Jump to content

Koni FSD vs Bilstein B8 (ambele + Arcuri Eibach)


rifflections
 Share

Postare recomandată

Salutare forumisti,

Sunt in cautare de o suspensie pentru al meu Passat si desi eram convins sa merg pe o combinatie de Koni FSD + Arcuri Eibach, dupa o vizita la Racing Nick in care mi s-a spus ca Bilstein B8 e o investitie mult mai buna pentru ca (citez) 'vezi tu, amortizorul Bilstein este mult mai gros decat Koni si pe deasupra Koni nu sunt facute pentru berline ci mai mult pt hatchback-uri'... sunt bagat in ceata complet.

Eu imi doresc foarte mult sa ajung pe circuit cu masina dar aceasta va fi folosita si ca masina de zi cu zi. Chiar nu ma deranjeaza daca masina va fi putin mai rigida.

Asa ca intrebarea mea este : Care ar fi avantajele pe care Bilstein B8 le are fata Koni FSD in afara de cel mentionat de mine mai sus (care mi se pare usor pueril :) ) care sa ma faca sa mai pun 200E si merg pe Bilstein?

Multumesc anticipat!

Modificat de rifflections
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

P.s. Nu ma deranjeaza nici daca-mi propuneti alte tipuri de suspensii care sa fie in pretul celor 2 de mai sus (aprox 900E)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa dau eu primul raspuns. Am mers de mai multe ori cu masina colegului Acidutzu, pe vremea cand avea Koni FSD + Eibach. O recomand in fata B8-ului. Ca motive - Bilstein este foarte dura pentru daily-drive, topaie, e deosebit de tare, nu e facuta pentru Romanica :D . Koni a facut o afacere foarte buna cu FSD...stii bine presupun ca se adapteaza in functie de drum si de stilul de mers. Si sa stii ca se adapteaza foarte bine :D E mai confortabila atunci cand ai drumuri de Bucuresti de exemplu si mai dura atunci cand ai drumuri gen Cheia.

Acum sincer, ce recomand eu? Ce am pe masina :) Si nu numai pentru ca am eu, ci pentru toate review-urile care exista si toate parerile celor ce au sau au avut. Si anume KW Variant 1 Inox. O gasesti undeva la aproximativ 1000 euro (cel mai ieftin o comanzi de afara - Germania, Anglia, etc.) Ofera o stabilitate senzationala, e reglabila pe inaltime si pe langa toate astea, e mai confortabila ca o suspensie de GTI stock(ce am avut eu inainte de KW) si lucreaza foarte bine, simti ca lucreaza cum trebuie de fiecare data. Este, din punctul meu de vedere, combhinatia perfecta. Si masina mea e daily driver, fac aproximativ 40000 km pe an din care mai mult de jumate in Bucuresti, si totusi suporta si multe drumuri virajate si sper ca in curand si un circuit.

Daca ajungi in Bucuresti, sau esti aici, ne vedem si te plimb fara cea mai mica problema, ca sa te convingi.

Modificat de Calin.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu lua Bilstein B8!!Pe mine nu m-a multumit deloc.Orienteaza-te spre h&R cup kit comfort sau sport ,depinde si cata duritate esti dispus sa suporti,sau kw var 1 sau 2 cum zice colegul mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Calin. Multumesc pentru opinie si sugestie alternativa. O s-o iau in considerare! Ai fost cumva pe circuit cu suspensia? Daca da, cum s-a comportat?

@motan Cu ce te-a nemultumit? Da-mi niste detalii te rog...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina era mai moale ca inainte,inainte aveam sachs advantage cu 90.000 km in spate...si pe langa asta simt ca nu amortizeaza bine,parca topaie.Acum imi pare rau ca nu mi-am luat sachs advantage,dar eu am vrut bilstein b 8 pentru ca montasem arcuri -5 cm h&r ,si b8 are tija scurta este facuta pentru arcuri sport ,pe langa asta s-a si ridicat masina pe fata cam cu 1 cm si eu nu imi doream asta pt ca era perfecta ca inaltime.Au costat si o gramada de bani.Urmatoarea suspensie o sa fie raglabila pe duritate si inaltime.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca un vot negativ pentru B8 de la mine. Pe circuit a fost singurul loc unde au stralucit dar drumul pana acolo si inapoi intra la categoria cosmar. Pe scurt TZOPAIE ca dracu inclusiv pe autostrada. FOARTE dure in combinatie cu arcuri sport H&R in cazul meu. Excelente daca locuiesti in raza unui circuit si nu folosesti masina pentru altceva. Orienteaza-te spre ceva reglabil ca sa nu arunci banii degeaba. Macar asa e imposibil sa nu gasesti o setare de toata ziua si una de circuit care sa-ti convina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Amortizorul de serie şi orice amortizor sport non-reglabil o să ţopăie când întâlneşte mici valuri în asfalt, şi asta face maşina foarte necontrolabilă în curbele strânse, mai ales dacă ţopăie spatele. De asta am luat FSD.

~Nautilus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce nu Koni Sports(parca) care sunt si reglabile in duritate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ti s-a spus la magazin sincer sunt balarii din punctul meu de vedere. Am un prieten cu FSDuri si este extrem de multumit. Merita pentru DD oricand iar la condus agresiv sunt foarte bune.

Iar faza cu vai sunt facute pentru hatch e vrajala. Fi serios tu comanzi kit de amortizoare special pt masina ta. Doar nu o sa iti trimita de Polo.

Legat de suspensii reglabile, ferestete de ele. Foarte greu este sa le reglezi bine in Ro. Mai bine o suspensie fixa cu reglare automata.

Modificat de DarianM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut ca mi-ai urmarit topicul, deci imi cam stii parerea despre FSD+Eibach. Comparatie cu B8 nu pot face pt. ca nu am mers cu ea. Ce vreau sa mai spun inca o data e ca pe circuit ai ruliu prea mare doar cu FSD+Eibach, ai nevoie si de swaybars in opinia mea. Pentru drumuri publice e suficienta si foarte confortabila combinatia... acum depinde catre ce vrei sa inclini compromisul, stabilitate sau confort.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Acidutzul Da, am urmarit si urmaresc cu interes topicul tau pt ca ma bucur ca mai sunt si oameni cu diesel care isi 'arunca' masinile si pe circuit :D Citind topicul tau mi-e foarte clar ca daca merg pe Koni o sa fac si eu un upgrade de swaybars. Acum insa ma gandesc daca sa stau sa mai adun in 500 euro si sa merg si eu pe varianta pe care o ai tu acum :D

Modificat de rifflections
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, din pacate inca nu am fost cu ea pe circuit...dar sunt convins ca s-ar comporta excelent(plus ca orice drum spre munte sau pana la tara pentru mine este un mic playground :)) ). Si in plus, cunosc pe cineva cu o Cupra care a mers cu V1 pe circuit si a fost extrem de multumit :D

Daca urci putin mai sus, te poti duce si spre V2, care e reglabila si pe duritate..si varianta extrema e V3 ClubSport, cea cu camber plates...dar deja urci ca buget mai sus de 2000 Euro. Eu zic sa te orientezi spre V2/B16. Eu unul, mergand cu diverse masini echipate cu B8 / B14 / B16 si respectiv cu V1 / V2 / V3(nu clubsport, cea normala) o sa fac si o recomandare care ar putea sa imi aduca multe reply-uri contradictorii - sa mergi pe KW. E mai reusita ca Bilstein din punct de vedere calitate/pret si respectiv confort/stabilitate (parerea mea)...mie unul mi se pare ceva mai echilibrata si cel putin la fel de performanta ca Bilstein.

Modificat de Calin.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!