Jump to content

Golf 6 GTI DSG - Sfat achizitie Germania


superalfi
 Share

Postare recomandată

Daca chiar exista un interes tehnic pentru acest sistem (in afara de orgolii personale) va invit sa consultati link-ul de mai jos, departe de a fi doar o fisa de marketing.

http://www.my-gti.com/2653/volkswagen-dcc-adaptive-chassis-control-design-and-function

eu nu stiu cum cineva poate sustine cu atat seninatate o afirmatie de genul: "DCC este un sistem de gestionare al suspensiei care, indirect, afecteaza si directia" sau "directia e alterata mecanic de suspensia intarita" . Asistenta directiei in cazul GTI-ului e electromecanica, si pur si simplu e o alta setare a duritatii intre modurile comfort si normal/sport, foarte usor sesizabila in practica, fapt mentionat de altfel peste tot si confirmat de link-ul de mai sus. Este ceva separat si nu are nici o legatura cu intarirea suspensiei (doar ideea si tine de domeniul fanteziei), poti sa-ti pui Bilstein PSS16 pe dur/dur ca nu se va schimba nimic in asistarea directiei, tot de masina de oras va ramane.

Iar apopos de bumpy, pun pariu ca cei care utilizeaza acest sistem zi de zi, pe masina personala, isi mai si verifica presiunea in pneuri din cand in cand

eu atat am avut de zis, numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

<p>

Daca chiar exista un interes tehnic pentru acest sistem (in afara de orgolii personale) va invit sa consultati link-ul de mai jos, departe de a fi doar o fisa de marketing. http://www.my-gti.com/2653/volkswagen-dcc-adaptive-chassis-control-design-and-function eu nu stiu cum cineva poate sustine cu atat seninatate o afirmatie de genul: "DCC este un sistem de gestionare al suspensiei care, indirect, afecteaza si directia" sau "directia e alterata mecanic de suspensia intarita" . <strong>Asistenta directiei in cazul GTI-ului e electromecanica,</strong> si pur si simplu e <strong>o alta setare a duritatii intre modurile comfort si normal/sport, foarte usor sesizabila in practica</strong>, fapt mentionat de altfel peste tot si confirmat de link-ul de mai sus. Este ceva separat si nu are nici o legatura cu intarirea suspensiei (doar ideea si tine de domeniul fanteziei),<strong> poti sa-ti pui Bilstein PSS16 pe dur/dur ca nu se va schimba nimic in asistarea directiei,</strong> tot de masina de oras va ramane. Iar apopos de bumpy, pun pariu ca cei care utilizeaza acest sistem zi de zi, pe masina personala, isi mai si verifica presiunea in pneuri din cand in cand eu atat am avut de zis, numai bine
</p>

<p> </p>

<p>Te hotarasti cum e pana la urma? Mai sus spuneai ca GTI-ul(sau GTD-ul/ R-ul) tot Golf-uri sunt, iar acum ne explici cum o optiune de ~1000EUR e rocket-science.</p>

<p>Tocmai ti-am demonstrat mai sus ca raspunsul acceleratiei nu are legatura cu DCC, deci trebui sa constientizezi ca acum nivelul de cunoastere e pus mult la indoiala.</p>

<p>Sa stii ca daca se scriu 10 pagini pe o tema(linkul postat de tine) si se adauga grafice, poze, bla bla, nu inseamna ca e vreo "complicaciune", oricat ti-ai dori. In plus acolo ti se spune foarte clar ca mai totul se rezuma la setarile suspensiei. Directia e asa cum ti-am mai spus doar superficial modificata prin setari electronice ale servodirectiei. Vezi lista de mai jos cu elementele implicate in DCC(doar unul referitor la directie):</p>

<p> </p>

<div>E387<span style="white-space: pre;"> </span>Shock absorber damping adjustment button</div>

<div>G76<span style="white-space: pre;"> </span>Rear left vehicle level sender</div>

<div>G78<span style="white-space: pre;"> </span>Front left vehicle level sender</div>

