Jump to content

Golf 6 GTI DSG - Sfat achizitie Germania


superalfi
 Share

Postare recomandată

si ce daca gasetsi o masina care a fost alergata? nu cred ca isi ia nimeni GTI sau orice masina sport ca sa mearga la cumparaturi doar. si ele sunt facute sa fie alergate. nu cred ca vreun constructor pune 211 cai pe ea si se asteapta sa fie folositi 75.

mai bine una alergata cum trebuie (a se citi doar dupa ce s-a incalzit, cu consumabile schimbate mai devreme...samd), decat una batjocorita cu naveta scurta in oras cu motorul rece mai tot timpul.

cine se asteapta sa ia masina puternica, nu cred ca va cauta doar de la mos,doctori si batrani, masina, nu? sunt detsule GTIuri si pe forum alergate si modificate si totusi nu as avea retineri sa le cumpar.

nu stiu cum stai tu cu zapada in parcare :) dar la mine daca nu as avea 4x4 nu as iesi zilnic cu ea. anu trecut plugurile dadeau zapada de pe carosabil fix pe langa masina si se facea ca un mal peste care trebuia sa treci ca sa iesi din parcare. doar eu si cu EVO X ieseam din toata parcarea :)

de aia 4x4 mi se pare daily driver in RO.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E bine configurata, dar eu zic sa te uiti si la Ed.35. E cu 2000 in plus, dar are xenon si jante de 18 standard, plus ca arata mai bine, tine de pret la revamzare...

Discount mai mare e mai greu, dar incearcaa sa ceri oferta si de la alti dealeri(nurvil, tess etc) si apoi ii santajezi :)).

Are si Bogdan dreptate, dar masina noua e masina noua, o rodezi cum vrei, mai castigi ceva garantie, iar diferenta de pret ti-am aratat ca e foarte mica...

Modificat de JUG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5 % , asta poate la telefon , trebuie sa ''sapi '' mai adinc spre 8 - 9 % , mai exista si alti dealeri in afara de PBN sau PBV in Bucuresti , mult mai dornici sa vinda !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8-9% e colt cu imposibilului la Golf. Marja de castig era 12% inainte sa le faca oferta cu discountul standard de 10%. Nu o sa vezi 3000 discount de la nimeni, zic eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zic si eu ca mai bine Ed 35. Castigi ceva cai + turbina k04 (la fel ca pe R) + xenon si jante de 18 in standard si stopuri LED intunecate ca pe R.

Pe langa asta are mici diferente in design.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Bogdan_wrc: Nu vreau flame, dar eu cred ca totusi nu se face rabat la calitate, mie mi se pare absurd sa existe doua sau mai multe linii de asamblare separate pentru diferite piete de pe acelasi continent; se poate sa ma insel, dar putinele idei pe care le am despre politicile de marketing ma fac sa cred ca nu e intentia VWAG sa faca asa ceva.

Nu neg posibilitatea pe care o sustii, insa nu sunt de acord cu sustinerea ei in mod ferm fara argumente solide si eventuale dovezi.

@andrei-rs4: Motor de generatie veche nu e neaparat un dezavantaj, insa nici 'noul' 2.0 TSi nu mai e bebelus, a fost 'vaccinat'. Eventual, suspensia adaptiva poate modifica taria directiei si inlatura orice compromis :P.

Inca o data, bafta la cautari!

LE: Si eu sunt de partea Ed. 35 pentru o oarecare individualitate. Cu trapa.

Modificat de mike.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de marja de profit, pentru Golf este 4,5 % deci o reducere de 4% e mai mult decat ok. In alta ordine de idei daca se configureaza un GTI la nivelul lui ed 35, exceptand jantele speciale, diferenta de pret e foarte mica intre ele. In final e chestie de gust.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

Din cate stiu eu, in cazul achizitiei unei masini Germania pe firma nu se plateste TVA-ul, doar ca acesta se va achita la vanzarea masinii. In cel mai fericit caz platesti TVA-ul nemtesc de 19% si tot economisesti 5 %. Dar cel mai cred iti poate raspunde un contabil competent.

