Jump to content

AUB -motor -variatii turatie mers ralanti motor rece...


maeunu
 Share

Postare recomandată

Salutare tuturor,

Postez intrucat problemele abordate pe aici s-au mai lamurit sau macar au servit drept baza de informatie...

Masina e SKoda Fabia motor AUB- fuge bine .Consumabile de calitate schimbate de mine , verificata cu VAG stare buna in general....mananca ceva ulei insa am vazut ca doar anumite uleiuri ...

Problema mea a inceput la ceva timp ( cateva luni si 3-4 mii km) de la curatarea si readaptarea clapetei de acceleratie (facuta cu VAG)la un mecani destul de bun cu care am rezolvat foarte bine multe probleme insa asta ne-a pus capac...

Dimineata sau oricand motorul este rece se manifesta in felul urmator:

Pun contactul, il las sa se opreasca pompa de benzina ,pornesc motorul , merge 1 min dupa care turatia o ia razna- variaza de la 500 la 1500 de cateva ori si apoi se opreste de tot..

Pornesc din nou si fenomenul se repeta cam de 2 ori...

Daca actionez acceleratia se ambaleaza de cateva ori iar apoi nu mai raspunde la comanda si tot se opreste

Dupa 3-4 min turatia se stabilizeaza si merge normal

Eroare pe VAG imi da -sonda lambda 1 open circuit -implausible signal.. -am shuntat-o si tot la fel face..in plus nu consuma si nici nu are alte probleme..

Am reluat curatarea clapetei i-am pus garnitura noua originala ,am readaptat-o ..la fel face..

In Ploiesti stie cineva un mecanic sau service de VW cu experienta?

Orice ajutor sau idee e binevenita ....

Va multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai daca iti da sona lambda, verific-o/schimb-o daca e nevoie intai pe 'ea' si apoi altele...daca mai e cazul

Modificat de bn64and
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, eu pateam la fel cu variatia de turatie dar motorul era diesel. Problema era de la sonda EGR (masina in cauza este Renault). Pana nu curatam acea electrovalva sau pana nu mergeam turata cu ea cativa km cu viteza 3 si pe la 4000rot nu se linistea. Nu stiu daca la tine exista EGR. Daca da, ar fi de luat in calcul, zic si eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu eu cum ai "shuntat" sonda lambda, dar in mod cert nu e un lucru bun, mai bine o shimbi. Daca ai curatat corect clapeta nu ar trebui sa ai probleme.

Porneste usor la cald?. Verifica si senzorul de temperatura motor. Cel de pe lichidul de racire.

Cat ulei iti consuma?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu sonda devine activa dupa 90 de grade deci la pornire nu ai treaba cu ea. Alta trebuie sa fie problema. Verifica cu alta sonda de apa daca e la fel. Verifica si senzorul temperatura aer.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci de raspuns si ajutor..

Are EGR...Am comandat garniturile si o sa-l curatam soi pe asta desi eu sunt sceptic...

Multumesc

Cam un litru si ceva intre schimburi..

Am pus 5w30 si se comporta mai bine..

Nu stiu eu cum ai "shuntat" sonda lambda, dar in mod cert nu e un lucru bun, mai bine o shimbi. Daca ai curatat corect clapeta nu ar trebui sa ai probleme.

Porneste usor la cald?. Verifica si senzorul de temperatura motor. Cel de pe lichidul de racire.

Cat ulei iti consuma?

La cald porneste fara probleme.si asta toamna pornea la fel de greu...

Mi-e ca zapacesc de tot bateria si electromotorul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

variatiile sunt chiar daca nu aposi acceleratia? propun sa verifici si cablurile care pleaca de la clapeta si pana in ECU...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

variatiile sunt chiar daca nu aposi acceleratia? propun sa verifici si cablurile care pleaca de la clapeta si pana in ECU...

Chiar daca...

Oricum o sa le verific sa vedem...

Multumesc.

http://youtu.be/rs0NLi3lUVM : sonda lambda cea dinaintea catalizatorului.

Maeunu care a shuntat-o, dar fara rezultat :lol: .

))) Ceva de genu'.insa la scurt timp dupa prima oprire se intampla din nou...

Merci..

Din cate stiu sonda devine activa dupa 90 de grade deci la pornire nu ai treaba cu ea. Alta trebuie sa fie problema. Verifica cu alta sonda de apa daca e la fel. Verifica si senzorul temperatura aer.

