Jump to content

Cum imi pregatesc masina pentru iarna?


Amy
 Share

Postare recomandată

Cred ca a mai fost dezbatut acest subiect dar nu l-am gasit ;) asa ca va rog sa-mi dati cateva sfaturi despre ce anume trebuie sa fac sa-mi pregatesc masina pentru iarna..este obligatoriu sa-mi schimb cauciucurile ( cele cu care a venit masina sunt doar pentru vara ?)?..si altceva ce trebuie sa mai fac?trebuie sa ma duc in service special pentru aceasta pregatire?..astep sfaturi pentru ca deja scad ffmult temperaturile si nu vreau sa am probleme cu masina..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De obicei cauciucurile cu care se livreaza Skoda sunt vara-iarna, iar tinand cont ca e noua masina... nu trebuie sa faci nimic. Acum depinde doar ce tip de cauciucuri ai pe ea.

;) Ai grija sa nu ii tai ghearele pisicutzei ca te poate ajuta la iarna pe gheata. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In afara de cauciucuri si solutie de spalat parbrizul pt. iarna, nu prea vad ce ai mai putea face la o pisica asa tanara (si frumoasa :) ).

Modificat de cc_seat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Anvelope (nu cauciucuri) de iarna. Sunt foarte indicate pentru sezonul rece. Ideal este ca sa le pui pe jante de tabla, menajand astfel pe cele de aliaj. Lichid spalare parbriz pentru temperaturi de -20 grade, verificare antigel - punct de congelare - ideal este la -35 grade. Altceva ...... sa ai spor la indepartat zapada si gheata de pe geamuri (da mai e pana atunci). In rest ..... atentie sporita, viteza redusa, pentru ca, asa cum spunea un coleg (AndREI) ...... legile tarii le poti incalca, dar pe cele ale fizicii nu poti. Pastreaza distanta fata de masina din fata dar fii atenta si la cel din spate, ca nu se stie niciodata cand se apropie ...... sa-ti vada numarul la masina :) .

So, be careful when you're driving.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Anvelope (nu cauciucuri) de iarna.

:)

am anvelope matador( asa a venit masina )..care sunt cele mai bune pentru iarna?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Matador concureaza pentru ultimile locuri cu Montana. Banuiesc ca sunt all season, adica nici cal nici magar, sau mai pe romaneste, nu sunt bune nici de iarna nici de vara.

In clasa anvelopelor bune intra:

Dunlop Winter Sport: aici: http://vwforum.ro/index.php?showtopic=8663

Nokian WR, Semperit Wintergrip, Sava Eskimo, Good Year Ultra Grip, Pirelli, Michelin Pilot alpin, si multe altele. un pret destul de bun il au Sava. Nokian sunt cam scumpe, iar de restul ....... cum le gasesti si tu.

Multe informatii gasesti aici: http://vwforum.ro/index.php?showtopic=7518

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ot iarna:

-anvelope de iarna:iti recomand sa iei unuele de iarna (m+s) si bine ar fi daca ai lua si jante de tabla

-lichid spalare parbriz special pt iarna

-antigel :De verificat punctul de congelare (inghetare)->masina e 9 asa ca iese din discutie

-solutie dezghetat yale (chiar daca ai inchidere centralizata e bine sa ai una la tine) si uns yalele si incuietorile masini cu solutii speciale pentr a nu ingheta(merge chiar si wd 40)

-spray pentru curatat gheta de pe parbriz sau racleta(nu recomand racleta ca cele proaste zgarie geamurile).Cea mai buna metode de dezghetat gemurile ramane tot pornirea masinii si incalzirea ei la ralanti pt cateva minute.

Acum pentru perioada cand e zapada:o maturica sau o perie moale in portbagaj,impreuna cu o pereche manusi (pentru a da zapada),o lopetica ,poate si un saculet mic de nisip (sa nu ramai intepenita) si pentru cazuri de forta majora un set de lanturi antiderapante (e bine a fi cumparate ca nu cer de mancare si asteapta credincioase sa isi faca treaba cu constiinciozitate si in alte sezoane )

Cam asta ar fi tot,sper sa nu omit ceva.De bateria de acumulatori a autoturismului nu m-am legat pentru ca este noua si nu are nevoie de intretinere,singurul lucru de care trebuie sa tinem cont este sa fie curata pentru a se evita pierderile de curent...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-a prins zapada acu vreo 2 saptamani la Predeal si aveam cauciucurile cu care a fost echipata masina (Michelin) si nu m-au ajutat deloc.Deci cauciururile de iarna rulz :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-a prins zapada acu vreo 2 saptamani la Predeal si aveam cauciucurile cu care a fost echipata masina (Michelin) si nu m-au ajutat deloc.Deci cauciururile de iarna rulz :)

<{POST_SNAPBACK}>

:) de ce masina ta a venit cu anvelope Michelin? nu vin toate la fel?...sau le-ai comandat tu? :) ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) de ce masina ta a venit cu anvelope Michelin? nu vin toate la fel?...sau le-ai comandat tu? :) ..

<{POST_SNAPBACK}>

nu am comandat eu anvelopele astea ci asa a fost lotul in martie cand a venit masina.oricum speram sa nu vina cu matador ptr ca am avut pe O1 si nu erau bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Anvelopele de pe masini vin ori in functie de echipare, ori in functie de "contractul" din perioada respectiva cu furnizorii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Anvelopele de pe masini vin ori in functie de echipare, ori in functie de "contractul" din perioada respectiva cu furnizorii.

