Jump to content

Golf 6 1.2 HL Candy white


Master_Blaster

Postare recomandată

Master_Blaster

Afara sunt 2 grade si ninge, intreba cineva de cauciucuri de vara? Ce ma bucur ca nu m-am grabit cu ele.

Modificat de Master_Blaster
Link către comentariu

E o fulguiala ratacita,nu are nici o legatura cu ninsoarea,uita-te pe jos ca e uscat.Gata,am scapat si de iarna asta !

Link către comentariu
Master_Blaster

Meh cauciucurile de iarna sunt recomandate la temperaturi de sub 10 grade chiar daca nu e iarna si zapada. Mai toata iarna asta asa a fost vremea prin Bucuresti.

Link către comentariu

sa fim seriosi, sunt 2 grade dimineta, la pranz sunt 10-12

 

parerea mea e ca se cam duc anvelopele de iarna pe asfalt.., dar fiecare cu preferintele lui..

Link către comentariu
Master_Blaster

Azi mai mult de 7 nu au fost. Şi eu im pregătesc maşina pot cele mai rele condiţii nu cele mai bune.

Cât despre cauciucurile

de iarna se consuma normal pe asfalt doar nu merg cu ele pe răzătoare. Şi nu sunt de offroad ca sa se consume aiurea pe asfalt.

Sent from my GT-S5670 using Tapatalk 2

Link către comentariu

Eu am trecut deja la rotile de vara. Te provoc la o intrecere chiar si pe vremea asta. Sunt convins ca voi iesi in fata.

Link către comentariu

Vedeti sa opriti l iniuta asta pana in 50 ca doar sunteti in Bucuresti :)

Modificat de yopy
Link către comentariu

Nu cred ca vom depasi 50km/h pentru ca ne vom intrece in marsarier.

Link către comentariu

sa fim seriosi, sunt 2 grade dimineta, la pranz sunt 10-12

 

parerea mea e ca se cam duc anvelopele de iarna pe asfalt.., dar fiecare cu preferintele lui..

 

Nu se duc, mai ales sub 15C si daca nu pui frane bruste iar la o frana brusca cu cele de vara la 2-4 grade iti garantez ca derapezi.Pentru cine crezi ca este indicatorul din bord?

Modificat de TDR
Link către comentariu

marsarier normal ca marsarier :))) .eu am fost pe la sighisoara si a nins destul de frumusel . Erau cam minus 5 grade . M.am bucurat ca nu m.am grabit sa le schimb. Cauciucurile de iarna ruleaza cel mai bine sub 7 grade, la parametrii pentru care au fost fabricate

Link către comentariu
Master_Blaster

Cica si eu sunt la limita cu placutele pe fata (am un pic peste 24000km) si in curand o sa se aprinda si martorul in bord. Nu le schimb deocamdata mai astept.

 

Link către comentariu

Mda, 1.2-ul are frane subdimensionate pentru stilul nostru de mers... Recomand ATE Ceramic! :))

Link către comentariu
Master_Blaster

Mai poate imi da mana, iau port etrierii de 312 un set (fata/spate) de amortizoare de 55 second si fac treaba treaba. Ca amortizoare Bilstein de B8 pentru fata costa aproape 2000lei.

 

Intre placutele de 266 sau 312 nu e mare diferenta ca pret, cred.

Link către comentariu
Master_Blaster

Maine sper sa iau masina cu parbriz nou si distributia schimbata.

 

Urmatoarele pe lista sunt franele...

Link către comentariu

De ce sa iei portetrieri 312 pe fata si pe spate? Nu cred ca poti sa pui 312 pe spate, cel mult poti sa upgradezi la 256.

Link către comentariu

wow si e nevoie de o asa forta de franare pe spate la 1.2? Parerea mea e ca ar fi si dezechilibrat daca ar fi la fel fata-spate.

Franele mai mari vin cu pretul unei greutati mai mari. Vorbim totusi de schimbat etrieri, discuri sensibil mai grele, fuzete.

Manatee povestea acum ceva vreme ca adunase piese pt un upgrade de frane si a luat componente de S3 care sunt mai usoare.

 

Mihnea, vezi ca poti sa iei de pe GTD-ul din dezmembrari aproape toata puntea fata :D

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Mai usoare si duble la pret. 310 pe spate nu o sa dezechilibreze forta de franare, nicio frana pe spate nu o sa traga destul de tare cat sa scada inertia de pe puntea fata.

Da, franele mai mari sunt cam inutile, atat pe fata cat si pe spate, pentru motoarele astea. Deficientele sistemului de franare se pot corecta cu discuri si placute.

Dar vizual nu prea ai de ales...

 

Eu nu am auzit nimic de frane pe 312 spate, stiu ca strangea pentru fata... Si oricum, sunt banii lui, daca el vrea...

Link către comentariu
Master_Blaster

Incetisor baietii deocamdata, pun doar pe fata frane de gti, de 312 (am zis la misto mai demult ca poate pun de r pe spate care sunt de 310 si ventilate dar in viitor si doar poate) o sa schimb si placutele pe spate basca, ca pe fata o sa pun ate cermaic  (sau ebc green stuff) si sa fie identice si pe spate. Discuri pun stock sau vedem care e diferenta de pret... as vrea ceva mai cool dar nu vreau gauri clar.

 

In viitor poate o sa pun si frane de gti pe spate, dar diferenta nu e mare, si acolo va trebui sa schimb si etrierul ca nu se pupa ce am eu.

Link către comentariu

Eu zic mai bine sa schimbi doar placutele si sa astepti cu trecerea la 312 pana se tocesc si discurile.

E investitia foarte mare si nu se prea merita, crede-ma pe mine ca am mai trecut prin ea odata...

 

Fa ce ai de facut la exterior daca e, eleron, stopuri led, alte alea nu frane.

Link către comentariu
Master_Blaster

Pai deja am cam toate piesele mai putin amortizoare si port etrieri. Meh fara consumabile. Si daca nu le pun acum ce fac astept inca 25-30000km adica 3 ani fara sa schimb franele? Pai deja peste 3 ani poate schimb masina...

 

Sincer ma deranjeaza mai mult dpdv vizual mini dicurile (se vad destul de bine prin jante chiar daca au multe brate pentru ca butucul central e de mici dimensiuni, mai mic ca la bbs-urile lui ego) decat aspectul exterior al masinii. Si cu bara stock, fara eleron si led-uri, masina, arata f bine. 

 

Plus asta e retrofit adevarat (care sigur se va simti cand conduci masina), pe aici la Golf 6 se schimba bari, eleroane si stopuri intr-o veselie.

Modificat de Master_Blaster
Link către comentariu

Eh, daca esti hotarat...

 

Recomand Ate Ceramic + Ate PowerDisc pentru aspect si functionalitate si un set de Koni Sport (reglabile pe duritate) pentru functionalitate.

Si vinzi Bilstein-urile tale ca sa recuperezi din deficit, oricum trebuie sa treci la 55mm...

LE: Gen!

Modificat de Rave
Link către comentariu
Master_Blaster

Colaj suspensie sport oem vs Bilstein B12 Sportline si jante oem 17 vs replici 18 (pe suspensie Bilstein B12 Sportline). 

post-2151-0-38885000-1363863920_thumb.jp post-2151-0-84146200-1363864330_thumb.jp

 

Arc spate sport oem vs Eibach Sportline

post-2151-0-91101900-1363863969_thumb.jp

 

Amortizor sport oem vs Bilstein B8

post-2151-0-71379100-1363863941_thumb.jp

Modificat de Master_Blaster
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!