Jump to content

Golf 6 1.2 HL Candy white


Master_Blaster

Postare recomandată

Master_Blaster

@buss & @prunaionutz Si daca nu ma uit la consum tot trebuie sa trec pe la pompa, asta ma seaca.

 

@Rave & The_Ego Roti pe 17 nu mai vreau, am avut si sunt un fel de apa calduta intre 16 si 18. 

 

Bani... acum tocmai trec pe buget de student, sustinut de parinti. :( 

 

@Dun Pai ma gandeam la roti de passat/ eos/ scirocco care au et 42 

Link către comentariu

Gaseste niste jante de Beetle cu ET44.

http://www.ebay.de/itm/Alufelgen-Satz-original-VW-New-Beetle-Typ-5C-16-Zoll-5C0601025T-/390644667398?pt=Auto_Felgen&hash=item5af43c9406

 

Poate chiar de Tiguan, desi 6.5x16 cu ET33 ar fi la limita

http://www.ebay.de/itm/Alufelgen-Satz-original-VW-Tiguan-16-Zoll-/370810899454?pt=Auto_Felgen&hash=item56560d4bfe

 

La fix merg jantele de pe Passat B5, b5.5 care vin 7x16 ET37

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Mda ... Foarte frumoase jantele de Beetle. Sunt similare celor care au venit pe masina mea.

Acum ... nu stiu daca pe tine te intereseaza si aspectul cu ET-ul. Pentru ca din punctul asta de vedere respectivele jante nu prea sunt ce trebuie.

 

Oricum ... ai de unde alege. Pe platforma pe care este facuta masina ta sunt foarte multe modele originale.

Link către comentariu

Azi m-a lasta in drum iepurasul pentru prima data. Schimbam din treapata a 4 in a 5 (in jur de 45km pe ora aveam) si a inceput sa merga f urat motorul. Un fel de 3 cilindri nu imi dau seama ce are, si daca incerc sa trec de 1500rpm in orice trapta motorul trepideaza urat. Iar in bord s-au aprins in ordinea asta: becul de la esp, senzor presiune pneuri, EPC si check engine (motorasul ala). 

 

La relanti motorul trepideaza destul de mult desi sta la 750-800rpm.

 

Masina nu se poate conduce si acum a ramas la tara, macar s-a stricat la iesirea din sat si am tarat-o pana in curte. 

 

O sa va pot da mai multe detalii dupa ce ii fac o diagnoza si intra in service.

 

Mentionez ca mai are 1/3 de rezervor (cu benzina Petrom 95).

Link către comentariu

Mda ... imi pare rau sa aud asta. Cu atat mai rau cu cat stiu cum este sa iti faca masina figuri.

Sau poate tu nu pui asa de tare la suflet chestiile astea.

 

Bafta !

Modificat de Dun
Link către comentariu

45-50 mda mergeam economic si nu trec de 2000 rpm. Adica schimb la indicatiile din bord care indica pe la 1800 sa schimbi trepta.

 

Bobina nu cred ca motorul asta nu are bobine, are distributor.

Link către comentariu

Am facut acum niste poze si un film cu masina, din pacate nu stiu cand o sa am timp de ea. post-2151-13781017446888_thumb.jpg

Sent from my GT-I9105P using Tapatalk 2

Link către comentariu

L-am facut acum.

 

Edit: Se aude destul de clar ca nu merge cum trebuie, zici ca e motor de oltcit (pt cine cunoaste :p).

Modificat de Master_Blaster
Link către comentariu

O sa, cand am timp, luni am admitere... 

 

Sper sa se uite azi un prieten de familie la ea, e mecanic la Porsche.

Link către comentariu

Chiar sunet de Oltcit. Poate acum merge in 3 cilindri.

Cand o turezi pe loc se aude la fel? Din filmulet nu mi-am putut da seama.

Link către comentariu

Ok deci clar merge in 3 cilindri, cilindrul 3 nu raspunde, posibil injectorul pentru ca are scanteie.

 

O sa ajunga, pe platforma, maine sau joi la o reprezentanta.

 

Daca cilindrul are compresie inseamna ca e de la injector daca nu... nasol.

Link către comentariu

am intalnit aceleasi manifestari la o octavia 1.2 tsi . a scapat ieftin, o bujie strapunsa.

cati km ai? ai schimbat vreodata bujiile?

Modificat de andrei_221
Link către comentariu

la un golf  de la firma, cam la aceleasi simptome am schimbat fisa si bujie.Diferenta este ca acela are suta de mii.Poate ai bafta  sa scapi usor.

Link către comentariu

A rezolvat problema unchiul meu, era fișa de la bujia 3, acum am temporar o fișa de cielo.

Dar atat cu problema tehnica, ca ma ameninta moderatorii cu închiderea topicului.

Sent from my GT-I9105P using Tapatalk 2

Link către comentariu

Am zis sa fac o lista cu problemele pe care le-a avut masina mea in doar 30000km si 2 ani. O sa trec in lista toate vizitele pe la service in afara de revizii si modificari.

 

1. Montare saiba la acutatorul egr si resoftare (operatiuni facute in zile diferite).

2. Mi-au cazut cele 2 piulite de la acutatorul egr dupa ce au pus saiba

3. In iarna trecuta mi-a inghetat aeroterma si am ramas fara incalzire (cica asa fac toate si nu exista rezolvare)

4. Inlocuit distributia pe lant dupa numai 24000km.

5. Fisa nr 3 a decedat dupa 30000km

Urmeaza:

6. Am o pierdere de lichid de racire( cred ca e lichid de racire si nu ulei) pe galeria de admisie.

7. Cutia de viteze agata trepta a doua si dupa se blocheaza trepata 1. La un momnet dat o sa cedeze sincronul de la trepta 1 si va trebui desfacuta cutia... 

 

Destul de multe probleme pentru o masina noua, in opinia mea, mai ales ca in familie am vazut numai masini noi si nici una nu a avut atatea probleme (in afara de Tiguan) si toate au trecut de 100000km doar cu revizii si atat.

Modificat de Master_Blaster
Link către comentariu

Mda, cam mult. Gandind la fel masina mea a fost o singura data(timp de 2 zile) in service exceptand reviziile. 2 zile in 3 ani mi se pare mai mult decat acceptabil! :)

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!