Jump to content

Fierbe apa la motor


beast_iosif
 Share

Postare recomandată

Cum scrie si in titlu imi fierbe apa in motor fara ca ventilatorul sa porneasca.

Prima chestie a fost sa scot mufa de la sonda de pe radiator si sa o suntez cu un fir sa vad daca ventilatorul merge si a merg ok pe amabele trepte

Sambata am schimbat sonda de pe radiator cu gandul ca ala este defectul dar nu am rezolvat nimic, tot nu vrea sa porneasca ventilatorul.

Ce ma duce pe mine capu este sa mai schimb si termostatul cu gandul ca poate nu ajunge apa la sonda.

Ar mai si si varianta ca radiatorul sa fie infundat dar cand am dat sonda veche jos a curs antigel destul deci slabe sanse.

A mai patit cineva asa ceva.

Ce ar mai putea fi in neregula?

Multam anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poma de apa, s-ar putea sa nu mai functioneze paletii cum trebuie, daca e pompa de apa are paleti de plastic de cele mai multe ori aceei paleti se desprind de pe pompa de apa, iar pompa se invarte in gol fara ca sa invarte paletii, drept urmare apa nu mai circula....

Asta e una din cauze, dar mai pot fi altele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fiind golf 2.:

-pompa de apa are paleti de tabla, improbabil sa se fi desprins. Verifica daca pompa inca mai e decenta f simplu, cu motorul pornit desfaci capacul de la borcanul de expansiune, turezi motoru. cantitatea de apa care vine pe retur trebuie sa varieze in functie de turatie.

- verifica daca electroventilatorul functioneaza:-leaga impreuna cele 2 fire de la termocupla , in caz ca mai ai mufa originala a termocuplei fa un strap intre cele 2 fire, ar trebui sa porneasca ventilatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- pompa de apa functioneaza f bine avand in vedere ca in momentul in care turez motorul cantitatea de apa de pe retur creste considerabil

- am verificat electroventilatorul cum a zis Manuel Gvn si merge pe ambele trepte de turatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil sa fie de la termostat.Din cate imi amintesc la G2 termocupla este pe radiator.Daca radiatorul e rece(pt ca termostatul nu permite apei calde sa circule prin radiator)nici termocupla nu porneste ventilatorul.Cum e radiatorul..cald sau rece?Verifica furtunul de intrare in radiator...vezi cum se prezinta si daca e cald.Oricum..pe vremea asta..mai greu sa iti porneasca vantilatoarele..abia se mentine apa la 90 grade.Fa o verificare cu termostatul scos si vezi cum stau lucrurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer am verificat doar furtunul de sus care era cald

cand ajung la masinutza am sa schimb si termostatul sa vad cum se comporta si va tin la curent

merci mult pt sfaturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:D ce ma bucur ca nu sunt singurul care-ti zice acelasi lucru ..... :D

Eu sper sa fie doar de acolo.

Anunta-ne ce ai rezolvat,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da-ne mai multe detalii. Se vede ca fierbe in vasul de expansiune? Ce zice termometrul din bord? E posibil sa fie dusa garnitura de chiulasa, si sa intre gaze in circuitul de racire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are presiune in vas.

I sa spus deja ce are de facut.

Asteptam rezolvarea\.

Cat despre termometru ......................... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

buna ziua. sunt nou pe acest site. am si eu un MK2 din 91.

am vazut topicul si acelasi lucru am patit si eu ce a patit beast_iosif. doua zile am lucrat la el.

am dat jos pompa de apa, termostatul, chiulasa, am schimbat garnitura de chiulasa, si toate acestea la 2 mecanici. si nimik nu se schimba. cand ieri mia dat prin cap sa scot radiatorul, si am incercat sa suflu radiatorul. nu am reusit din prima ca era infundat, am reusit a doua oara si surpriza: mia iesit o bucata de plastic, ca o eticheta pe care scria made in germany. am pus inapoi nu imi mai da apa afara. sper sa nu mai fie nimik

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

- pompa de apa functioneaza f bine avand in vedere ca in momentul in care turez motorul cantitatea de apa de pe retur creste considerabil

- am verificat electroventilatorul cum a zis Manuel Gvn si merge pe ambele trepte de turatie.

cum ai rezolvat cu apa? aceeasi problema o am si eu. te rog sa-mi zici si mie cum ai rezolvat tu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Sa va zic ce am patit eu cu fosta mea masina. De cativa ani tot aveam probleme cu furtunele de la circuitul de apa, care periodic, cedau. Pe langa asta, furtunele erau foarte tari si in vasul de expansiune gaseam ulei. Am dus masina la mecanic ca sa imi dea jos pompa de injectie pentru ca pierdea motorina pe la garnituri si sa-i schimbe kit-ului de ambreiaj. A lasat-o peste noapte in garaj ca dimineata urmatoare sa se ocupe de ea. A gasit-o cu un furtun iesit si cu tot antigelul pierdut. S-au schimbat garniturile la pompa de injectie, un tampon motor si kit-ul de ambreiaj. Pe drum observ ceva ciudat la ea, acul de la apa sarea de 90 grade si termocupla nu pleca. Am deschis apoi capacul de la vasul de expansiune si sarea apa fierbinte cu presiune. Apa in vas intra constant, deci pompa de apa functiona. Am verificat siguranta de la termocupla, firele de la termostat si termocupla pleca cu firele in scurt. Totul parea in regula si totusi apa fierbea. Am pus mana pe radiator si costat ca era rece! Furtunul de sus era cald, dar cel mai important, furtunul de jos, de dupa termostat era rece. Sa fi fost termostatul de vina? Am mers inapoi cu ea la mecanic si i-a pus termostat nou. Rezultatul? Acelasi! Apa fierbea! Masina era suspecta de mult ca ar putea fi garnitura de chiulasa dar totusi dintr-o data sa nu mai mearga sistemul de racire cum trebuie? Am avut nevoie sa plec la Bucuresti cu ea si nu am putut merge mult cu ea ca fierbea apa. S-a scos termostatul de tot si s-a pus carton. Asa am mers pana am dat-o cumnatului. A dus-o la mecanicul lui si a desfacut motorul. Problema era la garnitura de chiulasa, era imbatranita, casabila si cu urme de silicon pe ea. Mai multe gauri din sistemul de racire erau astupate din cauza siliconului pus in exces. S-au schimbat segmentii, cuzineti si garnitura de chiulasa, s-a montat termostatul si acum masina functioneaza la parametri.

Modificat de _APoLLo_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!