Jump to content

Pedala frana tare


airbase
 Share

Postare recomandată

@adriahno: Primii 200 Km de cand ai schimbat placutele, frana nu iti tine asa bine. e nevoie sa se toceasca un pic noile placute ca sa inceapa sa devina eficiente. Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
  • Replies 92
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 4lex

    5

  • razvi_gyl

    5

  • Fiestax

    5

  • Bogdanel2fast

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

ai burduful spart la servofrana !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai burduful spart la servofrana !

te referi la acela negru de cauciuc...se poate remedia problema?

post-22767-0-31630500-1337187422_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi dimineata am gasit pedala tare la masina inainte sa-i dau cheie. In concluzie tulumba. Nu prea mai am forta la masina, este posibil daca membrana din tulumba este fisurata sa am pierderi de putere?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Adriahno:

cu aceasta problema m-am confruntat si eu...senzatia pe care o aveam era ca daca franam prima data, dadeam drumul pedalei si mai franam, si iarasi dadeam drumul pedalei si franam a treia oara consecutiv se intarea pedala si frana nu mai era asa eficienta....am fost chiar astazi la un service unde mi-a verificat servo frana, a scos si furtunul din servo si era etans si apoi a verificat si acel furtun subtire de vacuumul...problema la mine era cauzata de stutul de la pompa tandem...acel stut la un moment dat nu mai sta fix ci se misca, poti chiar sa il rotesti. a fost nevoie de un strat de silicon pus la acel stut pt a nu mai prinde aer...dupa ce a fost pus acel silicon am facut o proba si se mare ca problema s-a rezolvat...

verifica si tu acel stut ce iese din pompa tandem si se continua cu furtunul ce duce la servo frana si apoi da de stire daca s-a rezolvat prb...

Modificat de johnny0087
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

am si eu o problema cu pedala de frana, la viteze pana in 80km/h frana prinde jos la peste 80km/h pedala prinde mai sus si mai ferm, care sa fie oare cauza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut

Eu am un vw golf 4 variant care ruleaza ca taxi..Ieri, asteptand in statie de taxi......am remarcat ca atunci cand franez pedala e tapana>Si asa de ieri intruna..Am un mecanic....care ii pusese poxipol acum 3 ani cred, dar se misa acum mufa....cred ca o poxicolez inca o data..iara daca nu are cineva idee cat e o pompa de vacuum SH?

Drumuri libere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa de vacum e pompa de tandem, eu acum am luat una cu 300 ron,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dox99 verifica supapa unsens care iese din tulumba,furtunele sa nu fasaie sau in cel mai rau caz sa nu fie sparta membrana pompei de servo(placute cred ca mai ai,nu?)

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

cand va referiti la pompa de vacuum, va referiti la o pompa de genul celei din poza, nu? (poza am cautat-o pe net)... am inteles ca s-ar numi pompa depresoare...

la mine problema e: am patit sa am pedala tare in timpul mersului la prima apasare a pedalei...

i-am spus si mecanicului si s-a uitat la motor la o pompa asemanatoare cu cea din poza si mi-a spus ca posibil sa imi joace acel stut... in zona in care intra furtunul pe acel stut am mult ulei... se vede ca si cum ar fi proaspat, caci luceste, nu e prafuit...

daca aveti rabdare cu mine, o sa va adresez cateva intrebari de DIY (in afara de curatare egr la motor nu prea m-am mai bagat, doar alte chestii de intretinere, schimbare switchuri... etc):

1. mi-am cumparat un silicon rosu care rezista la temperaturi inalte... e bun sa incerc sa lipesc acel stut sa stea in pompa?

2. lipitura se face jur imprejurul acelui stut pe exterior, nu-i asa?

3. pentru aceasta operatiune trebuia data pompa jos? e greu de dat (in sensul ca desfac suruburile si atat)? sau ma duc la mecanic?

4. ca sa verific daca nu se pierde vacuum pe traseu, sa scot furtunul din acel stut si sa pun degetul pe el? si ce trebuie sa fac? sa dau pedale? intreb pt ca nu stiu operatiunea exacta de verificare...:-)

multumesc

post-110306-0-18293000-1351764280_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema ta nu se trage de la cel stut, problema ta se trage de la supapa de sens si conducta care face legatura intre pompa de vacum si tulumba de frana, sau chiar tulumba

dc vrei sa lipesti stutul s tina cumperi bison bimetal, cureti de jur imprejur cu un smirghel fin si pe urma degresezi cu diluant, pe urma aplici bison de jur imprejur uniform, lasi sa se intareasca si pe urma pui furtunul si il strangi, dc nu astepti nu rezolvi mare lucru ca la strangere poti sa il misti mai tare si sa faca o crapatura care o cauti pe urma

Oricum din cauza acelul stut la nimeni nu a fost problema cu pedala de frana, cauta fisura in aceasta conducta sau chiar supapa de sens

post-80746-0-97975400-1351765433_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi de info... cand imi fac timp, caut si acea piesa de care zici tu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut... am gasit datele acelui furtun si poate intereseaza pe cineva: Vacuum Pump to Brake Booster Line, OEM Number: ar fi la mine 1J0612041GD (162 lei)

o sa incep cu ce e mai ieftin: 1. sa lipesc stutul si 2. sa "rezolv" furtunul daca mai apare problema...

ideea e ca momentan nu mai imi face figuri :-)

ref. la "rezolvarea" furtunului as dori sa-l dau jos sa-l curat si sa-l verific si daca e crapat comand altul si il schimb...

