Jump to content

Golf 6 1.2 HL Candy white


Master_Blaster

Postare recomandată

Asa da! Aspectul e de 10, nu stiu ce sa zic despre calitatea jantelor, dar asta e alta poveste.

Sper ca ti-au iesit din cap "visele umede" cu jante de tabla...:))

Link către comentariu
Master_Blaster

Multumesc. Deocamdata jantele de tabla raman pentru iarna.

Despre calitate si alte alea nu mai comentez, subiectul e controversat. Dar promit sa va tin up to dat cu orice probleme intampin cu ele.

Astazi am bagat in boxa jantele negre, in caz ca am cumparator nu mai ma duc dupa ele la tara. Si am observat ca cea care era in expunere are o eticheta pe care scrie et35, pretul 700€ si ca se potriveste pe Audi, Vw, Seat si Skoda. Chiar si janta aia e stantata clar pe interior cu et42.... Nu stiu ce sa mai zic sunt replici ieftine si poate cineva a gresit cand le-a poansonat. :(

Si ar trebui sa bag o geometrie cat de curand, am impresia ca rotile pe spate au o idee de camber negativ.

@mike: Jantele sunt 8j si et 45 (conform marcajelor). Suspensia oem nu am vandut-o, o pun inapoi cand dau masina pt ca B12 e scumpa si nu se renteaza sa o dau cu masina.

Link către comentariu

Mai vezi roata spate in retrovizoare? :))

Sapt asta daca se indreapta vremea trebuie sa vad live si acel mm de et care face diferenta intre et 44 si 45.

Link către comentariu
Master_Blaster

Daca iti pui evacuare si arcurile ne vedem obligatoriu!

Link către comentariu
Master_Blaster

Alte poze cu jantele inainte sa le incalt, in una din ele se vede si culoarea la soare:

http://vwforum.vwfor...ost__p__1805275

:emthup: pt baietii care le-au facut, ar trebui si niste poze cu halul in care erau cand le-am cumparat.

Modificat de Master_Blaster
Link către comentariu

Arcurile done, evacuarea maine sper sa rezolv ceva.

Uriasa diferenta la jante before and after, zici ca le-ai vandut pe cele vechi si luat astea in loc :))

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Master_Blaster

Ieri am fost la Topgear si mi-au schimbat intermediara, cu una mai mare ca dimensiuni exterioare si cu diametru interior mai mic. Acum masina e sensibil mai linstita dar am scapat complet de rezonanta ceea ce imi doream.

2012_04_11_09_58_45.jpg 2012_04_11_10_41_15.jpg 2012_04_11_10_41_48.jpg 2012_04_11_10_42_49.jpg

Bilstein B8 & Eibach Sportline :wub:

2012_04_11_09_48_26.jpg

Link către comentariu
Master_Blaster

Mersi, Tibi.

Azi am avut noroc numai de soferi adormiti care schimba banda fara sa se asigure sau sa semnalizeze, parca nu sunt chiar o raritate aceste specimene prin Bucuresti. :dry:

Caz concret: pe Mircea Eliade (superba prtiunea de langa lac, o sicana in panta) un bou cu G5 care dupa ce a facut la stanga de pe calea Floreasca, a intrat pe banda 1, dupa ce a dat priritate la n masini care faceau la dreapta si toti intrau logic pe banda 1, banda 2 e de decor :sly: . Dupa ce a facut virajul a inceput sa mearga destul de incet pe banda 1 s-a hotarat sa treaca incet si fara semnal pe 2.... Eu eram la 3 masini in spatele lui la stop pe Floreasca, toti din fata mea l-au urmat pe banda 1. eu m-am bagat pe banda 2 ca era liber. Cand mi s-a bagat in fata incet am zis il depasesc pe dreapta rapid ca asta sigur merge inainte spre pta Dorobanti sau intra acolo intr-o curte... Ei nu, el tot incet si fara semnal incepe sa se intoarca pe banda 1 cand deja eram la 1m in spatele lui in blana (a 3 la vale pe la 3000 ia ghiciti viteza :P) frana in podea si trag de volan ca sa-i fac loc deja trecuse de marcaj, il evit la limita dar ating bordura cu janta dreapta fata (damage minor 2 spite atinse f putin si cauciuc sters 80% din circumferinta de bordura). Bovina de la volan incerca sa-si puna sau sa-si scoata hands-free-ul in curba! Pt cateva secunde m-am gandesc sa opresc sa stau de vorba cu bovina ca sa-i urez sanatate, viata lunga, familie fericita stiti voi. Dar ce rost avea nu obtineam nimic si asa macar prostul ramane prost, nu e treaba mea sa-l invat.

