Jump to content

Cum adaptez un alt ECU la Polo 6N2 ?


Dragan78
 Share

Postare recomandată

Am un vw polo 1.9 SDI motor AQM din 2001 la care mi-a intrat apa in ECU cod 038 906 013 AJ si totul e oxidat, dar mai merge cand si cand. Banuiesc ca ma lasa, asa ca am cumparat alt ECU de la dezmembrari, dar are alt pin. Am incercat sa-l aflu, dar nu reusesc. Immo nu il am in ceasuri, ci e separat in modul cod 6X0 953 257. Daca stie cineva cum se poate afla codul pin si care e procedura de adaptare a celuilat ECU la masina ori mai bine daca se poate sa-i copiez harta ECU de la cel vechi si s-o rescriu pe celalalt ECU ?, dar nu stiu cu ce. am incercat cu MPPS, dar n-am reusit. Am interfata VagCom 11.2, Vag K+Can commander 1.4, MPPS si o seriala KKL.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Harta nu contine informatiile despre imobilizator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt putin in afara topicului; as dori sa imi spuna simie cineva care se pricepe mai bine ca mine (lupobv :) ce presupune rularea in VCDS a comenzii :

[Adaption - 10]

Leave channel at "00"

[Read]

[save]

[Done, Go Back]

[Close Controller, Go Back -

Am rulat si eu aceasta "adaptare" dar habar nu am la ce serveste ,spre deosebie de TBA ,pe care il rulez odata la cateva luni cand mai sterg clapeta demurdarie.

Modificat de stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

face adaptarea ECU - cu imobilizatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu Vag k+can commander am citit ceva in ecu, dar nu am reusit sa aflu pinul. Cu vagtacho nu am reusit intrucat am in masina immo box negru fabricat de Valeo. Apoi am luat legatura cu Redfighter si am dat o fuga pina in Arad care mi-a rezolvat problema prin desfacerea si citirea directa a eepromului din immo box. Astfel a aflat pinul si de aici treaba a fost simpla pt. a face adaptarea ECU cu imobilizatorul.

Multumesc lui Redfighter inca o data. Mare om, recomand cu incredere!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 years later...
On 28.01.2012 at 8:52, F l o r i n a scris:

Harta nu contine informatiile despre imobilizator.

Salut am si eu o problema am un polo 9n 2002 1.2 16v care porneste si in secunda 2 se opreste, apoi trebuie lasata cateva minute sa poata porni inca o data dupa care din nou se opreste in secunda 2 . ceasurile de bord nu mai indica nimic nici km nimic 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie vazut ce probleme are... incearca sa scoti mufa de la ceasuri, am intalnit sa fie incarcate electrostatic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am optiunea sa iau un kit ecu cu totul cu chei cu ceasuri cu totul merita?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca sunt ieftine, poti merge si pe varianta aceasta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut! Știți cumva pe cineva in IAȘI care ar putea sa imi schimbe un ECU la un Polo n9 1.4 16v benzina 2001  ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!