Jump to content

Upgrade etrier frana spate


theoane
 Share

Postare recomandată

Astazi am dat comanda la un magazin de piese de arculetele pt etrier dupa codurile anterioare si acolo pe calculator dupa ce a bagat codurile ai arata ca sunt arcuri placuta frana spate vw care costa amandoua 26 lei.Asa va arata si voua denumirea cand a.ti dat comanda?sunt bune codurile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

daca-s codurile de pe acest topic, sunt ce trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da am dat codurile bune de pe prima pagina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salu. a incercat cineva sa demonteze sistemul acela de melc care actioneaza pistonasul? exista un chit de reparatie si pentru melcul(surubul) respectiv?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut baieti. Am montat si eu aceste arculete upgrade pentru frana de mana si sunt multumit de ceea de ofera. Daca aveti probleme de genul, recomand folositea acestor arculete.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arcurile ajuta pana strangeti bani sa reparati sau sa schimbati etrierul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

sunt doua variante care potrivesc pe etrierul spate, montajul este identic cu mentiunea ca 7H0 nu foloseste a doua gaura din parghie

7H0 615 295A
7H0 615 296

sunt varianta ''soft'' forta lor este mai mica  comparativ cu 1K0 615 295 / 1K0 615 296 datorita unghiului mai mic, implicit si actionarea manetei din interior este diferita in functie de arcul folosit

 

7209fc2s-960.jpg

Springsintheirfreestate.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut ! Am o problema la bora discul spate stanga se incalzeste foarte tare fata de celelalte 3.problema a aparut de cateva saptamani ,am verificat cablu de la frana merge foarte usor iar culisele la fel ,am schimbat etrieru  cu unul nou si discul iar problema persista .ce as putea sa mai fac? Mentionez ca franele nu sunt foarte bine aeriste dar prind destul de bine dar nu cum erau inainte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Am facut si eu upgrade-ul la Octavia 1, cu arculetele de Golf 5  cod 1K0 615 295/6 . Treaba e ca mi s-au parut cam tari, m-am chinuit ceva sa le comprim si sa le montez... Sa nu mai vorbesc ca mi se pare destul de greoaie acum actionarea manetei franei de mana acum. Este adevarat, ca la mine merge trasa max 3 dinti, asa a fost reglata din fabrica si asa a ramas, n-am umblat niciodata la reglajul sau. La voi, care ati facut modificarea, cati dinti tine frana de mana?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Eu am montat doar la o roata, cea care se bloca (dreapta spate) inca nu mi-am rezolvat problema, a ramas cand am timp sa ma ocup si de partea cealalta. Tot 3 dinti am si eu cursa atunci cand trag frana de mana, eu am luat arcurile varianta mai soft.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut ! 

 Cine ma poate ajuta cu o comanda a arcurilor pentru etrier 1K0 615 295 / 1K0 615 296 eu am tot cautat in Brasov dar nu am gasit.

E drept ca nu am reusit sa ajung si la reprezentanta. Daca se poate un mic ajutor ramin reconuoscator.

