Jump to content

Golf 6 1.2 HL Candy white


Master_Blaster

Postare recomandată

@TDR - pfoa ... ai dracu' nemtii astia, domne' ! Ce le-a dat lor prin cap sa faca ...

 

Oare carligul asta o suporta atasarea unei platforme suspendate de biciclete ?

Link către comentariu

Da suporta, scrie pe el max 75kg (desi sunt sigur ca suporta lejer 100kg, e f solid) cum sunt si cele oem. Doar unele mai smechere pot tine 100kg. Desi pentru 2-3 bicle 75kg e suficient, adica 20kg suportul (unul f solid de la thule cu lumini proprii) + 3x15kg (desi chiar si un mtb nou are lejer sub 15kg) = 65kg. 

Link către comentariu

Salut, ce ai facut cu distributia, ai schimbat-o? Am citit in postarile tale ca a inceput sa se auda lantul la pornire :)

Link către comentariu

Da citeste si restul, am schimbat-o acum un an jumate, nu am mai avut probleme de atunci.

Link către comentariu

New look:

post-2151-0-28994800-1412105330_thumb.jp post-2151-0-34105700-1412105332_thumb.jp

post-2151-0-50221800-1412105331_thumb.jp

 

Am schimbat grila HL cu una simpla care era deja sparta, de aici si reparatia cu soricei albastri (VW Racing blue wannabe :P)

 

Temporar am vopsit emblema VW in negru mat dar in viitor o voi colanta negru mat la fel si grila care e piano black acum. Am vopsit si inelele de la proiectoare in negru mat si dunga cromata de pe bara.

 

Grila de pe bara e praf dupa ce am lovit-o acum un an si ceva, e facuta dintr-un plastic extrem de subtire, sunt foarte dezamagit de calitatea VW inteleg sa fie masina usoara dar deja mi se pare aiurea.

post-2151-0-51811900-1412105328_thumb.jp

 

Urmeaza sa renunt la suportul de numar, pentru un look cat mai clean.

Link către comentariu

O idee de grila de jos:

8zofaf.jpg

Mie imi place f mult cum arata. Sigur asta si in combinatie cu cea de sus plus semnul.

Link către comentariu

Merge f bine pe un GTD, la mine ar fi cam wannabe. Asta care e oem nu ma deranjeaza decat ca e cam rahitica, dar montata sta ok si nu pare lovita decat daca te uiti cu atentie, cum masina e f departe de perfectiune nu ma supara.

 

Ce ma zgarie pe mine groaznic la ochi e stance-ul actual zici ca e masina de offroad, plange dupa bilstein. ;)

 

Cand vad reflexia aia ma gandesc ca ar trebui sa spal Golf-ul, insectarul ala e dupa doar 50km pe autostrada.

Link către comentariu

GTD-ul deja vine cu alta bara, grila.

Apropo..ti le-ai colantat singur?

 

Ca m-ar interesa sa fac ceva de genul si sa nu fiu nevoit sa iau alta emblema.

33cvehd.jpg

Link către comentariu

Din pacate nu le mai au pe site si nici pe ebay nu am mai gasit. Oricum le vindeau la 60+ euro.

Totusi banuiesc ca se poate colanta profesionist sa arate asa.

Link către comentariu

La mine acum e doar vopsea. Urmeaza sa iau autocolant sa le fac eu.

Link către comentariu

Azi am spalat masina de la un cap la altul: exterior, interior si motor. Primele 2 sunt banale dar la motor am folosit apa, un karcher la presiune minima (puteam si un furtun) si maxima pentru capota plus ceva solutie luat acum un an sau doi, care a ramas fara eticheta la un moment dat, era ceva luat de la norauto care se clateste cu apa, ca exista si din alea care se dau cu carpa. Cum eu nu am capac la motor , cu solutia care sa da pe carpa imi lua enorm de mult timp. Nu am acoperit nimic, am dat cu apa apoi solutie am frecat un pic cu o perie si apoi am clatit, imediam am pornit motorul probleme 0, totul functioneaza normal.

 

Oricum nu am insistat, spal motorul pentru prima oara in 3 ani si nu vreau sa luceasca, doar sa se duca mare parte din praf.

