Jump to content

Golf 6 1.2 HL Candy white


Master_Blaster

Postare recomandată

In proportie de 95% plusul adus de franele de GTI va fi psihologic si vizual. Daca ai merge pe circuit ar avea o logica explicatiile respective!

Sent from my GT-I9100

 

+1 insa eu zic 99,9% :)

Link către comentariu

Se vede diferenta de oras.. Eu in craiova am 40k km si sunt ok placutele (bine, poate are si legatura cu faptul ca merg mai mereu cu frana de motor :) )

Modificat de prunaionutz
Link către comentariu
Master_Blaster

@ Rave Nu am port eterieri de 312 şi nici discuri, doar un set de plăcuţe noi.

Şi cum o sa fac rost de ele gratis pana la sfârşitul anului, nu ma grăbesc.

Diferenţa intre 288 şi 312 e doar rezistenta la fading. Evident ca diferenţa e necesara doar pt cei care merg cu adevărat sportiv, indiferent de motorizare.

oricum e f greu sa motivezi logic orice modificare, indiferent dacă e vorba de praguri, grile/bari de gti etc. aşa ca fiecare face ce vrea cu maşina lui.

Sent from my GT-S5670 using Tapatalk 2

Link către comentariu

Sunt multi care merg foarte mult in orase. In acest regim de mers sunt destul de putini cei care ajung sa utilizeze franele la limita.

Multi dintre cei care ies cu masinile din orase o fac in compania familiei sau partenerilor de viata. De cele mai multe ori acesti pasageri ai masinilor nu au inclinatii spre sporturile extreme, spre adrenalina, asa ca regimul de rulare este din nou unul care nu solicita franele la limita .

Este adevarat ca exista si exceptii de la aceste doua variante pe care le-am expus mai sus, dar si in cazul acestor exceptii se intampla destul de rar ca franele sa fie folosite aproape de limitele lor, iar atunci cand se intampla asta, deseori, spaima provocata de situatia limita sterge aproape imediat amintirea neplacutului eveniment.

Plus ca mai este vorba si despre incapacitatea de a intelege ca, prin marirea diametrului discurilor de frana, nu se urmareste scurtarea distantei de franare - este adevarat, ca sunt si cazuri in care se urmareste acest lucru, dar acolo modificarea diametrului este insotita si de alte modificari complementare cum ar fi scaderea maselor implicate in miscarea rotativa, a masei masinii, utilizarea unor cauciucuri mult mai aderente, utilizarea unor componente ale sistemui de franare cu proprietati total diferite de cele ale celor folosite pentru sistemele OEM - aceasta, daca apare, fiind un efect secundar.

 

De aceea tot apar comentarii ca cele de pe pagina precedenta, marea majoritate neintelegand necesitatea modificarii unui subansamblu care, intr-o proportie covarsitoare, face fata fara probleme utilizarii masiniilor.

Link către comentariu

Franele sunt ok pentru cine merge... normal cu masina, sunt cativa care folosesc mai mult decat trebuie franele si ajung sa le toceasca foarte repede. Eu le-am schimbat pe la 30.000, tu pe la 25.000... :)

Cum de nu ai trecut direct la 312, doar le aveai cumparate, nu?

 eu am deja 37 000 km si nu mi se pare ca este nevoie de un schimb al placutelor 

 

iar referitor la ceea ce spuneai tu de a face fata sistemul de franare, in cazul actionarii lente si apoi bruste din cauza neaprecierii distantei, intervine asistentul la franare care de multe ori face mai mult rau decat bine, acesta preluand comanda "lenta" de actionare a pedalei, (facuta initial), si nu pe cea brusca de care ai nevoie pentru a opri in timp util. eu am patit si nu ma asteptam, rezultatul fiind "puparean-fund" .deci nu stiu ce sa mai zic... si de atunci mi-e cam frica de situatiile de acest gen, intrucat a intervenit grav lipsa de incredere in acest FS 3 ... acum sa-mi spuneti daca ma insel ... 

Modificat de bosseby
Link către comentariu
Master_Blaster

Ce se intampla cand afara sunt peste 38 de grade celsius si te gandesti ca e ziua perfecta sa iti speli masina.

 

Abia am termina sa o curat la interior cand:

post-2151-0-92168500-1375253260_thumb.jp

 

 

 

Link către comentariu

Eu am bibilit doua ore si ceva duminica de dimineata la Polac.

Ieri cineva de sus s-a pisat pe el. Eh ... asta este, se mai intampla.

Modificat de Dun
Link către comentariu
Master_Blaster

Cand s-a gandit cineva sa-ti dea o mana de ajutor :)

Eu incep cu exteriorul si termin cu interiorul.  :dry:

Link către comentariu

Si eu am spalat tot luni si ieri ploaie, am observat ca de obicei cand spal masina sigur va ploua curand!

Aceeasi pasi si eu exterior si apoi interior.

Link către comentariu

Macar pare ca a plouat temeinic acolo. Nu doar o mica ploaie sa o faca plina de praf.

Sent from my ApfelPhone

Link către comentariu
Master_Blaster

A plouat temeinic, dar eu a trebuit sa plec imediat ce s-a domolit, pana în bucureşti s-a făcut ca porcu. dar tot arata mai bine, decât cum arata, o săptămâna în vama + autostrada + nespălată înainte de o luna, era horror.