Sper totusi ca data viitoare cand face asta sa nu mai aibe noroc, si sa intre in el un camion si persoana care se afla pe scaunul din dreapta sa fie cineva f drag, sunt sigur ca asa o sa invete sa se uite in oglinzi. :emthup: :icon_cheesygrin:

Back on topic, mi-am recuperat evacuarea de la TopGear si o sa mearga si ea la pastrare.

Link către comentariu

Sunt curios sa aud rezontanta de care ai scapat :))

In alta ordine de idei, ai investit ceva bani si felicitari pentru toate :icon_thumleft:

Link către comentariu
Master_Blaster

La mine rezonanta e de domeniul trecutului, liniste totala... cred ca rezonanta poti auzi la George, ca am vaga impresie ca la el ar fi o idee de rezonanta.

Hmm acum aud un zgomot ciudat cand fortez masina cu ambreiajul adica daca il bruschez la plecarea de pe loc sau in mers in a 2-a. E posibil ca downpipe-ul sa atinga scutul cand se misca motorul in suporti. Probabil mai trebuie reglata o idee evacuarea. Desi niste suporti profi pt motor nu ar strica....

Mai vad in w-e ce si cum, de maine trec la modul eco (2 roti cu pedale ;) ), Ca sa am mai multi bani de modificari, ca benzina e scumpa si tsi-ul insetat!!! :lol:

Link către comentariu

N-ai ce face cu suportii de motor la puterea/cuplul asta. Mai degraba sway-uri daca tot vrei ceva relativ ieftin care conteaza mult...

Link către comentariu
Master_Blaster

Bataia s-a agravat, e destul rau, pe la puntea fata, nu trage si nu simt nimic in volan iar zgomotul dispare cand accelerez puternic sau pun piciorul pe frana. O fi o planetara... vad maine de dimineata, gasesc in zona un elevator si bag o inspectie.

Link către comentariu
Master_Blaster

Bataia venea de la roata stanga fata care avea prezoanele slabite... A fost vina mea cand am pus rotile astea m-am grabit si am facut operatiunea pe intuneric. Problema a fost ca jantele fiind vopsite nu se potriveau f usor pe butuc si a trebuit sa curat o parte din vopsea... (trebuia toata).

Prezoanele erau stranse corespunzator dar intre janta si butuc probabil era vopsea si janta nu s-a asezat bine, iar dupa o saptamana de la caldura vopseau s-a inmuiat si prezonele au inceput sa se slabeasca.

Nu mai conteaza clar e ca am gresit si trebuia sa dau jos a doua zi toate rotile si sa le verific pe lumina, cum am facut cu stanga spate care mi s-a parut ca nu era ok. Maine schimb prezoanele si verific si celelalte roti.

Macar am invatat cum face o roata cu prezonaele slabite. ;)

Evacuarea e super, azi am iesit din bucuresti cu un drum mai lung, am mers frumos cu geamurile sus si inauntru e zgomot numai de la admisie :P si drum. 0 rezonanta (care de fapt e o vibratie enervanta)

Link către comentariu

Modificari facute cu mult bun gust, imi plac foarte mult jantele. Keep up the good work man. :D

Link către comentariu
Master_Blaster

Azi am schimbat prezoanele, pe care le-am pus prima data cu jantele de tabla si care ca si jantele de tabla au venit cu audi-ul. Erau uzate si incepusera sa rugineasca.

Socul a fost la roata stanga fata care a avut prezoanele slabite, cand am dat jos janta a cazut si surubul care tine discul de frana... Va da-ti seama ca m-am albit cand am vazut asta. Din fericire surubul e in perfecta stare si l-am pus la loc. La celelalte jante nu am avut probleme le-am dat jos curatat bine vopseau de pe gaura centrala si remontat cu prezoanele noi, de fapt cele care au venit cu masina si 4 noi care sa inlocuiasca antifurturile masina doarme intr-o parcare pazita si pana la jantele mele sunt multe modele mai tentate in parcare.

