Jump to content

Golf 6 1.2 HL Candy white


Master_Blaster

Postare recomandată

Master_Blaster

Stau linistit deocamdata se freaca numai de surub (se vede clar in ambele parti ca surubul e sters de praf). I-am dat mai tare in seara asta si pe unele denivelari se aude f naspa. Maine scot nenorocitele alea de suruburi ca sa scap de o grija, inca mai am in masina T20-ul cu care am operat incuietoarea de la torpedou.

Si tot in seara asta am ros janta dreapta spate de o bordura, in curba, uff e prima data cand fac gresala asta de incepator. O sa vad ce fac acum cu ele, valoarea tocmai le-a scazut dramatic. :( Zarietura are cam 3-4cm si e muchia e roasa.

Modificat de Master_Blaster
Link către comentariu

BBS huh? :P

Observ ca depinde de la janta la janta cum sta, cu ET-uri asemanatoare, bizar as zice. Nu cred sa nu aiba nevoie de camber la asemenea dimensiune si et. Am vazut eu BBS tot VZ insa simple fara 033 si au 18x8 ET37 si arata mai rau decat un 8.5 ET38.

http://forums.kilome...Tornado-Red-GTI

:icon_thumleft: pt poza de display

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Super frumusica masina ta! Ii vin tare bine jantele de vara..te-ai gandit la un soft?

Link către comentariu

Eram sceptic la "combinatiile" facute cu jantele insa au iesit surprinzator de bine. Desi de culoare neagra (neagreata de gusturile mele :)) ), arata ff bine. Cel mai probabil de la spitele lasate gri.

Si ca apreciere suprema...felicitari ca iti bagi degetele proprii pe la ea si o ingrijesti :emthup:

Modificat de Circoloco
Link către comentariu
Master_Blaster

Merci pt aprecieri, urmeaza si alte modificari, inclusiv un soft dar mai incolo.

Link către comentariu
Master_Blaster

Zi mare azi a sosit supensia si era cat pe ce sa fie sus dar din pacate trbuia sa astept mai mult decat puteam eu asa ca sper maine dimineata sa o montez.

Dar m-am saturat de "senile" si cum vreau sa ma distrez cu masina si mai ales cu suspenisa joasa m-am intors la jantele oem. Oricum jantele erau asa de late ca trebuia sa am grija la toate parcarile sa stau la cca 30cm de bordura ca altfel riscam la manevre sa ating. Si cum erau noi evident ca le-am mutilat, intai o bordura luata in curba absolut prosteste si o janta fata atinsa la parcare.

Asa ca am de vanzare un set de jante pe 18 5x112 et 42, folosite 5 zile si cu numai 2 zgarieturi.... 1500lei :P Sau schimb cu jante pe 18 de Audi sau VW cu et 48>.

Si replicile de R32 vor fi vandute la aceeasi bani acum sunt la vopsit /powder-coating.

Link către comentariu

Putin neasteptat sa renunti complet la ele. Bine ca mergi pe OEM, sper sa nu iesi in paguba prea mare.

O sa ti se para prea inguste Seattle si prea bagate inauntru :))

Sincer iti spun ca daca s-ar ivi un schimb intre jante oem bilbao si ale mele, as sta sa ma gandesc.

Ai cantarit Seattleurile cu tot cu anvelope?

Hai cu suspensia :D

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Master_Blaster

Seattle-urile cu tot cu cauciucuri sunt sensibil mai grele decat cele negre cu tot cu cauciucuri.

2012_03_22_14_03_52.jpg 2012_03_22_14_04_33.jpg 2012_03_22_14_04_46.jpg

Cat de mult ieseau in afara:

2012_03_22_13_34_30.jpg 2012_03_22_13_34_40.jpg

Si da 225 pe 8j sunt mult mai late decat 225 pe 7j :P

2012_03_22_14_04_11.jpg

O sa-mi iau niste jante pe 18 dar vreau numai cu et minim 48.

Pt acum... (si alea pe spate sunt schimbate, evident)

2012_03_22_14_09_22.jpg 2012_03_22_14_09_38.jpg

Link către comentariu

2012_03_22_14_09_22.jpg

Arata mult mai bine cu Seattle decat cu InterAction. Serios! Cel putin in poza asta! Cu suspensia sus chiar ar trebui sa fie ceva frumos.

E ciudat ca sunt mai grele astea! Eu as zice sa cauti un set de Ultraleggera pe 18 :P

Link către comentariu

Seattle rulz!acum eu nu inteleg o treaba...de ce va agitati atat ca jantele sunt cu un kil optsute mai grele?da,stiu,se inmulteste cu 4,ai pus jante de 18 pe 1.2,dar astea sunt daily car-uri,bucurati-va de ele,ca deja va ies peri albi.

Sau masurati 0-100 intre semafoare?

Nu cred.

Brgds

Link către comentariu
Master_Blaster

Se simte diferenta de acceleratie la 1.2, daca sunt mai grele. Si pe bune cu Seattle-urile pare mai lenesa decat cu tablele sau cu InterAction. In we iau cantarul cu mine la tara si va dau cifre exacte ca si eu sunt f curios.

Daca dai banii pe jante AM iti iei ce vrei fie ca vrei performate sau look, eu cam incep sa ma inclin spre performante (nu conteaza puterea motorului eu nu ma distrez in linie dreapta) pt ca ma bucur mai mult cand trag de volan decat cand ma uit la ea.

