Jump to content

o mana de ajutor daca se poate


mihay999
 Share

Postare recomandată

salut toti posesorii de vw si nu numai!

sunt posesorul unui vw golf III 1.4 benzina si de curand am cumparat si un vw golf II 1.6 d ! din pacate masina are interiorul facut praf ( nu se mai poate salva nimic) totul este rupt si murdar, insa la tablarie si motor masina sta foarte bine. o sa revin si cu poze. momentan am reusit sa o inmatriculez pe numele meu si am scapat sa nu platesc taxa de poluare ca altfel se ducea visul meu( taxa prea mare). planuri pentru masina sunt multe, insa nu si finante! urmeaza sa o pun pe picioare in ceea ce priveste aspectul la interior si cel exterior!

masina are cateva probleme in ceea ce priveste cutia de viteze dupa cum urmeaza:

- a fost schimbata timoneria( tijele ce vin de la schimbator si coordoneaza schimbarea vitezelor cele scurte de deasupra cutiei de viteze)

- momentan merge doar vitezele 1,2,3,4 + marsarier

- tiind sa cred ca cutia de viteze este in 5 trepte pt ca in viteza a 4-a merge foarte turata si motorul "cere" viteza a 5!

- a intrat un prieten sub masina si a bagat cu mana si in viteza a 5-a( asa a spus el)

- am citit pe net si toata lumea spune ca trebuie sa aibe un cod cutia ( m-am uitat dar nu gasesc nimic pe cutia de viteze) cred ca nu ma uit unde trebuie!

Am cautat si pe acest forum dar nu am gasit nimic despre cutia de viteze, gen cod cutie, unde este pozitionat si alte detalii.

Sper ca nu am postat gresit, este prima oara cand scriu aici!

Va rog daca ma puteti ajuta si pe mine cu cele mai sus mentionate!

Multumesc frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://www.4crawler.com/Diesel/VW_020_transmission.shtml

uite aici un site si in prima poza iti arata unde e codul

daca este in 5 trepte, atunci da, poti sa o verifici cu mana daca intra, numai trebuie sa iti reglezi timoneria ca sa poti sa si mergi cu ea

Spor la treaba si bine ai venit! (ca si mine de altfel)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sub masina de ce a intrat? schimbarea se poate face de la cutie dar sus, langa motor, are cautatorul de viteze, alt lucur, iti trebuie acea piesa de reglaj al timoneriei, acuma sunt la lucru, si nu am poza, dar mai incolo o caut, erau foarte multe intrebari despre asta....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai nu am intrat eu sub masina, un prieten a intrat. din cabina nu iti da voie scimbatorul sa il duci la viteza a 5-a, iar de sub masina a reusit!

timoneria se vede ca este scimbata de curand, eu banuiesc ca au pus tijele doar pt cutie in 4 trepte

multumesc frumos seby pentru poze ( o sa intru sa vad ce cod are)

multumesc frumos GVP ( astept poza ta sa vedem cum arata timoneria) si o sa merg la un mecanic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Sal nu stiu daca te poate ajuta , am avut un golf I cu acelasi motor cu cutia cred ca schimbata in 5 viteze , e posibil sa mai fie un suport diferit desi e pe golf 2 nu cred ca iti lipseste , dar stiu ca am mers cu ea la un mecanic si a reglat pe la timonerie sub masina pe langa schimbator si mergea in 5 viteze , dar cu o pozitie ciudata putin si o cursa mai lunga , sper sa ai noroc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

multumesc frumos tuturor ce mi-au raspuns, insa din pacate tot nu am reusit sa ii dau de cap sa o fac sa intre si in viteza a 5-a! pe cutie scrie 4 T, deci este pt golf 2 1.6d , cutia cu rapoarte lungi nu?

din ceea ce am citit pe forum se pare ca trebuie reglata timoneria de la cutie, mentionez ca tijele au fost shimbate cu unele noi de fostul proprietar si cred ca nu le-a instalat corect!

va rog frumos daca ma poate ajuta sau indruma cineva, mentionez ca sunt din bucuresti!