Modificat de bogdan2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca iei masina din Germania fara TVA 19% o inmatriculezi in Ro si platesti taxa de inmatriculare(ca e SH), si TVA-ul tot trebuie sa-l platesti daca iei masina pe firma dar il platesti 24%.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am lamurit cu TVA-ul daca o iau din Germania si in cel Mai bun caz deduc 1/2 - deci Mai platesc in Ro ceva... Asta nu o luasem in calcul.

Merci pt atentionare!

Asadar...

Schimbam abordarea si o sa o iau in leasing de aici din Ro si asa nu Mai am probleme cu TVA - ul.

Acum ca nu mai dau nici toti banii odata - ma gandeam si la R - tot in aceeasi configuratie de Mai sus.

Merita investitia? Pretul iese 29.950 euro plus TVA. deci diferenta e de 5000 eur fix fata de Gti normal si 4000 fata de Ed 35.

Acum Mai trebuie sa gasesc pe cineva sa ma dea o tura cu R-ul ca d-asta nu au la testdrive. Cine ma poate ajuta? Merci anticipat.

Modificat de andrei-rs4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur gasesti un coleg de forum sa te duca o tura :)

Diferenta de 4.000 Euro fata de Ed35 e destul de mare, dar se plateste pt. performanta,tehnica in plus si exclusivitate. Cu toate ca si GTI ed.35 este o masina exclusivista.

Acum tu sti daca ai nevoie de 4x4, mai avand inca 2 masini integrale. Motorul este acelasi, cutia aceiasi. Difera detalii mici la interior si detalii mai mari la exterior.

Parerea mea, este ca 4x4 faca toti bani. Cu un Ed. 35, doar cu soft, probleme de aderenta devin mari, daca mergi mai sus, cresc si ele proportional si atunci incepi sa ai nevoie de LSD, etc., adica alte cheltuieli care poate se aproprie de diferenta de pret dintre GTI si R.

Modificat de Bebeee
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum tu stii cel mai bine:

1. Daca e doar pentru daily driving si nu intentionezi sa o modifici - Golf GTI Ed.35 - arata fooarte bine d.p.m.d.v.(dar nu alb, rosu sau carbon grey), consuma ceva mai putin, e mai fasneata prin oras si usor mai confortabila(la o adica, ii poti adauga o evacuare si o admisie pentru un sunet mai "exotic" si, in acelasi timp, o crestere de putere controlabila cat de cat de tractiunea fata);

2. Daca vrei senzatii tari si poate chiar modificari mai serioase( cu 5000-5500EUR de modificari stai langa M3, Porsche Carrera S etc. pana la 180-200km/h; nu e un deziderat pentru mine, dar e realitatea), tractiune in orice conditii, distractie iarna pe zapada - Golf R.

Le-as rezuma asa:

Ed.35- aspect(da, imi place mai mult decat R-ul, chit ca asta am ales; eu l-as fi luat rosu, clar);

R - senzatii tari si siguranta sensibil mai mare

Tu decizi!

P.S.: Daca vrei o tura, te rezolv eu.

Modificat de JUG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de modificat - max stage 2 sa zic asa i-as face sa zicem

stiu ca R-ul se preteaza bine la asa ceva. Cu 35-ul sau Gti-ul normal e clar ca nu poti sa mergi prea mult din cauza FWD. Am avut Leon 1.8T 180 cp si ma saturasem de torque-steer si patinat.

asta e motivul pentru care acu ma gandesc la R - sa nu regret mai tarziu - ca doar in ultimii 6 ani am mers numai cu 4WD sau RWD (un S2000) - dar asta e doar pt vara asa ca nu intra in discutii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Bogdan_wrc: Nu vreau flame, dar eu cred ca totusi nu se face rabat la calitate, mie mi se pare absurd sa existe doua sau mai multe linii de asamblare separate pentru diferite piete de pe acelasi continent; se poate sa ma insel, dar putinele idei pe care le am despre politicile de marketing ma fac sa cred ca nu e intentia VWAG sa faca asa ceva.

Nu neg posibilitatea pe care o sustii, insa nu sunt de acord cu sustinerea ei in mod ferm fara argumente solide si eventuale dovezi.

ot: nici nu pornim flame, ca putem discuta linistit, expunandu-ne parerile in mod calm.

dar nici nu am sustinut asta. pur si simplu are alte standarde de calitate. si probabil trebuie sa treaca prin mai multe verificari. si poate alte mici materiale care conteaza, dar care pot fi incadrate pe aceeasi linie de ansamblare. diferite parti care vin de la terti (deci nu sunt influentate de linia de productie/montaj) si care se monteaza identic. gen...o placa de plastic din material mai bun...pt bord, bucati de plastic pe sub bord mai bine lucrate si din materiale mai bune.

