Jump to content

Golf 6 1.2 HL Candy white


Master_Blaster

Postare recomandată

Eu mi-am luat acum un an un capac pt a mea (nu cred ca difera marimea) si am platit 23 de lei parca...

Modificat de robi_zet
Link către comentariu

Pai da e o bucata de plastic cu VW cromat, capacele mari pe 16 sunt 200+ lei. Nu am gasit factura si am intrebat clar pretul pt bucata.

Eu am vazut aici http://forums.vwvortex.com/showthread.php?5467851-16-quot-winter-wheel-and-tire-thread , mi-a placut modelul si am luat, pretul a fost correct in opinia mea.

Azi mi-am luat kit de admisie K&N 57s-9500 o sa revin cu poze si detalii cand ajung acasa.

Link către comentariu

yep, asta: http://www.motovip.ro/produse/57S-9500%20-%20filtru%20de%20aer%20sport%20K&N,%20VW%20Golf,%20Touran,%20Audi%20A3,%20Seat_2573.htm

Si il recomand pe Florin de la motovip.ro e super de treaba si ieri am comandat iar azi am luat kit-ul, era in stoc. :emthup:

Detalii despre kit mai incolo, iar montatul cand vine vremea buna...

Link către comentariu

Cateva poze cu kit-ul:

p1000680.th.jpg p1000683l.th.jpg p1000685fz.th.jpg p1000686f.th.jpg

Deocamdata doar in sufragerie, abia astept sa-l pun, eu l-am luat numai pt ca sper sa fie mai zgomotos decat cel oem, masina asta e extrem de silentioasa. Abia astept vara sa merg pe stradute inguste cu geamurile deschise sa ma bucur de ceva mai mult zgomot turbo.

Nu ma astept sa se simta ceva la acceleratie ca admisia la un turbo nu e chiar atat de importanta si plusul de performante (daca e unul) o sa fie imperceptibil mai ales la un 1.2.

Din pozele de pe net am crezut ca o sa fie din plastic ieftin, dar in realitate plasticul e flexibil si are garnituri de cauciuc, adaptorul propriuzis e din cauciuc plin si pare destul de rezistent, sa vedem cu o sa reziste la 40-50cm de turbina... :dry:

Link către comentariu

Parca a mai scazut pretul la kit-ul asta .Nu era aprox 1000RON?

Am un prieten ca a pus pe un 1.4 tsi de 122 si nu este mare diferenta .In principiul este traseul prea mic intre turbo si filtru pentru a face auzit turbo-ul

ar fi interesant inlocuirea conductei de aer care face legatura intre turbo si filtru cu ceva care sa nu incalzeasca asa usor ca plasticul repsectiv existent stock pe masina , ceva gen SAMCO + o protectie termica din aluminiu

Link către comentariu

Din ce zici tu inteleg ca admisia e prea scurta si nu o sa fie zgomotoasa pt ca nu rezoneaza? Eu cred ca o sa fie in continurare destul de silentioasa pt ca turbina e mica.

Nu am vazut pe alte masini turbo ca teava de admisie sa fie protejata cu ceva special, unele au filtul pus chiar direct pe turbina. Racirea aerului se face dupa compresie si nu cred ca daca reusesti sa scazi temeratura cu cateva grade inainte sa intre in turbina se simte vreo marire a puterii din moment ce presiunea la iesire e aceeasi.

O sa fac niste filme de calitate cand o montez ca sa vad care sunt diferentele.

Link către comentariu

Ieri pt prima data de la inceputul lui noiembrie (a fost in service 4 zile) nu mi-am mai condus masina... Asa ca m-am simtit f ciudat ieri... dar aseara m-am bucurat de viata de pasager :hainoroc: F rar am parte de asa ceva si in general raman cu un gust amar ca abandonez masina printr-o parcare, cum a fost de revelion...

Motiv pt care nu am vrut sa iau masina e ca la birou nu am unde sa parchez, locurile sunt ocupate sau inzapezite si nu-mi place sa dau zapada pt altii ca doar nu stau acolo peste noapte.

Dar azi nu am mai rezistat, cu sau fara locuri de parcare am luat masina, cu parcarea m-am descurcat super, am gasit un loc in care masina intrat fara sa fie impinsa sau sa dau zapada asa ca sunt f happy, plus ca a iesit soarele si i-am mai facut cateva poze:

P1000767.jpg P1000770.jpg P1000772.jpg

Si o poza cu capacul mic:

P1000763.jpg

A da si mi-am luat niste pocnitori de jante pe 18 sunt jalnice dar sper sa le fac, sunt asa de urate ca nu vreau sa pun poze cu ele, dar daca le fac o sa pun inainte/dupa.