Sent from my GT-S5670 using Tapatalk 2

Link către comentariu
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Master_Blaster

Un mic update, am trecut weekendul asta de 30k. Si acum cateva saptamani am lovit, cu incredere, o bordura cu roata dreapta fata, din fericire am scapat doar cu cauciucul taiat, cam 2-3cm adancime si janta un pic zgariata, nu e grav ca tine aer dar va trebui schimbat ca nu e chiar ok bartai taietura in el. 

 

Imi doresc cauciucuri mai eco, momentan am consumuri maricele (in oras noaptea greu scot sub 5%) pentru un mers f atent. Asa ca daca tot iau cauciucuri eco am zis sa trec si la niste mai jante mai usurele, dar bugetul e cam limitiat plus ca pe ale mele nu o sa iau prea multi bani. Asa ca o sa fac un pic de downsizing dar cu jante noi si cauciucuri mai bune: http://www.cauciucuridirect.ro/cgi-bin/rshop.pl?dsco=139&cart_id=39030612.139.15140&sowigan=So&Breite=205&Quer=55&Felge=16&Speed=&kategorie=1&Marke=&ranzahl=4&tyre_for=&m_s=3&sort_by=Lable_1roll&rsmFahrzeugart=PKW&filter_preis_bis=9999&filter_preis_von=0&price_range=0-9999&price_range0=0-9999&Label=B-A-68-1&details=Ordern&typ=R-234519 http://www.anvelope-jante-auto.ro/jante-tabla-16-vw-passat-nou-vw-passat-variant-kfz-75.html

 

Asa pastrez look-ul oem dar tabla....

 

Tiguanul a fost in vacanta prin europa si nu am apucat sa-i iau franele de 312, dar nu cred ca mai am mult de asteptat. 

Link către comentariu

Merita scaderea consumului cu probabil jumatate de litru pt trecerea la look-ul acesta ?

Link către comentariu
Master_Blaster

Look, da clar nu o sa fie acelasi dar un set bun de cauciucuri pe 18 e o caruta de bani, plus jante care sa nu fie strambate sau sudate (cum sunt ale mele) inseamna f multi bani, bugetul meu e de 2500-3000 maxim in care se include vanzarea setului meu de roti. 

 

Daca are careva o solutie mai buna vreau sa o aud.

Link către comentariu

Eu de exemplu am cumparat de pe forum Continental sport contact 5 noi, pe 18 cu 350lei bucata...tu acum ai ramas fara anvelope sau de ce vrei sa faci trecerea asta?

Link către comentariu
Master_Blaster

Am taiat guma drepta fata intr-o bordura si e taiat destul de urat. Si cum nu pot inlocui doar un cauciuc trebuie sa schimb minim 2, nici rocada nu pot face ca rotile de pe spate sunt cele sparte si sudate. Asa ca va trebui sa pun 2 cauciucuri de un fel si 2 de altul si asta nu ma incanta.

 

Adevarul e ca jantele nu sunt ca lumea chiar si cele pe fata sunt strambe destul de rau (nu se pot echilibra cum trebuie) si la viteze mari volanul incepe sa joace. iar cauciucuri de marca pe jantele astea e cam bataie de joc.

 

Eu visez la niste jante usoare pe 18, OZ Ultraleggera sau Team Dynamics dar nu sunt ieftine. Acum pierd multicel din demaraj cu jantele grele pe 18 (20kg roata) + franele de 312. Asa ca daca trec la 16 as avea cam 16kg pe roata, o diferenta maricica la motorul meu.

Link către comentariu

Macar cauta-ti niste jante cu un ET mai mic sa iti aduca rotile cat mai spre "la fata" cu caroseria. Nu stiu care este situatia pe platforma ta, sper sa nu vorbesc prostii, dar poate gasesti pe alte modele niste jante cu prinderea corespunzatoarea, dar cu un ET mai mic.

 

Mai gandeste-te. Nu exista o solutie de mijloc cu niste roti de 17? Oricum va veni iarna in curand (vorba vine, mai sunt vreo doua luni bune pana atunci). Poate mai amani pana la primavara si intre timp iti cauti niste jante/roti la mana a doua cum vrei tu, sau poate mai suplimentezi bugetul si iei chiar unele noi ...

 

Bafta !

Link către comentariu

Incerca sa le vinzi la iarna si in functie de cat obtii poate te orientezi spre 17. La 2500-3000 gaseste ceva ok cu tot cu anvelope. Oricat ai putea sa reduci din greutatea jantei, e mai greu de umblat la greutatea anvelopei. Ar fi bine totusi sa pastrezi 225.

Consum sub 5 in oras? Pt mine e de neimaginat indiferent cat de liber ar fi noaptea si cu mers maxim 50kmh.

Sent from my ApfelPhone

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

consum de 5 ( 5 si ceva ) am vazut o singura data pe masina, in afara orasului, cand mergeam plictisit cu 80 km/h cu a 5-a parca..

 

 poti sa faci ca mine.. nu te uiti la consum niciodata :))

Modificat de prunaionutz
Link către comentariu

Eu zic sa mai astepti si sa mai strangi niste bani. Pe la 2.500 - 3.000 de lei poti sa iei un set de Team Dynamics pe 17", sau niste Goal-uri :p, si un set de cauciucuri decente gasesti pe la 1.000 de lei.

Asa daca arunci 1.500 - 2.000 de lei pe niste cauciucuri pe 16 nu ramai cu nimic...

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!