Jump to content

Golf 6 1.2 HL Candy white


Master_Blaster

Postare recomandată

Master_Blaster

Azi am o zi naspa, am lovit un stalp pt o poza... Dap salpul ala "mic" din spatele masinii exact, l-am luat in mijlocul barii si chiar pe axa camerei. Dar am o scuza admiram Golful 6 alb, ca doar nu am mai vazut unul pana acum... Bara e un pic zgariata dar nu se vede. (in ultima poza se vede locul in care am atins stalpul)

2012_04_03_11_13_53.jpg 2012_04_03_11_16_29.jpg 2012_04_03_11_17_17.jpg 2012_04_03_11_17_33.jpg

2012_04_03_11_17_43.jpg

Si dupa aceea am mucificat janta stanga fata intr-o bordura. :( E groaznic de zgariata si chiar pe zona polisata... Poze dupa ce o spal.

Recunosc ca sunt cu capul in nori in ultima vreme dar azi a fost prea de tot.

Step1: Bicicleta, 200lei pe benzina saptamanal e cam mult.... +nervi cu locurile de parcare/ trafic etc

Step2: Jante de tabla pe 16 cu et42 (de eos, rocco, etc) si cauciucuri de vara pe 16 205/55 sau 215/50

Step3: Vandut cele 2 seturi de jante pe 18 si setul de jante de tabla pe care sunt gumele de iarna

Step4: Eibach swaybars si shortshift dieselgeek

Step5: Soft

Step6: Enjoy but not in f... Bucharest :D

Link către comentariu

tu sa fi sanatos...:P hmmm frumos golf-ul alb din poze.... e facuta poza in oglinda?:))) sau erau chiar 2 golf-uri identice?:)))):-"

Link către comentariu

Ajute-ma sa inteleg, ti-ai urcat masina pe bordura , blocand poarta de acces in curtea respectiva pentru o poza?

Link către comentariu
Master_Blaster

Nici 5min nu am stat acolo si nu era trafic, daca venea cineva ma dadeam.

Da am urcat bordura pt o poza alternativa era sa blochez banda 1 chiar langa semafor. Nu am mai vazut un G6 Hl CW cu seattle-uri pana acum asa ca a meritat.

PS Nu am zgariat janta aici, pe alta straduta in spate la piata 1mai.

Link către comentariu

Mie nu mi se pare asa mare diferenta, mai ales ca ar trebui Sportline sa fie mult mai jos decat una stock. A fost totusi singurul criteriu de diferentiere din lateral :D. De aproape se observa diferenta mult mai bine

Ai fi cred unicat cu jante de tabla vara, dar cu suspensie calumea, sway bars, admisie, soft :))

Nasol cu janta ca pe suprafata polishata se vede mai rau decat pe una obisnuita.

Apropo, ce ai rezolvat cu evacuarea? (daca ai rezolvat)

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

E nasol ca se repara foarte greu. Dar e un motiv bun sa le vopsesti alta culoare :))))

Link către comentariu

Tot farmecul la jantele astea e polishul si cum stralucesc. Insa este un moment prielnic sa le vopsesti portocaliu, verde :))

Celalalt Golf alb era de 160cp?

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Master_Blaster

Neah, pe aia zgariata o sa o dau si va trebui sa gasesc una in stare mai buna.

Acu' am gasit cel mai bun cauciuc pt a nu merge cu 205 vara: 225/50r16 la diametru e perfect si merge peste 6,5j (6j e minim pt 225) acum intrebarea e sa schimb si jantele cu unele cu et 42 sau sa raman la astea.

Hai ca am dat o fuga pana jos si pun poze cu reusita mea:

2012_04_03_17_25_51.jpg 2012_04_03_17_26_10.jpg

E naspa rau, are cam 1mm adancime zgarietura. Ar trebui sudata, revopsita si repolisata. :(

@Rave, nu e f joasa pt ca am si amortizoarele B8 si alea sunt mai rigide decat cele oem.

Si admisia duminic dupa ce am prins o ploaie destul de puternica si i-am dat si ceva blana. Nu a intrat f multa apa.

2012_04_01_13_30_15.jpg 2012_04_01_13_30_26.jpg

Modificat de Master_Blaster
Link către comentariu

Pune-i totusi capacul, se va mai reduce din zgomot insa e mai protejat filtrul.

Link către comentariu

Neah, pe aia zgariata o sa o dau si va trebui sa gasesc una in stare mai buna.

Acu' am gasit cel mai bun cauciuc pt a nu merge cu 205 vara: 225/50r16 la diametru e perfect si merge peste 6,5j (6j e minim pt 225) acum intrebarea e sa schimb si jantele cu unele cu et 42 sau sa raman la astea.