<div>G289<span style="white-space: pre;"> </span>Front right vehicle level sender</div>

<div>G341<span style="white-space: pre;"> </span>Front left body acceleration sender</div>

<div>G342<span style="white-space: pre;"> </span>Front right body acceleration sender</div>

<div>G343<span style="white-space: pre;"> </span>Rear body acceleration sender</div>

<div>J104<span style="white-space: pre;"> </span>ABS control unit</div>

<div>J250<span style="white-space: pre;"> </span>Electronically controlled damping control unit</div>

<div>J285<span style="white-space: pre;"> </span>Control unit in dash panel insert</div>

<div><strong>J500<span style="white-space: pre;"> </span>Power steering control unit</strong></div>

<div>J533<span style="white-space: pre;"> </span>Data bus diagnostic interface</div>

<div>N336<span style="white-space: pre;"> </span>Front left shock absorber damping adjustment valve</div>

<div>N337<span style="white-space: pre;"> </span>Front right shock absorber damping adjustment valve</div>

<div>N338<span style="white-space: pre;"> </span>Rear left shock absorber damping adjustmentvalve</div>

<div>N339<span style="white-space: pre;"> </span>Rear right shock absorber damping adjustment valve</div>

<div> </div>

<div>Cu alte cuvinte, influentele DCC asupra directiei sunt cele pe care le poate face oricine cu un VAG-COM pe majoritatea modelelor VAG. E o valoare/ coeficient care poate fi scazuta/ crescuta, astfel incat sa usureze/ ingreuneze volanul. Tot adevarat e ca diferentele sunt foarte greu sesizabile, pe masinile pe care le-am incercat eu, cel putin.</div>

<div>De curiozitate, ce e duritatea directiei?!</div>

<div>Revenind, eu nu ti-am spus ca DCC afecteaza asistenta directiei, ci directia propriu-zisa. Uite: "directia e alterata mecanic de suspensia intarita si oarece modificari superficiale ale electronicii servodirectiei". Consider ca ti-am aratat ce inseamna "modificari superficiale ale electronicii servodirectiei", iar despre faptul ca suspensia influenteaza ENORM directia unei masini, consider ca ar fi trebuit sa stii deja. Numai aderenta si eliminarea ruliului prin inlocuirea suspensiei cu Bilstein produc o diferenta foarte mare in comportamentul directiei.</div>

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am atasat un document unde se explica clar functionarea sistemului, unde am zis eu ca e rocket science? Acum, daca tu esti susceptibil, sincer imi pare rau, fiecare cu frustrarile sale, dar iti repet, un GTI sau orice alt model tot un golf ramane. Ceea ce observ e ca majoritatea posesorilor considera DCC-ul util si ar face din nou aceeasi alegere, tu ai o obstinatie in a demonstra contrariul doar pentru ca...

Ca acum incerci sa banalizezi, e problema ta, exista setari diferite pentru asistare directiei, ma intreb de ce l-ar face "superficiale" daca tot le-au facut. E drept ca poate le poti face si tu cand conduci cu VAG-COM -ul "in poala" si le adaptezi probabil in timp real in functie de necesitati. Face banuiesc parte din "tiuningul" de supercar-uri, alea de alearga M3-uri si 911, si la care ai mai si economisit 900 de euro cat costa DCC. Daca nu simti diferentele, fiecare cu gradul lui de sensibilitate, poate al tau a atins gradul de saturare cu alte detalii, evident non placebo (performante in functie de statia de benzina, etc.)

Aici eu am incheiat definitiv acesta polemica, chiar daca uneori poate fi amuzant, e bine sa nu te complaci totusi prea mult la un anumit nivel :)

Numai bine

Modificat de konti
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate, nu e bine sa te complaci cand ai de-a face cu unul care vorbeste "din carti" si link-uri.

Parca observ ca iar vrei sa faci uz de ironia fina crezand ca va aduce cu apanajul celor inteligenti.