<{POST_SNAPBACK}>

Am constatat si eu ca la cateva Golf 5 cu echipari diferite, venite in aceeasi perioada de mai putin de 2 saptamani, au aparut anvelope de marci diferite pt. aceeasi tipodimensiune.

In rest, subscriu celor recomandate de horgarban despre pregatirea de iarna, inclusiv referintelor sale din postul 6.

Si nu in ultimul rand ... drumuri cat mai bune ... :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am comandat eu anvelopele astea ci asa a fost lotul in martie cand a venit masina.oricum speram sa nu vina cu matador ptr ca am avut pe O1 si nu erau bune.

<{POST_SNAPBACK}>

cred ca am fost in aceeasi perioada...era coada de masini de la intrarea in predeal pana in bv..am incercat sa urc spre Cioplea dar nu am putut sa urc primul deal de dupa podul care trece pe deasupra trenului...in tentativa de urcare a dealului imi intra in prima faza ESP-ul si ramaneam blocat..am dat cu spatele, mi-am luat iar avant fara ESP cuplat dar la fel...anvelopele sunt matador. nu spun ca urcau daciile de nu aveau nici o treba si radeau si cu .... de mine :lol: concluzia la care am ajuns a fost ca masina este prea grea ori anvelope super proaste pe care pot sa le arunc iarna. pe uscat sunt super ok.

acum am lanturi :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca am fost in aceeasi perioada...era coada de masini de la intrarea in predeal pana in bv..am incercat sa urc spre Cioplea dar nu am putut sa urc primul deal de dupa podul care trece pe deasupra trenului...in tentativa de urcare a dealului imi intra in prima faza ESP-ul si ramaneam blocat..am dat cu spatele, mi-am luat iar avant fara ESP cuplat dar la fel...anvelopele sunt matador. nu spun ca urcau daciile de nu aveau nici o treba si radeau si cu .... de mine  :banghead:  concluzia la care am ajuns a fost ca masina este prea grea  ori anvelope super proaste pe care pot sa le arunc  iarna. pe uscat sunt super ok.

acum am lanturi  :rolleyes:

<{POST_SNAPBACK}>

Mai sa fie !Cum asa?Si i-ai lasat pe aia cu Dacia sa te faca?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai sa fie !Cum asa?Si i-ai lasat pe aia cu Dacia sa te faca?

<{POST_SNAPBACK}>

Warning.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am o intrebare mare:

Stiu ca la diesel nu este recomandat sa stai mult cu motorul la relanti iarna, imediat dupa pornire...

Se intampla ceva chiar asa de grav, daca pornesc motorul, dau drumul la caldura si ies afara sa curat geamurile, eventual si zapada, dupa care o iau din loc? Adica.. sa-l tin pornit vreo 3 - max. 5 minute inainte sa plec

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Apropo de anvelope. Stiam ca OII vine cu Matador. Mie mi-au venit insa cu Dunlop. La dealer mi-a explicat ca a venit asa pt ca am comandat motorul 2.0 TDI. Nu cred. Mai degraba pentru ca am comandat jante Helios R15/205. Si culmea: rezerva este Michelin si este R15/195 :)

Intrebarea lui shkoda este interesanta. Ne poate oferi cineva un raspuns?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu depinde de 2.0TDI...mie mi-au venit cu Matador...adevarat ca-s de viteza (rated V) dar...as fi preferat mai ceva de marca. Oricum se descurca binisor si astea.

Intrebarea lui shkoda a mai fost dezbatuta pe forumul tdi. In principiu parerile sunt impartite, oricum eu prefer sa o las 1-2 minute sa se dezghete macar parbrizul decat sa plec orb in trafic. Cand nu e inghetzat nimica...plec aproape imediat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Ce trebuie sa verific la masina pentru iarna?Antigel are din fabrica?Trebuie sa merg la reprezentanta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e nevoie sa umbli la lichidul de racire, decat daca trebuie sa completezi. Compozitia e conceputa atat pentru sezonul rece cat si pentru vara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce trebuie sa verific la masina pentru iarna?Antigel are din fabrica?Trebuie sa merg la reprezentanta?

recomand cauciucuri de iarna. in rest n-ai ce sa ii faci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe langa cauciucurile de iarna pe care le recomand si eu cu caldura mai trebuie schimbat lichidul de spalat parbrizul cu unul de iarna pentru ca daca ingheatza in vas, acesta poate crapa......am patit-o dar din fericire nu la aceasta masina... :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un lucru e de apreciat- daca facem o statistica, observ ca majoritatea dintre noi au sau isi vor achizitiona cauciucuri de iarna, ceea ce e f bine :) . O luam pe urmele europenilor ca mentalitate in pregatirea masinii pt iarna ? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu maine ma duc sa o incalt cu NOKIAN WR G2 :) in rest in afara de zeama de parbriz corespunzatoare nu cred ca am ce face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Cred ca un sfat bun ar fi sa nu va limitati doar la pneuri si solutie parbriz ci sa verificati si tot ce inseamna furtunuri de cauciuc sa nu fi imbatranit, coliere samd, o curatire a motorului si, poate cel mai important, o pregatire a caroseriei impotriva frigului/zapezii - o cerurire ca la carte :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!