Jump to content

Golf 6 1.2 HL Candy white


Master_Blaster

Postare recomandată

Master_Blaster

@ The_Ego daca ating (rau si pe spate) cu b12, le dau jos pe astea si trec la Seattle-uri, nu vreau negativ camber pt ca distrug cauciucurile. Cred ca cele cu et 45 or sa fie mai ok. Si cred ca jantele astea (spre deosebire de Seattle-uri) ar da exceptional pe un passat b5.5 gri... ;)

ITG e "un pic" mai scump decat un 57s si cel din urma are avantajul ca are atestat TUV si cu capacul pus arata stock.

Suspensia ar trebui sa ajunga la sf saptamanii viitoare, pe vineri as vrea sa o am pusa pana pe 26 cand am programare la Top Gear.

Si azi m-am distrat cu masini toata ziua, o sa fac un post mai complet cu poze dar sa-mi revin ca sunt terminat dupa 2 zile pline de dat la cheie si carat jante. :P

Acum am uploadat un filmulet cu carcasa inchisa la filtru, l-am acoperit numai pt poze si film, acum e tot deschis. Motorul e rece de data asta, parca se aude si un zornait de lant...

Link către comentariu

I see what you did there :P. Maine vin jantele din hibernare si ceva imi spune ca nu vor ajunge nici pe passat, arata ridicol cu suspensia stock, iar investitii majore nu va mai suferi masina.

Credeam ca ITG se potriveste in cutia oem si ca nu e nevoie de solutie speciala pt curatat, doar se spala.

Apropo, ai intrebat la PBN daca ti se invalideaza garantia dupa inlocuirea filtrului?

Sunetul e frumos, dar raspunsul acceleratiei e mai prompt?

Link către comentariu
Master_Blaster

Cand ai zis itg eu m-am gandit la astea: http://shop.revotechnik.com/manufacturer/12/itg-air-filters-and-intakes-for-performance-and-race-cars.aspx Dar nu prea sunt genul care sa stea in cutia originala... La ce filtru te referi tu?

Si eu sunt curios cum ar merge un filtru sport in cutia oem dar fara capac. Eu o sa mai fac un pic de customizare la admisie, o sa renunt cu totul la cutie si o sa fac un perete intre baterie grila radiatorului, cum sunt unele admisii. http://www.google.ro/imgres?um=1&hl=ro&client=opera&sa=N&rls=en&channel=suggest&tbm=isch&tbnid=KJB83adxckqAdM:&imgrefurl=http://www.velocityfactor.net/scripts/prodList.asp%3FidCategory%3D2304&docid=LzPqMY1_GThQRM&imgurl=http://www.velocityfactor.net/prodimages/65_10_83_small.png&w=300&h=225&ei=_1hmT_S-GMTLsgbR2ozZBQ&zoom=1&iact=hc&vpx=492&vpy=161&dur=4988&hovh=180&hovw=240&tx=104&ty=94&sig=101996083460236108664&page=3&tbnh=134&tbnw=186&start=44&ndsp=25&ved=1t:429,r:21,s:44&biw=1333&bih=615

Nu am intrebat la porsche de filtru AM dar mai am drum si o sa intreb, dar pot sa-mi imaginez raspunsul. :(

Link către comentariu

Am sa raspund eu in locul lui The_Ego pentru ca si eu vreau tot filtru ITG. Este vorba de filtrul ITG bh 282 care are aceeasi forma ca cel k&n si se pune in locul celui oem. Din nefericire nu am gasit o poza sa iti arat despre ce este vorba.

Felicitari pentru modificarile pe care le-ai facut! Suna bine admisia :emthup:

Link către comentariu
Master_Blaster

M-ai lamurit cu filtrul dar nu prea gsesti info despre el pe net, filme sau poze.

O poza azi dimineata am vrut sa fac mai multe poze dar bateria la telefon era dusa:

2012_03_19_09_09_00.jpg

Am descoperit ca ma pot uita la rotile spate in oglinda. :P

Link către comentariu
Master_Blaster

Hmm ce suport de numar jmecher are neamtu', as prefera asta in locul dublu-adezivului.

Link către comentariu

Mai uitati-va si la ce sugereaza numarul :))

Edit: un fel de Terente :)

Modificat de Circoloco
Link către comentariu

Indiferent de numar (abia acum am observat), suportul lui chiar e o idee buna. Poate sa gaseste si asa ceva la noi in tara.

:offtopic: Numere ciudate se intampla si la case mult mai mari, M5 la Topgear

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Master_Blaster

Ok sa ma apuc sa ma laud cu ce am facut ieri, aproape toata ziua.

La prima ora eram in vitan sa ma uit dupa capace pentru jante, si am si gasit un modele ieftin cu 20lei setul din care am si luat pt ca se pot monta si pe jantele mele. Am mai vazut niste capace OEM dar nu erau in stare f buna si parca nu as cupara capace OEM din targ, pt ca am o vaga banuiala de unde provin...

