Jump to content

Golf 6 1.2 HL Candy white


Master_Blaster

Postare recomandată

In mod normal n-ar trebui sa aiba nicio legatura forjatul masinii aici.

Din moment ce e, inca, in garantie - parerea mea e ca piesa poate fi schimbata pe cheltuiala lor - asa mi se pare si normal, pana la urma.

Trebuie sa te uiti atent la conditiile garantiei, insa.

Daca refuza cei de la reprezentanta - poti contacta TataLor, cum s-ar spune - mail la Vw, tot tacamul.

La Kia (parca) se ofera garantie de 10 ani. Romanul ar zice "MOAMA, ce tare, 10 ani nu pica nimic de pe masina".

Dar, de fapt, aia 10 ani sunt doar la tablarie, si doar in anumite conditii. Motorul are garantie 1 an (am dat un exemplu).

Sper s-o scoti la cap cu un minim de bani investiti.

Modificat de Araym
Link către comentariu

Nu iese Porsche Ro in pierdere. Ei dau jos piesa, constata, anunta producatorul si apoi primesc piesa de inlocuit. Plata e suportata de producator. Asa te poti duce la orice dealer si o sa fie ghinionul lor ca te-ai dus la ei si nu la altii.

Ei sunt doar o legatura intre tine si producator, deasta nu inteleg eu de ce fac atatea ifose cand e vb de garantie.

Link către comentariu
Master_Blaster

Mda faza e ca la forja nu prea se buleste sincronul la 1-a, ca treapta e deja cuplata cand dai drumu la ambreiaj. Deci e cam aiurea sa se fi stricat din vina mea, nu prea am auzit masini care sa caraie treapta 1-a daca ambreiajul e ok. Daca mergi blana o carai pe a 2-a nu pe prima.

Ma duc luni la PBN si vad ce fac, la cutie nu am umblat si modificarile nu o afecteaza deci e aiurea sa zica ca nu mai e sub garantie.

Modificat de Master_Blaster
Link către comentariu

Chiar sunt curios cum te trateaza PBN (daca nu ai cunostinte pe acolo). Astept feedback

Link către comentariu

Abia astept sa vad cum va motiva PBN ca s-a stricat cutia din cauza filtrului de aer si a suspensiei :))

POATE daca aveai soft sa zica ceva de genul "Cutia nu este facuta sa reziste la cuplul mai mare indus prin modificarea softului etc etc".

Singurul lucru pe care il pot invoca sa-ti invalideze garantia ar fi folosirea deficitara a ei. Dar nu au cum sa demonstreze lucrul asta asa ca m-as mira sa incerce!

Stai chill!

Link către comentariu

O sa caute orice scuza, oricat de penibila e :)

Cand am avut problema cu treapta 5-a la Polo 9n3 1.2, mi-au spus ca am tractat cu viteza prea mare :lol: sau ca am bagat aditiv in cutie :lol: :lol:

Link către comentariu

Garantia Porsche Romania e fix-pix, iti urez succes dar sanse de rezolvare sunt minime. Si vorbesc in cunostinta de cauza (probleme cu treapta 1, octavia noua 2011 - si acum la fel e)

Link către comentariu

Colegul cu pragurile ruginite la Jetta nu a incercat sa le faca pe garantie si nu a reusit?

http://vwforum.ro/topic/90064-praguri-ruginite-la-jetta-intr-un-an-jumatate/page__st__20#entry1820020

http://vwforum.ro/topic/90064-praguri-ruginite-la-jetta-intr-un-an-jumatate/page__st__40#entry1829490

Aveti doua dovezi ca fac orice sa te scoata pe tine vinovat, nu stiu cum o sa reuseasca la cutie dar o sa incerce ei ceva....

Link către comentariu

De stateam toti macar in AR-TM, eu unul clar mergeam la Ungurezi :P

Link către comentariu
Master_Blaster

hai ca nu conteaza, e fier se repara el, asa e cu tehnica asta... nu ma impacientez pt asa ceva. Privesc partea plina a paharului acum cand merge in service o sa-i schimb si distributia. Care desi nu prea mai zornaie in ultima vreme sigur o sa fie galagioasa la iarna.

Eu de aia ma dau cu o bicla care e maximum de simpla (butuc spate fix cu o amarata de frana fata care e decorativa) ca sa nu am probleme de fiabilitate cu ea. si azi ghinion maxim, m-am imprastiat spectaculos dupa ce am nimerit intr-o sina de tramvai, bicla e ok dar trebuie dusa la service ca rotile nu prea mai sunt drepte. So shit happens eu sunt fericit ca ma duc, cu un kkt d-asta, la PBN si nu sa indrepte tabla ca a intrat un cascat in mine sau mai rau...