multumesc frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scoti toate tijele si verifici cu mana daca intra in viteza, adica daca stai in fata masinii, cu capota ridicata, si dai tijle de cutia de viteza jos, si tragi inspre tine si dai tija in stanga , auzi sunetul cum ar intra in marsarier

urmatoarea, cu tija putin trasa inspre tine stanga dreapta trebuie sa intre viteza 1 si a 2-a

daca lasi liber cutia , si dai stanga dreapta trebuie sa intre 3, si 4

si daca inpingi tija inspre spatele masinii, si dai in dreapta din cate stiu atinci intra a 5-a

daca intra cu mana in toate vitezele, trebuie sa mearga si cu timoneria, numai trebuie sa te chinui.

era un site in rusa unde zicea cum sa reglezi timoneria

daca nu reusesti, cand esti sub masina, cel mai bine intr-un canal. suna-ma si iti explic cum sa o faci

mai e posibilitatea sa nu intre a 5-a, am si eu o cutie de viteze FF care tot asa nu vrea sa intre in viteza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc frumos sebi pentru raspuns! ^_^

ideea este urmatoarea, din cabina nu iti da voie sa duci maneta unde ar trebuii sa fie viteza a 5-a, daca tragi de maneta in dreapta ca sa bagi viteza a -5a nu iti da voie nici macar 1 cm sa o duci in dreapta! habar nu am de ce! :banghead:

o sa incer asa cum ai spus tu! o sa demontez toata timoneria inclusiv maneta si ce se afla sub masina si o sa incerc sa bag vitezele cu mana

toate cele bune si sa ne vedem la o :beer:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A patit-o si tata asa la G1, in loc de a 5-a ii dadea a 3-a. Incearca sa reglezi timoneria cum trebuie, n-ar trebui sa mai ai nevoie de nimic altceva. Din moment ce de sub schimbator a mers, trebuie sa mearga si din cabina cumva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa desfac toate acele tije si le voi instala din nou

poate voi reusi sa o fac sa mearga! probabil ca ceva nu este pus bine si de aceea nu merge! oricum multumec tuturor pentru raspunsurile date!

va tin la curent daca a mers sau nu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

va salut! inca nu am rezolvat problema legata de cutia de viteze, insa o bele nu vine niciodata singura.

Dupa cum urmeaza:

1-este prima mea masina diesel , iar la injectorul 1,cel de langa distrubutie imi da foarte multa motorina pe retur fata de celelalte, am scos la fiecare injector in parte furtunul de retur, si la injectorul de la pistonu I da foare multe motorina, la restul doar "scuipa" pe retur, insa la acela curge pur si simplu!

1- am probleme la sistemulde franare! cateodata am frana foarte buna , alteori trebuie sa fac 6-7 pedale ca sa tine frana! mentionez ca nu pierde lichid de frana iar de aerisit am aerisito de mai multe ori!

ca si rezolvari m-ma gandis sa schimb diuzele de la injectoare iar la pompa de frana sa schimb tot setul de garnituri!

m-am interesat la magazin iar un set de duze variaza de la 34 ron la 125 ron/ bucata, iar setul de garnituri este 60 ron!

va rog daca sa imi spuneti daca eceste solutii gasite de mine sunt si bune!

multumesc frumos pentru tot

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma, nu mai stiu sigur cum e la 1.6D, dar e posibil ca injectoarele sa fie legate "in serie" si de-aia sa-ti dea mai multa motorina pe retur. Simti ca nu merge rotund la ralanti sau ca intrerupe in mers? Vezi sa n-ai probleme pe cilindrul ala, poate nu se aprinde motorina cum trebuie. Incearca sa schimbi bujia 1 cu o alta bujie si vezi daca se muta problema. Daca ai posibilitatea, eu zic ca un test de compresie nu strica.

Ai umblat la debit sa-l maresti? Ti se reduce greu cand scoti din viteza?

La frana eu zic sa verifici garniturile de la pompa. In alta ordine de idei, nu mai stiu daca ai distribuitor pe spate sau nu...

