Jump to content

AUDI A4 B6 1.8T Cabrio 2003


EMILR

Postare recomandată

Salutare tuturor !

Dupa indelungi cautari, stresuri si tot soiul de alte dileme, am reusit in urma cu o luna sa imi achizitionez masina mult dorita si anume un Audi A4 Cabrio. Masina dupa cum se poate vedea si din poze, este luata din Anglia, are motorul 1.8 turbo (cod BFB) de 163 cai si este din 2003. Mai fusesem sa vad inca un A4 cabrio inaintea ei, cu motor 2.5 TDi, insa din diverse motive nu mi-a furat inima, asa cum a reusit "albastrica" din poze :icon_cheesygrin: Pretul masinii a fost 4.800 lire sterline, cam pe la 5.300 euro. Cateva din "bunatatile" ei ar fi :

- 4 airbags

- sistem audio BOSE

- scaune fata incalzite si electrice

- clima dual zone

- jante 17"

- eleron ABT

De ce am ales tocmai Anglia ? Nimic mai simplu, pentru ca am full service history al masinii, absolut toate interventiile de ordin tehnic s-au facut numai in dealership Audi, rulajul este de 116.000 mile (cat se poate de real), iar per total masina este impecabila, jos palaria pentru englezi la cum le intretin. Cat despre volanul pe partea dreapta mai multe batai de cap mi-au dat cei de la R.A.R. decat condusul efectiv pe sosele patriei, care sincer va spun nu pune niciun fel de probleme unui sofer atent.

Va pun si cateva poze cu ea, chiar cele din anunt, momentan astept sa se indrepte vremea sa-i pot realiza o sedinta foto cum trebuie sa o puteti vedea in toata splendoarea ei :icon_bounce:

post-102177-0-93692700-1327700860_thumb.post-102177-0-73854800-1327700878_thumb.post-102177-0-74162300-1327700890_thumb.post-102177-0-60843900-1327700899_thumb.post-102177-0-76244800-1327700907_thumb.post-102177-0-93744900-1327700917_thumb.post-102177-0-81583000-1327701118_thumb.

Modificat de EMILR
Link către comentariu

sunt curios ce vezi tu cand iesi in depasire..mi se pare o mare greseala sa aibe drept de inmatriculare masinile cu volan pe dreapta.

Link către comentariu
Sorin Golf 3 cabrio

Se va obisnuii cu ea in cca 10 000 km. Dupa parerea mea combinatia volan dreapta si cutie manuala este cea mai aiurea de condus in RO, daca era automata era mult mai ok .... si o zic din experienta, am condus multi km englezoaice pe drumurile patriei!

In fine, superba masina si felicitari proprietarului!

Link către comentariu

Arata bine masina, insa mie mi se pare ca e ca si cum ti-ai lua un ceas scump si il porti la picior.

Adica o decapotabila are o prestanta, insa cand o vezi ca e cu volan pe dreapta... :dry:

Link către comentariu

salutare. frumoasa masina,imi place foarte mult rama parbrizului la audi cabrio. cred ca e elementul distinctiv...

dar si eu sunt sceptic volandului pe partea gresita...mi s-ar parea greu de condus,sa nu mai vb de depasiri cu ea... schimabtul vitezelor cum e,unde este treapta 1?

cred ca ti-ar trebui asa ceva:

post-66542-0-23476600-1327748063_thumb.j

Link către comentariu

Interesanta treaba cu cele 2 oglinzi,cred ca te descurci cat de cat ok cu acest sistem

Foarte frumoasa masina,sa o stapanesti sanatos!

Link către comentariu

frumoasa masina, dar cam scumpa pt preturile de aici...

legat de condusul in romania. ma bucur ca nu ti se pare greu. si eu vreau sa duc gti`ul in tara la vara. ai condus din anglia pana in ro? poti sa-mi zici cand ai avut consumul mediu? :)

cu schimbatul vitezelor...cutia e exact aceeasi, indiferent de partea volanului. pt noi vit 1 e stanga fata.

la RAR de ce probleme te-ai lovit?

bafta sa ai cu ea. ce parere ai de motor?