Link către comentariu

Macar ceva detalii despre noile jante..oem sau nu? Ce specificatii au exact?

Sa inteleg ca si tu renunti la seattle :))

Link către comentariu

Astea sunt jantele: http://vwforum.vwfor...e-18-model-r32/

Eu am poze mult mai bune cu ele dar sunt jalnice, aia care e sudata mai are o alta crapatura si mai e una care e crapata iar celelalte 2 sunt strambe si toate 4 sunt zgariate, cel care le-a adus in starea asta nu prea avea treaba cu condusul.... :(

Daca se repara or sa fie super mai ales ca ma gandesc sa le fac gri (gun metal) sau un auriu inchis.

Chiar si argintii ar da bine dar nu le vreau asa. Pozele sunt de pe net.

V_STYLE_FRONT_LIP_for_GOLF_6.jpg V_STYLE_REAR_LIP_for_GOLF_6.jpg V_STYLE_SIDE_SKIRTS_for_GOLF_6.jpg

Si evident am dat putin pe ele, in opinia mea. In cel mai rau le repar si le vopsesc eu si tot imi scot banii. :)

Avantajul e ca asa nu trebuie sa dau seattle-urile. Nu vreau sa-ti fac concurenta la vanzare. ;) :))

Link către comentariu

Ce bine da kit-ul votex pe CW.

Sincer eu iti sugerezi sa nu le pui, o zgarietura e una, dar sa aiba crapaturi este grav. Fie si sudata, nu va mai fi ca noua. Mai apare problema ca fiind replici sunt grele si sunt dintr-un material mai moale s-ar putea sa se strambe iar. Cantareste de curiozitate un seattle si r32 replica. Nu am vrut sa te dezumflu, dar mai bine le vinzi decat sa te trezesti cu probleme cand ti-e lumea mai draga.

Alta sursa de inspiratie :D , 77 de pagini http://www.golfmk6.c...read.php?t=1890

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Deloc nu imi place eleronul ala de la kit-ul asta de vortex. :sly:

Nu imi imaginez un auriu inchis combinat cu CW, dar tot ce se poate sa arate bine. Ceva exotic, nu? :alien:

Link către comentariu

Lasa eleronul :P (desi e la o treime din pretul celui de GTi, de unde si aspect mai low cost), pragurile, spoilerele merg. Gun metal daca e, anthracite. Culoarea cam asa vine pe alb.

autobahngti1.jpg

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Daca tot au fost ieftine si sunt sparte mai degraba le faci o culoare turbata si le tii pana gasesti altceva.

Verde, rosu, albastru ceva fun. Fa-ti de cap cu ele si cauta niste jante mai ok.

N-am incredere intr-o janta sparta ca rezista la o gaura in asfalt pe care n-ai vazut-o la timp...

LE: Goal-urile alea arata bine :P

LLE: Nu e nimic la televizor...

post-12783-0-47689000-1328736111_thumb.j post-12783-0-98238800-1328736112_thumb.j post-12783-0-45842800-1328736113_thumb.j

Modificat de Rave
Link către comentariu

Sa vedem cum ies le-am luat si ca experiment, jante am deja, daca ma mananca imi iau jante noi si cu asta basta. Dar sincer ma atrage ideea de a avea ceva la care mi-am adus eu contributia. Daca erau oem le lasam argintii dar asa nu mi-e firca sa fac ce vreau cu ele.

Nu sunt chiar asa de grele, maine ma duc in boxa si iau cantarul cu mine. Sunt ieftine si daca iau o groapa si le fac praf imi bag picioarele in ele si gata, daca sunt oem de r32 stau si plang langa ele (toate jantele se indoaie oem sau nu). Doar 2 sunt fisurate si alea merg pe spate, eu sunt adeptul ideii ca jantele se pot repara, cam orice aliaj se poate suda iar sudura buna e superioara ca rezistenta materialului turnat. Nu merg cu ele la curse iar jante care sa cedeze la curbe extreme pe un golf cu 105 cai cred ca e cam exagerat.

