Jump to content

Golf 6 1.2 HL Candy white


Master_Blaster

Postare recomandată

N-au treaba rotile cu viteza maxima, ci cu cat de repede ajungi acolo... :)

Am facut si eu asta dar pe A2, dus-intos la viteza rotunda (si pe acolo pe undeva, cat s-a putut) cu consum de 10%. Bucuresti - Constanta - Bucuresti un plin si... :((

Link către comentariu

Daca incep sa bata rau nu-ti mai arde sa-i dai blana. Oricum dupa 10 mine incepeau sa-mi amorteasca mainile de la vibratii dar nu era nimic exagerat, decat incomod.

Oho bun consumul, eu am scos 11.2% pe cca 120km dus pe A3 si intorcerea pe dn cu 80km/h pe tempomat, fara ac, afara erau exact 20.0C... era treaba predestinata :P. Interesant e ca uleiul nu a trecut de 110 grade, ce-i drept motorul nu merge chiar la turatia maxima si e racit destul de bine.

Link către comentariu

N-au treaba rotile cu viteza maxima, ci cu cat de repede ajungi acolo... :)

Stiu acest lucru,dar eram curios daca a prins max speed pe autobahn in germania :lol:

Link către comentariu

Latimea cauciucului ar trebui sa influenteze Vmax, O latime mai mare creste frecarile, deci Vmax ar trebui sa scada.

Link către comentariu

?? Cand am zis eu ca am atins vmax pe a3? Am zis doar ca am atins o cifra rotunda. Vmax doar in germania pt ca pe aici nu e voie. :P

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Azi am intrat in posesia cartonului magic numit carte de identitate in original, eh leasingul s-a terminat in iunie dar sunt o putoare. :P

Long story short la modificari am scris: "Cod motot poansonat: CBZ" probabil pt ca la tipul de motor e scris CBZB.... Asa e la toti?

Si anvelope optionale: 225/45 r17 91 T; 205/60 r15 91 T; 205/55 r16 91 Q M+S. Interesant e ca numai unul e trecut la M+S.

Link către comentariu

Azi am intrat in posesia cartonului magic numit carte de identitate in original

:icon_thumleft: Eu mai am un an pana il iau.

Link către comentariu

La cod motor poansoat sunt primele 3 litere. Eu am trecute aceleasi anvelope optionale doar ca sunt cu indicele H

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Inca 2 pozne cu masina:

HL vs HL:

2012_10_20_10_01_21.jpg

Reverse rake cu cca 80kg de Carpati in portbagaj. :P

2012_10_20_11_48_44.jpg 2012_10_20_11_48_11.jpg

Ma apropii batraneste de 20k km, mai am cam 90 de km pe care probabil ii voi face cam in 2 sapatamani. Lantul se aude destul de rar si parca nu am chef sa ma duc prea curand sa-l schimb ca nu se anunta drumuri lungi.

Nu prea cred ca o sa mai fie investitii prea curand in masina ca sunt somer si toti banii merg in bicle sau alte distractii. Asa ca toate proiectele la masina sunt on hold.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Sambata am trecut la rotile de iarna, si am aflat "the har way" ca pe prezoanele non oem nu se pot pune capacele mici care se agata de buza extra grasa a prezoanelor oem. Si am schimbat si presurile cu cele de cauciuc.

Cauciucurile sunt deja la a 4 iarna (2 cu a3-ul) si cele care au fost pe fata mai au cca 2mm pana la twi si probabil sunt la ultima tura asa ca le-am pus pe spate, iar cele pe fata mai au cam 5-6mm inca 2 ierni la sigur. Jantele sunt oribile, arata cum aratau acum un an (inainte sa le vopsesc), rugina a reaparut unde se agata sarma de la capace le mari. Sper ca la anu' sa le schimb cu unele cu et mai mic acum la 50 sunt cam ascunse sub aripi dar tot arata bine cu suspensia lasata.

Poze cu alta ocazie ca masina nu a mai fost spalata de cca 1 luna.

A da si am trecut de 20100 km.

Link către comentariu

Pai si ce faci cu capacele de Tiguan? Ca stiu eu pe cineva care s-a saturat de capace si ar vrea sa treaca la capace :))

Sau ai schimbat si prezoanele? :D

Modificat de Rave
Link către comentariu

@Rave Pai ziceam ca am invatat "the hard way" abia dupa ce am pus jantele si am strans cu cheia dinamometrica cele 20 de prezoane mi-am dat seama ca nu se pupa asa ca le-am schimbat unul cate unu pe fiecare fara sa mai ridic masina, mi-a luat mai mult sa le schimb pe toate decat sa montez rotile prima data. Prezoanele aste non oem au venit cu jantele negre si pana acum nu le-am mai folosit, o sa le pun cu jantele din aliaj ca la alea nu conteaza diametrul buzei.

@Bwwlan Mersi, Eu nu am iesit cu ea din tara si cel mai lung drum cu masina a fost pana la negreni anul trecut si de atunci prin Bucuresti iar din primavara numai in w-e.

Link către comentariu

Sunt urate cu tot cu capace dar o spal mai rar si nu o sa se vada rugina. :))

Ah am masurat si discul pe spate e de 10mm. Asa ca alti bani alta distractie imi trebuie si alti etrieri pe spate #*$%&@#$% VW...

Link către comentariu

De ce? Poti sa stai linistit cu franele de 312mm pe fata si astea stoc pe spate.

Eu asa am stat pe Toledo, la aceeasi putere a masinii (din cand in cand mai mult), si nu am avut vreodata probleme sa simt ca masina nu e balansata pe frane...

Link către comentariu

Sunt mici si le urasc estetic, vreau sa arate bine ca si astea is bune pt condusul zilnic si la greutatea masinii.

Link către comentariu

Suspensia lasata pe table, arata chiar bine, nici nu pare jegoasa desi masina nu a mai fost spalata de cam o luna. Avantajul de a merge in w-e si nu in bucuresti.

2012_11_07_11_12_30.jpg 2012_11_07_11_12_43.jpg

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!