Jump to content

Golf 6 1.2 HL Candy white


Master_Blaster

Postare recomandată

Lasa ca inainte sa pun jantele pe 18 eu am mers un sezon pe Nankang pe 17 si au fost foarte ok. Mult mai ok decat ma asteptam la cat au costat...

Link către comentariu
Master_Blaster

Merci pt apreciere, sa vedem cum se comporta anvelopele, si eu sunt f curios, dar stii cum e cand nu ai asteptari mari e f probabil sa fii surprins.

Da Auto-Ram e chiar dupa petrom, pe Alexandriei, am stat acolo pana pe la 12 ca sa indrepte jantele vechi, baietii sunt destul de profi, de la ei mi-am luat si jantele pt A3.

Link către comentariu

Iti vor atinge in aripi pe fata cu siguranta. Cred ca vei umbla cu suspensia la duritate maxima mereu(e reglabila, nu?).

In orice caz, eu unul sunt de parere sa le vopsesti uni: argintiu, negru, alb, ce vrei tu. Asa cum arata acum sunt putin dezirabile, cel putin dupa parerea mea. E pacat, ca Zolder-urile erau jante foarte misto...

Link către comentariu
Master_Blaster

Sunt jante ieftine, cand ma plictisesc de ele iau altele, nu merita sa le vopsesc.

Si pe viu chiar arata mai bine, iar combinatia negru lucios machine finished (bratele superioare nu sunt cromate) e si pe multe jante oem VW de exemplu: Seattle-urile de pe GTD si Onyx.

17onyx.jpg seattleshadow.jpg

Sa vad in ce stare sunt cele care erau sparte pe alea le pot vopsi cum vreau pt ca sunt deja distruse.

Eu nu o sa am suspensie reglabila dar totusi o sa am amortizoare sport asa ca realist in cazul masinii mele (deja am suspensie sport din fabrica) ma astept sa mai coboare numai cu 25-30mm. Din ce am citit pe net nu ar trebui sa am probleme cu atinsul.

Link către comentariu

Mda, inteleg ce spui tu, dar cu banii dati pe celelalte si pe astea, laolalta cu banii de pe Seatlle nu luai niste jante ca lumea, pe care sa le tii?

Adica daca tot ai luat Bilstein, puneai si jante ca lumea. Trio-ul suspensie-anvelope-jante(in ordinea importantei) e cel mai important sistem de pe masina, parerea mea. Nu trebuie sa zgarcesti la niciuna.

Link către comentariu
Master_Blaster

Jug, nu pot sa te contrazic, dar totusi nu umblu cu cauciucuri uzate sau jante strambe. Mie imi plac f mult Seattle-urile si nu le dau, alea or sa fie jantele pt drumuri lungi gen concedii etc, rotile le schimb eu singur in 30min asa ca pe mine nu ma incurca sa am 2 seturi de roti.

Link către comentariu

8J la mine nu atingea cu -30 ,dar aveam ET 35 (de Audi) si ieseau putin in afara

Link către comentariu
Master_Blaster

Off azi am descoperit ca am aripa lovita, probabil in parcare cu usa. :( E un maruntis se poate indrepta teoretic fara vopsire dar tocmai aripa aia a fost revopsita in toamna asa ca nu cred ca se risca sa mi-o faca. E destul de mica dar o sa ma zgarie la ochi de fiecare data cand o vad, acum ca stiu unde e. Nu o sa ma duc sa o vopsesc acum, nu merita.

Mi-am recuperat si replicile sparte de la sudat, sunt ok si mi-au garantat ca nu o sa bata si sa ma duc sa le echilibrez tot la ei. LOL Acum am dublat bani dati pe ele daca le vopsesc profi mai dublez suma o data.

Link către comentariu

Imi pare rau sa aud asta pt ca stiu senzatia. Pe mine ma streseaza mini indoitura de la prag, de fiecare data cand ma dau jos din masina ma gandesc "oare cat de rau se vede, sa o repar sau nu" si de aici tot felul de dileme :))

Pana la urma ce vei face cu replicile refurbished?

