Jump to content

Desfacere valva EGR -> Passat B6


Tinu8800
 Share

Postare recomandată

MARYUSRDV619

Am revenit, problema a fost stutul acela de vacuum de la pompa de tandem, i.am dat niste poxipol,s.a intarit si merge perfect, multumesc frumos pentru ajutor, sa imi spui de unde esti poate ne intalnim la o bere 😀☺️ am facut dinou bs003 si bs011 

LOG-01-003-xxx-xxx.CSV LOG-01-011-xxx-xxx.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avand în vedere tema topicului nu o mai lungim aici că facem off topic. Dacă vrei să mai discutăm pe tema asta postează cele trei loguri (astea plus logul în mers) pe topicul cu interpretare loguri.

25 minutes ago, MARYUSRDV619 said:

sa imi spui de unde esti poate ne intalnim la o bere

Las-o virtuală :beerchug: :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

13 hours ago, MARYUSRDV619 said:

Am revenit, problema a fost stutul acela de vacuum de la pompa de tandem, i.am dat niste poxipol,s.a intarit si merge perfect, multumesc frumos pentru ajutor, sa imi spui de unde esti poate ne intalnim la o bere 😀☺️ am facut dinou bs003 si bs011 

LOG-01-003-xxx-xxx.CSV 4.91 kB · 2 downloads LOG-01-011-xxx-xxx.CSV 5.25 kB · 2 downloads

exact ce spuneam mai sus, se vedea clar lipsa vacuum si fara loguri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 2/17/2017 at 10:16 PM, Amos said:

Mulțumesc lui eexcalade pentru remedierea lui P2563 Powertrain - Turbocharger Boost Control Position Sensor Circuit Range/Performance datorată unei pierderi de vacuum la un cot din plastic și reglajul corect al actuatorului.. 

Recomand să apelați cu încredere.

Salutare! Am aceeasi problema ca si tine, cu un Passat B7, 2.0 TDI, 170. Mi s-a aprins limp mode eroarea (P2563), si tot cand eram in marsarier. Am schimbat actuatorul la mecanic, dupa o vreme mi s-a aprins iarasi. Am vazut ca poate fi de la un convertor de presiune, dar n-as vrea sa dau banii degeaba si pe acesta. Cum pot verifica daca pierde vid ? Ma gandesc ca este tot de la un furtun, plastic ceva. Nu am echipament de verificat vid-ul/presiunea, doar o pompa cu manometru sau manometru. Multumesc !!   

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De obicei este regulatorul de pe turbo defect..
 

18995/P2563/009571 - Turbocharger Boost Control Position Sensor Circuit: Implausible Signal

Possible Symptoms

Malfunction Indicator Lamp (MIL) ON

Power Loss

Possible Causes

Wiring and/or Connections from/to Vane Position Sensor (G581) faulty

Engine Control Module (ECM) faulty

Vane Position Sensor (G581) faulty

Binding Issues due to Adjustment/Turbocharger

Excessive Carbon build-up

Vacuum Leak from/to Turbocharger (Wastegate) Actuator and Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)

Possible Solutions

Check/Replace Fuses

Check Wiring and/or Connections from/to Vane Position Sensor (G581)

Check Vane Position Sensor (G581)

Perform Ohm Test

Check Mechanical Turbocharger Operation

Rule out binging and excessive Carbon build-up

Check Vacuum Supply from/to Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) and Turbocharger (Wastegate) Actuator

Special Notes

All engines

This fault code may be caused when the Actual and Specified Turbocharger requests are considered Implausible by the engine controller.

Diesel

When this fault is found in the NAR Market 2.0L CR TDI:

Measuring Block Group 034.2 (specified) and 034.3 (actual) G581 Vane Position Sensor values can be logged to see if the fields should mirror each other or deviate to confirm a problem.

NAR market vehicles that had TPI 2025464 | TSB 21-11-01 -or- the latest TPI 2025464/5 | TSB 21-13-01 completed to prevent no-start conditions in cold weather caused by a frozen intercooler

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acestea sunt erorile aparute pe VCDS. Am verificat furtunele si par in regula. Convertorul de presiune (solenoidul) l-am alimemtat la 12 V si pare sa functioneze. Adica imi blocheaza si apoi imi lasa sa treaca aerul. Nu stiu daca el functioneaza in parametrii normali (pe vcds imi da open circuit la senzor). Am masurat tensiunea de alimentare al senzorului. Cu contactul pus am 9V, dupa ce pornesc motorul am apriape 12 V. Aveti idee de la ce ar mai putea fi? Multumesc!!

20240208_164056.thumb.jpg.43b9eb4f8a9976412d7a5ab11dff16ee.jpg

20240208_164155.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Actiator defect ,prost reglat sau vacuum insuficient

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Actuatorul a fost recent schimbat, mi s-a spus ca a fost reglat si din vcds. Poate fi si de la solenoid (convertorul de presiune)? Acela nu a fost schimbat, dar mi-e sa nu il schimb degeaba....si pe acela

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Piesele NU se inlocuiesc dupa “ureche “,se inlocuiesc doar in urma unor verificari/masuratori .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce a pus diagnoza mi-a zis ca trebuie reglat actuatorul. Intre timp, aserara, am schimbat convertorul de presiune / solenoidul cu unul nou (original, nu AM), iar in dimineata aceasta in drum spre munca mi s-a aprins iar limp mode, dar de aceasta data nu mai tragea motorul, am pus OBD-ul si mi-a dat eroarea P00AF Powertrain. Am pus furtunele cum trebuia. De la ce ar putea fi? Sa fie cel nou defect? Il voi pune la loc pe cel vechi sa vad daca imi mai da eroarea.  Multumesc!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca tot ai vcds eu zic sa faci niste loguri și o să afli ceva mai repede cam pe unde este problema