Nu am rezistat cu capacele in masina decat pana in parcarea de la Hornbach, unde am inceput sa le montez, desi era evident ca se aseaza prea adanc in janta am continuat, la al 3-lea marginea s-a agatat si emblema din aluminiu s-a indoit asa ca a trebuit sa abandonez intentia de a monta capacele in felul asta. Cele 2 montate le-am dat jos mai tarziu dar cand le-am pus s-a rupt una dintre urechi asa ca nu sunt reutilizabile, voi refolosi numai emblemele din aluminiu lipite pe capacele cu care au venit cu jantele.

P1010014.jpg P1010015.jpg P1010017.jpg

P1010020.jpg P1010024.jpg

La tara nu am rezistat tentatiei si primul lucru m-am apucat sa schimb rotile la ford era deja in curte, operatiune mai usoara decat la Golf pt ca si garda la sol e mai mare... Dupa care m-am apucat sa rearanjez bara fata de la Ford pe care eu am cam infundat-o anul trecut intr-un cielo si am stat vreo ora sa trag de plastice dar fara mare succes unele clipsuri sunt rupte si nu se mai aseaza cum trebuie. :(

P1010050.jpg P1010055.jpg P1010056.jpg

Dupa ce m-am incalzit cu fordu' am trecut la Golf pe care l-am ridicat pe 2 capre si m-am apucat de surubarit. Scutul metalic se monteaza usor si simplu dar in spate se prinde in 2 suruburi mari din puntea fata, tinand cont ca sunt cele mai mari sunt sigur ca sunt si importante. Asa ca dupa un search rapid pe google sunt destul de sigur ca trebuie stranse cu 81lbs / 110Nm, ca sa le desfac am folosit teava de 1m cu care desfac de obicei prezoanele... La final dupa ce am montat scutul (11kg par mai grele cand imi apasa pe piept :P) m-am apucat sa strang cele 2 de suruburi din punte cu cheia dinamomentrica in timp ce eram pe spate sub masina, un cosmar pt ca nu ai pozitie asa ca dupa 5minute de tras de fiecare surub am auzit click-ul magic. Operatiune mi-a luat pe putin 2 ore mai ales ca nu eram sigur cum vine si nu am vrut sa ma grabesc si sa stric ceva pe sub masina. M-am asigurat ca totul e fixat cum trebuie, pt daca pica scutul nu il poti da jos pe marginea drumului. Data viitoare as putea sa injumatatesc acest timp pt ca stiu cum se monteaza.

P1010034.jpg P1010035.jpg P1010037.jpg P1010040.jpg

Scutul mic de plastic a avut si el de suferit in iarna asta, s-a rupt o bucata din ele si in zona din mijloc s-a topit in contact cu evacuarea probabil a fost presat de o gramada de zapada si asa a ajuns sa atinga evacuare.

P1010042.jpg P1010043.jpg P1010044.jpg P1010045.jpg

Scuturile din plastic au fost parfum dupa cel metalic de la motor le-am pus in max 30min si mi-am dat seama ca-mi mai lipsesc 2 bucati mici care vin in spatele rotilor fata, mai am o tura de tarat pe sub masina. :P Le-am identificat in etka asa ca urmeaza sa le comand.

P1010050.jpg P1010055.jpg P1010056.jpg

Dupa ce am terminat cu lucrurile complicate am dat jos rotile pe dreapta ca sa scot cele 2 capace pt ca nu stateau cum trebuie. Deh cam sunt cooperativa munca in zadar... :))

Cat inca era lumina m-am apucat de un film rapid cu admisia acoperita si am trecut la manerul de la torpedou, vroiam sa-l inlocuiesc cu unul argintiu, Evident la remontare surubul mi-a scapat in usa desi l-am lipit cu super glue de cheie. Manerul e fixat acum cu un holtsurub we viitor urmeaza se desfac juma' de bord ca sa scot nenorocitul ala de surub. Am avut o tentativa dar m-am dat batut dupa ce am scos scrumiera, deja pierdusem 30min si eram abia la inceput.

Evident pe langa astea a trebuit sa plimb jantele in spate unde le-am spalat la soare... ca sa le bag curate in pivnita... Am terminat pe la 8 si eram epuizat.

La hornbach am cumparat o bucata de aluminiu ca sa mai fac un model de suport de filtru, fara cutie si bucata de cheder e din vitan pt acelasi proiect.

P1010058.jpg

Modificat de Master_Blaster
Link către comentariu

Scutul a venit perfect :icon_thumleft: . Cel de plastic pare foarte fragil :(

Cum se simte masina cu rotile si cu scuturile adaugate? Se simte cresterea greutatii?

Arata dubios masina cu noile jante in primele 3 poze la soare, par prea mari si cam iesite. Ma eneverveaza americanii pt ca pe forumurile lor spun ca nu e nicio problema cu ET in jurul 40-45 ca masina va sta flush nu va atinge chiar si lasata, poate ei au alt Golf6 :))

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Master_Blaster

Eu sincer nu cred ca jantele mele au et42 (mai repere 37 sau chiar mai putin), nu au cum, ies f mult in afara arata un pic nebuneste acum dar sunt fun macar o perioada.

