Jump to content

Golf 6 GTI DSG - Sfat achizitie Germania


superalfi
 Share

Postare recomandată

teff stiu ca si-a facut legatura intre suspensia adaptiva si cea aftermarket si avea chiar buton care functiona. adica o intarea sau nu.

parca...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiam ca e un KW care stie asta. Nu stiam ca are si Bilstein...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am suspensia adaptiva si ma felicit ca am ales-o...Merg in cea mai mare parte pe confort....si e simtitor mai "moale" decat cea standard in configuratia asta (poti sa iei in considerare lucrul asta avand in vedere ca zici ca ai nevoie de masina ca sa circuli "daily", desi am bifat jantele Detroit 18" pentru lookul masinii, confortul e mai ridicat pe Denver 17") luand in considerare drumurile noastre, si mersul zilnic prin oras e foarte utila, dar in acelasi timp o poti seta in sport pe drumurile virajate de munte si masina se lipeste de sosea ;) Nu e bumpy deloc...(e mai rigida totusi decat a unui golf 6 normal)

Din nou toata lumea isi da cu parerea si ii puneti piese pe masina in situatia in care omul nici nu a comandat-o :banghead:

Modificat de corad0
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este (sau era????)o firma pe autovit care va poate ajuta sa cumparati o masina din germania fara tva(nu stiu cum se numeste, am dat intamplator de ea) si cu 1000e va aduce masina in romania cu pretul fara tva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am suspensia adaptiva si ma felicit ca am ales-o...Merg in cea mai mare parte pe confort....si e simtitor mai "moale" decat cea standard in configuratia asta (poti sa iei in considerare lucrul asta avand in vedere ca zici ca ai nevoie de masina ca sa circuli "daily", desi am bifat jantele Detroit 18" pentru lookul masinii, confortul e mai ridicat pe Denver 17") luand in considerare drumurile noastre, si mersul zilnic prin oras e foarte utila, dar in acelasi timp o poti seta in sport pe drumurile virajate de munte si masina se lipeste de sosea ;) Nu e bumpy deloc...(e mai rigida totusi decat a unui golf 6 normal)

Din nou toata lumea isi da cu parerea si ii puneti piese pe masina in situatia in care omul nici nu a comandat-o :banghead:

corad0: Nu e chiar asa sa stii, au fost doua pareri ale unor oameni care au avut de-a face cu suspensia adaptiva. Din punctul meu de vedere nu merita 1000+EUR. Am condus GTI cu aceasta optiune si asta-mi e concluzia. Asta nu inseamna ca felul in care o percepi tu e neadevarat.

Eu consider ca suspensia standard pe R e foarte buna. Nu e ca si cum daca as avea adaptiva pe Confort nu as trece sina de tramvai tot cu 5km/h, respectiv nu as mai ocoli gropile. Cumperi GTI sau R cand esti convins ca o vrei pentru ceea ce este. In modul Sport, suspensia adaptiva se intareste zic eu cu 10%, deci nimic sesizabil cu adevarat. Nu e nici pe departe ce ofera un KW Var2 sau BIlstein B16, mai rau.

Ceea ce merita poate este partea de ingreunare a directiei ce vine odata cu ACC. Cateodata la viteza directia e cam usurica(imprecisa).

Cat despre partea cum ca e bumpy, ia si mergi cu o masina cu suspensie gen KW Variant 2/3 sau B16 si o sa vezi ca e de pe alta planeta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E 600 de euro (sau cel putin atat era cand am configurat eu masina iar la un leasing chiar nu se simte diferenta-daca tot o faci full); in modul sport, masina se transforma....eu zic ceva de gen 40% diferenta fata de confort, poate fata de setarea normal e mai mica diferenta si iti pot da datele astea pentru ca merg zilnic cu masina, si din ce spune andrei, si el o vrea pentru mersul cotidian....nu afirm ca suspensia aftermarket nu o fi mai buna, si ca nu sta pe circuit mai bine dar de ce ti-ai modifica suspensia daca mergi zilnic cu ea prin oras? Parerea mea e ca o suspensie foarte sport, care coboara masina e mai bumpy...Acuma fiecare face ce stie cu banii :P

Modificat de corad0
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ACC - inteleg ca parerile sunt impartite - oricum de luat il iau si vad ulterior ce si cum daca va fi vorba de schimbat cu altceva suspensia vom vedea - dar nu cred ca e cazul

trapa - nu imi place si nu am folosit-o mai deloc cand am avut

navi - nu are sens atata timp cat nu cred ca o sa plec cu ea afara - oricum s-a scris mai sus ca exista variante mult mai ieftine ulterioare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca si corad0, imi dau si eu cu parerea in calitate de utilizator al DCC-ului, zilnic, nu din ceea ce am avut eu impresia o data... si curios, ii impartasesc exact opinia: ma felicit ca am ales-o. Diferentele sunt notabile, masina se transforma dintr-o simpla apasare din buton, adaptandu-se nevoilor tale in timp real. Nu mai vorbesc de raspunsul acceleratiei, reactiile dinamice si modificare raspunsului directiei, la baza potrivita pentru mers in oras dar nu pentru o masina cu caracter sportiv.