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Master_Blaster

Nu m-am hotarat inca, daca le duc la cineva sa le faca nu mai pot scoate bani bagati ele, adica le fac pentru mine. Daca le fac eu as putea sa le vand fara pierderi. In starea actuala nu le pot vinde.

Link către comentariu
Master_Blaster

Aripa lovita, maine spal masina si fac o poza mai buna, dar si acum se vede f f clar ca e lovita.

2012_03_13_11_22_08.jpg

Jantele vechi indreptate si sudate:

2012_03_13_10_27_01.jpg

Am o idee pentru ele, poate le fac pentru mine...

Si una noua pozata afara, pacat ca nu are si buza polisata ca s-ar fi vazut mai bine unde se termina janta:

2012_03_13_10_27_25.jpg 2012_03_13_10_27_48.jpg 2012_03_13_10_31_24.jpg

2012_03_13_10_32_49.jpg 2012_03_13_10_34_13.jpg

EDIT: In seara asta cand am pornit sa plec acasa, pe BC mi-a aratat pt prima data Service in 1100km. :))

Modificat de Master_Blaster
Link către comentariu

Bucurate de noile jante, suspensie lasa zgaiba aceea care e inevitabila prin parcarile din Bucuresti si oricum nu atrage asa mult atentia.

Ai vreo poza in care sa fi rezemat Zolder de masina, sa vedem exact cum da, un mic sneak preview?

Cauciucurile sunt aproape nerulate, dar ce DOT au? Am vazut acolo un 3707 si m-am speriat :-s

Tyfoon Made in Germany pe cand Bridgestone Potenza sunt in Polonia, take that bridgestone :))

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Eu zic sa vopsesti jantele alea. Daca sunt sudate bine poti sa stai linistit cu ele.

Fa-le cumva ciudat, n-ai nimic de pierdut :P

Link către comentariu

Asta ar insemna 3 perechi de jante doar pt vara :)). De Seattle-uri e si pacat sa te desparti :D

Link către comentariu
Master_Blaster

Err, da Dot-ul e 3707 adica sept 2007 teoretic ar cam fi ok 6 ani adica pana in sept 2013 sunt ok... Sunt noi cuciucurile, eu am dat jos etichetele.

2012_03_13_10_27_34.jpg

@Rave: Sudura e sudura, nu sunt noi, sa vad ce fac cu ele acum...

Link către comentariu
Master_Blaster

Azi am facut revizia de 15k/1an, masina are 140xxkm la revizie am facut si receptia directa asa ca m-am uitat de aproape la cum arata pe dedesupt si in afara de scuturi si coltul dreapta al barii fata e chiar f bine (se desfacusera niste clipsuri nimic mai grav), senzorul de la baia de ulei e ok.

http://vwforum.ro/topic/60378-golf-6-discutii-revizii/page__view__findpost__p__1784929

Masina spalata ieri si asa arata azi in parcarea PBN.... :(

2012_03_15_11_07_19.jpg 2012_03_15_11_07_41.jpg

Senzorul de ulei si burta fara scuturi:

2012_03_15_11_46_30.jpg 2012_03_15_11_47_11.jpg

Link către comentariu

Maine o echipezi si tu de vara? :D

Sau intai suspensia si apoi jantele? :P

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Master_Blaster

Pai nu prea mai am ce face, raman in urma...

Vroiam intai suspensia si dupa jantele dar maine le pun pe cele negre fara capacele centrale... :(

Am planuri si pt cele sudate dar parca mi-e teama sa dau banii pe o vopsea ca lumea (powder coating) mai ales ca ce vreau eu trebuie comandat in afara si pretul creste simtitor.

Maine daca e vremea ok si am timp ma bag si la scuturi, nu le-am montat la revizie, or sa fie placerea mea. Ca si jantele, nu ma duc la service. :D

Link către comentariu

Esti norocos ca ai unde sa mesteresti la ea. Pt mine ar fi doar parcarea blocului :(.

Jantele ar fi bine sa le echilibrezi totusi.

Link către comentariu
Master_Blaster

Pai au fost echilibrate cand au pus cauciucurile, e nebunie sa mergi cu roti care nu sunt echilibrate.

