Jump to content

Skoda Octavia 2 VRs 2009 Chris'Zar


Cris zar

Postare recomandată

Nu stiu ce as putea spune despre Rs-ul meu ...doar ,,.ca sunt extraordinar de mandru de ea ...

Doresc sa modific in vara : Evacuare dubla ,modificare bara pentru evacuare dubla , scoaterea siglei pe spate "skoda" , grila fata fara semn , blow off , si cam atat .. poate un soft la Dub tuning ...

post-95991-0-10602600-1328044075_thumb.j

post-95991-0-51177800-1328044080_thumb.j

post-95991-0-22172500-1328044084_thumb.j

post-95991-0-27266000-1328044088_thumb.j

post-95991-0-96650000-1328044093_thumb.j

post-95991-0-95477600-1328044101_thumb.j

post-95991-0-48372000-1328044359_thumb.j

Link către comentariu

dupa parerea mea, o culoare mai potrivita pentru o asemenea masina nu exista. felicitari, arata intr un mare fel!!!

Link către comentariu

Frumoasa masina dar o strica suportii de numere rau.. spor la modificari.Sper sa-ti iasa frumos evacuarea dubla,nu cred ca mai e vreuna pe forum.

P.S Din cate am citit blow off-ul e un pic daunator,mai bine ii pui un DV.

Link către comentariu

Sa o stapanesti sanatos!

Masina are DV, daca faci soft mai bine pui varianta revizuita D. Daca vrei si sunetul de blow off, pui si un spacer de la Forge.

Cel mai rau o strica chestile alea de pe oglinzi care nu au nici o treaba cu masina :banghead:

Ce soft iti fac cei de Dub tuning? Nu am auzit de ei.

Modificat de Bebeee
Link către comentariu

Frumoasa masina dar o strica suportii de numere rau.. spor la modificari.Sper sa-ti iasa frumos evacuarea dubla,nu cred ca mai e vreuna pe forum.

P.S Din cate am citit blow off-ul e un pic daunator,mai bine ii pui un DV.

Multumesc mult pentru aprecierii , si imi pare bine ca fac parte din aceasta comunitate,si mai ales din grupul VAG , cat despre suporti de nr: sunt comandatii din afara sunt din tabla nu din plastic....

Sa o stapanesti sanatos!

Masina are DV, daca faci soft mai bine pui varianta revizuita D. Daca vrei si sunetul de blow off, pui si un spacer de la Forge.

Ce soft iti fac cei de Dub tuning? Nu am auzit de ei.

Nu cred ca ar fi unu stralucit .... imi recomanzii unde as putea face ????? si cat despre blow off nu vreau replica ... e TDI si vreau sa fie cat de cat ok ....

Link către comentariu

Scuze, nu am fost atent si am crezut ca e TFSI. Pai din cate stiu, la TDI singura varianta e ceva blow off electronic, cu ceva contacte la pedale de acceleratie, etc. Nu ajuta cu nimic si doar pentru sunet eu zic ca nu merita.

Pentru soft.. uita-te si aici pe forum, sunt mai multi tuneri de calitate: REVO, TCM turbo, Superchips, etc.. Oricum nu lua un soft de la cineva despre care nu sti nimic.

Link către comentariu

Scuze, nu am fost atent si am crezut ca e TFSI. Pai din cate stiu, la TDI singura varianta e ceva blow off electronic, cu ceva contacte la pedale de acceleratie, etc. Nu ajuta cu nimic si doar pentru sunet eu zic ca nu merita.

Pentru soft.. uita-te si aici pe forum, sunt mai multi tuneri de calitate: REVO, TCM turbo, Superchips, etc.. Oricum nu lua un soft de la cineva despre care nu sti nimic.

Cu toate ca stiu ca nu merita , voi pune pentru sunet .... ai si tu dreptate am un prieten care face soft cu 12 mil dar nu stiu in ce fel ...asa ca ma voi lasa pagubas ...si voi apela la ceva de calitate....

Link către comentariu

Culoare super. Urmatoarea masina va avea culoarea asta sau ceva f apropiat.