Personal, am luat GTI-ul exact pt. ce cred eu ca este: un all arounder, de altfel unul incredibil de reusit in combinatie cu suspensia adaptativa si in acelasi timp o masina cu personalitate prin prisma statutului de legenda si nu a beculetelor, jantelor de tractor sau unei imagini la moda. De altfel, in afara de aceasta personalitate si placerea de utilizare, ramane, ca si orice alt model, doar un Golf si nimic mai mult.

P.S. mai sunt si alti amatori de prin industrie care mizeaza pe asa ceva, vezi noile seria 1 si seria 3, aplicatiile KW, chiar si unele supercar-uri (inca de mai demult), etc. Sa fie doar un trend trecator sau o implementare treptata la scara larga cu o miscare foarte inspirata si prompta a VAG?

Modificat de konti
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inca ceva referitor la DCC sau ACC - cum se cheama - eu am ales sa raman pe jantele pe 18" la R - asa ca probabil o sa se simta mai bine diferenta de la Sport la Comfort si o sa fie mai practica si in oras in conditii de drum mai rau - zic eu - sper :)

asta e KW - care se poate lega cu ACC-ul - http://www.kw-suspensions.eu/int/kw_ddc.php - e undeva la 2500 euro se pare

Modificat de andrei-rs4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca si corad0, imi dau si eu cu parerea in calitate de utilizator al DCC-ului, zilnic, nu din ceea ce am avut eu impresia o data... si curios, ii impartasesc exact opinia: ma felicit ca am ales-o. Diferentele sunt notabile, masina se transforma dintr-o simpla apasare din buton, adaptandu-se nevoilor tale in timp real. Nu mai vorbesc de raspunsul acceleratiei, reactiile dinamice si modificare raspunsului directiei, la baza potrivita pentru mers in oras dar nu pentru o masina cu caracter sportiv.

Personal, am luat GTI-ul exact pt. ce cred eu ca este: un all arounder, de altfel unul incredibil de reusit in combinatie cu suspensia adaptativa si in acelasi timp o masina cu personalitate prin prisma statutului de legenda si nu a beculetelor, jantelor de tractor sau unei imagini la moda. De altfel, in afara de aceasta personalitate si placerea de utilizare, ramane, ca si orice alt model, doar un Golf si nimic mai mult.

P.S. mai sunt si alti amatori de prin industrie care mizeaza pe asa ceva, vezi noile seria 1 si seria 3, aplicatiile KW, chiar si unele supercar-uri (inca de mai demult), etc. Sa fie doar un trend trecator sau o implementare treptata la scara larga cu o miscare foarte inspirata si prompta a VAG?

Ca in mai toate situatiile in viata, parerile sunt impartite. Nu stiu de unde ai concluzionat ca s-au exprimat pareri dupa "ceea ce am avut eu impresia o data"?!

"Diferentele sunt notabile, masina se transforma dintr-o simpla apasare din buton, adaptandu-se nevoilor tale in timp real. Nu mai vorbesc de raspunsul acceleratiei, reactiile dinamice si modificare raspunsului directiei"-

Nu mi-o lua in nume de rau, dar am impresia ca e vorba de mult placebo, nevoia de a te convinge ca ai dat banii cu folos. Adaptive Chassis Control nu face decat sa intareasca/ inmoaie suspensia, motiv pentru care si directia se ingreuneaza o idee. Asta face una peste alta, nu e un sistem complex precum cele de la alte marci. Raspunsul pedalei de acceleratie nu se modifica! Atentie, nu e M Mode!

Volkswagen spune asta:

"Optimum balance.

An optional addition to your driving comfort, Adaptive Chassis Control* automatically adjusts suspension, achieving optimum balance between handling and driving comfort.

* Adaptive Chassis Control is optional for GTD, GTI and R models."

Acum daca voi simtiti mai mult, ar fi o noutate: realitatea sa bata marketing-ul. Atentie, eu nu am niciun interes ca conving/ sa ma impun, dar va atentionez ca e multa auto-convingere la mijloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te rog sa nu jignesti nivelul tehnic al acestui forum (care cat de cat, printre multe pareri de "specialist") inca mai exista, cu ineptii de genul: "Adaptive Chassis Control nu face decat sa intareasca/ inmoaie suspensia, motiv pentru care si directia se ingreuneaza o idee". Sigur ai condus vreo masina cu DCC? Placebo zici? Serios?

