Jump to content

Pedala frana tare


airbase
 Share

Postare recomandată

Am auzit si eu de chestia asta fiind mai ieftina decat varianta cumpararii uneia SH sau noua , dar nu stiu ce sa zic , oricum am sa incerc si asa. Dar daca o dau jos nu pierd lichidul de frana???? (vreau sa o dau jos pt a umbla mai usor la ea).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 92
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 4lex

    5

  • F l o r i n

    5

  • razvi_gyl

    5

  • Bogdanel2fast

    5

in principiu se da jos filtru de aer cu carcasa cu tot si capacul de pe motor ca sa poti sa te misti pe langa pompa vacum ce se afla pe chiulasa :frigbaitata: este un frig afara ca i-mi iau bateria in casa searea :santa[1]:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt sfat , oricum nu ma apuc acuma de mesterit pe frigul asta, sa se mai inmoaie vremea putin si apoi .....in garaj , poate e mai dos si mai cald

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici nu e recomadat sa il lipesti, pe gerul asta - sa cumperi Bison Epoxy Metal - e bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu ai pierderi de vacuum pedala trebuie sa fie moale si dupa o luna nepornita,daca e tare dimineata dar dupa pornire e totul ok,nu e nici o nenorocire,exista o rezerva de vacuum intr o tulumba rotunda care acopera pierderea care nu este mare,condens in servo e o chestiune strict pt passat,la golf nu am auzit pe nimeni,cel putin eu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faza e ca am frana (pedala) nu trebuie sa apas de mai multe ori ca sa tina frana , numa' ca ma deranjeaza fasaitul ala si nu stiu daca nu cumva ma lasa frana exact cand nu trebuie......si as dori sa rezolv problema cat mai repede

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai in cazul tau,daca faci 2,3 pedale chiar o sa ramai fara frana,pentru ca nu mai are timp sa se refaca vacuumul,asa ca las o asa pana se incalzeste,de obicei se crapa furtunul care intra in mufa de la servo si gatul de la iesirea din pompa tandem o sa l gasesti cu ceva joc,daca pierderea e prea mare o sa constati ca nici turbina nu mai functioneaza,fiind actionata tot de vacuum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se vaita si nemtii pe forumuri de nu ai vazut, chiar si ei le repara prin garaj,250 euro cat costa o pompa tandem sunt bani totusi,si interventia nu e chiar carpeala,daca vreti sa cumparati o pompa sh sa tineti cont ca sunt 2 modele,una e cu garnitura pe pompa si una fara garnitura,garnitura e pe chiulasa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am frana si la a 2 a si la a 3 a pedala, chiar mai buna , dar se aude fasaitul ala. M-am uitat la servo si am vazut ca se cam misca furtunasul dar parca cu tot cu stutul ala pe care se ficseaza furtunasul(nu servo se misca). Cred ca prinde aer pe langa furtunas , exact acolo unde vine furtunasul in servo si acolo vreau eu sa pun niste poxilina sau ceva de genu'.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca faci 2,3 pedale rapid si pedala de frana nu se intareste,ba din contra devine eficienta nu ai deficit de vacuum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu motorul oprit e normal sa fie pedala tare.Cind pornesti motorul ,devine pedala elastica ? Ai frina la masina in mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu motorul oprit,daca nu ai pierderi de vacuum,prima si chiar a doua pedala sant elastice,abia dupa se intareste,deci nu e normal sa fie pedala tare,dar nici o nenorocire nu este

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut am si eu o problema dupa ce fac 2 pedale de frana cu motorul pornit pedala se intareste .

Vacum are ca am scos furtunelul de la vacum si am vazu tca trage aer pe acolo ca am pus degetul .

Ce poate sa fie ? :((

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E un comportament normal ca, in momentul cand motorul e la relanti si tu faci pedale, se se intample asa. Pompa nu poate face atata vacuum, in acel moment. Stutul e ok, la pompa ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci trebuie refacuta etanseizarea lui - macar degresat si lipit cu Bison Epoxy Metal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut, postez si eu aici ca sa nu mai deschid alt topic.

La franare prima pedala este foarte ok, tine perfect insa daca ridic si reapas, pedala devine tare si nu mai tine frana, pur si simplu imi continui miscarea fara sa franeze, e ca si cum ar prinde doar 25% din capacitate. Prima data m-am speriat rau, era sa intru in cel din fata :)

Aveti idee ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica daca ai destul lichid de frana in borcan (intre min si max). verifica daca sunt aerisite bine franele.

in ultima instanta verifica pompa de servofrana !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa verific nivelul de lichid. Am uitat sa precizez ca am schimbat de curand discurile si placutele de frana pe spate. A necesitat a fi schimbata si garnitura la un piston pe spate odata cu discurile. Am fost dupa 2-3 zile sa le mai aerisesc odata ca prindea foarte jos si de atunci remarc fenomenul cu frana

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai mult ca sigur nu ai destul lichid de frana in borcan.

revino cu raspuns dupa ce verifici

numa bine !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Surpriza: este in limitele normale lichidul de frana. O sa incerc o aerisire. Oare pot sa o fac eu fara sa mai merg la service?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da , poti sa o faci tu acasa , doar ca ai nevoie de inca cineva sa te ajute . unul sta la pedala de frana iar celalalt la aerisitoarele de la roti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine de cateva saptamani are un "fssait" la eliberarea pedalei de frana cu motorul pornit. Adica o apas si dupa ce o eliberez fssie, inainte nu facea asa ceva, o aud si cu muzica pornita. Sa fi prins aer pe undeva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti sa-i faci o aerisire a franelor sa fii tu sigur ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!