Link către comentariu

Multumesc pentru aprecieri tuturor. Am avut avantajul ca am petrecut 3 saptamani in Anglia, dupa ce am cumparat-o si m-am acomodat cu mersul acolo intai, iar drumul prin Europa a fost muuult mai usor.

In depasiri trebuie sa iesi mai din timp ca sa poti vedea ok, dar sincer nu e chiar atat de mare scofala, nici faptul ca e cutie manuala, la inceput mai incurcam a2-a cu a4-a, insa mergand distanta asa mare acomodarea este rapida.

La R.A.R. m-au intors pentru faruri, din cauza ca oglinzile lor sunt pe dos. Reusisem sa-l reglez la o statie ITP pe unul dintre ele, mi-au dat o hartie de aprobare a reglajului, insa la omologare, cel din stanga tot nu era in parametri. Am cumparat 2 noi noute de aici DEPO 14 milioane amandoua si la revenire am trecut fara probleme.

Cat despre consum media Anglia - Romania (2.700 km) a fost de 6.6 litri la suta (43 mpg) si fara tempomat pentru ca nu am.

Link către comentariu

nu vreau sa te dezamagesc insa farurile tale mergeau reglate pentru condus pe dreapta/stanga in functie de tara in care rulezi.uite ce scrie la carte :study:

Check position of adjustment lever -1- at both headlights. l Lever down = Driving on right l Lever up = Driving on left – If necessary, swivel lever until it engages in desired position -arrow-. – Secure housing cover with retaining clip.

farurile originale sunt muuuuuuuult mai bune decat cele DEPO. ciudat ca cei de R.A.R. nu au stiut de aceata procedura

post-11532-0-51175900-1327750768_thumb.p

Modificat de kelu
Link către comentariu

Tot ce-i posibil sa fie asa, o sa ma uit in farurile originale, ca le am inca, insa inginerul care m-a respins la R.A.R. nici nu a vrut sa auda ca se pot regla (desi venisem cu hartia aia de reglaj de la statia I.T.P.), chiar daca unul din ele era cum trebuie, tot m-a pus sa le inlocuiesc. Deh, Romania sa traiasca. Originalele sunt ZKL facute in Austria.

Link către comentariu

foarte frumos interiorul,felicitari ptr achizitie,referitor la scepticii cu volan pe dreapta...poate sa aiba si volanu in porbagaj daca esti sofer tot o conduci...

@Muale..."schimabtul vitezelor cum e,unde este treapta 1?" treapta intai si celelalte trepte sunt exact cum este si la masina ta

Link către comentariu

@nemtzalau : Multam frumos, intr-adevar treptele sunt exact la restul masinilor, la fel si pedalele si manetele semnalizare/stergatoare :icon_cheesygrin:

@kelu : Acum m-am uitat in farurile originale, ai dreptate, exista acele manete. Asta e acum sa vad, poate le vand ca sunt in stare super ok :icon_thumleft:

Link către comentariu

Acum caut frenetic informatii despre ce produse (mai exact marci) sa imi iau pentru intretinerea soft top-ului pe timp de vara. Am gasit ceva la prima strigare asa : http://www.ehow.co.uk/how_5777266_clean-maintain-convertible-soft-tops.html

Plus ca trebuie sa fac si o excursie pe la PBN sau Midocar sa vad cum e treaba cu ungerea la toate mecanismele de decapotare, am vazut in niste pdf-uri de pe net, ca totul funtioneaza cu ajutorul unei pompe hidraulice, care evident are si un vas al ei pentru uleiul aferent, inca nu stiu la ce interval trebuie verificat / schimbat. Si tot la PBN as vrea sa-mi fac si o cheie noua pentru ca e cam uzata actuala.

De mesterit am celebra hiba la capacul torpedoului care are un brat rupt, dar am gasit DIY-ul aici pe forum asa ca sper sa nu am probleme la reparatie.

