Jump to content

Golf R20 DSG - comandat


superalfi

Postare recomandată

A venit si ziua cea mare!Sa o stapanesti cu placere! :icon_thumleft:

Link către comentariu
  • Replies 262
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • superalfi

    68

  • xht20

    43

  • Bogdan_wrc

    21

  • JUG

    20

Top Posters In This Topic

Posted Images

Foarte frumoasa. Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea!

Link către comentariu

ma bucur ca iti place si ca am avut idee buna :)

acu'...nu dai RS4 la shimb pe ideea mea ?:)))

Link către comentariu

sa-ti iei R20 :P nou. acum...tie ti-a placut ideea, mie-mi place RS4 :)))

Link către comentariu

Am dat flash din sens invers zilele trecute la un R20 albastru cu nr rosii pe Erou Iancu Nicolae pe langa Zoo....daca erai tu ....Salut! (eram intr-un 6 alb) :)

Felicitari! e frumoasa!

Modificat de corad0
Link către comentariu

Daca mai ai putina rabdare cu evacuarea, noi o sa terminam in curand matrita de R20 (thanks to JUG :) ) si o sa avem evacuarea de R20 cu cel putin 2 optiuni de sunet si 3 optiuni de material (inox, titanium si inconel) . Pe topicul nostru poti vedea cateva sisteme facute pe matrita http://vwforum.ro/topic/86183-topgear-longlife-uk-centru-evacuari-jante-anvelope-performanta-in-bucuresti/page__st__140

Modificat de BAD_MF
Link către comentariu

Corad - daca era joi eu eram :) merci!

Bad-mf - zi-mi te rog la ce bani iese un turbo back in cele 3 variante si cam cand ar fi gata

Merci

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

N-ai mai avut rabdare sa intre in vigoare RABLA pe 2012 ;)

Multi km fara evenimente neplacute!

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Jurnal de bord - 1600 km

Am fost plecat cu masina de Pasti pana in nord in Bucovina - asa ca am facut un drum serios de peste 1000 km

Impresii: sunt foarte multumit de cum se conduce masina, scaunele excelente si comfortabile dar si sport, acceleratie - super ok - e o placere DSG - ul in modul manual

Pana acum sunt foarte multumit de R.

Consum 11.1l/100 km la dus si 10.8 l /100 km la intors - viteza medie Buc-Gura Humorului undeva 85km/dus si 75km/h la intors

Eu zic ca mai mult decat rezonabil

Astept cu interes sosirea pieselor pentru a trece la upgrade

:)

Link către comentariu

Ma bucur ca iti place! Ai si de ce!

Consumul o sa mai scada, eu am scos 9.2l intre BUC-Budapesta,cu medie 79km/h, stage II.

Care va fi prima modificare?

Link către comentariu

mersi baieti! :)

jug - prima modificare va fi - CAI - ITG, Forge Twincooler, Milltek Turboback si stage 2 Revo

cam atat

Link către comentariu

Of mai copii...nici n-ati apucat sa va bucurati de performantele masinii stoc si deja le modificati :P

Pan la urma cu garantia nu e problema?

Link către comentariu

cred ca RS4 de 420 de cai, depaseste oricum performantele unui R20 stock :) asa ca pasii rapizi al lui andrei..sunt de inteles.

... poate fi numita pasiune. :)

atata timp cat totul e facut cu cap (a se citi..reteta cunoscuta, cu firme de renume...), si nimic nu se strica...cine isi face probleme de garantie?

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu

Pai RS4 e alta mancare de peste, alt comportament al masinii....aspirat vs turbo, sedan vs hatchback etc...Daca e sa tinzi dupa putere....e de inteles...dar nu prea se pot compara :)

Link către comentariu

caii putere sunt aceeasi...fie ca vin din aspirat, fie ca nu. nici aspiratu nu are Pmax la turatia minima. daca vorbim de cuplu...e alta treaba...dar cuplu stock nu e urias...iar in cazul de fata, nici al unui r20 modificat nu cred ca se apropie de cel al unui V8.

asa :) performantele unui R20 stock tot sunt (dupa parerea mea) inferioare RS4-lui.

deja motoarele turbo moderne, mai ales cele stock, tind sa aduca turbo-lag catre minim...

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu

daca vorbim de cuplu...e alta treaba...dar cuplu stock nu e urias...iar in cazul de fata, nici al unui r20 modificat nu cred ca se apropie de cel al unui V8.

performantele unui R20 stock tot sunt (dupa parerea mea) inferioare RS4-lui.


Golf .:R Revo Technik - 586HP & 618Nm

4.2 FSi @ RS4 = 430 NM...la 5500 rpm.

E adevarat, sunt masini atat de diferite incat nu ar trebui comparate. Dar parerea mea e ca nu se poate spune ca un R20 modificat (nici macar) nu se apropie de RS4 (B7)

Link către comentariu

mike, teff are mai mult decat a scris andrei ca vrea sa faca in postul de mai sus.

teff are big turbo. sau crezi ca a obtinut 586 de cai din turbina stock ? :)

eu vorbeam de un stage 2 (2+) asa cum vrea andrei sa faca...

Link către comentariu

Pai oricum stage 2 (+) pentru R inseamna ~420 NM din cate stiu. Deci tot e pe aproape.

Discutia nu are finalitate, e vorba despre aspirat big-bore vs turbo iar parerile sunt impartite mai ceva ca la diesel vs benzina :). Cu toate astea, eu incercam sa subliniez ca R-ul poate suplini lipsa RS-ului pentru ca e mai usor, distribuie puterea altfel, are DSG and so on. Audi-ul era mai posh, pe cand Golf-ul este mai fun-focused.

Modificat de mike.
Link către comentariu

Teff - am ales Forge pt ca vine suplimentar fata de IC-ul stock si se monteaza si partea din fata si primeste aerul cel mai rece - nu mai este inghesuit

Oricand pot pune si intercooler-ul de S3 in locul celui stock si obtine si o mai buna racire - dar nu cred ca e cazul

Din ce calcule am vazut facute pe alte forumuri cu Forge twin se ajunge la o racire mai buna cu 30-40% :)

Acum referitor la comparatia R20/RS4

- diferenta cea mai mare e de sound (V8 4.2 vs R4 2.0) - nu se compara :)

- in rest la cum trage R-ul stock ma face sa cred ca la Stage 2 va fi undeva pe acolo daca nu mai rapid

- sa nu uitam ca RS4-ul B7-le de care vorbim nu a pus niciodata asa bine puterea aia de 420 cp la roata

- ce e clar e ca la condus mie imi place mai mult R20-ul decat RS4-ul sincer - e drept si cu DSG-ul dar oricum parca e mai fun

Pai oricum stage 2 (+) pentru R inseamna ~420 NM din cate stiu. Deci tot e pe aproape.

Discutia nu are finalitate, e vorba despre aspirat big-bore vs turbo iar parerile sunt impartite mai ceva ca la diesel vs benzina :). Cu toate astea, eu incercam sa subliniez ca R-ul poate suplini lipsa RS-ului pentru andrei-rs4, pentru ca e mai usor, distribuie puterea altfel, are DSG. Audi-ul era mai posh, pe cand Golf-ul este mai fun-focused.

e exact cum zice mike - R-ul este mai FUN!!!!!

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!