenea cateva poze cu EGR si daca stie cineva cateva oferte bune pt unul nou.

Multumesc anticipat.

Tip motor: 1Z ACCFHCX01

Skoda Octavia 2 FL, 2011, E5, 2.0, 140hp 

Modificat de Doru84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA motorul tau se schimba tot ansamblul EGR cu tot cu racitorul de gaze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, ieri am ridicat capota sa pun niste lichid de parbriz si am descoperit urme de ulei pe ganga EGR si in spatele acestuia pentru cabluri, copex si ce mai e pe acolo, in pozele atașate se poate observa, este posibil sa fie de la garnituri, o-ring? Care ar fi codurile pentru acestea, motorul fiind CBDC?

post-85953-1446199412414_thumb.jpg

post-85953-1446199415984_thumb.jpg

post-85953-14461994190562_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel arata si EGR-ul de la a mea inainte, doar ca era mai mult ulei, inclusiv pe furtunele de sub ansamblu. Dupa curatare si schimbare O-ringuri pare mai normal, dar parca tot vad vapori de ulei, e ca un praf uleios.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe motor a ramas urmatoarea eroare:

 

1 Fault Found:
012592 - EGR System
               P3130 - 006 - Regulation Range Exceeded - Intermittent - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 10100001
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 5
                    Reset counter: 40
                    Mileage: 266496 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 15:38:09

             Freeze Frame:
                    RPM: 960 /min
                    Torque: 48.0 Nm
                    Speed: 11.0 km/h
                        84.63 %
                    Load: 85.1 %
                    Lambda: 0.0 %
                    Battery Volts: 1.0 V

Readiness: N/A

 

 

Am atasat si o foto cu EGR ep masina, din cate-mi dau seama este electronic. Ce pot verifica?

post-158797-0-59058200-1446457300_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine, cod motor BKP, oare se potrivesc garniturile din pagina 4, postarea 63?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Va salut,

 

Acum 2 zile in timp ce mergeam cu masina si ma pregateam sa opresc la STOP (aprox 1400 RPM) mi s-a aprins becul de la bujii, iar pe display a aparut mesajul "Check engine service". Am oprit motorul, l-am repornit si martorul de la bujii s-a stins. Am ajuns acasa si am scanat masina cu VCDS, mi-a aparut eroarea  001027 - Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve (N18): Malfunction - Intermitent.

 

Din curiozitate am ridicat capota si am vazut ca in spatele valvei EGR este murdar de ulei.

 

Ce pot face in aceasta situatie? Mai pot merge cu masina? Acest tip de EGR se poate curata ?(tind sa cred ca nu, din moment ce e afectata partea electrica)

Cat de urgent trebuie schimbat (imi e teama sa nu stric filtrul de particule)? Imi recomandati producator(valeo) sau original ?

 

Masina este un VW Passat din 2009, motor 2.0 Tdi , 140 cp, cod CBAB.

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie schimbat egr daca eroarea persista.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut,

Acum 2 zile in timp ce mergeam cu masina si ma pregateam sa opresc la STOP (aprox 1400 RPM) mi s-a aprins becul de la bujii, iar pe display a aparut mesajul "Check engine service". Am oprit motorul, l-am repornit si martorul de la bujii s-a stins. Am ajuns acasa si am scanat masina cu VCDS, mi-a aparut eroarea 001027 - Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve (N18): Malfunction - Intermitent.

Din curiozitate am ridicat capota si am vazut ca in spatele valvei EGR este murdar de ulei.

Ce pot face in aceasta situatie? Mai pot merge cu masina? Acest tip de EGR se poate curata ?(tind sa cred ca nu, din moment ce e afectata partea electrica)

Cat de urgent trebuie schimbat (imi e teama sa nu stric filtrul de particule)? Imi recomandati producator(valeo) sau original ?

Masina este un VW Passat din 2009, motor 2.0 Tdi , 140 cp, cod CBAB.

Multumesc!

Masina este un VW Passat din 2009, motor 2.0 Tdi , 140 cp, cod CBAB.

Multumesc!

Nu e așa greu de dat jos și curatat.dacă vrei te ajut cu sfaturi.azi am dat al 2 jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate, solutia asta nu prea ajuta, la motoarele CR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles. Trebuie schimbata daca eroarea persista. M-am interesat de preturi. 1200 lei la reprezentanta Skoda si 1210 la reprezentanta VW cu 350 lei manopera. Am gasit si la Autonet , EGR OEM 950 lei, garantie 2 ani, Pe producator (Valeo) 700-800 lei. Sper sa ma lase sa ies din iarna... azi am cumparat baterie (Varta Silver Dynamic 63Ah, asta dupa ce m-am certat cu 5 comercianti care imi recomandau de 100Ah pentru ca e motorul mare).

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off topic - e imensa de 100Ah pentru B6 - nici nu ai unde sa o bagi....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Încă nu l-ai curățat?

Off topic :Baterie sa cumperi ce zice producatorul.o baterie prea mare nu are amperajul necesar pt încărcare. 75AH cred ca e suficient.important e curentul de pornire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DE unde scoti chestia asta ca o baterie mare nu se incarca? poti explica de ce ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Încă nu l-ai curățat?

Off topic :Baterie sa cumperi ce zice producatorul.o baterie prea mare nu are amperajul necesar pt încărcare. 75AH cred ca e suficient.important e curentul de pornire.

 

in teorie, o baterie se incarca cu o valoare minima de 10% din capacitatea ei..... deci, indiferent de capacitatea acesteia, alternatorul o incarca.

 

mai departe, vb de consumatori, distanta parcursa, etc....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

off topic:ca sa fiu cat mai scurt si pe inteles fac o comparatie. incarcarea unui acumulator de telefon.sunt incarcatoare cu 500mAh  curent  si cu 1Ah .amandoua incarca bateria.dar la consumatorii gen navigatie.transfer date, cel de 500 mAh nu face fata si in timp bateria se descarca desi este la incarcat.  solutia este ori o baterie mai mica  ori un curent mai mare dat de incarcator. in cazul nostru curentul ramane constant ( nu poti schimba alternatorul cu unul mai mare) sigurul lucru care se poate modifica este o bateie mai mica  si cat mai putini consumatorii.  sper ca se intelege comparatia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu inteleg ce legatura are acea comparatie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

era pt o intelegere mai buna....dar se pare ca nu are efect. :banghead:

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU compari asa cum ai spus tu, deoarece alternatorul tau poate da 140 A, iar o baterie de 100Ah se incarca cu 10A, deci iti mai raman 130A pentru ceilalti consumatori.

 

Deci ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!