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut s-a apris in bord semnul spirala intermitent si martorul motor permanent.Va rog daca puteti sa ma ajutati cu ceva detalii.Multumesc

Adresa 01: Motor (J623-CAYC)       Etichete:. ROJ\03L-906-023-CAY.clb
   Numar VAG SW: 03L 906 023 AG    HW: 03L 906 023 AG
   Component: 1,6l R4 CR td H23 6930  
   Revizie: --------    Numar serial: 00000000000000 CVN: 3A5ACFFE
   Codare: 00114016032400080000
   Atelier: WSC 99999 1023 2097151
   Pachet ASAM: EV_ECM16TDI02103L906023AG 003003
   ROD: EV_ECM16TDI02103L906023AG_003.rod
   VCID: 6B83C7B123060E832E0-803E
   VINID: 91D49390606A0D14C00452461C9E4F0720

2  coduri de defecte:
7563 - Senzor 1 recirculare gaze evacuare 
          P046C 00 [237] - semnal neplauzibil
          MIL aprins - Confirmat - Testat de la stergere de memorie
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 00000001
                    Prioritate defect: 2
                    Frecventa defect: 1
                    rulaj: 262421 km
                    Data: 2024.02.20
                    timp: 17:52:58

                    Turaþie motor: 2650.00 /min
                    Valoare de sarcinã normatã: 0.0 %
                    Viteza vehicul: 104 km/h
                    Temperatura antigel: 86 °C
                    Temperatura aer admisie: 16 °C
                    Presiune aer ambiental: 1000 mbar
                    Tensiune terminal 30: 14.231 V
                    Numãrãtor procese de adaptare nereuºite conform OBD: 40
                    Ventil EGR – valoare mãsuratã-ANG_EGRV[0]: -0.189 %
                    Ventil EGR: activare-ANG_SP_EGRV[0]: 0.000 %
                    Actuator EGR de mare presiune:activare-PWM_HBR_EGRV[0]: -19.846 %
                    Actuator EGR de mare presiune: valoare mãsuratã-V_EGRV[0]: 0.693 V
                    Ventil EGR: deviaþie poziþie închisã-V_EGRV_BOL[0]: 0.698 V
                    Ventil EGR – deviaþie poziþie deschisã-V_EGRV_TOL[0]: 3.999 V
                    Actuator EGR de mare presiune: stare-LF_STATE_EGRV_DISP[0]: 14

7343 - Senzor 2 pentru recirculare gaze evacuare (G212) 
          P0407 00 [032] - scurt la masã
          intermitent - Neconfirmat - Testat de la stergere de memorie
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 00000001
                    Prioritate defect: 2
                    Frecventa defect: 1
                    rulaj: 262362 km
                    Data: 2024.02.20
                    timp: 15:55:39

                    Turaþie motor: 2832.50 /min
                    Valoare de sarcinã normatã: 52.5 %
                    Viteza vehicul: 77 km/h
                    Temperatura antigel: 86 °C
                    Temperatura aer admisie: 12 °C
                    Presiune aer ambiental: 960 mbar
                    Tensiune terminal 30: 14.456 V
                    Numãrãtor procese de adaptare nereuºite conform OBD: 39
                    Ventil EGR – valoare mãsuratã-ANG_EGRV[0]: -0.562 %
                    Ventil EGR: activare-ANG_SP_EGRV[0]: 0.000 %
                    Actuator EGR de mare presiune:activare-PWM_HBR_EGRV[0]: -14.886 %
                    Actuator EGR de mare presiune: valoare mãsuratã-V_EGRV[0]: 0.684 V
                    Ventil EGR: deviaþie poziþie închisã-V_EGRV_BOL[0]: 0.698 V
                    Ventil EGR – deviaþie poziþie deschisã-V_EGRV_TOL[0]: 3.999 V
                    Actuator EGR de mare presiune: stare-LF_STATE_EGRV_DISP[0]: 70

Gata de functie: 0000 0000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 16 ore, EEXCALADE a scris:

Egr de inlocuit

Multumesc, am sters erorile dar cred ca o sa apara din nou.Codul pe original este acesta 03L131512DQ ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mishu achihaitei

Se pune Egr nou Borg Warner, nu Pieburg care va da erori!

în urmă cu 20 ore, EEXCALADE a scris:

Egr de inlocuit

 

Modificat de mishu achihaitei
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa seria VIN imi spune acest cod  03L131512CF dar cel mai recent număr de revizuire al supapei EGR este 03L131512DQ ; conține actuatorul electric BorgWarner 117255.09. Codurile rămase 03L131512AP , 03L131512AT , 03L131512BJ , 03L131512CF au o unitate de la WAHLER 117255.07.Mecanismul la 03L131512DQ este din metal nu ca celelalte modele mai vechi din plastic de aceea reflecta si pretul undeva la 2700lei.Ați observat că prea multe piese „identice” au fost ștampilate de VAG 03L131512AP , 03L131512AT , 03L131512BJ , 03L131512CF , 03L131512DQ. Producătorul a fost cel care a încercat să remedieze problemele care au cauzat defectarea unității. Acest lucru s-a întâmplat numai în ultima sa modificare 03L131512DQ, de exemplu, în ea, angrenajul (secera) nu poate intra fizic în minus si au început să fie instalate pe mașini la sfârșitul anului 2013. Deci, dacă cumpărați o piesă de schimb nouă sau uzată, atunci vă recomand cu tărie să cumpărați modificarea DQ.Textul este preluat de pe un site rusesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!