Nu stiu ce suport ai la numar dar e urat cu crengi. mai bine ar arata fara suport cu banda adeziva sau ceva.

e singurul aspect care mi-a sarit in ochi in mod negativ

in rest motor potent , masina rigida , aratoasa

Link către comentariu

Salut si bine ai venit printre noi. Acum am mai rasfoit forumul si am dat peste topicul creat de tine. Am sa iti spun parerea mea vis-a-vis de ceea ce ti-ai propus. (Ca tot suntem concetateni :) )

1. Grila fara semn nu ti-o recomand. Ce-i drept, nu am vazut prea multe octavii cu asa ceva. In schimb am vazut destule Passat-uri B6(dimensiunea grilelor nefiind foarte diferita) si arata urat, incomplet, deformat - ma batea si pe mine gandul dar am renuntat). Vrei s-o scoti si de pe spate si de pe fata.. ti-e rusine cu sigla Skoda? Mie nu mi-ar fi, mai ales pe un RS.

2. Blow off-ul nu te-ar ajuta cu nimic, iar acela electronic care doar sa-ti rpoduca sunetul caracteristic nu cred ca merita. poate ti se va parea interesant la inceput, dar dupa o perioada ti se va pune pe creier sa auzi fasaitul ala de fiecare data cand ridici piciorul de pe acceleratie, calci ambreiajul,s chimbi treapta. (imagineaza-ti ca mergi intr-o coloana si esti nevoit sa tot pornesti opresti de cateva zeci de ori!).

3. Softul: niciodata nu te duce la o firma care nu e recunsocuta pentru asa ceva. Softul este extrem de important, iar multi din pacate nu realizeaza tb asta. Mergi pe mana unei firme de renume. Avand diesel ca si mine, nu te-as indruma neaparat catre Revo, Superchips, SKN, DKR.. sunt mai scumpi, si personal cred ca se adreseaza motorelor cu potential mai mare, acolo rezultate sunt pe masura! Dar, avand in vedere ca ai diesel ca si mine si tot ce-i poti face e un soft de optimizare, as merge cu incredere 100% la TCM turbo. Voinea chiar stie f bine ce face, si poti merge la el linistit. Vei pleca cu zambetul pe buze, garantat. Eu am deja al 4-lea soft de la el. Am avut 3 variante pe motorul stock(mereu am vrut mai mult) si acum, dupa modificari(turbina mai mare) am apelat tot la el si pot spune ca a facut o treaba excelenta. Masina merge brici.

Concluzionand, cred ca tot ce merita sa-i faci masinii tale este un soft bun. Daca vrei mai mult pe viitor, poti pune o turbina mai mare, ambreiaj, fmic, evacuare, suspensie, frane si te uiti la un ~250cp dar si stabilitea necesara, etc. Dar va trebui sa investesti ceva. Daca aveai TFSI si nu TDI, atunci, posibilitatile si rezultatele erau mult mai mari, satisfacatoare! Dar cum nu e cazul, incearca sa fi realist si sa nu investesti in lucruri inutile.

Modificat de Andrei_Tdi
Link către comentariu

masina este super...dar o strica suportii de numar,oglinzile,si dunga aia de crom la portbagaj.fa un soft,poate daca vrei niste arcuri ca parca prea este cocotata,sau de ce nu o suspensie completa cu -40mm,e pacat,granita dintre kitsch si super e foarte mica,nu o strica cu vitanisme.

incearca o grila fara semn de la milotec,va veni super frumos.in rest,ai grija de ea,merita.

o ultima intrebare,din ce am inteles eu,masina a avut motor pd si l-ai schimbat cu unul cr?

brgds

Link către comentariu

Sunt si eu de acord cu colegii de mai sus care te-au sfatuit sa renunti la oglinzile si suportii de numar cromat. Eu as adauga si banza de la haion de jos, cea cromata evident. Dar oricum gusturile nu se discuta. Imi place masina mult, sa o alergi sanatos.

Link către comentariu

Multumesc pentru sfaturi , la vara le voi da jos , le mai tin ca au costat destul de mult si vreau macar isi scoata banutii .... Ce model de suspensie gasesc si eu pentru a mea ... Cu reglare electronica ???

Link către comentariu

Frumoasa masina si motorizarea la fel. Da jos suportii la nr. si cromul de la oglinzi, este oribil.

Nu mai astepta pana la vara, a fost o investitie gresita. Efectul o sa fie garantat.

Succes!

Link către comentariu

frumusica foc !

In rest, nu mai zic si eu de suporti....

Chip - vb cu Voinea - nu o sa-ti para rau !

Link către comentariu

Cris, ce reglare electronica vrei?

Duritate sau inaltime? Existau ceva variante de la KW, ce ridica nasul masinii pentru a trece peste speedbumps si de la Bilstein, ce modifica duritatea suspensiei.

