Jump to content

Golf 6 1.2 HL Candy white


Master_Blaster

Postare recomandată

Si mie mi se pare ca arata mult mai bine cel de g6 GTI, dar aici e vorba si de gusturi.

 

Mi se pare ca acel volan propus de tine merge de minune pe un polo, UP, dar nu pe un Golf care este mult peste.

 

vw-golf-6-gti-int-1m.jpg
 

Modificat de redeye
Link către comentariu

Am mai zis si in alt topic ca 90% din design-ul celui de Beetle se gaseste si la G7 GTI. Totusi cel de GTi este sensibil mai gros. Am avut ocazia sa simt cum e pe Beetle si nu mi s-a parut la fel de solid. 

Vreau sa vad cum se potriveste cu interiorul de G6. Cu ceasurile ar merge pt ca sunt rotunde, dar cam atat.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Master_Blaster

Pentru mine conteaza ca seamana cel mai mult cu ceea ce consider eu volan adevarat, form meets function.

post-2151-0-69666700-1367956892_thumb.jp

 

Si fiind subtirel si cu airbagul mic mai aeriseste interiorul. Ca sa nu mai vorbesc de pozitia soferului relativa la volan, eu nu sunt inalt asa ca stau destul de aproape de volan si nu imi doresc sa ma uit in continuu la un covrig masiv.

 

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Sa inteleg ca ai intrat in linie dreapta cu retrofit-ul franelor de 312? :D

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Master_Blaster

Da cam asa, probabil in iunie le pun.

 

Azi am mangaiat volanul de pe The Beetle si este ceea ce imi doresc. Nu e mai subtire decat cel de HL si are butoanele mai inspre interior sau asa mi s-a parut ceea ce e un plus pentru ca de multe ori am schimbat postul de radio sau melodia cand strang mai tare volanul de HL.

Link către comentariu

Are aceleasi proportii ca cel de pe Golf? Cel putin asta e impresia pe care o lasa ceasurile si fac sa para mai inalt volanul de beetle.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Nu e mai inalt, are acelasi diametru, pare mai mare si mai subtire din cauza airbag-ului mai mic si mai infundat.

Succes la retrofit!

Link către comentariu
  • 2 weeks later...
Master_Blaster

Custom air intake.

Sent from my GT-S5670 using Tapatalk 2

post-2151-13706856945965_thumb.jpg

Link către comentariu
Master_Blaster

Nu, e exact cum era cand am pus admisia K&N 57s in primavara 2012.

Link către comentariu
  • 3 weeks later...
Master_Blaster

Ieri masina a facut 2 ani de cand o am. Si gata cu garantia! :icon_thumleft: Ma gandesc la un downpipe si soft in toamna.

 

Inca nu am schimbat franele, pt ca sper sa fac rost de portieri de 312 gratis de pe Tiguan. Dar trebuie sa ma grabesc pentru ca urmeaza itp-ul.

 

Masina merge destul de putin, doar intre orele de varf si nopatea. Asa ca scoate consumuri super (schimb aprox la indicatiile din BC, adica pe la 1800-1900rpm).

 

post-2151-0-54634300-1372755212_thumb.jp post-2151-0-00804800-1372755223_thumb.jp post-2151-0-52496400-1372755237_thumb.jp

 

Link către comentariu

Multi inainte!

Te-am vazut intr-o vineri,acum 2 saptamani cred,coborand in parcare la AFI,ce bine arata jantele :D

Link către comentariu
  • 2 weeks later...
Master_Blaster

Prima poza cu iepurele pe pelicula:

 

post-2151-0-59897700-1373644124_thumb.jp

 

Ieri mi-a cedat valva de la o roata, bine ca s-a aprins senzorul in bord, pt prima data cand se dovedesc valorosi. Valva era coapta si plina de crapaturi, probabil va trebui sa le schimb si pe celelalte 3. 

 

 

 

Link către comentariu

Ce bine o prind jantele astea! Am si eu acelasi model, dar pe 17 inci. :)

Link către comentariu

Ce misto se vede pelicula. Chiar ii da un aer vintage :D

Sent from my ApfelPhone

Link către comentariu
Master_Blaster

Azi (de fapt ieri) am schimbat franele fata am facut pasul intermediar la 288, acum trecerea la 312 e f simpla doar portetrieri (f greu de gasit ieftini) si discuri.

 

Placutele erau extrem de uzate peste 3000km de cand s-a aprins martorul in bord, atat de uzate incat cablul de la senzorul de pe placuta fata atarna liber iar placuta arata ca una simpla, mai aveam mai putin de 5mm pe placute, dar uzura era f egala pe toate 8.

 

Pe spate am pus placute ATE Ceramic, mai am un set pentru fata dar il voi pune cand pun discuri de 312.

 

Operatiunea am facut-o la service ul lui BUSS pe care il recomand.

Link către comentariu

Asteptam impresii dupa rodaj :D

Sent from my ApfelPhone

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Astea de 288 erau deja rodate :P Cele de 312 or sa trebuiasca incinse :P Sper ca nu te-a deranjat mecanicul, cateodata e prea binedispus, alteori invers :))

 

Bafta la examene, ziceai ca mai ai cateva.

Link către comentariu

De ce ai nevoie la motorizarea ta de frane gandite sa opreasca un GTI?

Sent from my GT-I9100

Link către comentariu

sunt mult mai eficiente si in plus asistentul la franare daca ai tendinta sa franezi lin si vei avea nevoie de o oprire brusca, el va functiona la fel de lin de cum ai inceput, iar atunci vei duce dorul franelor de gti... asistentul asta e gandit intr.un fel bn intr-un fel rau..

Link către comentariu

Cam la fel fac si cele de GTI. Eu cred ca e vorba de dimensiunea vizual redusa ca principal motiv.

Link către comentariu
Master_Blaster

De ce ai nevoie la motorizarea ta de frane gandite sa opreasca un GTI?

Sent from my GT-I9100

Un golf 6 1.2tsi nu e cu mult mai usor decat un Golf 6 GTI, franele trebuie sa opreasca aceeasi masa, faptul ca una nu atinge 250km/h e irelevant din moment ce pe drumurile virajate unde sunt solicitate la maxim nu se merge cu viteza f mare. Diferenta principala va fii la brake fade adica franele se vor incalzi mai greu si deci vor fi mai eficiente. 

 

Dovada ca placutele mele au tinut doar 25000km ceea ce inseamna ca dimensiunea lor mica duce si la uzare mai rapida.

Link către comentariu

In proportie de 95% plusul adus de franele de GTI va fi psihologic si vizual. Daca ai merge pe circuit ar avea o logica explicatiile respective!

Sent from my GT-I9100

Link către comentariu

Franele sunt ok pentru cine merge... normal cu masina, sunt cativa care folosesc mai mult decat trebuie franele si ajung sa le toceasca foarte repede. Eu le-am schimbat pe la 30.000, tu pe la 25.000... :)

Cum de nu ai trecut direct la 312, doar le aveai cumparate, nu?

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!