Hai ca am dat o fuga pana jos si pun poze cu reusita mea:

2012_04_03_17_25_51.jpg 2012_04_03_17_26_10.jpg

E naspa rau, are cam 1mm adancime zgarietura. Ar trebui sudata, revopsita si repolisata. :(

@Rave, nu e f joasa pt ca am si amortizoarele B8 si alea sunt mai rigide decat cele oem.

Si admisia duminic dupa ce am prins o ploaie destul de puternica si i-am dat si ceva blana. Nu a intrat f multa apa.

2012_04_01_13_30_15.jpg 2012_04_01_13_30_26.jpg

Felicitari pentru masina, imi place mult tot.

Janta poate fi reconditionata si sunt sigur ca reparatia va iesi foarte bine.

Filrtul insa cred ca trebuie sa-i pui un capac sau ceva sa-l protejeze.

Link către comentariu
Master_Blaster

Mersi pt compliment.

Evident ca poate fi reconditionata dar costul o sa fie prohibitiv, pt ca sunt f putini care pot face operatiunea.

Admisia k&n 57s are si capac la carcasa, e o poza pe aici pe undeva cu capacul pus. Asa trage aer direct (de aia se si numeste admisie directa) prin fanta din grila si se aude mai bine cum horcaie.

@Manatee: Ma duc sambata sa-mi schimbe intermediara cu una mai mica in diametru. Evident va tin la curent cu modificarile. Si am in credere ca baietii de la TopGear o vor rezolva.

Link către comentariu
Master_Blaster

Las ca nu ar fi rau, m-am obisnuit cu ea si nici la pornire nu o mai aud.

Si chiar imi place sa pornesc alarme. Mergand pe stradute pe la 2000rpm si imediat incep alarmele ieftine.

Link către comentariu

Mi-e mi-a incoltit in cap o idee destul de ieftina, dar de efect. Inlocuirea tobei finale cu straight pipe. Nu se amplifica prea mult zgomotul spre surprinderea mea, aproape deloc la relanti, incepe sa se auda mai gros, mai tare la accelerari peste 2500rpm (asta din ce am auzit pe G5 GTi).

Toba intermediara (americanii ii zic rezonator) e cea care atenueaza mai mult si, dupa cum ii spune si numele in engleza e cea care anuleaza rezonarea.

:emthup: ca o vrei putin mai zgomotoasa

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Master_Blaster

Difera evacuarea de GTi fata de ce avem noi, intermediarele sunt diferite si unele parca au chiar 2 intermediare.

Eu zic ca o sa fie zgomotoasa intr-un mod neplacut.

Daca vrei poti incerca la TopGear cand iti dau jos evacuarea le zici sa taie intai finala si dai o tura cu ea asa, daca iti place scapi ieftin si fara complicatii. ;)

Link către comentariu

Evacuare de gti5 oem are doar 1 intermediara (e probabil sa fie mai mare) insa si capacitatea motorului e mult diferita, deci se cam anuleaza reciproc. Studiez problema.

Hai ca nu-ti mai poluez topicul cu ideile mele :))

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Master_Blaster

M-am hotarat vand jantele si cauciucurile pe 18. Pt vara o sa merg pe jantele din tabla originale si cauciucuri 225/50ZR16 92W. Sa vad unde gasesc un set de r-uri la un pret decent. ^_^ Asa o sa fiu unic. :D

Link către comentariu
Master_Blaster

Nu merita jante mari in Bucuresti eu merg tare si nu am chef sa tresar la fiecare groapa ca stric niste jante frumoase. Ma doare sufletul de seattle-uri.

Concluzia mea e ca daca vrei sa te simti bine la volan si masina sa arate bine trebuie sa faci un compromis. In cazul meu jantele mari si frumoase sunt big No No. Tablele sunt ieftine si se si repara usor daca sunt zgariate sau ceva.

Cat despre cauciucuri, vreau ceva performante din jantele pe 16 asa ca o sa merg pe latimea maxima posibila si pereti intariti ca sa nu fiu ca barca pe valuri in curbe.

Link către comentariu

Ok... dar zic, macar, sa vinzi jantele pe care le ai si sa iei un set de Team Dynamics pe 17. Sunt usoare, relativ ieftine, arata decent pe Candy White (vezi la Manatee) si poti sa pui un set de cauciucuri decente fara sa-ti fie prea mila de ele.

Table pe 16 si performanta nu prea au ce cauta in aceeasi propozitie...

Link către comentariu
Master_Blaster

:)) Tu nu ai inteles table 16 + Toyo R888 225/50R16 Smecheria e in jante usoare si cuciucuri semi-slick cu peretii intariti.

Si cand plec in concediu iau avionul sau pun seattle-urile pe care evident nu le dau.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!