 

Poza inainte si dupa, era deja pe inserat dupa ce am spalat toata masina si poza a iesit naspa dar se vede diferenta.

post-2151-0-31405600-1412453577_thumb.jp

post-2151-0-26907700-1412453578_thumb.jp

Link către comentariu

Oho! Bravo.

Daca ti-a si facut placere sa faci operatiile astea atunci a fost ca o sedinta la SPA. Pentru tine :).

Link către comentariu

Size matters:

post-2151-0-30175700-1412874130_thumb.jp post-2151-0-81561200-1412874130_thumb.jp

 

Nu sariti ca e imensa, masa maxima e doar 750kg, asa ca e legala si va cara niste mese si alte cateva maruntisuri. Adevarul e ca asta am gasit de inchiriat, una mai mica nu aveau, care sa fie acoperita. Va merge tatal meu cu ea pana la Sibiu in weekend, eu am condus-o doar goala si nu se simte doar ca e ciudat sa nu vezi prin oglinda din masina. Si da e f dubios la mersul cu spatele pentru ca trebuie sa invarti volanul invers fata de directia in care vrei sa parchezi.

 

EDIT: Nu fac reclama la firma, daca ar trebui sa sterg informatiile de pe prelata o fac cu cea mai mare placere.

Modificat de Master_Blaster
Link către comentariu

Nu este problema cu numarul de telefon de pe remorca ci cu siglele de pe roti. Alea sunt reclama pe fata la o anumita marca nemteasca de autoturisme :) .

Link către comentariu

Se vede si remorca, ceea ce e bine, dar nu este mai lata decat masina asa ca nu e nevoie de extensii ca la rulote.

Link către comentariu

Genul acesta de remorca (real e semiremorca), nu e mai lat decat gabaritul masinii si nu ai nevoie de oglinzi speciale.

E genial de mutat ici-colo lucruri.

Am apelat de doua ori la un astfel de serviciu doar ca am luat una mai scurta, de 2 m lungime si pana te obisnuiesti e mai stresant apoi e totuna cu masina si faci depasirile mai in lung doar.

Link către comentariu

Parca parca incepeam sa ma mai atasez de golf, azi am fost sa duc remorca inapoi dupa ce a condus tatal meu masina pana la Sibiu. In drum spre casa, fara remorca, mergand cu 60km/h cu a 6-a la 1500rpm a intrat in limp mode, s-au aprins epc si check engine. Dupa ce am tras pe dreapta am oprit si repornit motorul, masina si-a revenit dar la urmatorul semafor, stand pe loc, s-au aprins iar si asa am mers pana acasa, fara turbo. 

post-2151-0-83435300-1413132640_thumb.jp

 

Anyway, cu remorca in care erau cca 200kg, portbagajul plin si 2 pasageri, Golful, de la Sibiu la Bucuresti (274km) a consumat 11,3l, cu o medie de 65km/h pe traseul valea oltului, dealul negru si autostrada Pitesti-Bucuresti. Nu stiu exact cum a mers exact tatal meu ca si regim de turatie dar bara spate era destul de afumata.

post-2151-0-40178200-1413132640_thumb.jp

 

Iar saptamana asta duc jantele la vopsit electrostatic la elspa, pentru ca au reducere de 100lei pana la sfarsitul lunii. http://vwforum.ro/topic/79083-sablare-profesionala-si-powdercoating-vopsire-electrostatica-jante-etrieri-capace-motor/?p=2442976

Link către comentariu

Tot o fisa de la bujie sa fie?

 

S-a afumat desi masina e stock si catalizatorul e la locul lui. Oricum a tras din greu motorul :)).

Link către comentariu

S-a mai afumat cand ii dadeam forja eu. Nu e de la o fisa ca merge in toti cilindrii, merge perfect motrul, problema vine de la vestitul acutator electric care nu mai este in parametri dar functioneaza perfect turbina ar trebui schimbata. Dar macar stiu ca maine eroarea va disparea asa cum a facut si pana acum deci nu o sa-mi bat capul cu problema asta pana nu devine permanenta.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!