Poate cand iti mai rupi din timpul liber, ma lamuresti si pe mine ce inseamna urmatoarele fraze:

"Face banuiesc parte din "tiuningul" de supercar-uri, alea de alearga M3-uri si 911, si la care ai mai si economisit 900 de euro cat costa DCC. Daca nu simti diferentele, fiecare cu gradul lui de sensibilitate, poate al tau a atins gradul de saturare cu alte detalii, evident non placebo (performante in functie de statia de benzina, etc.)"

Am incercat sa inteleg ce legatura are cu discutia, dar nu reusesc. Supercar-urile nu alearga M3 si 911, in cel mai fericit caz e invers. Aaa, inca un news flash pentru tine: benzina influenteaza performantele masinii.( e demonstrat stiintific, de-aia masinile sport si de curse nu merg cu Petrom 95).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Puteti sa terminati cu off-topic-ul, va rog? Discutiile tehnice au arii special rezervate. Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am optiunea aceasta (dcc) si mi se pare extrem de utila pt drumurile proaste din bucuresti, si din tara in general,daca ar fi sa cumpar din nou masina as lua din nou optiunea pentru sporul de confort pe care ti-l aduce.Mi se pare foarte ok si pe sport cand o conduci se serpentine sau pe drumuri bune.Ca orice solutie de compromis nu este ideala (ca si anvelopele allseason) dar este utila daca iti doresti sa nu simti in coloana toate gropile si denivelarile din tara noastra .Daca nu te intereseaza acest aspect o suspensie sport dedicata merita mai mult .

@Bogdan wrc : daca vorbesti de dcc vezi ca mai exista si modul normal ;)

subscriu, si eu as lua-o din nou. se poate trai si fara, dar pe comfort, pt drumurile noastre e chiar misto.

Am sesizat si eu ca pe sport pare un pic bumpy, dar eu, dupa mers totusi niste sute de km cu ea in sport, zic ca e doar in primii km cand o setezi ca pare bumpy. Am senzatia ca isi face si un fel de calibrare, iar asta se intampla cand nu folosesti unul din moduri o lunga perioada de timp si apoi revii la el (nu am dovezi, e o chestie empirica, observata de mine, care sunt destul de carcotas la faze din astea).

Evident, pe drumuri naspa, e enervanta, dar pe drumuri bune e excelenta si in modul sport. In Germania si Austria numai in sport o tineam si nu era deloc bumpy. ma rog, alta civilizatie, alte drumuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

buna ziua,as dori sa achizitionez un golf 6 gtd,stie cineva daca exista motorizari gtd de 1.6 bluemotion?ca am gasit una de vanzare si mi se pare suspecta pt ca toate motoarele gtd pe care le-am vazut sunt de 2.0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ala cu 1.6 nu este gtd..are cel mult bodykit de gtd(pus de propietar ) sau rline din fabrica.

GTD are doar 2.0 tdi de 170.E ca si cum ai intreba daca exista gti de 1.4 ..

Modificat de TDR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Este (sau era????)o firma pe autovit care va poate ajuta sa cumparati o masina din germania fara tva(nu stiu cum se numeste, am dat intamplator de ea) si cu 1000e va aduce masina in romania cu pretul fara tva.

Salut, poti sa iti amintesti mai multe detalii. Ma intereseaza aceasta informatie. Sau altcineva daca stie mai multe in aceasta directie. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

De curand mam hotarat sa-mi achizitionez un vw golf6 gti sau un scirocco 2.0tsi!

As dori sa stiu ce parere aveti despre aceste motoare..am citit undeva cum ca ar trebui sa-i bagi doar benzina 100...cum mananca mult ulei..!Multumesc

Modificat de helpher
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Personal nu am probleme cu consumul de ulei...si da..trebuie benzina de 98

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi poti da mai multe detalii?consum?revizii?alte probleme aparute?Multumesc

Modificat de helpher
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F multe detalii nu iti pot da.eu am GTI Mk5...si nu este motorul identic cu cel de pe mk6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Readuc acest topic la viata ( ca sa nu fac unul nou ) cu privire la achizitia unui golf 6 gti . Mai sus s-a vorbit foarte mult de masini cumparata noi , avand in vedere ca acum au trecut ceva ani de la aparatia golfului 6 vreau sa aflu niste pareri de la proprietari sau nu despre motoarele de pe gti si despre cutia DSG care este un "must" pe golful pe care vreau sa il achizitionez. 

