Jump to content

Golf 6 1.2 HL Candy white


Master_Blaster

Postare recomandată

Master_Blaster

Nu cred ca o sa fie atat de joasa, si eu nu am body kit de R (eu visez la un R alb dar care exterior sa fie G6 HL, cu tot cu halogene... dap am gusturi ciudate).

Dar imi plac oarecum jantele, azi am vazut un G6 bleu cu suspensie sport si jante Seattle... am salivat prosteste si mi s-a facut f dor de jantele mele pe 17, daca vremea e ok in weekend le scot din pivnita si le spal sa fie gata de vara, in caz ca astea pe 18 imi rup spatele.

Azi la PBN am fost sa-mi iau cele 2 scuturi de plastic, senzorul de lichid de parbriz si amortizoarele pt deschiderea din cheie a haionului. Acum am acasa si setul de chei asa ca maine dimineata le montez si sper sa am si ce sa filmez. ;)

P1000923.jpg P1000925.jpg

P1000916.jpg

P1000919.jpg P1000921.jpg

Link către comentariu

Inafara de body-kit cam asa de coborata va fi, adica cu 45mm, 30mm fata de acum pt ca ai deja suspensie sport oem.

Link către comentariu
Master_Blaster

In cazul asta jantele pe 17 pica, pt ca arata destul de naspa. :(

Am comandat azi suspensia B12 aici (m-am dus la magazin si am platit avansul) http://www.racingnick.ro/ luni imi spun cand o primesc (daca nu o au pe stoc in de e posibil sa dureze... :icon_cry: ).

Dar principala operatiune de azi a fost ca mi-am montat amortizoarele de Fabia si haionul se deschide din telecomanda. O sa postez mai multe detalii si mai multe filmulete in topicul de la Golf 6. Merge ok acum, dar numai cand e mai cald de cca 7-8 grade.

Si cateva poze de azi:

Curtea in care eu ma ocup de masinuta:

2012_03_10_16_03_06.jpg

Am descoperit sub masina 7 suruburi de la scuturi asa ca nu trebuie sa ma mai duc pe la PBN pt ele. Dupa ce le-am spalat au iesit ca noi.

2012_03_10_17_43_46.jpg 2012_03_10_17_43_58.jpg 2012_03_10_17_44_03.jpg 2012_03_10_18_04_24.jpg

Motorul si alte detalii dupa 13xxxkm si o iarna prin bucuresti:

2012_03_10_17_37_49.jpg 2012_03_10_17_35_30.jpg 2012_03_10_17_35_37.jpg

2012_03_10_17_35_44.jpg 2012_03_10_17_36_38.jpg 2012_03_10_17_37_05.jpg

2012_03_10_17_37_40.jpg 2012_03_10_17_38_12.jpg

Sub masina atarna un burete de la niste cabluri, nu e ceva esential si cred ca e acolo ca sa previna lovirea cablurilor de scut.

2012_03_10_17_38_33.jpg

Link către comentariu

Am vazut un DIY pe YouTube pentru deschiderea haionului din telecomanda si tipul de acolo sugera ca mai trebuie facut ceva in afara de schimbatul amortizoarelor - umblat la incuietoare, cred. Tu cum ai procedat?

Link către comentariu
Master_Blaster

Eu m-am inspirat de aici:

Dar tumburusii aia nu sunt necesari in opinia mea, eu i-am pus si apoi i-am dat jos.

Ute aici mai multe detalii:

Link către comentariu

Buna ideea de a gasi in final utilitate pentru butonul de deschidere haion :icon_thumleft: .

Ce golas si expus pare motorul de 1.2, nu ca cel de 1.4 122 nu ar fi, insa aici se vede chiar totul.

In final Eibach Sportline + Bilstein b12 va fi combinatia?

Link către comentariu

Am inteles, noob mai sunt in ale suspensiilor :)). Din ce scrie acolo nu pare sa fie reglabila pe inaltime :(

Ar fi frumos sa faci o proba si cu Seattleurile dupa ce montezi suspensia schimba mult felul in care arata masina.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Master_Blaster

Da nu sunt reglabile pt ca nu vreau sa am un look hellaflush si nici nu vreau sa o fac track-car, e un daily driver 1.2tsi. Nu vad la ce mi-ar putea trebui o suspensie reglabila prin Bucuresti unde o sa merg 80-90%.

Garantat o sa pun Seattle-urile, sunt f curios cum o sa arate si evident o sa fac poze.

Modificat de Master_Blaster
Link către comentariu

Nu vad la ce mi-ar putea trebui o suspensie reglabila prin Bucurest

Cat am injurat iernile trecute (care nu au fost asa grave ca asta) si cate zile m-am uitat la masina in parcare in timp ce plecam cu taxiul la munca pentru ca nu puteam sa o scot...

Au fost destule zile in care cei -30 ai Koni-ului care il aveam nu mi-au permis sa scot masina pentru ca ramaneam blocat in santurile din mijlocul drumului.

Pe masina asta ori imi iau o reglabila sa pot sa o ridic iarna la cel putin -15, ori pun suspensia sport OEM si ma multumesc cu atat!

-30 sau mai mult de atat e pentru cei care isi permit sa-si lase masina acasa cateva zile iarna, sau cei care au alta masina cu care sa se miste!