Modificat de MAlex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am comandat si eu arcurile dupa ce am remarcat ca daca imping acea parghie resonsabila cu frana de mana, frana de mana prinde la 3-4 dinti nu la 10. Costuri: 20 lei bucata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am montat arcurile la inceputul saptamanii cu masina ridicata cu rotile din spate pe intrarea in garaj. Pentru tensionarea lor am folosit metoda de mai jos. A mers foarte repede. Maneta franei de mana s-a intarit destul de mult, prinde foarte bine la 3-4 dinti.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Am montat și eu acele arculețe de prin iulie 2017.
5a11652f38674_IMG_20170707_095826(Copy).jpg.3376c4e20f6e1332655c9d1e60f76f10.jpg
Ce să zic, nu mie se mai blochează etrierii, maneta pentru frâna de mână este mai fermă (înainte ținea când mai sus, când mai jos, acum ține la fel de fiecare dată, la maxim 7 dinți),  dar totuși cred că este o rezolvare provizorie. 
5a11638169b5d_IMG_20170707_103430(Copy).thumb.jpg.f646db4cab7bee70c1ac9d1f8a0f3bd1.jpg
Merită să cumpăr etrieri sh pe care să îi recondiționez?, Așa să-mi rămână originalii pentru a-i recondiționa și pe ei, așa... să fie de rezervă?
IMG_20170707_095826 (Copy).jpgIMG_20170707_095836 (Copy).jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7 dinti la maneta personal mi se pare cam mult...nu cumpara din dezmembrari ca rar gasesti ceva bun(99 % la suta fier vechi la pret nesimtit iti spun din experienta).Cumpara set de reparatie undeva la 30 de lei bucata pe fiecare parte(schimbi garniturile)apoi curati pistonasul bine si culisele la etrieri si cam asta este.Asta cu ''sa fie de rezerva'' doar nu crezi ca ai sa mai tii masina inca 15 ani incat sa ti trebuiasca de rezerva atata timp cat le faci o revizie la sange.Ai grija si la reglajul franei de mana pe fiecare etrier eliberata maneta cele doua dungi rosii trasate de mine in poza ta https://imgur.com/a/9lKHD trebuie sa fie lipite(in momentul de fata ai frana de mana trasa)la 3 dinti maxim ar trebui sa lasi masina pe o panta abrupta fara sa plece la vale(am testat si nu sunt probleme)atata timp cat ai placutele si discurile in stare buna.Ca sa vezi daca etrierii elibereaza frana de mana corect trebuie sa o faci fara cablurile franei de mana cuplate...daca cele doua dungi rosii nu se ating inseamna ca pistonasul este ruginit https://imgur.com/a/yqy5p  si nu mai revine la forma initiala sau ''autoreglajul'' este mancat(acel melc filetat dar mai rar asa ceva)aici scot culise gripate din ecuatie.Apoi la aerisire iti trebuie cam 0.5 l de lichid de frana ca sa inchei operatiunea...daca vei face aceasta operatiune si pe fata(este mult mai simplu si mult mai ieftin chitul de reparatie)cu inca 0.5 l inlocuiesti complet si lichidul de frana si apoi ti ai luat de o grija mult timp.

Modificat de sdR+
Greseli de ortografie...
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc tare mult Marius pentru sfat! Intre timp am găsit și acest post care este destul de clar (asta ca să nu fim off toppic...). Urmează să caut kit-urile amintite de tine și să repar ce se poate! Încă odată, mulțumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Pe langa arculete am cumparat si chitul de reparatie al pistonaselor , intrebarea este daca acel pliculet din chitul aferent contine vaselina siliconica pentru garnituri sau este vaselina ptr placute si culise .Pe plicuri nu este nici un cod

20190317_144120.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este vaselina siliconica pentru garnituri si culise, nu pentru placute. La placute vaselina pe baza de cupru sau bentonita gen ATE plastilube sau Textar Cera Tec

Modificat de GTD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am lovit de o problema , dupa ce am scos si curatat tot ca la carte , in momentul cand am vrut sa montez garniturile noi am observat ca acestea sunt mai mici decat cele originale . Nu am stiut ca etrierele sunt diferite . Difera in functie de motorizare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte sa comanzi chitul de reparatie trebuia sa te uiti pe etrier si sa vezi de cine a fost produs...ori este lucas ori bosch si treaba este discutata pe forum si nu esti singurul care a patit asa ceva.Ca atare o sa cumperi altele ori le dai retur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In acest sens se poate numi un upgrade al sistemului de franare daca se monteza in locul etrierilor de 38 cei de 41 ?  Oare exista un coeficient mai mare al franarii ? Din discutii avute cu mai multi posesori de golf am inteles ca la motorizarile diesel  si benzinare de 1.8 respectiv 2.0 au fost montati cei de 41 pe cand la 1.4 si parte din 1.6 au fost montati de 38. Nu mai vorbim de dimensiunea discurilor pe care majoritatea o stiu ca difera in functie de puterea masinii .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Reparatia etrierului a tinut fix pana in acest moment , data la care m_am trezit cu etrierul dreapta spate iar blocat .Parghia nu mai coboara pana jos.Am decuplat cablul franei de mana sa vad daca nu cumva acesta este problema dar cu stupoare am cintatat ca atrierul este problema .Am ciocanit un pic in el si a revenit la pozitia initiala .Acum ramane sa cumpar un set de arcuri recupetatoare ptr montaj , poate ma ajuta provizoriu pana la primavara .Poate i_mi dati un sfat de unde le pot achizitiona .Cu stima.

Un an este foarte putin durata dupa reparatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de la orice magazin ce aduce piese OE pe comanda, pe baza codului de piesa. Este postat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce anume ai reparat la etrier , si a tinut un an?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!