pot sa-l demontez fara a fi afectate anumite lucruri? cum se desface furtunul din discul ala mare din spatele bidonului de lichid (cred ca asta e tulumba)?

dupa ce-l pun inapoi trebuie facuta ceva resetare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tragi pur si simpu si va iesi afara, de obicei se fisureaza pe curba acea care o are, asa a fost la mine, nu trebuie sa resetezi nimic, cand il vei scoate din tulumba vei auzi vacumul din tulumba cum a fost eliberat si dc verifici pedala de frana se intareste instant

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

salutare tuturor am si eu un golf 4 aceeasi problema cu servofrana la un golf 4 se aude un suierit la servofrana si in timpul mersului si cand opresc motorul automat se intareste pedala de frana am observat ca am un furtun crapat cel cum ii in poza lui POP cristian am sal schimb si sa il pun dar nu sunt atat de sigur ca e de la furtun eu cred ca am problema cu servofrana am facut un test la masina si mia iesit pe test problema la servofrana oare o fii de la furtun am sa incerc sa remediez problema revin cu comentariu daca  intradevar e de vina furtunul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

nu prea ai ce test sa faci - vb de scanare - si sa vezi daca sunt probleme sau nu, pe partea de vacuum - la servofrana....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am schimbat placutele de frana spate si un furtun care intra in etrier tot pe spate, si am observat de vreo cateva ori cad opresc motorul incepe sa lucreze pompa de ABS, se simte in pedala, sa mai firamas aer pe instalatie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema se pare ca o am si eu, joc la stut si cateodata frana face figuri. Vreau sa intreb pe cei care au demontat, ce se uzeaza/capata joc? Stutul sau in pompa? Daca se "uzeaza" stutul, si daca cumpar alt furtun, acesta vine cu stut? Daca nu, oare se poate face alt stut la strung cu filet si care sa stea fix pe pompa? Sincer rezolvarea cu poxilina, poxipol, silicoane, etc nu prea ma incanta (decat ca masura pe termen scurt) pentru ca  din punctul meu de vedere sunt "sculele" carpacilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am vazut ca stutul sa aiba filet pe el, are doar niste proeminente care prin apasare intra in niste caneluri din orificul servofranei, asigurandu-l pe pozitie. Se scoate si  intorduce prin tragre, respectiv apasare, nu ai ce sa rotesti.

Furtunul de nou vine absolut complet, cu stut si cu valva unisens.

La mine in capatul ce vine in linia de vacuum, au reproiectat mufa astfel incat fixarea se face prin niste cleme integrate in mufa, furtunul avut de prima echipare fiind aisgurat cu niste bride metalice. Parca ca si material e mai bine realizat. Per total e mai bine realizat decat cel avut initial pe masina.

 

Teoretic stutul se uzeaza, cauciucul se slabeste si nu mai asigura fixarea ferma de tulumba servofranei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine se misca in partea de la pompa tandem. Din cate vad in poza colegului de mai sus, se pare ca nu are stut decat la tulumba, nu si in partea dinspre pompa. Stiu ca nu are filet, dar ma gandeam daca se poate face in ambele parti , adica si la pompa si apoi facut un stut cu acelasi filet.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Furtunul vine exact cum am pus poza mai sus, nu vine cu nici un stut, stutul din pompa cred ca il poti scoate numai dc faci pompa de vacum bucati, sunt unii dc cautati pe net care au extras stutul si au facut altul si filet in pompa de vacum.

Hremus dc nu vrei sa aplici ,,sculele"' carpacilor cumpara prietene alta pompa de vacum si ai rezolvat problema, eu am optat pentru sculele carpacilor si de apx 3 ani este impecabil si nu misca gram acel stut

Fiecare dupa posibilitati, prefer sa imi carpesc eu masina decat altul sau sa dau o gramada de bani si sa cumpar ceva care sa zicem e original si dupa jumatate de an e gata, fac referire la acel furtun din poza ,mi se intarea peste noapte pedala de frana, am comandat unul care numai pe original se gasesc cu sigla vw, sincer va spun ma tinut apx 4 luni si deja scapa, am luat de 1 an altul de la dezmembrari si este impecabil, diferenta de calitate se vede cu ochiul liber nu mai trebuie sa pui mana.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

aveam problema cu stiutul pompei de vacum, acum 2 ani am incarcat cu poxipol etansarea intre stiut si corpul pompei . Acum scapa iarasi vacum la franari lungi pe autostrada. Poate ca este un furtun, totusi am cuparat alta poma second hand, apoi daca este cazul verific furtunele. Problema este ca si stiutul pompei cumparate are un mic joc si chiar se vede putin ulei intre stiut si corpul pompei. Voi monta pompa astazi. Oare stiutul ala are pe capat o garnitura, iar vacumul creaza etansare? intreb pentru ca daca incarc cu poxipol , presarea pe "eventuala" garnitura se anuleaza, totul fiind etansat de continuitatea adezivului. Ce rost ar avea ca stiutul sa nu fie fix ? preia din vibratii ca sa nu fisureze furtunul la capatul stiutului ?

Modificat de yuk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are garnitura, la stut. Trebuie sa fie fix.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a fost crapat furtunul de plastic pe stiutul valvei de sens. S-a rezolvat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oare stiutul ala are pe capat o garnitura, iar vacumul creaza etansare? 

Zici bine...am defacut eu un sutz si in el gasesti o supapa unisens si o garnitura...

post-14266-0-63307400-1419968047_thumb.j

post-14266-0-00605700-1419968050_thumb.j

post-14266-0-02110800-1419968052_thumb.j

post-14266-0-47820800-1419968045_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!