In rest, ca sa nu fiu nepoliticos, eu zic sa te mai documentezi ce face exact DCC.

P.S. nu am nici cea mai mica nevoie sa ma conving ca am dat banii cu folos pentru simplul motiv ca nu e singura masina din familie, nu e nici masina vietii mele si nici nu e cea mai scumpa masina pe care mi-am permis-o. Ci e doar o masina care mi-a placut si am cumparat-o. Iar feed back-ul meu include si utilizarea unei alte marci cu sistem similar.

Apropos, ce e aia M mode?

O seara buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are dreptate, raspunsul acceleratiei nu are nicio legatura cu ACC-ul de la VW.

Pe Nissan, de ex, sistemul afecteaza intr-adevar si raspunsul acceleratiei si directia si suspensiile dar la VW nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M mode este un buton care transforma un bmw si asa foarte puternic intr-o bestie, cutie, motor, suspensie - see here (calitate cam proasta).

Sa revenim la VAG, am gasit 2 definitii, una pentru ACC si alta pentru ce are Audi implementat, drive select. A se vedea care face ce.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te rog sa nu jignesti nivelul tehnic al acestui forum (care cat de cat, printre multe pareri de "specialist") inca mai exista, cu ineptii de genul: "Adaptive Chassis Control nu face decat sa intareasca/ inmoaie suspensia, motiv pentru care si directia se ingreuneaza o idee". Sigur ai condus vreo masina cu DCC? Placebo zici? Serios?

In rest, ca sa nu fiu nepoliticos, eu zic sa te mai documentezi ce face exact DCC.

Imi pare rau ca acest topic care incepuse si s-a derulat intr-un mod constructiv, risca acum sa se transforme in flame. Eu nu emit pareri de "specialist" si nici "ineptii"! Ceea ce ti-am spus e fix ceea ce insusi Volkswagen iti exprima: Adaptive Chassis Control DCC este un sistem de gestionare al suspensiei care, indirect, afecteaza si directia. Citeste definitia mea, cea postate de TheEgo si orice alta definitie vrei, tot aia e. Daca tu iti inchipui ca DCC face mai mult decat spune Volkswagen inseamna ca te-a prins o ora tarzie, dupa o zi grea.

Inca o data repet ca am condus GTI cu DCC si stiu ce vorbesc. Sper sa retii de data asta.

In incheiere, comportamentul de "fata mare" complexata si orgolioasa dezvaluit in pasajul de mai jos m-a convins ca nu porti purta o discutie cu argumente; esti mult prea subiectiv.

P.S. nu am nici cea mai mica nevoie sa ma conving ca am dat banii cu folos pentru simplul motiv ca nu e singura masina din familie, nu e nici masina vietii mele si nici nu e cea mai scumpa masina pe care mi-am permis-o. Ci e doar o masina care mi-a placut si am cumparat-o. Iar feed back-ul meu include si utilizarea unei alte marci cu sistem similar.

Apropos, ce e aia M mode?

P.S.: Eu daca as fi fost nevoit sa intreb "ce e aia M mode", m-as fi retras de pe un forum auto si ma apucam de apicultura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Rog ca polemica "pe langa" sa inceteze aici

Nu am sters decat posturile complet pe langa insa este clar ca discutia a deviat... Mai cititi rogu-va inca o data titlul topicului si apoi postati

Mai sunt si aici vreo 80 de pagini de discutii despre configurarea / optionalele unui Golf 6, in mare parte cam aceleasi subiecte... Daca nu se doresc info specifice GTI-ului, voi uni cele doua topic-uri

Multumesc

Modificat de dudu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

on

Are dreptate, raspunsul acceleratiei nu are nicio legatura cu ACC-ul de la VW.

Pe Nissan, de ex, sistemul afecteaza intr-adevar si raspunsul acceleratiei si directia si suspensiile dar la VW nu.

DCC adapteaza taria amortizoarelor nu numai predefinit de cele trei moduri, ci si dinamic, in faza de accelerare, franare, acceleratie laterala.

DCC adapteaza raspunsul directiei. (nu am zis demultiplicare)

off

P.S.: Eu daca as fi fost nevoit sa intreb "ce e aia M mode", m-as fi retras de pe un forum auto si ma apucam de apicultura.

Pai m-am gandit ca subtilitatea si ironia fina nu sunt neaparat apanajul unei cautari "seci" pe google si deci cu riscul sa par total necunoscator si sa ma fac de ras pe forum am decis sa te intreb tocmai pe tine :) Ce face nevoia din om :)

O seara buna tuturor

Modificat de konti
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina se transforma dintr-o simpla apasare din buton, adaptandu-se nevoilor tale in timp real. Nu mai vorbesc de raspunsul acceleratiei, reactiile dinamice si modificare raspunsului directiei

DCC adapteaza taria amortizoarelor nu numai predefinit de cele trei moduri, ci si dinamic, in faza de accelerare, franare, acceleratie laterala.