O culoare ciudata pt jante care m-ar tenta, poate o idee mai deschisa: http://forums.vwvortex.com/showthread.php?5519764-SW-Florida-2010-CW

Sau ceva pe portocaliu... Cu o masina alba merge aproape orice culoare... :) Numai sa gasesc una care sa-mi placa.

Link către comentariu

Eram sigur ca vei face un ps, alea verzi as zice eu :alien: .

Voi sunteti norocosi ca merge cam orice culoare pe alb :)). Nici alea custom de pe GTiul american nu sunt rele, chiar drooling as zice. Suspensie joasa si jante mari, enough said, stance porn.

Alb pe alb

post-78960-0-97241700-1328736997_thumb.j

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

LOL Eu sincer ma gandeam sa le fac 4 culori diferite un fel de Harlequin reversed dar cu culori pt sec 21.

@The_ego Alea nu sunt custom sunt fifteen52. In america chiar ai de unde alege jante de calitate, la noi tot ce gasesti e extrem de scump, iar sa aduci de peste ocean e nebunie, te usuca transportul.

Link către comentariu

Sunt fifteen52 si marea problema e cu transportul, la ei totul este mai ieftin, drumul le scumpeste :))

Am vazut in schimb jante 18" de la Team Dynamics cu 3000ron/set noi. Sunt usoare, nu au ele cine stie ce design, dar pretul este unul competitiv.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

... Cantareste de curiozitate un seattle si r32 replica.

Seattle-urile sunt la tara (si sunt cu cauciucuri), dar am coborat acum in boxa si am cantarit o replica si cantareste numai 11,2kg, evident ca am vrut sa pozez momentul dar am carat aparatul degeaba, avea bateria moarta. Tot fac o poza si cumpar si un bax de apa pt comparatie. Mie mi se pare ca e mai usoara decat un bax de 6 sticle de dorna dar asa o sa vad si cat e de exact cantarul meu. :P

Si aici http://www.myturbodiesel.com/1000q/wheels/18-wheels-vw-5x112.htm greutatea data pt o janta oem Zolder e 28 pounds (12,7kg)!!

Evident ca si eu incep sa ma intreb de calitatea jantelor... mai ales daca sunt mai usoare.

Link către comentariu

Eu zic sa le repari si sa le vopsesti, apoi sa le vinzi. Jantele alea nu o sa mai fie sigure niciodata si, doamne fereste sa iti faca vreo surpriza la viteza mare.

Au si jantele OEM avantajele si dezavantajele lor. Greutatea ceva mai mare, dar si o rezistenta foarte mare. Asta daca nu vorbim de aftermarket forged. Aia e alta poveste.

Link către comentariu

Azi am avut o zi oribila, pe langa vremea asta "minunata", m-am trezit cu o raceala serioasa (febra mare si tot tacamul). Dupa ce mi-am mai revenit am zis sa ma duc la tara pt ca nu-mi place sa stau in casa cand sunt bolnav... faptul ca eu am febra si afara e ger si viscol nu m-a deranjat ca merg cu masina, la caldura....

Asa ca am facut ce fac in fiecare dimineata, cobor la masina, pornesc motorul si dau drumul la dezaburire pt parbriz (bunonasul special care da drumul la ac etc) si luneta. Ma dau jos si dau cu peria peste cele cateva fire de zapada care erau pe masina si imi vad de drum, dupa ce merg cca 10min prin bucuresti observ spre uimirea mea ca motorul a ajuns deja la 90grade dar si ca parca parbrizul e aburit iar geamul de la sofer inca e inghetat pe interior... Opresc muzica si descopar ca nu se aude aeroterma, ma joc cu butoanele, toate merg, opresc si repornesc motorul, nimic aeroterma e moarta.... Asa ca abandonez planul de a merge la tara, pt ca in cazul in care raman inzapezit inghet in masina. Si ma intorc acasa, pana ajung inghet ca un r..., deh 35minute intr-un congelator pe roti si esti si legat de un scaun.

O sa ma duc la PBN saptamana asta cand se mai dezmorteste, nu prea am ce face cu o masina fara incalzire pe vremea asta. Sper sa fie ceva marunt gen o siguranta. Masina mergea ok ieri seara, inclusiv incalzirea iar azi noapte nu a fost mai frig decat in alte nopti...

Amuzant e ca acum, in timp ce ma uitam la golful alb al norvegianului de pe mk6 am dat peste un post in care si el a ramas fara aeroterma dar la el si-a revenit dupa ceva timp: http://www.golfmk6.com/forums/showthread.php?t=12795&page=14

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!