Azi e posibil sa montez si cutia de la baterie si filtrul, sa vad cum stau cu timpul. Abia la pe la 3 pot sa ma apuc de lucru... :(

Link către comentariu
Master_Blaster

Am avut o zi al naibii de lunga si sunt epuizat. In plan erau asa: spalat masina la spalatorie mers la tara, schimbat rotile, montat cutie baterie, filtru k&n 57s, montat scuturi plastic si montat scut metalic motor. Dar pana la ora 3 am fost prins in Bucuresti si nici nu am apucat sa spal masina. Iar jantele pe masina murdara no way. Asa ca ajuns la tara inainte sa schimb rotile m-am apucat de spalat masina operatiune placuta dar si f intima, vezi toate imperfectiunile din vopsea si dupa iarna asta sunt mii. :(

P1000927.jpg P1000928.jpg P1000931.jpg

P1000932.jpg P1000936.jpg

A da alea sunt galetile cu care spal masina, sunt electorale.. :D

Dupa ce am spalat masina m-am apucat de cea mai dificila operatiune, dpdv fizic, schimbatul rotilor care a mers fara probleme dar et 42 si 8j inseamna ca sunt cam iesite dar par f mari chiar daca sunt negre. Nu sunt cele mai frumoase jante dar arata ok si sunt semi oem. :P Maine la prima ora sunt in Vitan sa caut capacele sau embleme de 55mm semibombate. Am mai aruncat azi 285lei pe o cheie dinamometrica pt ca am vrut sa pun jantele ca la carte, am strans prezoanele cu 120Nm, pana acum foloseam o teava de 1m si le strangem cat puteam.

P1000940.jpg P1000944.jpg P1000949.jpg

P1000951.jpg P1000952.jpg P1000953.jpg

P1000954.jpg P1000958.jpg

Pozele sunt dupa ce am schimbat rotile si evident suspensia nu se reasezase, tot pare inalta dar nici chiar asa.

Deja a inceput sa se intunece asa ca scuturile raman pt data viitoare. Am trecut la cutia de la baterie pe care nu am reusit sa o montez peste panza asa ca am dat jos bateria si in final am renuntat la husa aia, e f dificil de bagat bateria in ea mai ales cand e in cutie.

P1000963.jpg P1000964.jpg P1000965.jpg

P1000968.jpg P1000970.jpg P1000971.jpg

Si m-am apucat de filtru, care e bolt on si in afara de cateva detalii care nu sunt f clare in instructiuni am reusit sa-l montez. Acum il tin fara capac, pt ca nu am o teava care sa bage aer rece direct la el si asa cred ca e si mai zgomotos. Si da se aude clar diferenta e f fun mai ales ca se aude f bine dump-valve-ul mai ales pe la 1500-2000rpm cand iei piciorul de pe acceleratie. In poze nu reusisem inca sa scot surubul de pe cutia oem dar pana la sfarsit am reusit si carcasa k&n e fixata cum trebuie.

P1000976.jpg P1000977.jpg P1000978.jpg

P1000979.jpg P1000982.jpg

Si un film, motorul e cald si se aude ca un diesel, dar e micul 1.2tsi care se aude ca un tractoras cand e cu capota deschisa, pe la mijloc inchid capota si se aude mai bine admisia.

Modificat de Master_Blaster
Link către comentariu

Ai mesterit ceva. Frumos se aude admisia si DVul :D . Eu ma gandesc intre acest filtru si ITG.

Ai emotii cu suspensia ? Sunt putin cam iesite rotile si cred ca trebuie fender screw mod pe fata (asta voi face si eu), pe spate va fi nevoie de camber negativ(sper ca zic bine) ca sa intre rotile sub aripa.

Chiar par foarte mari jantele raportat si la frane. De bine de rau bbs-urile au buza si nu arata de 18 la prima vedere.

Link către comentariu

Aceeasi impresie am avut-o si eu ca rotile ar fi pe 19. Foarte bine arata eu insa le-as fi vopsit complet negre.

Link către comentariu

Daca ar fi negre ar parea mai mici. Asa par imense! Ar trebui sa fie ok in combinatie cu B12 insa... Cand montezi suspensia?

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!