Jump to content

Pedala frana tare


airbase
 Share

Postare recomandată

am montat oricum pompa second ce am cumparat-o , stiutul joaca dar se pare ca nu pierde vacum. Pompa originala avea stiutul lipit cu poxipol dar era etans pentru ca pierdea vacum numai de la frana (dupa supapa si T-ul cu furtunelul capsulei vacumatice ), turbina era actionata ok de vacum.  

Logic, dupa cum stiutzul este prins in corpul pompei (solutia constructiva), ar trebui sa joace ca sa preia din vibratii, altfel nu vad de ce nu ar fi fost un stiut cu filet si O-ring 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 92
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 4lex

    5

  • razvi_gyl

    5

  • Fiestax

    5

  • Bogdanel2fast

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Buna seara ! Am o problema

Si eu la frana ... Am mers astazi vreo 130 de km totu a fost ok ... am apasat frana pedala a fost foarte tare trebuia sa apas cu putere ca sa opresc masina .intrebarea mea este care ar fi cauza ?:( cateodata frana functioneza ok dar doar la prima apasare am observat asta astazi ca am facut un drum de 600 de km .multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica traseul de vacum  intre pompa tandem si tulumba de frana, undeva pierzi vacum, probabil vreun furtun fisurat sau stutul de la pompa nu etanseaza bine, sau chiar pompa defecta

 daca nu stii care sunt componentele astea, mai bine du-o la un service, in 10-15 min iti rezolva macar provizoriu problema pana comanzi furtunul problema , sau cumperi second hand, il poti monta si tu ulterior, dar nu circula asa pentru ca e periculos

Modificat de corvin_tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dimineata am sa merg cu ea la

Mecanic am mers asa astazi 600 de km nu aveam ce sa fac ...:( sper sa scap ieftin ca ma nenorocit masina asta :)) multumesc de sfat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca vrei sa scapi ieftin, verifica pe unde scapa vacum in timp ce merge la relanti, poti misca usor de furtun, sa vezi cand si pe unde fasaie,(in dreapta motorului este o piesa de aluminiu din care pleaca un furtun la o alta piesa ca o oala rotunda, verifici acel furtun)  iar apoi gasesti o solutie

nu este asta o problema care sa nu poate fi rezolvata, nu e greu, poate e un inceput in a repara chiar tu unele lucruri la masina

repet, daca nu stii ce faci, intreaba, sau mai bine o duci la mecanic 

spor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la problema mea de aseara zicea mecanicul ca e dusa pompa tandem si ca ar costa in jur la 1300 ron . Dar din ce stiu pompa gandem ar actiona si turbina dar motorul trage bine nu e nici o problema la turbina e posibil sa fie intradevar pompa tandem?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e posibil, dar aia se testeaza cu un manometru sau mai putin inginereste la deget, nu la ochi sau din fata calculatorului.vezi totusi daca nu ai scapari de vacuum inainte de a schimba pompa.

cel mai mare consumator de vacuum e servofrana, turbina si egr-ul nu consuma mai nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper ca sunt ceva scapari pe undeva si nu necesita schimbarea pompei joi am sa merg la mecanic si am sa revin cu raspunsul si rezolvarea daca e cazul....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu rezolvarea la problema mea . De vina este futtunul acela negru care vine din pompa de vacum in oala aceea neagra de la servo frana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Buna. Ma bag si eu in seama cu o chestiune oarecum asemanatoare.

 

In relanti, daca apas pedala de frana de repetate ori, 3-5 aprox, aud oarecum motorul/turbo(?) ca si-ar mari rotatiile, insa pe turometru acul sta fix, doar sunetul e amplifica (cum spuneam, un sunet ca de turbo suierand).

Specific ca, in timpul condusului, mers normal, la prima apasare de pedala frana, pedala e moale si se apasa mai mult pana sa franeze masina, ori daca apas rapid a doua oara pe frana, deja e mai ferma si promta, cursa necesara pedalei pt a frana masina e considerabil mai mica.

 

Sa piarda pe undeva vacuum ? Sau ce ar putea sa fie problema ?