Ca sa ne dam seama daca ai distribuitor: cate conducte iti pleaca din pompa de frana? Daca n-ai schimbat lichidul de frana in ultimele 18 luni, ar fi bine sa-l schimbi si sa mai incerci aerisirea inca o data. Desi sistemul de franare la G1 si 2 e gandit foarte bine si trebuie aerisit rar. Verifica si la tamburii de pe spate sa nu-ti ramana cilindrii blocati, ca aia de obicei fac figuri. Daca n-ai lichid de frana corespunzator, iti poate distruge garniturile de la pompa. Stiu ca la Vw chiar daca e model mai vechi se recomanda lichid de frana Dot4-nu sunt sigur de aceasta informatie, eventual ne pot lumina colegii care au Golf2 de mai multa vreme...

Verifica garniturile de la pompa si furtunele si conductele de asemenea. Si daca n-ai schimbat lichidul asa cum am zis mai sus, schimba-l ca n-ai nimic de pierdut, decat putin din grosimea portofelului. :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc alexanderdj pentru raspunsuri

lichidul este schimbat de mine, exact dot 4, ecesta este recomandat de vw, scrie si pe capacul de la pompa de frana! voi merge astazi sa cumpar garnituri si sa le schimb( sper sa se rezolve!

legat de injector, cand o pornesc prima data masina porneste in 3 pistoane, porneste si se opreste de cateva ori + un fum foarte negru si ff mult! dupa ce se incalzeste motorul porneste bine! legat de bujii sunt verificate de tatal meu, este electrician si functioneaza fiecare in parte

tamburii pe spate sunt verificati si sunt ok iar cilindri pe spate sunt noi, functioneaza ok

la pompa nu am umblat deloc

sper ca daca voi schimba diuzele se va rezolva

eu ma gandesc ca cilindru I nu functioneaza in parametri din cauza diuzei!

poate ma lumineaza si pe mine cineva care a avut aceeasi problema

multumesc frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de duze, acum am revizuit post-urile tale si am observat ca te-ai interesat deja de ele. Eu zic sa ti le iei acum pe cele mai ieftine daca vrei sa le schimbi pe toate, eventual poate-ti iei putin mai mari si mai dai putin debit de la pompa pentru un tuning batranesc daca crezi ca ai nevoie.

Acuma chiar ma faci sa-mi para rau ca nu mai am Mk1, dar din nefericire aveam doar 14-15 ani cand a ales taica-miu sa-l dea...Daca il aveam acum, eram Bo$$, exact cu semnul de la dolar in locul literei. Ca astea-s masini cu care poti sa te misti si sa mai pui si bani deoparte...

Nu stiu exact daca se poate si la astea mecanice, dar daca ai posibilitatea, muta alt injector pe locul injectorului 1 si vezi daca face la fel sau se muta problema. Daca face la fel, inseamna ca problema ta pleaca de la pompa de injectie. Dar nu-ti face griji ca o duci la astia de repara asa ceva si iese brici si nici nu se arunca asa tare in bani.

repet, nu stiu exact daca merg schimbate injectoarele intre ele la motorul asta pentru ca nu l-am mai vazut in fata ochilor de peste 8 ani si nici atunci taica-miu nu umbla pe la injectoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

nu am mai postat de ceva vreme aici! insa nu am putut remedia problema cutiei de viteze, lipseste de la selector un opritor si nu ii permite sa schimbe corec vitezele!

in ciuda problemelor am decis sa cumpar un golf 3 cu motor diesel, sunt interesat de cel TDi de 90 cp! inca sunt in cautari si voi incerca si voi reusi sper, sa schimb motoarele intre ele. am vazut pe forum ca s-a mai reusit acest lucru si voi incerca si eu!

Daca imi puteti spune din experienta ce motoare de g 3 diesel sunt cele mai bune, aici ma refer la ce cod de motor ar trebuii sa ma uit cand voi cumpara donatorul pt g 2! am vazut ca unele serii de motoare au diferite probleme!

Daca imi puteti recomanda un anumit tip de motor, sugestii sau alte informatii v-as fi recunoscator!

multumesc pentru tot

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!