:) oricum, discutia se poate purta pe alt topic.

ONtopic: si eu as recomanda Rul pt ca 4x4 ala conteaza. daca nu, macar fa un efort pt ed:35. diferenta de pret e micuta fata de GTI normal, dar are multe componente de pe R si mai tarziu poate vei vrea o putere mai mare. vine cu turbina mare si e mai individualista.

la cum se merge iarna (iarna...as in... atunci cand e zapada) eu nu as vedea o optiune fara 4x4. dar tu stii mai bine cat timp mergi cu Rul, cat cu Q7le.

daca vrei sa vezi ce poate un R modificat, vino sambata la intalnirea de la AMCkart, de 9 ani si o sa vina si TEFF cu a lui. vreo 600 de cai, ultima data cand am verificat...

si poate atunci vezi mai atent diferenta dintre GTI si R, ca banuiesc ca vor fi amandoua prezente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buuuun...

M-am decis asupra R-ului ajutat de mai multi colegi de forum :icon_cheesygrin:

Iata si configuratia:

Golf R DSG Edition – 4 usi

Rising Blue color

Suspensie adaptiva

Pack lumini II

65% glass

Clima 2

Cotiera fata

Pack iarna

Pack depozitare

Conect Ipod

RCD 510

Dynaudio

Preg Telefon premium

Asist faza lunga

Park pilot plus camera spate

Keyless

Computer bord premium

Airbag lat spate

Zilele astea o sa fac si o plimbare sa vad cum sta treaba!

Modificat de andrei-rs4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ParkPilot n-as mai pune inca o data...camera poate, senzorii sigur (mai ales in combinatie cu RCD510), dar pilotul nu :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma bucur :) told you so! super buna configuratie!! daca tot faci o tura, fa si cu un S3 una.

as comenta asupra suspensiei adaptive..mie personal mi s-a parut bumpy.... si pe S3 si pe scirocco. as lua una stock si i-as pune una aftermarket. dar poti sa o iei asa, si daca nu-ti place se poate adapta una aftermarket f bine.

vino sambata dimineata-pranz la AMCkart si vei vedea unu care arata asa cum trebuie, si culoarea asta. sigur iti va placea. are si DSG, suspensie adaptiva.

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

diferenta de pret intre park pilot cu camera rear assist si aceelasi pachet plus park assist este de 100 de euro...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dinu - asta e varianta cu senzori de parcare fata si spate si camera spate - nu am luat Park Assist

bogdan - merci! nu stiu daca pot ajunge sambata ca am ceva planificat dar e destul timp

Modificat de andrei-rs4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun! La mine la Passat a fost 200, dar tot nu-l folosesc vreodata. Parchez mult mai repede si in locuri mult mai mici decat i-ar trece vreodata ParkPilotului sa incerce ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O super alegere.o singura intrebare am...de ce nu iei rns si iei rcd?

Brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca RNS-ul e 1.500 parca in configurator si 600 second?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca e vorba de bani...dar sunt destui care au luat masini tari(scumpe) si s-au incurcat in detaliul asta.

Brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unul iti recomand sa nu iei nici suspensia adaptiva, nici Park Pilot. Suspensia mi s-a parut si mie cam bumpy, iar Park Pilot-ul l-am folosit doar pentru a-mi da seama cat am in fata pana la bordurile inalte. In rest, cu camera iti faci treaba foarte bine acolo unde conteaza.

Privind RNS-ul, sunt de aceeasi parere precum cea expusa mai sus: costa 1500EUR ca optionala si 300EUR pe forum(cu RCD-ul la schimb)...

Mai degraba as pune trapa(ceea ce am facut si eu).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca nimanui nu-i convine sa arunce 1.000 de euro oricati bani ar avea.

Si sunt de acord cu ce spune JUG, cel mai probabil suspensia adaptiva va fi inlocuita cu una aftermarket si in acel moment banii investiti sunt pierduti.

Mai degraba o trapa care chiar e utila de banii aia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • R_a_z_v_a_n a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!