DCC adapteaza raspunsul directiei. (nu am zis demultiplicare)

Deci suntem de acord intr-un final! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In sfarsit, ai nimerit-o.

DCC are treaba doar cu suspensia si directia, nu cu acceleratia(fie ca vorbim de raspuns sau eu stiu ce altceva). Nu are rost sa vorbim ca, de fapt, directia e alterata mecanic de suspensia intarita si oarece modificari superficiale ale electronicii servodirectiei, contrar spuselor pompoase ale VW.

P.S.1: Ce treaba are demultiplicarea cu discutia?! :sly:

P.S.2: Ironia si subtilitatea ta au fost atat de fine incat s-au pierdut complet.

Modificat de JUG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jug..sa fim intelegatori....toti suntem pasionati de masini si cred ca intr-un final toti intelegem despre ce vb....raspunsul acceleratiei se modifica atunci cand setam DSG-ul in S......s-a inteles punctul de vedere...cred ca ar trebui sa ne oprim aici altfel o lom pe coaja de la Dudu :P

Drive safe!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt pareri personale si nu vreau sa continui flame-ul anterior.

repet....nu vorbesc din chetsii citite...sau din carti!

eu am mers cu S3 nou (modelul cu facelift) prin oras cu optiunea asta..si am verificat-o si on si off. off e ok, dar ON e prea bumpy. nu e ca si Bilsteinul aftermarket. ala e mult mai dur, dar urmeaza mai bine neregularitatile soselei.

am mers pe Nurburgring cu un Scirocco, o zi intreaga, cu optiunea asta. la fel. a trebuit sa merg cu ea OFF, ca ON riscam sa sar in scaun ca in desene animate si mai faceam si vreo boacana prin curbe.

si asta mi-a fost de ajuns ca sa imi fac o impresie. pt ca circuitul este destul de denivelat. daca nici aici nu am inteles suspensia SPORT, nu stiu unde as mai putea sa o testez...

oricum, daca masina pe care o iei, o are, nu strica configuratia, doar ca sa nu iei optiunea asta, mai ales ca poate o iei mai repede cu ea. daca nu iti va placea, poti oricum sa puic eva mai profi, gen bilstein si sa adaptezi suspensia la buton.

Si cu asta am lamurit problema cu suspensia :) asteptam topicul cu masina si primele impresii.

Sa fie intr-un ceas bun! Oricum masina arata demential.

Desi ti-as recomanda sa faci o tura si cu S3 :P

Ma bucur ca sfaturile noastre ti-au fost de folos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am optiunea aceasta (dcc) si mi se pare extrem de utila pt drumurile proaste din bucuresti, si din tara in general,daca ar fi sa cumpar din nou masina as lua din nou optiunea pentru sporul de confort pe care ti-l aduce.Mi se pare foarte ok si pe sport cand o conduci se serpentine sau pe drumuri bune.Ca orice solutie de compromis nu este ideala (ca si anvelopele allseason) dar este utila daca iti doresti sa nu simti in coloana toate gropile si denivelarile din tara noastra .Daca nu te intereseaza acest aspect o suspensie sport dedicata merita mai mult .

@Bogdan wrc : daca vorbesti de dcc vezi ca mai exista si modul normal ;)

Modificat de TDR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TDR, eu vorbeam de suspensia activa. cea care se cupleaza de langa schimbatorul de viteze.

asta:

http://img3.auto-mot...77c1-377790.jpg

si m-am fatait printre ele....de mi se luase :) asa ca am lasa-o pe normal mereu. Si S3ul testat in oras si Scirocco 2.0TSI de pe circuit.

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Bogdan_wrc: Si TDR tot la asta se refera, la DCC(suspensia activa).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles, doar ca eu am simtit minime diferentele la directie, care oricum erau mixed cu senzatie de bumpy pe drum denivelat. dar hai sa drop the subject ca fiecare isi tine parerea :)

iar la acceleratie nu am simtit nimic, si am banuit ca e alta setare aia de care vorbiti voi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact,de acela vorbeam si eu,are 3 moduri ,cand butonul este stins complet dcc nu este inactiv ci este pe modul normal(care este mai mult spre sport decat spre comfort).

Eu mi-am exprimat parerea din punctul meu de vedere (format dupa parcurgerea a aproape 40k de km cu aceasta suspensie),oricum nu vad problema in a o avea mai ales ca nu ridica mult pretul masinii.Apropo cred ca diferentele de feeling mai provin in oarecare masura si de la diferenta de producator( monroe in cazul dcc).

Modificat de TDR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • R_a_z_v_a_n a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!