Jump to content

Golf 6 GTI DSG - Sfat achizitie Germania


superalfi
 Share

Postare recomandată

Salut tuturor!

M-am decis sa achizitionez la primavara un Golf 6 Gti - cel de 211 cp din Germania. Am studiat si varianta din Ro de nou dar am gasit niste preturi foarte bune in Germania pt masini cu putini km (10-15k) si dotari aproape full la 21-23.000 eur pt care in Ro as plati peste 30k eur.

Vorbesc de preturile nete - fara TVA. Avand in vedere ca fac achizitia pe firma ies mai avantajos cu faptul ca nu mai platesc acolo TVA-ul si nici in Ro. Daca as lua de aici ar trebui sa platesc si TVA-ul.

Anyway...

As avea nevoie de cateva sfaturi de la voi. Am gasit destule variante de GTi - adidas edition care din cate stiu nu s-au vandut decat in Germania - la preturi foarte ok si cu o serie destul de larga de dotari - chiar peste ce as fi vrut eu.

Oricum, masina va fi folosita pt daily driving - probabil preponderent in Bucuresti - de aia nici nu am luat in considerare un R.

Ca dotari m-am oprit asupra - DSG, Xenon, 4 usi, sc incalzite, navigatie, parktronic. Asta ca in Germania cam toate la banii astia vin cu Navi.

Masina va fi din 2011 si deci inca 1 an garantie cel putin.

Astept eventualele pareri la ce ar trebui sa fiu atent, sa caut sau sa evit.

merci

Modificat de andrei-rs4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea e ca ar trebui sa lasi deoparte ADIDAS edition, parca strica un pic din farmecul original al GTI-ului, si nu cred ca te incanta niste embleme Adidas in masina; dotarile optionale depind de tine, fiecare isi pune pe masina ce vrea, pentru mine un must au fost cutia DSG, farurile cu xenon, stopurile led, jantele 18", suspensia adaptiva, trapa, scaunele textile, si RCD510 (daca vine cu navi cu atat mai bine).Nu iti ramane decat sa alegi culoarea..

Completez lista de "must"-climatronic 2 zone, cotiera (cu guri de ventilatie in spate si suport pahare), conector media in, sa te uiti sa aibe pachet de iarna (scaune incalzite,oglinzi electrice incalzite, duze stropitoare parbriz si faruri incalzite, senzori de presiune pneuri, senzori de ploaie/lumina, senzori de parcare fata/spate sau camera rearview, roata de rezerva cu trusa de scule, comenzi pe volan...cam astea sunt in mare...)

Succes!

Modificat de corad0
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate in privinta Adidas Edition, e un minus. Dar asa cum unii si-au comandat echiparea asta, la fel se va gasi si un cumparator pentru ea pe piata Sh. Mai ales in conditiile unui pret incurajator.

Uite un Adidas(intamplator cunosc handlerul, provine din RO).

http://home.mobile.d...H#des_154846402

Cer scuze, n-am vazut ca vrei DSG.

Modificat de Tilu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Neaparat Xenon pe MK6. Altfel o sa vina ca investitie imediat dupa achizitia masinii :).

Foarte foarte folositoare e si camera pentru rear assist. In rest...poate trapa si Keyless. (pe langa cele stabilite ca must-have)

Oricum, va fi o masina cel putin corect dotata. :emthup:

Bafta la cautare!

Modificat de mike.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand am configurat masina se suprapunea un conflict intre PDC fata spate si camera rear view si atunci am bifat doar senzorii de parcare, mi s-au parut mai utili...Am dat cu spatele cu un suv si ma uitam in camera rearview...vreau sa spun ca am lovit o teava de gaz care nu s-a vazut pe ecran si am zgariat bara....de atunci oglinzile sunt sfinte (senzorii de parcare ajuta si ei mai ales daca apare masina pe ecran cu senzori de perimetru ca la BMW)

merci de sfaturi!

nu ma deranjeaza prea mult adidas-ul - oricum - ce vreau e clar - DSG, Xenon, jante 18, RCD 510 - vad ca in Germania gasesc mai toate cu Navi, clima 2 zone, pack iarna

asta e full (fara piele in rest are tot): http://cautare.mobil...011&tabNumber=1

si costa 22.681 eur pret de export. Probabil ca se mai poate negocia. Are 6300 km din Aprilie 2011.

Merita! Unul nou cu dotarile astea costa 35 :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merita! Unul nou cu dotarile astea costa 35 :P

exact asa ma gandeam si eu - si asta a stat la baza deciziei sa mi-l iau din Germania cu km putini, dotari mai multe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prezinta si tu bestiile din semnatura...sau le-ai prezentat? ca nu le gasesc in aria Masina mea :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merita! Unul nou cu dotarile astea costa 35 :P

dar cu TVA, nu? ca pe site vad ca incep de la 31. cu TVA. deci cu optiuni are ajunge la 35.

iar pretul aluia e 26.990 EUR cu TVA.

oricum, eu imi mentin parerea ca masinile pt DE sunt mai bine lucrate ca cele pt RO.

