Jump to content

1.9tdi ALH nu trage


CSK
 Share

Postare recomandată

Pe partea de injecţie eu unul nu văd nici o problemă (scuze că te-am pus să faci din nou logurile, acum am văzut că le-am mai analizat o dată:)))

Pe partea de turbină aceeaşi problemă cu diferenta prea mică între ON/OFF. ai în jur de 70-80 mbari când ar trebui să ai 150-180 mbari. Şi ai în continuare recirculare mare pe EGR ON. Plus că tot aici se vede o problemă care este din cauza vacuum-ului: scăpări de vacuum sau N18 cu probleme

1064877196_8-27-20202-21-45PM.jpg.c399b113ca4c7d2c753c6fc89b97dbe6.jpg

Iar turbina arată aşa

22550569_8-27-20202-26-00PM.jpg.a42c974404840e59d348d0ac17e09f6b.jpg

Eu cred că ai şi o problemă de vacuum şi nici turbina nu este reglată corect. Astea ar fi suficiente motive ca maşina să nu tragă.

Prima dată fă rost de un manometru de vacuum şi măsoară vacuum-ul la capsula vacuumatică pe timpul Turbo on/off respectiv EGR on/off

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 127
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • lupo_bv

    26

  • F l o r i n

    9

  • vwalh

    9

  • ph61vip

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posibil sa fie din pompa de vacuum?

Ms pt timpul acordat 

Deci trebuie sa schimb n18 si să măsor vacuumul si sa regleze turbina. 

Păi si cand am anulat egr ?Nu sa simțit nici o înbunătățire. 

Modificat de vwalh
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia-le în ordine: întâi măsori vacuum-ul si după aia vezi dacă trebuie schimbat ceva. Dacă ar fi pompa de vacuum ar trebui să ai pedala de frana cam tare.

EGR  a fost anulat de test pentru izolarea cauzelor pentru că o recirculare mărită poate provoca o scădere a puterii motorului. Dar nu a avut treabă. Din moment ce turbină nu face presiunea necesară și în timpul necesar nu are cum să tragă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Sunt posesor de golf 4 cu motorizare ALH.si am avut un pic de furca cu motorul care refuza sa traga .

 

Verifica in primu rand catalizatorul care la mine nu era infundat total da era inbacsit(l-am schimbat cu unu sh nu il lasa fara el ) 

Verifica sa nu fie turbo defect sau sa nu ai ungere .

Pune o poza cu furtunele de la vacum sa nu ai careva crapat sau pus cumva invers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am mers și fără catalizator nici o înbunătățire tot nu trage.  

Vacuum verificat după schema

Screenshot_20200824-121932_Chrome.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut vwalh ai mai rezolvat problema? Detin un golf 4 1.9 alh masina nu trage și când o accelerez ușor scoate foarte mult albastru, la relantiu și accelerare puternica nu scoate fum de loc, doar când o iau ușor pe loc în accelerație. Masina nu trage absolut deloc merge ca un sdi.. Dacă ma poate ajuta un coleg ce sa i mai fac ca turbina a fost curățată, actuator nou, n75 schimbat verificat absolut tot pe diagnoza nu mai știu ce sa i mai fac.... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,ai uzura la segmenti si cilindri.

Motorul consuma ulei?

Daca zici ca ai mult fum albastru de la segmenti -arde ulei in camera de ardere

Presupunand ca e cum zici si turbo e bun nu stricat !

Mergi la un mecanic sa iti faca leak down test si sa iti masoare compresia (se scot injectoarele pe fiecare cilindru) si iti masoara cu compressmetru.

Modificat de georgstelsib
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un log in mers s-a facut? sa vezi daca turbina aia curatata face ceva treaba? sa ridice presiune ?

 

nu se incepe direct cu inlocuirea de piese... in 20-30 minute se identifica problema prin verificari... vacuum, supape, furtune, etc.. sau avans pompa injectie, distributie etc

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai observat ca la prima pornire în ziua respectiva tremura f tare la pornire timp de câteva secunde și scoate fum albastru după ceva timp își revine, săptămâna care vine merg sa fac o diagnoza la absolut tot și log-urile, am observat ca pompa de vacuum are ulei pe lângă ea și joaca ștuțul ala am sa schimb și aia sa vad ce se întâmplă, am mai făcut o diagnoza și a verificat turbo, avans pompa de injecție, distribuția, egr, debitmetru absolut tot a zis ca e ok acum nu știu ce sa ma cred și tobele i le am dat jos ca mi a zis ca sunt infundate și tot asa merge 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ai dat de la inceput toate informatiile.

Ai simeringurile de la supape uzate,poate si ghidurile din chiulasa. Cand sta motorul nepornit, se scurge uleiul din chiulasa pe langa coada supapei.

De aceea ai fumul albastru la pornire. 