2012_04_14_12_55_19.jpg 2012_04_14_12_55_26.jpg 2012_04_14_12_56_04.jpg

2012_04_14_12_57_57.jpg 2012_04_14_13_00_54.jpg

Surubul s-a desfacut si a cazut in degajarea din interiorul jantei unde s-a invartit pana am dat janta jos, singurul lui rol e sa tina discul pe loc cand montezi roata si sa poti alinia gaurile. De exemplu, la focus discul nu e tinut de nimic, in afara de prezoane prin presiunea rotii. Absenta lui nu era grava si nu afecta cu nimic masina. Dar nu e fun sa vezi ca lipseste ceva de la masina chiar daca nu e esential.

Link către comentariu

2012_04_14_12_55_26.jpg

Offf, deloc nu protejezi jantele. Dupa ce doar le-ai vopsit, acum le pui direct asa pe pavaj :))

Link către comentariu
Master_Blaster

:icon_redface: err da m-am bazat pe buza cauciucului, nu stau pe janta. M-am cam grabit ca tot picura, si nu am mai adus niste lemne sa le asez. :P

Link către comentariu

Bine ca le-ai schimbat :icon_thumleft: , devenisera periculoase si riscai inutil.

Pfff, micute mai sunt franele :( ,poate acolo sa vina urmatorul upgrade.

La cate ustensile ai poti sa iti deschizi un service :))

Link către comentariu

Eu n-as mai da jos jantele astea, serios. Acum, dupa ce le-am vazut, imi vine greu sa cred ca locul lor nu era din start pe G6.

Dar..ai simtit vreo schimbare intre jantele de tabla si cele pe 18"? Ma gandesc ca greutatea lor difera foarte mult, de-aici si curiozitatea. Ma refer la "agilitatea" masinii, mai exact demaraj si frana, ca pe loc e lesne de inteles ca invarti de covrig mai greu.

Link către comentariu
Master_Blaster

Mda am ceva scule doar am in pod 2 MZ rt125 si 3 carpati-uri si eu o sa le restaurez. :P Imi plac si fiarele vechi.

Pe locul 1 ca upgrade or sa fie barele stabilizatoare fata-spate si dupa o sa ma apuc de strans piese pt frane fata de gti: discuri, etrieri, fuzete, rulmenti, port etrieri, scut 2 amortizoare b8 pt fata pe 55. Si pt spate cam aceeasi poveste (vreau frane ventialte de r), nu vreau neaparat performante suplimentare dar look-ul o sa fie clar imbunatatit pt ca cele oem sunt mici.

Agilitate nu e afectata (negativ), cu tot cu cauciuc sunt mai usoare decat seattle-urile pe 17. Cele de tabla sunt alta poveste, cu cauciucuri de iarna...

Modificat de Master_Blaster
Link către comentariu

Citisem in urma cu cateva pagini ca sunt replici. Ma gandeam ca aveau 20 de kg (am auzit povesti despre replici de Audi, parca, de greutatea asta).

Pai, daca e pe-asa (adica numa' plusuri), de ce vrei sa le schimbi cu altele, la drumuri lungi? Ti-e frica sa nu crape sudurile?

Link către comentariu

Eu zic sa stai linistit cu franele de R pe spate.

In primul rand vor fi supradimensionate si nu are rost. In al doilea rand, la 310mm cat au, vor fi aproape la fel de mari ca cele de GTI de pe fata, care au 312, si vor arata stupid.

Daca tot vrei sa le upgrade-zi pune-le pe cele de pe spate de pe GTI, de 280.

Link către comentariu
Master_Blaster

Mda si asta ar fi o idee (frane de gti pe spate) sa vad ce gasesc la un pret decent ca si asta e important. Supradimesnionate oricum or sa fie dar e vorba de look nu de eficienta care chiar si la astea stock e ok cu niste placute si discuri ar fi excelente pt folosirea zilnica.

Minusul jantelor pe 18 e ca sunt resudate si cauciucurile care sunt no name (asta nu e chiar atat de rau pt ca ma obisnuiesc cu ele si le stiu limitele). La drum lung as vrea sa pot merge fara teama, daca se fisureaza o janta in celalalt capat al europei e naspa ca nu pot veni pe rezerva temporara pana acasa. Sigur si o janta oem se poate fisura dar sansele sunt mai mici. O janta cantreste cca 11kg, cam cat una oem.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!