Jump to content

Golf 6 1.2 HL Candy white


Master_Blaster

Postare recomandată

Te inteleg perfect si stiu cum e...ultima oara am ramas(cu 4x4) cu toate 4 rotile in mal pana la jumatea jantelor.

Link către comentariu

@MB: Chiar ar trebui sa iti iei un ATV, sa vezi atunci namoleala :d. Multumesc ca nu ai pus poze cu interiorul :)!

Link către comentariu
Master_Blaster

Mai repede motor de enduro decat atv.

 

Azi am dat 5euro ca sa ma uit pe aici https://erwin.volkswagen.de/erwin/showHome.do , f multe informatii despre masinuta, in special ma interesau manualele de reparatii am salvat cat am putut, nu e nici pe departe tot dar deocamdata am la ce sa ma uit. 

Link către comentariu
  • 1 month later...
Master_Blaster

Sta la inaltime Golful:

post-2151-0-00250300-1401771607_thumb.jp

 

Acum o saptamana am folosit masina ca sa mai car niste lucruri si a mers fara probleme fara sa mai aud lantul la pornire. Acum o luna l-am auzit la pornire dar probabil a fost ceva random, sau sper ca a fost asa...

Link către comentariu
  • 1 month later...
Master_Blaster

Consum de tractoras? 3,7l/100km

Se vad clar distanta, viteza medie, consumul, si timpul in film. Am mers pe dn-uri de la Campulung la Bucuresti 100% legal, fara ac, si am folosit din plin frana de motor iar schimbul treptelor la accelerare dupa cb.

 

Cred ca anvelopele fac diferenta, pana acum masina nu a fost asa de economica. Saptamana trecuta din Vama pana in Bucuresti am facut o ora si 50 minute, mers legal pana la autostrada si am scos un consum de 7,1l/100km cu AC pornit si 3 pasageri. Anul trecut pe celasi drum mers cu 125km/h, aceeleasi persoane, am scos 7,6l/100km. Dar acum am trecut la anvelope eco Pirelli Cinturato P1 Verde 205/55r16 si table pe cand anul trecut aveam anvelope no name 225/40r18 si evident aliaje.

 

 

Link către comentariu

Iti cam dai seama ca suprafata de contact e mult mai.mica deci prin urmare ... consum mai.mic . Si clar cele de 18 sunt mai grele !

Link către comentariu
Master_Blaster
Pai sigur e de la roti, dar sincer nu ma asteptam la asa ceva. Cu toate problemele mi-a crescut respectul pentru acest motor (sau poate pentru cutia extrem de lunga :p).

 

In viitor se prefigureaza un nou vag in familie un G7 combi sau O3 combi cu motorizare 1.2tsi sau 1.6tdi. Eu sunt pentru G7 1.2tsi dar configurarea portbagajului va conta.

Link către comentariu

Octavia nu poate fi batuta la volum de catre golf in varianta clasica hatch/sedan. Am facut si eu un testdrive cu o octavia si am ramas uluit de spatiul pus la dispozitie. As merge pe 1.6 la combi... Probabil ai sa cari cu ea si un 1.6 tdi o sa fie perfect pentru asta. My 2 cents

Link către comentariu

Strict din punct de vedere tehnic sustin punctul de vedere al lui Shadow: Octavia 1.6 TDI.

 

Daca in decizie mai conteaza si suma de achizitie (desi aici lucrurile cu siguranta sunt in favoarea Octaviei), sau design-ul atunci ... poate mai exista loc de discutii de facut.

Link către comentariu
Master_Blaster

Claro combi nu hatch/sedan. Conteaza f mult cum e portbagajul, am vazut ca la G7 podeaua portbagajului se poate aduce la nivel cu deschiderea haionului si cu spatarele banchetei spate si asta e f important, nu doar volumul, si nici spatii sub podea nu prea conteaza. 

 

Estetica si comfortul, finisajele sunt cam irelevante, Octavia castiga totusi ca nu are plasticul ala lucios la interior si ar fi mai usor de intretinut. 

 

Eu inclin mai mult pentru 1.2tsi din simplul motiv ca tatal meu nu face mai mult de 20000km pe an si dupa nitele calcule ar fi nevoie de mai mult de 6 ani ca sa se amortizeze diferenta.

Link către comentariu
  • 3 weeks later...
Master_Blaster

Am montat inapoi evacuarea Topgear si am facut 2 filmulete 1 fara evacuare, se aude f fioros micul 1.2. Si una cu evacuare pusa in care se aude f f  clar lantul.