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar miroase a motorina nearsa nu a ulei, și scoate când o accelerez pe loc după 2000 de turații în mers nu scoate fum, după merge corect masina nu tremura. Uleiul nu dispare 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este posibil să ai avansul pompei de injecţie dereglat/distribuţie montată incorect aşa cum ţi-a indicat şi colegul andrei_221 mai sus. Dacă vrei să rezolvi problema fă rost de un vcds. Fără nişte loguri nu putem să-ţi spunem prea multe, doar să ne dăm cu părerea, dar asta nu-ţi va repara maşina. Dă o căutare pe google după vcds şi revino cu nişte loguri (pe această arie ai topic-uri pentru fiecare problemă şi toate indicaţiile necesare, trebuie doar să te documentezi)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc pentru răspuns deja am luat legătura cu un electrician care are  vcds și a zis ca îmi verifica absolut tot plus loguri în mers. Revin după ce fac diagnoza. O seara buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare masina imi intra in limp mode imi taie acceleratia in toate treptele iar in a5 a nu mai prinde mai mult de 120 km/h , am schimbat valva n75 curatat egr verificat actuator si tot la fel face ma poate ajuta cineva va rog frumos golf 4 1.9 tdi alh am pus si tester

received_3004477149819444.jpeg

Modificat de Cristi dnl
Omis specificatii
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Cristi dnl

Am mutat postarea în topicul potrivit. Te rog să citeşti regulamentul forumului. Are acolo nişte precizări privind postările

https://vwforum.ro/guidelines/

 Referitor la problemă:

1. şterge erorile, scanează din nou după ce te plimbi puţin cu maşina şi apoi spui ce erori au reapărut

2. ca să lămurim problema trebuie să faci nişte loguri. Mai jos ai topicul cu toate indicaţiile necesare

Pune aici logurile (toate trei) şi vedem care este problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Bună ziua! Am și eu o problema cu skoda octavia 1 alh, i am schimbat si turbo și când o accelerez prea mult, se aprinde martorul si nu mai trage. Cel puțin în a 3 si a 4 a, e moarta, apoi în a 5 a urca la 120, dar greu 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai nevoie de un vcds pentru a diagonstica problema. Trebuie citit codul de eroare şi apoi făcute nişte loguri pe loc şi în mers. Altfel nu prea ai cum să rezolvi problema pentru că pot fi destul de multe cauze. Cel mai probabil intră în limp mode, dar asta poate avea mai multe cauze. În principiu la tine se întâmplă din cauza presiunii prea mari sau prea mici şi fiecare din astea două cauze poate avea mai multe cauze. De asta zic să faci rost de un VCDS ca să nu o iei orbeşte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, reinviu si eu putin acest topic. Am o problema la un 1.9 ALH, dupa viteza de 120km/h intra in Limp Mode si se plafoneaza. Pe vcds am urmatoarea eroare : 17958 Presiune supraalimentare ; control deviatie / permanent. 
la ce sa ma astept sa schimb? Furtunele, supapa actuator turbo..?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Circuit vacuum,actuator,n75

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot ai vcds citește topicul de mai jos 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am vcds, dar incerc sa fac rost..

O sa incerc sa schimb mai intai furtunele de vacuum cu unele siliconice, n75, iar apoi supapa actuator turbo. Apropo, dupaa schimbarea supapei actuator, trebuie facut ceva in plus sau pur si simplu se demonteaza/monteaza si atat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lungimea tijei noului actuator trebuie să fie absolut identică cu cea a vechiului actuator. Îţi recomand să faci o pereche de loguri înainte să umbli la turbină ca să le ai martor şi să te ajute în cazul că reglajul nu este ok la noul actuator. Cel mai bine este să faci prima dată rost de un vcds ca să vedem despre ce este vorba şi să nu umbli pe încercate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Daca deja are limp, nu prea il ajuta ca fiind interpretare buna.

Pentru inceput vezi daca ai furtune uzate si la le schimbi, dar poti verifica daca tin vacuum la gura. Ce mai poti verifica fara VCDS e daca e geometria de la turbo blocata sau agata. Actuatorul trebuie sa aiba o cursa lina, cum apesi in jos pe el (cu motorul oprit), iar cand ponresti motorul trebie sa coboare la pozitia maxim in jos (presiune maxima).

Ca sa vezi ce se intampla in mers nu se poate fara diagnoza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat n75, face vacuum, dar cu toate astea tot o sa schimb toate furtunele pt linistea mea. Despre turbina,  cred ca agata geometria, am masurat presiunea din turbina iar acea tija sau ce e se misca incet ca si cum nu prea ar fi presiune. Am curatat putin cu spray fara a demonta turbina, nu am mai avut limp la 130 ci la 140km/h.. vreau sa duc turbina la curatat oricum. Sper sa rezolv cu o curatare+schimb furtune.

Stiti pe unde se curata turbine in Brasov?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!