Link către comentariu

Ce bine de tine ca esti atat de senin si neprihanit.

Bafta! Si ai grija la trecerea peste sine. Este elementara schema. Eu am invatat-o in copilarie si tot la modul asta dur.

Link către comentariu

Imi pare rau ce ti s-a intamplat :(, dar ma bucur cand vad ca esti optimist :)

Link către comentariu
Master_Blaster

In mers prin bucuresti trec zilnic de zeci de ori peste sine, stiu cum sa le abordez dar in intersectii cu viteza, trafic aglomerat, nu chiar pe verde... real life is a lil bit more complicated... Azi cauza a fost viteza o idee prea mare. Oricum o sa se mai intample e imposibil sa mergi zilnic intre sine si sa nu te mai agati de ele daca imi prind numai fata sau numai spatele ma descurc dar azi am prins ambele roti in acelasi timp si nu e fun.

Eu astept inevitabilul si anume sa ma tranteasca o masina, si la cate close call-uri am avut (si ma refer numai la alea in care am atins masini) dar asta e realitatea de fi biciclist prin trafic. :)

Dar is off-topic rau sry. Gata nu va mai plictisesc despre bicle p'aici.

Link către comentariu

Mi se pare o problema mai mare sincronul de la treapta 1 decat o indoitura de tabla.

Din pacate nu cred sa ai succes, fac orice cei de la Porsche (mai ales PBN) ca sa te scoata inafara garantiei.

Link către comentariu
Master_Blaster

You got it wrong, ma refeream la accident vs defectiune tehnica si evident prefer o defectiune decat un accident.

Ce club de pesimist p'aici hai ba da-o in sange de masina o repar eu... chiar daca va fi nevoie sa o fac singur, de nebun. :))

Link către comentariu
Master_Blaster

:dry: Hmm iepurasul chiar cred ca vine dintr-o lume ciudata... asta dupa ce in seara asta cand ii aratam lui taicamiu cum face cutia cand incerc sa o bag in tr 1 a huruit de 2 ori si.. clonk a intrat in viteza, si dupa asta si-a revenit complet, adica intra si iese ca unasa, o senzatie exceptionala :lol: . Asta e exact ca poveste cu eroterma inghetata de asta iarna. In fine sunt sigur ca exista o explicatie f logica pt comportamentul cutiei dar se pare ca daca o fortam un pic de la inceput isi revenea si nu ma mai chinuiam ambreiajul degeaba.

Link către comentariu

Chiar ai rezolvat-o de unul singur :))

Ce inseamna sa fii optimist :D

Link către comentariu
Master_Blaster

Am uploadat abia azi filmul facut cu ocazia ultimelor pozne cu masina. E un fel de warp speed sau FastForward effect, dar e amuzant nu mergeam f tare dar efectul da impresia, probabil pt ca aveam camera pe capacul de la portbagaj care vibra. :P

Parte faina incepe pe la jumatatea filmului.

http://youtu.be/jhxLG0JpygU

Link către comentariu

Vezi ca 1.2 TSI = "One 2.0 TSI engine!" (traducere directa, informatia vine de la niste surse din Nemtia)

Link către comentariu

Si al meu ca e pus pe Polo tot cu 2.0 TSI este echivalent ?

Link către comentariu

Ori eu sunt nesatul, ori din cauza ca nu stiu cum face un motor de doi litri ma declar nemultumit de ce am.

Poate ne dam intr-o seara cu masina mea ca sa imi mangaiati nitel orgoliul.

Am sa profit de compania de aici ca va intreb despre unul dintre zgomotele din masina mea care imi toaca nervii. Ideea este ca nu a facut asa de la inceput. Iata ce se intampla: atunci cand accelerez moderat, in orice treapta de viteza, intre 1700 si 2200 rpm, climatronicul - zgomotul vine din zona display-ului climatronicului - scoate un zgomot ca un tarait, similar cu zgomotul pe care il face un arc electric intr-un intrerupator defect. Daca AC-ul este dezactivat zgomotul respectiv nu se mai aude.

Aveti careva vreo opinie legata de chestia asta?

Modificat de Dun
Link către comentariu
Master_Blaster

La mine cand dau goarna la one 2.0 t :P pe langa zgomotul facut de admisie si evacuare mai aud si cauciucurile in tr1 intre 2000-4500tr :lol: . Si motorul nu e puternic dar e distractiv. Adica e genul de masina cu care te poti da in blana prin oras fara sa te caci pe tine de frica.

Eu zic sa te duci la service nu e ok zgomotul, asta daca nu e o problema intermitenta, care e greu de dovedit.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!