Jump to content

Golf 6 1.2 HL Candy white


Master_Blaster

Postare recomandată

Codul pentru schimbator este 1K0 064 285 G si cred ca este inspirat din schimbatorul primelor GTI-uri, mk1, 2.

Arata mai retro si sunt curios cum se simte.

L.E.: Am postat in aproape in acelasi timp sebip.

Pret bun luand in considerare ca vine cu tot suportul.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Montat impreuna cu un short-shift cred ca e misto :D.

Foarte tare cata rabdare ai avut pentru a schimba "cleanta" de la torpedou. Sunt de parere ca jantele OEM nu trebuie inlocuite decat de ceva brand-uri scumpe. Altfel, trebuie sa recunosc ca masina arata bine cu cele vopsite negru, chiar pareau imense - as i like them to be :icon_thumleft: . Imi place si cum arata lasata. Pe scurt, imi place masina ta :).

LE: De cand nu mai trimit in RO cei de la ahw?! :(

Modificat de mike.
Link către comentariu

Am avut si eu un schimbator identic cu ala, il luasem sa-l pun pe Edition 30 dar l-am pastrat pe ala cu care venise masina. Este foarte ok ca si feeling.

Amortizoarele mele sunt Monroe

Link către comentariu

Whoa! Nici n-am apucat sa vad ca ti-ai montat suspensia. Arata foarte bine dar, sincer ma asteptam sa fie mai joasa...

Sar'na pentru coduri, trebuie sa trec si eu la anvelopele de vara si o sa ma uit la ce coduri am eu.

Link către comentariu

Mai are nevoie de ceva timp sa se aseze, era proaspat pusa suspensia. Oricum de abia daca incap 2 degete intre anvelopa si aripa, seems low enough.

Link către comentariu
Master_Blaster

Suspensia nu e f joasa, probabil din cauza ca am amortizoare bilstein B8. O sa fac azi niste poze, s-a mai asezat un pic si o sa si masor ce distanta am de la aripa la pamant.

Nici nu pare joasa pt ca rotile intra sub aripi si spatiul intre aripa si cauciuc pare mai mare, dar abia imi incap 2 degete. Cam cere jante pe 18.

Am trecut pe lista si schimbatorul ala, sa vad daca intra in buget... :P

Link către comentariu

Yes! Apuc si eu sa-l va pe viu. De mult vroiam sa-l iau dar am zis sa astept sa vad cum e.

Daca e foarte dur plasticul din care e facuta mingiuta de golf cred ca zic pass!

Ziceam de suspensie ca e joasa pentru ca asa era Seat-ul meu de inalt si aveam -30 pe el, nu -45 cum ai tu.

Drop-ul e perfect din punctul meu de vedere, doar ma asteptam sa fie mai joasa...!

Eu inca nu stiu pe ce sa merg. As merge pe Sport OEM doar ca sa pot pune niste jante pe masina, pana imi iau o reglabila...

Of... decizii, decizii ! :))

Link către comentariu
Master_Blaster

Am masurat azi distanta de la aripa la asfalt si pe fata am 644mm iar pe spate 647mm.

P1010143.jpg P1010144.jpg

P1010148.jpg P1010149.jpg

Bilstein B8 si Eibach Sportline, combinatia perfecta pt o masina de zi cu zi:

P1010268.jpg

Si acum un subiect mai tabu, greutatea rotilor:

Seattle 17 cu 225/45 au 22,1kg

InterAction 18 cu 225/40 au 20,2kg :P

Jante tabla oem 16 cu 205/55 (de iarna) au 17,0kg

P1010271.jpg P1010272.jpg P1010275.jpg

Nu prea mai am ce zice cifrele sunt clare si feeling-ul meu la volan e exact pe aceeasi linie, dupa parerea mea masina e cel mai lenesa cu Seattle-urile, cu jantele de tabla e f alunecoasa, cu Interaction e cel mai fain, mai manevrabila si mai vie, pacat ca ies f mult in afara. :(

Azi nu am mai prea mesterit pe la ea doar am dat jos o roata ca sa o cantaresc dar i-am facut niste poze mai artistice:

P1010153.jpg P1010164.jpg P1010169.jpg

P1010174.jpg P1010178.jpg P1010186.jpg

P1010200.jpg P1010211.jpg P1010223.jpg

P1010241.jpg P1010260.jpg

Link către comentariu

:coolpics: Pe unde este acest drum pustiu?

Pozele de la distanta arata foarte bine, poate pt ca jantele arata mai mari si masina mai lasata.

Se vede suspensia adevarata, diferenta de 3mm fata-spate :icon_thumright:

Mi se par foarte grele jantele, considerand ca rotile mele au aproape 21kg si nu sunt lightweight.

De maine se umple golul in fusta spate si sunetul evacuarii :D. Sunt nerabdator sa aud.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Arata super masina,felicitari pentru munca depusa si mult spor in continuare,cat despre greutatea jantelor cred ca dam prea mare importanta acestui aspect,atata timp cat folosim masina sa ajungem de la A la B si nu rulam cu ea pe circuit,etc.

Link către comentariu
Master_Blaster

Stopurile raman, dau bine pe CW si sunt unice pt HL, toti care fac upgrade merg pe led nu pe cele fumurii de HL, asa ca in permanenta or sa fie mai speciale.

Link către comentariu

Arata foarte bine !Nici nu trebuie mai jos ...

Ai fost vineri seara la Junior?

Link către comentariu
Master_Blaster

Am fost, si a fost si george. Amandoi vrem sa-ti vedem masina... poate ne intersectam la vreo intalnire... Eu o sa mai trec si sapt asta pt ca masina e acum la Top gear pt cat-back. :alien:

Link către comentariu

Parca am vazut eu ceva ?Pai si cu cine ati stat ?Ca eu am fost acolo si nu v-am vazut decat cand ati plecat ...

Voi ati fost la {cenzurat}?

Link către comentariu

Nu am stat cu {cenzurat}..ne-am plimbat pe acolo. Venisei cu masina?

Tu erai cu golful alb si praguri de g5? :D

Link către comentariu
Master_Blaster

Am facut azi evacuarea, dar turbez ca nu am unde sa ma dau cu ea, in bucuresti traficul e infernal. :251: Cateva blani scurte in treptele 2-3. :(

La relanti nu se aude dar intre 1000 si 3000 e chiar zgomotoasa, dar nu-mi dau seama daca nu face si rezonanta pe la 2-3000 de ture. :dry: Dar NU acopera admisia. :alien:

Look-ul e oem 100%. :D

@manatee Daca pe mine nu m-ai vazut, golf-ul lui george cu bbs-uri pe 18 e greu de ratat mai ales ca a trecut de 2 ori prin parcare.

Eu pot trece cam zilnic pe la junior sau cp daca vrea cineva sa o auda sa-mi zica si vin.

Link către comentariu

Pune un preview ca la admisie. Azi eu nu pot sa vin, asa ca ma multumesc cu un filmulet :D

Link către comentariu
Master_Blaster

Poze deocamdata, film diseara.

Dar e f banala, ca tips-uri arata ca evacuarea oem de pe 1.4tsi 122.

2012_03_26_09_59_02.jpg 2012_03_26_16_24_05.jpg 2012_03_26_16_24_11.jpg

Nu atinge spilerul sus sunt cam 2 cm iar in parti 3-4cm

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!