Prezinta si tu bestiile din semnatura...sau le-ai prezentat? ca nu le gasesc in aria Masina mea :P

era si cel de RS4 pe undeva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da..cu tva este pretul...acuma....mai si negociezi 2-3 mii acolo....optiuni de 4 mii? eu am pus optionale de 6 mii si nu am bifat navi :)

Modificat de corad0
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai de asta intreb :) ca nu am configurat niciunul.

deci unul configurat ca ala, fara TVA de nou e 35?

12.000 sa fie diferenta? e huuuge! deci merita clar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am configurat eu unul acum in RO si iese 35.000 cu tot cu TVA.

Avantajul luarii din Germania pe firma este ca nu mai platesti TVA-ul deloc. In RO trebuie sa il platesti si apoi il deduci. Diferenta ar fi de vreo 6000 euro mai putin in Germania la care se adauga faptul ca nu mai platesti TVA-ul respectiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...mai pui si ca e facut pentru jermania, deci clar lucrat mai bine, facut in alta fabrica, de alti roboti, cu alte piese.. :sly:

Sunt de acord ca nu renteaza luat de nou, dar chestia cu calitati diferite pentru Europa de E si cea de V mi se pare un argument..nefondat. Sunt alte motive pentru care merita sa cumperi SH din DE, insa cel al calitatii fabricatiei diferita nu este unul dintre ele.

Treaba cu navigatia e relativa, se gaseste mult mai ieftin (decat pe configurator) inclusiv pe forum, asadar nu trebuie sa fie un motiv pentru dealer de a umfla pretul. Exista si la VW OPS (Optical Parking System) care afiseaza masina de sus (masina din video are si park assist) ....ca la BMW. Si stiu sigur ca la OPS nu e problema daca are si camera, se pot urmari amandoua concomitent pe display, un fel de picture-in-picture.

Modificat de mike.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am auzit si eu de la un dealer din Ro care il stiu bine si mi-a zis ca cele de Germania sunt lucrate mai bine decat cele din Ro.

Oricum, nu asta e motivul principal e clar. Sa vedem ce mai apare intre timp pe mobile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mike, o singura propozitie am sa-ti spun, care apare pe lista optiunilor masinii mele, dupa VIN:

"national sales program GERMANY".

am comparat inclusiv a doua masina a mea luata din RO, un Ibiza, cu acelasi model vandut in spania si am gasit diferente.

dar end of OFFTOPIC. fiecare ramane cu parerea lui :)

Ontopic: modeul postat din link mi se pare chiar complet. nu as mai alege o masina fara spalator faruri, navi, BC cu functia de verificare presiune roti, xenon, incalzire in scaune (asta daca nu as vrea scaune scoica).

avand in vedere experienta cu 4x4 (RSu si Q7le), si faptul ca nu cred a fi diferente mari de consum intre GTI si .:R in buc, totusi de ce nu alegi Rul?

de evitat la cumparare..banuiesc ca nu prea pot aparea probleme, masinile fiind aproape noi si cu garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan - nu aleg R-ul pentru ca este motorul de generatie anterioara - la care se simte turbo-lag-ul mai accentuat (din ce am inteles de la altii care au mers cu el) pretul mai mare, confortul mai mic - R-ul fiind mai sport setat ca suspensie si faptul ca o sa il folosesc 75% in oras.

Ar insemna cel putin 8.000-9.000 euro in plus pentru un R. E adevarat ca ai 4Motion-ul care e bun iarna sau pe ud si poti sa o tunezi cat vrei ca nu o sa ai torque-steer sau pierdere de aderenta.

Totodata, am vazut ca un posesor de R de pe forum se plangea ca si directia merge relativ greu - lucru care ma surprinde totusi. Eu am condus GTi de 211 cp si mi s-a parut jucarie masina de condus iar directia super ok si pt Bucuresti si ca pt o masina sportiva.

R-ul si Gti-ul nu au acelasi sistem de servodirectie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dotari foarte bune si un must have cam toate.

Parktronicul poate e putin exagerat, un rear assist cred ca e de ajuns, insa daca asa vine cu atat mai bine.