Link către comentariu

1.2 TSI-ul misca decent Golful dar numai cand e usor. Daca adaugi si jante pe 18 si masina plina si bagaje incepe sa ramana foarte repede fara suflu.

Asa ca orice kilogram conteaza mai mult la masina asta decat la un GTI :) si nu pentru curse intre semafoare, ci pentru a-si pastra agilitatea care m-a facut sa il cumpar in primul rand!

Link către comentariu

Daca dai banii pe jante AM iti iei ce vrei fie ca vrei performate sau look, eu cam incep sa ma inclin spre performante (nu conteaza puterea motorului eu nu ma distrez in linie dreapta) pt ca ma bucur mai mult cand trag de volan decat cand ma uit la ea.

Pentru performante la 1.2 stai departe de 18" daca nu vrei sa dai multi bani pe Ultraleggera 18" si anvelope scumpe.

Un set decent de OZ pe 17x 7.5j, anvelope Toyo sau Michelin 225/45 R17. Suspensie ai deja, niste sway-bars si esti pregatit sa invarti de volan fara prea multa greutate, cu precizie, feedback placut, fara body roll.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Master_Blaster

Nu vreau sa fiu rautacios. Dar jantele alea negre sunt tiganie curata.

Gusturile nu se discuta, si pe viu se vad destul de bine, nu-ti recomand sa le judeci dupa poze.

@The_Ego:

As merge pe TEAM DYNAMICS 1.2 pe 18 cu et 50 le-am vazut la Top-Gear si sunt f usoare si arata ok. Sway-bars sunt pe lista dupa evacuare.... care e luni :D

Modificat de Master_Blaster
Link către comentariu
Master_Blaster

Am pus suspensia B12 si este surprinzator de confortabila. Sa vedem dupa ce se aseaza cum trebuie.

2012_03_23_15_33_28.jpg 2012_03_23_15_34_35.jpg

2012_03_23_18_10_31.jpg 2012_03_23_18_10_37.jpg

Link către comentariu

Looking low. Arata mult mai bine acum si in combinatie cu jantele.

Sa vedem care e diferenta live fata de suspensia sport oem :D.

Link către comentariu

Arata foarte bine cu B8. Eu as zice ca nu iti trebuie neaparat 18, ci doar jante usoare si anvelope bune. Swaybar-urile sunt cat inca o suspensie, vei fi uimit.

Nu veniti diseara pe la Junior sa le vedem si noi?

Link către comentariu
Master_Blaster

Inca o zi de w-e pierduta in jurul masinii... :alien:

Azi am spalat toate piesele oem pe care le-am dat pana acu' jos de pe masina: spoiler spate, scut motor, admisia si suspensia. Toate sunt ca noi, le-am lasat sa se usuce la soare si dupa care le-am tras in tipla si dus in pod unde vor ramane pana cand voi vinde masina, in configuratia stock.

P1010085.jpg P1010090.jpg P1010091.jpg

P1010093.jpg P1010096.jpg P1010098.jpg

P1010101.jpg P1010103.jpg

@rave: Codurile de la amortizoare sunt pt fata: 1k0 412 103 b si pt spate: 1k0 512 013 cr (si pe fata au coduri identice stanga dreapta desi amortizoarele nu par identice)

Dupa care m-am apucat sa dau jos torpedoul ca sa fixez manerul argintiu. Multa munca si migala, cred ca mi-a luat 2 ore. Daca ar mai fi sa o mai fac o data as desface direct masina asa, on site e f dificil, mai ales ca surubul ala nenorocit trebuie sa-si faca filet in plastic asa ca nu merge usor. Pt amatori de asemena distractie doua link-uri care mi-au fost de f mult ajutor: http://www.mk5golfgt...p?topic=15294.0 http://forums.vwvort...uro+cup+holderl

P1010107.jpg P1010109.jpg P1010110.jpg

P1010112.jpg P1010114.jpg P1010115.jpg

P1010116.jpg P1010130.jpg P1010132.jpg

P1010136.jpg P1010137.jpg

Si tot azi am montat tumburusurile de haion de Seat pt ca haionul inca se misca incet desi s-a incalzit. Si se simte diferenta. Acum cu modificarile astea si suspensia pusa haionul cand e deschis imi vine la nivelul ochilor (eu am 1,73 inaltime).

Link către comentariu

Respect ca mesteresti singur cam tot ce se poate face. :emthup:

Chiar ai desfacut aproape tot bordul si totul pentru a recupera surubelul acela negru si ca sa fixezi bine manerul argintiu.

Mi-a venit o idee vazand schimbatorul aproape scos :DMk5_Shifter_Golf_Ball.jpg

Suspensia e ca noua, cu ocazia asta am aflat ca amorizoarele sunt Sachs.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Utilizarea ambreiajului in Bucuresti, reiese din uzura cauciucului de pe peadala :D. Motiv sa pui pedale de GTI :icon_bounce:

Link către comentariu
Master_Blaster

Erau Sachs, in cazul meu, acum sunt Bilstein. :))

Hmm cat o fi schimbatorul ala? De pe ce golf e?

@Circoloco, sa stii ca pedala de ambreiaj e ca noua, spre uimirea mea, ala e numai un pic de jeg care nu a iesit, azi le-am si spalat, se vede in primele poze cum erau presurile... Dar unde atinge pedala de ambreiaj presul de cauciuc, marginea e f uzata.

Si pedale de GTI nu-mi iau, poate numai dupa ce-mi pun lumini la picioare ca sa le si vad. :P

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!