Sonda de apa ce influenta sa aiba?Temperatura aerului nu cred sa fie de vina intrucat facea si la temperaturi mai mari la fel...

Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dimineata sau oricand motorul este rece se manifesta in felul urmator:

Dupa 3-4 min turatia se stabilizeaza si merge normal

..

Deci din cele 2 fraze reiese ca doar la pornire ai pb. Acuma spui ca si cand este motorul cald?

Ai cei doi senzori de care aminteam care asigura pornirea la o masina si functie de "sanatatea " lor ai o pornire buna sau nu.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dimineata sau oricand motorul este rece se manifesta in felul urmator:

Dupa 3-4 min turatia se stabilizeaza si merge normal

..

Deci din cele 2 fraze reiese ca doar la pornire ai pb. Acuma spui ca si cand este motorul cald?

Ai cei doi senzori de care aminteam care asigura pornirea la o masina si functie de "sanatatea " lor ai o pornire buna sau nu.

Salut,

Cand motorul este cald la pornire nu se intampla nimic,motorul merge normal.Probleme face doar cand motorul este rece indiferent de temperatura de afara ....

O sa le verificam.

Multumesc frumos pentru ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut, eu pateam la fel cu variatia de turatie dar motorul era diesel. Problema era de la sonda EGR (masina in cauza este Renault). Pana nu curatam acea electrovalva sau pana nu mergeam turata cu ea cativa km cu viteza 3 si pe la 4000rot nu se linistea. Nu stiu daca la tine exista EGR. Daca da, ar fi de luat in calcul, zic si eu.

Am curatat EGR-ul ...merge putin mai bine insa tot asa face...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai controlat si cablurile care duc de la acceleratie la ecu?

sa nu ai vreunu intrerupt...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai controlat si cablurile care duc de la acceleratie la ecu?

sa nu ai vreunu intrerupt...

Urmeaza sa mai verificam.Acum iau sonda de temperatura...

sa o schimb si pe asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Update.(

Luat sonda temperatura si schimbat

Verificat cu sonda lambda buna

verificat cablaje de la ECU la sonda -ok

Verificat clapeta acceleratie pe alta masina cu acelasi motor -e OK

Verificat senzorul de presiune -presiune ca la carte

Verificat cablaje de la ECU la clapeta-OK

Verificat conducta de la EGR la clapeta-nu era infundata.

LA FEL FACE!

Mai are cineva idei? Va rog...N-as vrea sa-i dau foc ..

ai controlat si cablurile care duc de la acceleratie la ecu?

sa nu ai vreunu intrerupt...

De unde de la acceleratie?e vreun senzor pe la acceleratie?

Merci

Modificat de maeunu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica presiunea de combustibil in rampa. Vezi sa nu ai ceva pierderi de vacuum. Urmareste conducta care intra in servofrana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai are nici un senzor, ci pur si simplu instalatie electrica...care pleaca de la mufa clapetei acceleratiei si duc direct in mufa de la ECU.

Au un invelis gen Copex care poate fi relativ usor indepartat si poti verifica acele cabluri...eu am avut aprox 6 luni probleme cu masina...intra in limp Mode, sau cand mergeam cu ea nu mai tragea, nu mai trecea de 3500 ture... in permanenta aveam ca si eroare clapeta de acceleratie neadaptata si era de la un fir care a fost intrerupt si carpit romaneste...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salutare la toti,

Sunt posesorul unei Skode fabia 1,4, 74kw, motor Aub, si de cand am luato la schimbul dintre treptele de vitaeza motorul ramane un pic turat,i-mi pute-ti spune e normal sau nu,dar din ce am citit si io pe net ar fi ceva de la clapeta de acceleratie,mentionez ca am si martorul de gaze nearse aprins in bord. o sugestie ceva?merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai bine vezi ce erori are

a mea are ceva trepidatii dar turometrul e fix. se misca masina cu totul, banuiesc ca are vre-un tampon defect de pe la motor sau inca nu stiu exact

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curata si adapteaza clapeta si Egr-ul. Daca tot mai face, e posbil sa ai nevoie de alt Egr.

Iti ramane ralanti-ul mai sus pana se opresti la semafor? Daca pisti putin ambreiajul, ar trebui sa revina la normal. Eu am gasit solutia la problema asta, merg numai cu A/c-ul pornit! :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!