 

Va rog o lamurire, ca uneori parca n-am siguranta ca masina va opri cand vreau eu, plus de alta ar mai conduce si prietena masina uneori, dar deocamdata n-o las pana nu rezolv. Multumesc anticipat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

Uite ce se intampla cu vacuum-ul in momentul in care apesi succesiv frana...verificat de mine :)

Asta se intampla la relantiu...dar...tine cont ca daca apesi asa pe frana cand esti in trafic ori dai cu gura de volan ori intra ala din spatele tau in tine...

Dupa care...cand esti in mers motorul automat are alta turatie decat are la relantiu....si implicit cu cat turatia este mai mare cu atat valoarea vacuum-ului este mai mare...deci isi revine mult mai repede...

Sincer nu am incercat sa vad ce se intampla in mers cand franezi...cat de mult influenteaza vacuum-ul...

Totusi...din cate tin minte tu ai umblat de curand la frane...s-su asezat bine noile frane?Ai schimbat lichidul de frana si ai aerisit bine instalatia?

Asta e ceasul ca sa iti dai seama mai bine de valori...ca in filmulet nu se vede prea bine...

post-14266-0-15942900-1426442266_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi-ai raspuns, Laurentiu ?

 

Daca da, atunci sa-ti raspund.

 

Da, am schimbat recent discurile si placutele pe spate (pe ATE, de conteaza) + cabluri frana de mana si acele arculete pe etrier, am 800 km +- parcursi, in teorie s-au asezat.

(Mentionez ca am dat jos etrierul de pe dreapta ca era blocat, si am demontat conducta de frana de pe el, sa lucru mai usor la el.

 

Am aerisit cat am putut franele, nu a iesit mai deloc aer apoi doar lichid, si am insistat pe cel ce l-am demontat.

De schimbat lichidul nu am facut-o, decat am completat ce s-a pierdut prin aerisire.

 

Intreb ca sa stiu ce sa verific, pe unde sa ma uit, sau ce sa exclud in prima faza. Mersi mult oricum de raspuns, e interesant video-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pedala moale la prima apasare, apoi pedala normala la urmatoarele, de obicei nu are treaba cu vacuumul ci cu aerisirea/ neetanseitatea circuitului de franare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

la mine se misca acel stut de la pompa de vacum, am degresat bine am dat, de jur imprejur, cu silicon, Reinzosil negru, rezista intre -50 si 300 grade C,am lasat sa se intareasca bine. Apoi am folosit un furtun termocontractabil, de diametrul de 4 cm, cat sa intre pe corpul pompei, am incalzit cu o suflanta cu aer cald, trebuie avut grija,de izolat cu ceva, ar fi bine azbest, eu am folosit o tabla de aluminiu, mai groasa, am indoit-o un pic, sub care am pus niste lavete ude. Furtunul sub jetul de temperatura, s-a strans foarte tare, inclusiv in jurul stutului. Am taiat surplusul pe stut, cat a fost cald si am mai dat cu un pic de silicon negru Reinzosil. 

Acum am frana foarte buna si oprire motor foarte silentioasa.

Modificat de laur71
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Si la mine se miscsa stutul... Acum doi ani am imbracat cu poxilina,portiunea aia de pompa si stut, dar fara sa demontez furtunul. In consecinta reparatia n-a tinut. Planuiesc sa folosesc termocontractabil si silicon, dar caut termocontractabil cu adeziv la interior, sa etanseze cat mai bine. Din experienta, stiu ca si o mica scurgere de vacuum se simte in pedala de frana, cel putin la mine. Am experimentat: scos furtunul de vacuum ce pleaca din stutul supapei de sens, cea de pe furtunul dintre pompa de vacuum si servofrana,pierdea vacuum pe stutul de 2 mm,dupa care am testat frana. Diferenta semnificativa, in rau. Ulterior am schimbat toate furtunurile de vacuum. Surpriza, modificari in bine, frana actioneaza mai prompt. Nu e o diferenta enorma, dar e sesizabila.Tot nu e ca la Golf 4 frana... Urmeza asa masor vacuumul creat de pompa asa cum e acum, si dupa etansarea cu silicon si termocontractabil. Tintesc spre cei 750mbar depresiune. Daca voi fi departe, schimb pompa de vacuum, cu una noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

sigur,ajunge vaccum mai putin sau deloc la actuator...cel mai sigur masoara l...tre sa ai jur de -600mbari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!