Ce imi place la editia adidas este ca vine cu alte jante decat clasicele Detroit-uri.

volkswagen_golf_gti_adidas_6.jpg

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unul pot sa iti recomand urmatoarele dotari, fara de care mi se pare aiurea sa cumperi un GTI:

- Faruri Xenon;

- RCD510, eventual cu Dynaudio(nu m-as agita pentru RNS310/510 pentru ca oricum gasesti pe forum oferta gen RCD510+300EUR=RNS510; in plus ai zis ca e pentru daily driving, deci nu-ti trebuie);

- fara piele( e foarte frumoasa tapiteria de GTI, mai reusita decat pielea neagra cu mult);

- DSG, mai ales ca e pentru oras;

- Jante Detroit(18"), diferenta mica de confort fata de 17" si oricum vei avea roti mai mici pt.iarna(min. 3 luni pe an);

- Rear view camera(nu e nevoie de senzori fata, ca vezi unde se termina botul, iar spate DOH?!);

Pe langa cele de mai sus, as vrea totusi sa iti mai precizez cate ceva:

1. De ce sa nu cumperi de la noi aceasta masina noua? Un GTI Ed.35 dotat precum mai sus, chiar cu anumite lucruri in plus(scaune incalzite, trapa etc) costa cu discount si 3 tichete RABLA 30.000EUR. Daca vrei doar GTI simplu, e cu 1200EUR mai ieftin.

2. Esti sigur ca poti evita plata TVA? Eu inteleg ca ti se factureaza fara TVA in Germania, dar statul roman nu cred ca e prost sa te lase fara sa platesti...

3. Gandeste-te daca e sigur doar pentru daily driving, altfel sunt alte variante(vezi fratiorul R). Motorul e mai "vechi", dar e sensibil mai rezistent(alte interne) si poate ca face spooling ceva mai greu, dar asta pentru ca turbina e mai mare si duce mai multa putere. Asa e si la Ed.35.

Spor la cautari!

P.S.: Directia e grea la orice masina cu jante OEM(grele) de 19" la nivelul asta.

P.S.2: Eu stiu ca TVA-ul pentru autoturisme nu mai e deductibil. Doar pentru cele luate in leasing, parca..

Modificat de JUG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai grija cu MK6 GTI la mana a doua. Eu vad ce fel de oameni au aici (in Germania) asa ceva, si nu prea cred ca o sa dai peste una care a fost a unui mos cu talpa usoara, care mergea cu ea numai in weekend ;)

Eu mi-am luat Passatul de nou din Romania, pretul de baza e cu cateva mii bune mai jos ca in Germania, ca lumea e saraca si VW trebuie totusi sa vanda si in Romania masini. TVA am platit numai in Germania, dar si acolo am mai castigat ceva (19% in Germania fara de 24% in Romania). Despre diferente, NU SUNT, am descris tot intr-un alt thread: http://vwforum.vwfor...mania-germania/ Evident, asta e situatia pt. Passat, la Golf GTI e probabil altfel, tu ar trebui sa stii mai bine... ;)

Modificat de dinu_s
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TVA -ul se deduce doar pentru 50 % din valoarea masinii , in 2012 !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@jug - merci de sfaturi!

m-am mai uitat la partea cu TVA-ul si s-ar putea sa ai dreptate ca din ce m-am mai uitat acu pe codul fiscal trebuie sa fie si exceptata masina respectiva ca sa il deduci. Oricum de la 1 ian 2012 se poate deduce 50% TVA la masini achizitionate sau mergi pe leasing si deduci tot TVA-ul cu costurile de rigoare - singura conditie e sa fie peste 12 luni leasing-ul care nu e o problema.

buuun - mai regandim problema atunci

care e treaba cu tichetele de rabla? se aplica la orice masina noua achizitionata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei sa iei masina pe firma , tichetele trebuie sa fie de la firma ta , nu poti cumpara din piata , din pacate . Si eu am vrut sa aplic varianta asta ...

Dar discounturile actuale sint imense , se apropie de 2 cifre...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, se aplica la orice masina. Eu cand ti-am spus pretul de 30000 am socotit discount din Rabla doar 1500EUR pentru ca restul e costul tichetelor. Discount la GTI obtii cam 4-5% daca stii pe cine trebuie.

Daca o iei din Germania te costa 1000EUR sa ajungi acolo si inapoi, deci economia scade foarte mult, mai ales ca platesti TVA.

Cu leasing-ul, alta poveste, ce iei pe mere dai pe pere, deduci TVA, dar platesti dobanda, atat ca e in rate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda - cam asa sta cu discountul - am obtinut 4% de la PBN avand in vedere istoricul cu ei de pana acum.

Tichete pe firma mea de rabla nu am cum sa fac rost asa ca iese din discutie.

Sa mai incerc sa discut cu alt dealer referitor la discount-ul oferit? Credeti ca as putea obtine mai mult decat cei 4% care mi -au dat cei de la PBN? Poate si la ei sa obtin sa zic 5% daca mai ii bat la cap un pic.

cam asta a iesit dupa configurare pe site-ul PBN.

deci dupa discount-ul de 4% ar fi 24.961 eur + TVA

ar mai fi ceva de adaugat la optiuni sau de schimbat?

merci

post-5367-0-13855400-1326903645_thumb.jp

post-5367-0-33504300-1326903832_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • R_a_z_v_a_n a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!