Deci , orice informatie cu privire la consum , intretinere , probleme tipice , fiabilitate , etc etc sunt bine venite .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motorul de pe Golf 6 GTI este 99% cel de pe Golf 5 GTI, deci poti cauta usor dupa topic-uri de genu asta

pe scurt este unul dintre cele mai fiabile motoare VAG actuale, iar cutia nu cade daca e intretinuta corect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gresit. E cu totul alt motor.

5 GTI are distributie pe curea - TFSI EA113 (MK5 GTI, MK6 GTI Edition 35, MK6 R20, Scirocco R, S3, Cupra)
6 GTI are distributie pe lant - TSI EA888

Modificat de Edy E
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am zis 99, nu 100%. ok, poate 90, nu 99. my bad. 

 in afara de distributie, care nu mi se pare asa mare diferenta, ce diferente mai sunt? turbina, interne, dimensiuni la intercooler, diferite? nu. 

http://www.my-gti.com/1046/differences-between-the-gti-mark-v-and-mark-vi-engine

cu totul alt motor!? cand are aceeasi capacitate, aceleasi bore/stroke..aceeasi turbina.. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferente si pe partea de fueling. EA888 este si putin mai eficient

Cat despre intercooler, sa fim seriosi. Cost saving => VW pune intercoolerul ala subdimensionat care vine stock pe GTI pe mai multe motoare; nici pe o masina stock nu face față daca dai in ea

http://bd8ba3c866c8cbc330ab-7b26c6f3e01bf511d4da3315c66902d6.r6.cf1.rackcdn.com/FSIvTSI.pdf

Modificat de Edy E
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiam si eu mk5 are tfsi si mk6 are tsi unde am auzit ca sunt prezente probleme la nivelul distributitei (in special la cele 1.4 dar am citit ca si la cele 2.0)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si presiunea la sistemul de alimentare e alta. 

Si turbina din cate stiu e IHI. Nu mai e BW K03. In afara de bloc, diferentele sunt destul de mari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bebeee, din linku ala pus de mine, ei spun ca e aceeasi turbina, K03...si mai citisem pe alte forumuri...

2.0T(F)SI nu are problemele cu distributia. eu nu stiu niciunul, si stiu vreo 20 :) si multe modificari. nici 2.5TFSI, nici 3.3TFSI nu au probleme astea. si nici la 4.0TFSI, dar hai ca astea sunt rare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ala de l-ai pus tu, e fix K03, spune si el: ".want to sell my stock k03 from a 09' TSI GTI", iar codul 06J145713F  K03 Turbocharger.

This Part Fits the Following Vehicles

Make Model Sub model Engine

Volkswagen Golf V All 2.0T

Volkswagen Golf VI All 2.0T

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca vezi si pe manifold ca scrie IHI... in fine, EA888 vine cu IHI si e mai  avansat ca si TFSI-ul initial. Ce gasesti pe forumuri uneori sunt informatii bune, alte ori eronate. Asta e un topic http://www.golfmk6.com/forums/showthread.php?t=18432&page=5 destul de tehnic si cu poze, etc.  In schimb ED 35 vine cu "vechiul" TFSI, cu K04. Multi zic K03 la IHI ca se se inteleaga ca e varianta mai mica, adica nu K04, sau din eroare. 

http://www.ebay.com/itm/Genuine-VW-Golf-GTi-MK6-EA888-2-0-TSI-IHI-RHF5-Turbocharger-/110852333198 

 

http://www.invasionautoproducts.com/20vovrhsetu0.html 06J145713F

Deja o dam in lambada aici :)

 

Modificat de Bebeee
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • R_a_z_v_a_n a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!