Link către comentariu

La asa o masina ar fi inimaginabil varianta cu oglinzi pe parbriz,O varianta buna ar fi urmatoare,Poti monta o camera sub oglinda din partea stanga,daca ai avea navigatie ar fi super il conectai direct acolo,in caz ca nu ai navigatie poti opta pt asa ceva

Eu personal conduc aproape zilnic camion cu volan pe dreapta!te obisnuiesti repede,cam totul e la fel doar ca nu stai in stanga:),si nu schimbi vitezele cu mana dreapta,eu nu vad dc atatia vad volanul pe dreapta un lucru asa de rau,cu o camera pe oglinda ai rezolva mult

post-43313-0-42452800-1327756635_thumb.j

Modificat de IOJI 05 BLD
Link către comentariu

De ce sa dai farurile Oem care sunt de calitate superioara celor depo??? Rezolva-le reglajul asa cum ai aflat ca se poate face si pune-le pe masina ;)

Link către comentariu

@IOJI 05 BLD : Da, ar fi o idee buna, dar momentan volanul pe dreapta nu imi pune niciun fel de probleme, la fel cum ziceai si tu nu e chin, multi trebuie sa si incerce intai senzatia, ar putea ramane surprinsi de cat de repede s-ar adapta.

@Circoloco : Nu m-am hotarat inca sa le dau, dar am toate becurile de pe ele montate pe astea noi si sincer, diferenta este cam mare la calitatea iluminarii.

Link către comentariu

eu zic sa le pui pe alea originale inapoi pe masina,le adaptezi cum zice colegu de mai sus,si sa le vinzi pe alea depo :icon_thumleft:

Link către comentariu

Sal,si eu am masina cu volan pe dreapta,bine eu circul cu ea in UK :P ;in faruri ai o clapita pt reglaj Europa,bineinteles ca trebuie corectate si felul in care bate farurile.

In poza e farul meu,cu xenon OEM,iar cu sageata rosie am marcat clapita respeciva.

IMAG0405.jpg

Ca sfat in depasiri,la masini mici e usor de facut,nu prea conteaza unde e volanul,problema este la camioane si la tiruri;te sfatuiesc sa tii distanta de ele,adica sa nu stai lipit in fundul lor,si sa iesi usor spre axul drumului pt a vedea daca vine cineva din fata sau nu,in felul acesta ai timp sa te repliezi la timp si nu pui pe nimeni in pericol.Eu asa fac si n-am avut probleme cand vin in RO.

Modificat de mcornel
Link către comentariu

Foarte faina jucaria, sa o stapanesti sanatos si sa te poarte multi km fara probleme :icon_thumleft:

Link către comentariu

Mi se pare o aberatie ca incerci sa ne convingi ca nu e aiurea sa conduci cu volan pe dreapta. Nu e normal. Masina intr-adevar e frumoasa, dar mai bine cauti sa muti volanul la locul lui ;)

Link către comentariu

@EMILR--- pune farurile OEM pe masina, e pacat sa pastrezi DEPO si sa renuunti la cele OEM. calitatea este net superioara fata de DEPO desi acum ti se par ok. dar peste un an, doi maxim o sa vezi ce inseamna farul OEM

Link către comentariu

Mi se pare o aberatie ca incerci sa ne convingi ca nu e aiurea sa conduci cu volan pe dreapta. Nu e normal. Masina intr-adevar e frumoasa, dar mai bine cauti sa muti volanul la locul lui ;)

+1

Link către comentariu

@hihi : Nu am incercat sa conving pe nimeni, doar am expus faptul ca pentru mine nu a reprezentat un impediment dpdv al deplasarii prin trafic la noi in tara si prin jumatate din Europa, iar unii prefera sa spuna ca este greu, e nasol, e aiurea, fara sa fi incercat macar o data sa conduca intai o astfel de masina (si aici nu ma refer la persoana ta, poate tu ai condus si cu volan pe dreapta). ;)

@kelu : Sunt destul de matuite / zgariate farurile OEM crede-ma, totusi au 9 ani aproape, asta in conditiile in care becurile sunt luate integral din ele si puse in cele noi, dar ramane de vazut cu DEPO-urile, nu ma grabesc sa le vand inca. :) Oricum multam inca o data pentru ca mi-ai evidentiat clapeta aia buclucasa.

@mcornel : Exact asa am procedat si eu cand am mers in tara cu masina, multam oricum pentru sfaturi.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!