Sau doresti air ride?

Oricare varianta ar fi, nici nu stiu care o gasesti disponibila pentru masina ta, pretul este cam 1/4 din masina :D

Modificat de Bebeee
Link către comentariu

Optiunile cu reglaj "din buton" atrag dupa sine un cost foarte ridicat, undeva pe la 2000EUR. Nu cred ca merita masina o asemenea investitie, mai ales pentru ca nu o vei resimti la maxim mergand prin oras si putin pe-afara.

Orienteaza-te catre WEITEC coilover. Cred ca e cel mai bun compromis.

Link către comentariu
  • 7 months later...

Salut si bine ai venit printre noi. Acum am mai rasfoit forumul si am dat peste topicul creat de tine. Am sa iti spun parerea mea vis-a-vis de ceea ce ti-ai propus. (Ca tot suntem concetateni smile.png )

1. Grila fara semn nu ti-o recomand. Ce-i drept, nu am vazut prea multe octavii cu asa ceva. In schimb am vazut destule Passat-uri B6(dimensiunea grilelor nefiind foarte diferita) si arata urat, incomplet, deformat - ma batea si pe mine gandul dar am renuntat). Vrei s-o scoti si de pe spate si de pe fata.. ti-e rusine cu sigla Skoda? Mie nu mi-ar fi, mai ales pe un RS.

2. Blow off-ul nu te-ar ajuta cu nimic, iar acela electronic care doar sa-ti rpoduca sunetul caracteristic nu cred ca merita. poate ti se va parea interesant la inceput, dar dupa o perioada ti se va pune pe creier sa auzi fasaitul ala de fiecare data cand ridici piciorul de pe acceleratie, calci ambreiajul,s chimbi treapta. (imagineaza-ti ca mergi intr-o coloana si esti nevoit sa tot pornesti opresti de cateva zeci de ori!).

3. Softul: niciodata nu te duce la o firma care nu e recunsocuta pentru asa ceva. Softul este extrem de important, iar multi din pacate nu realizeaza tb asta. Mergi pe mana unei firme de renume. Avand diesel ca si mine, nu te-as indruma neaparat catre Revo, Superchips, SKN, DKR.. sunt mai scumpi, si personal cred ca se adreseaza motorelor cu potential mai mare, acolo rezultate sunt pe masura! Dar, avand in vedere ca ai diesel ca si mine si tot ce-i poti face e un soft de optimizare, as merge cu incredere 100% la TCM turbo. Voinea chiar stie f bine ce face, si poti merge la el linistit. Vei pleca cu zambetul pe buze, garantat. Eu am deja al 4-lea soft de la el. Am avut 3 variante pe motorul stock(mereu am vrut mai mult) si acum, dupa modificari(turbina mai mare) am apelat tot la el si pot spune ca a facut o treaba excelenta. Masina merge brici.

Concluzionand, cred ca tot ce merita sa-i faci masinii tale este un soft bun. Daca vrei mai mult pe viitor, poti pune o turbina mai mare, ambreiaj, fmic, evacuare, suspensie, frane si te uiti la un ~250cp dar si stabilitea necesara, etc. Dar va trebui sa investesti ceva. Daca aveai TFSI si nu TDI, atunci, posibilitatile si rezultatele erau mult mai mari, satisfacatoare! Dar cum nu e cazul, incearca sa fi realist si sa nu investesti in lucruri inutile.

Mersi mult pentru sfaturi ... o sa tin cont .. maine o sa pun niste poze ... noi

masina este super...dar o strica suportii de numar,oglinzile,si dunga aia de crom la portbagaj.fa un soft,poate daca vrei niste arcuri ca parca prea este cocotata,sau de ce nu o suspensie completa cu -40mm,e pacat,granita dintre kitsch si super e foarte mica,nu o strica cu vitanisme.

incearca o grila fara semn de la milotec,va veni super frumos.in rest,ai grija de ea,merita.

o ultima intrebare,din ce am inteles eu,masina a avut motor pd si l-ai schimbat cu unul cr?

brgds

mersi mult , da acum este un motor Cr , si motor CEG ,,,, cu toate ca toti zic ca au probleme cu injectoarele ,,,, va spun de acum motarele CEG nu au probleme la injectoare ... asa ca e foarte bun ....cat despre grila a aparut acum una la fel ca cea oem , numai ca nu mai are sigla .... nu o gasesc in ro ... din afara nu pot so gasesc in stoc ....

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!