 

Fara toba:

 

Cu evacuare (cu zgomot de lant :P):

Link către comentariu
Master_Blaster

Hmm, nu, am cumparat un cric crocodil nou, cica Michelin de la Norauto, o chinezarie dar e low, ridica de la 10cm. L-am luat pt ca ala vechi nu mai ridica (tot chinezarie la care s-a dus garnitura de la piston) plus ca nu incapea sub twingo. Golful a fost cobai pt ca in aceeasi zi am cumparat o scara care era prea mare pt twingo si totusi nu vroiam sa il ridic degeaba asa ca in 30min am schimbat evacuarea. 

 

Pe Golf il conserv (sta in parcare subterana deci nu sta in soare/cald/ploaie/frig/zapada etc) pentru drumuri mai lungi in care merg cu pasageri si bagaje, avantajul e ca asa se conserva si sper ca nu o sa mai am probleme cu distributia si alte alea pana il dau, acum se apropie de 37000km. Nu am mai avut probleme cu limp mode de cand am trecut la admisia oem, probabil de la filtrul k&n aveam problema. 

Link către comentariu
  • 5 weeks later...

Mi-am montat carlig de remorcare, unul aftermerket cu tot cu o instalatie pt can-bus aftermarket (nu am erori in bord). Nu e ceva f dificil dar daca vrei sa arate profi si cat mai oem e ceva de piguleala. Am ales o un carlig galvanizat care e un pic mai scump dar e mai rezistent la rugina, poate il voi vopsi negru in viitor, dar nu sunt sigur, nu ma deranjeaza.

 

Partea misto e ca se vede carligul pe camera asa ca atunci cand dau cu spatele vad care e limita, si culmea pica exact pe linia de pe monitor. 

post-2151-0-23346600-1411306570_thumb.jp

post-2151-0-89134900-1411306596_thumb.jp

post-2151-0-48334900-1411306600_thumb.jp

post-2151-0-64442400-1411306605_thumb.jp

post-2151-0-64174700-1411306617_thumb.jp

post-2151-0-91117300-1411306620_thumb.jp

post-2151-0-24860200-1411307871_thumb.jp

post-2151-0-66932700-1411307872_thumb.jp

 

Si un mic update o sa comand un set nou de jante din tabla pt rotile de vara si le voi vopsi negre:

post-2151-0-16044400-1411306514_thumb.jp

 

Link către comentariu

Foarte misto.

Si totul facut de mana ta ... Bravo! Pentru carlig ai taiat si din spoiler si din bara ?

Sa pui o poza si de la final.

 

Cum ai de gand sa vopsesti tablele? Si unde?

Link către comentariu

Pentru carlig am taiat doar din spoiler, se vede in una din poze, am taiat destul de mult dar nu se deformeaza datorita celor 2 suruburi cu care e prins in fiecare parte direct de caroserie. Electrica a fost partea mai dificila mai ales ca nu stiam pe unde sunt cablurile ascunse pentru haion (si sunt vreo' 20 de fire care merg in el unele pe stanga si altele pe dreapta, deh camera, lumini, degivrare si incuietoare). Mi-a luat in total cam 5-6 ore dar se poate face si in 1-2 daca nu stateam sa aranjez atat cablurile, nu cositoream legaturile, etc.

 

Jantele o sa le vopsesc eu, am mai facut asta si au iesit ok acolo unde initial nu era rugina, el vin deja vopsite argintiu dar eu le vreau negru mat. Astea or sa fi jantele de vara si deci nu vor vedea sare si nici f multa apa deci in opinia mea nu merita sa le duc la powdercoating.

 

Planul meu este sa o fac alb/negru mat asa ca o sa incerc sa schimb sau sa vopsesc grilele fata + embleme care sunt cromate sau negru lucios.

Link către comentariu

Bravo!

Mie imi pare rau ca nu am luat din fabrica mai ales ca acum cu senzori imi trebuie si un modul in plus, pacat ca nu ofera si vw suport de bicle cum ofera cei de la opel.

 

Modificat de TDR
Link către comentariu

Modulul cumparat de mine poate dezactiva senzori, eu nu folosesc funcția. Modulul poate fi setat, are mai multe programe.

Link către comentariu

Multumesc mult :icon_thumleft:  Cred ca mi comand si eu....

Link către comentariu

Mai e cineva cu ganduri ca ale tale:

Fara proiectoare, jante mai aparte :D

5035-1365749592-cceddaa155b4e4b2db50bcb1

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Da e frumos, jante de mertan :D. Mai sunt table similare de transporter pe 17, dar sunt 5x130.

Raman la astea ca sunt pe 16 si am cauciucuri noi.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!