Greutatea nu se simte, doar ca nu mai pot face cauciucurile sa rupa aderenta indiferent cat de tare plec :( Asta inseamna ca, fie greutatea suplimentara a jantelor a terminat acceleratia sau gumele de 225 sunt f aderente.

Si diferente nu se simt la plecarea de pe loc, ieri am dat blana peste cateva speed bump-uri pt ca uit ca am jante pe 18 si merg cum mergeam cu cele pe 16, fara frica peste denivelari si linii de tramvai.

Link către comentariu

:) imi place ca iti faci singur de treaba ca mine, cat iti ies rotile in afara? Aceeasi problema o aveam si eu cu Superleggera ieseau cam 1cm in afara si de aia am ales sa le mut pe A4, acolo macar se vad bine. Eu am gasit niste ATS DTM de 18 negre si BBS CH argintii la un pret corect.

Modificat de kadettro
Link către comentariu

Jantele cred ca sunt pe la 35.Asa aratau BBS-urile mele ...Sunt multi care la vand gen " Vand 4buc jante VW,Audi,Seat,Skoda" doar pentru simplul fapt ca se potrivesc la prezoane , dar ET-urile sunt de pe alta planeta.Un alt dejavantaj ar mai fii si faptul ca o sa iti murdareasca toata laterala masinii .Sa eviti sa pleci tare pe o suprafata care nu este curata.

Nu vreau sa crezi ca exagerez , dar eu am simti si la consum jantele (erau pe 17 dar latimea de 8 - aceeasi latime cu alte tale).Cam 1L/100Km

Modificat de manatee
Link către comentariu

Par cam putin 35, conditiile in care mie cu ET44 stau asa

20120316163145.jpg

manatee, depinde si de pe ce jante vii ca sa fie asa diferenta.

Link către comentariu

Mie imi sarea pe diesel 1L de la 16 la 18, la benzina imediat sare. Dar nu e chiar un capat de lume 1l/100 Km :)

Link către comentariu

dap este adevarat

Problema este acum ca daca o cobori o sa atinga

Modificat de manatee
Link către comentariu

Daca atinge mai are 2 seturi de jante cu care sa se joace! 3 daca-l punem si pe cel de iarna :))

Link către comentariu
Master_Blaster

@manatee: Jantele sunt ET42 dupa ce scrie in interiorul jantei am si o poza cu marcajul poansonat pe interiorul unei spite, nu le-am luat fara sa verific iar pe net sunt multe golf-uri 6 cu et 45 si 8j care arata f ok cum e si la george, iar 3mm sunt f putini teoretic.

Edit: M-am decis dau roţile, azi in curba de la ambasada chinei pe pod, roata dreapta fata a atins. Daca o mai cobor o să fie groaznic. M

Modificat de Master_Blaster
Link către comentariu

Better safe than sorry. Cum ti-am zis mie imi iese din cauza cauciucurilor, nu prea imi convine treaba asta, dar protectia de janta scoate inafara cauciucul si dupa aceea face stretch, jantele vin bine.

Vinde ambele seturi pe 18" ca sa te poti orienta spre ceva OEM sau close. Eu as cauta un ET46-48 cu 8j ca sa fie 100% safe in combinatie cu Eibach Sportline.

Poti sa mai faci ceva, daca tot o cobori mult, iei anvelope 215/40R18 ca sa intre sub aripi si sa nu mai atinga, desi nu recomand.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Master_Blaster

Nu prea vreau cauciucuri de 215 dar daca e singurul mod in care pot avea suspensie joasa o sa iau.

In primul rand o sa fac fender screw mod pt ca e cam obligatoriu daca vreau suspensie -45mm si jante 8j cu et <50. http://www.golfmkv.c...ighlight=fender

O poza cu jantele Talladega 19 pe R si cat de mult ies in afara si evident la R nu ating.

2012_03_20_12_37_14.jpg

Si urma de pe guma mea dreapta fata, se vede urma circulara curata, e drept ca am luat f agresiv curba ca sa ating.

2012_03_20_12_12_46.jpg

Azi am fost sunat de la PBN sa-mi spuna ca trebuie si update la soft dupa ce mi-au montat saiba, au uitat sa faca asta sapt trecuta la revizie asa ca am dat o fuga la ei si in 1 ora mi-au schimbat soft-ul si mi-a si completat cartea de service. S-au uitat ciudat la ea si dupa ce au auzit admisia m-au intrbat daca am "cip" sau alte modificari. :lol: Evident la nu am ratat ocazia si mi-am comandat niste maruntisuri pentru zenzorul de lichid parbriz si cele 2 bucati de scut care imi lipseau care se numesc capacele de scut :))

@kadettro: Imi place sa surubaresc cam la orice, sunt fan DIY. Plus ca am standarde ridicate si ce fac eu, fac cu f mult simt de raspundere, urasc treaba de mantuiala.

Link către comentariu

Cele de R sunt 19x8j ET50.

Destul de mult sta in exterior daca acolo a venit aripa, fender screw mod singur nu te ajuta aici, doar in combinatie cu 215.

O sa ai si chip :))

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!