Link către comentariu
Master_Blaster

Pai... am mai zis la iarna Polo 6n2 sau Lupo pt Bucuresti, G6-le ramane pt drumuri mai lungi in afara si nu o sa plec daca or sa fie zapezi mari. Dar noi sa fim sanatosi mai intai sa pun suspensia si sa ajungem in decembrie, ca abia a inceput primavara. :alien:

Link către comentariu

la iarna Polo 6n2 sau Lupo pt Bucuresti

:icon_thumleft:

Atat ai dat pe kit-ul de amortizoare 2999RON?

Cam pe acolo ar trebui sa fie pretul! Destul de mult pentru o suspensie fixa... :(

Link către comentariu
Master_Blaster

Am dat numai un avans, si da cam pe colo or sa fie cca 3200. Nu sunt ieftine dar la anumite capitole nu vreau sa ma zgarcesc (la altele da, cum sunt rotile...).

Azi am rezolvat problema cu rotile de vara... Poze mai incolo, sunt tot replici de r32, dar nu alea chinuite.

De dimineata:

2012_03_12_09_54_45.jpg

Link către comentariu

Bine ca ai renuntat la celelalte, nu erau prea safe. Poate chiar scoti profit din revanzarea lor :))

Doar 1 are anvelopa?

Sunt aceleasi specificatii numai ca fara indoituri/ sparturi?

Eu sunt tocmai invers, prefer sa investesc in jante+anvelope bune, dar la suspensie mai putin.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Master_Blaster

Nu, alea sunt cele vechi.... cele noi sunt diferite... ca finisaj. ;)

Link către comentariu

ai o problema din start cu jantele astea! Sunt doar 3!!! :dry: :icon_cheesygrin:

Arata senzatie jantele!

Link către comentariu
Master_Blaster

Nup sunt 4 ca pun si rezerva. :lol:

Da stiu sunt unice, adevarate cazaturi si guma care e 30% slick :P Am fost chiar socat de cat de strambe erau, sa vad ce fac acum cu ele.... :dry:

@The_Ego Jantele sunt ieftinache pt ca se schimba cel mai usor, suspensia nu. Trebuie sa gasesc niste capacele cu emblema VW bombata. Duminica o sa dau o fuga prin vitan poate am noroc, la jante iefine am cauciucuri ieftine si evident capace ieftine. Si da am dat pe jante si cauciucuri noi cat ai dat tu pe BBS-uri dar mai mult ca sigur nu or sa tina jumatate din viata BBS-urilor. :lol:

Link către comentariu
Master_Blaster

Uff, arata oribil in poze. Pe viu parca erau mai aratoase....

2012_03_12_12_21_53.jpg

Pt ca la origine sunt replici de Zolder vopsite negre si cu cateva spite polisate or sa primeasca capace de VW. Capacelele cu Inter action deja sunt date jos.

Despre cauciucuri o sa spun numai ca sunt Made in Germany.... :))

Si nu dau Seattle-urile in caz ca astea ajung patrate...

Azi mi-au confirmat de la Racing Nick ca o sa am suspensia pe la sfarsitul saptamanii viitoare, vreau sa o montez pe jantele din tabla ca sa ma invat cu ea dar nu stiu daca o sa rezist tentatiei in weekend de pune jantele pe 18. :(

Link către comentariu

Bine arata, vor contrasta frumos cu CW. Cruta anvelopele de iarna!

InterAction cu anvelope Succesor,dar par cu inca destula carne pe ele.

Pune Zolder in week-end si next week-end suspensia! It's going to be the :bom:

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Arata interesant. Sunt curios cum dau pe masina! Acum trebuie sa-mi caut si eu jante + suspensie :(

Link către comentariu
Master_Blaster

Jantele si cauciucurile sunt noi doar ca, cauciucurile si o janta erau in service si sunt prafuite, le spal (pe ele si pe masina) inainte sa le pun.

Nu sunt BBS-uri dar or sa dea bine pe CW, in opinia mea.

Le-am cumparat de la Auto-Ram unde m-am dus sa repar celelalte jante, si replicile astea erau acolo in expunere... ce sa mai zic Love at first site! Le mai vazusem pe net dar nu ma asteptam sa dau de ele aici si au si et-ul corect, 42 si latimea 8 e posibil sa atinga o idee cu suspensia sportline din ce am citit pe net dar numai la denivelari.

By the way cauciucrile sunt Tyfoon Successor 225/40zr18 92w si culmea sunt Made in Germany, nu am gasit mai nimic despre ele pe net doar ca fac parte din grupul Dunlop. Si sincer cu suspensia b12, si 105cp nu-mi fac griji, eu deja dau semne de frica de gropi si ma uit mai mult la asfalt decat inainte. :(

Link către comentariu

pfff...et 42 si 8j o sa fie la limita cu Sportline. Sa nu incarci masina, no fat chicks, will rub.

Tyfoon nu sunt rele, cel putin cele de iarna am ramas surprins la performantele lor. Uneori brandul face mai mult decat cauciucul in sine, la fel se aplica si la jante, care apropo arata impecabil :emthup: .

Auto Ram e pe sos Alexandriei? Am fost si eu prin zona azi pe la 2-3 :))

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!