Jump to content

Rechemare VW pt. update de soft la modelele cu motor 1.6 TDI si 2.0 TDI intre 2009-2012


Geisterfahrer
 Share

Postare recomandată

In curand va trebuit sa merg intr-un service vw pt un schimb de ulei la dsg, care sunt riscurile ca pe langa schimbul respectiv sa-mi faca si un update "miseleste" fara a ma intreba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă nu vă dați acceptul nu il pot face

Trebuie să semnați o hârtie ca nu vreți să îl faceți

Vor încerca prin mai multe metode

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E nu, s-au mai vazut cazuri cand a fost facut fara acord.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine au încercat

Doar verbal

Doar să mă convingă

Nu au reușit

Nu am făcut niciun update

Nu prea le a picat bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suna ca si cum ar avea target, cu cat mai multe masini resoftate, cu atat primesc un bonus mai mare la sf lunii :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara tuturor,

Mai este cineva aici cu cod ECU:   03L906018JP   care nu a facut update de soft?

As vrea sa fac downgrade insa nu prea e de gasit soft... 

As fi foarte recunoscator si pot chiar recompensa daca ma ajuta cineva :D

Drumuri bune tuturor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te ajuta sa cauti pe la dezmembrari sau pe cineva sa te lase sa citesti softul lui;  codul respectiv s-a folosit doar pe CJCB pe Audi A4 (2013-2015), Audi A4 Quatro (2013-2015) si Audi A5 Coupe (2012-2016).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare tuturor,

 

Astazi am primit un EGR nou de la Audi si se pare ca ei ofera garantie 2 ani pentru toate piesele care ar putea fi afectare de Update, asta cu toate ca nu am fost anuntat de acest lucru in momentul update-ului sau dupa.

Se simte o musamalizare maxima in aer cand discuti cu ei despre problemele cauzate de update :) 

Poate ajuta pe cineva....

In cazul in care gasesc ECU cu softul anterior update-ului... care este procedura de codare pe masina? se poate face cu VCDS?

Drumuri bune!

 

Modificat de Darkgrin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11/10/2017 at 10:39 PM, Darkgrin said:

In cazul in care gasesc ECU cu softul anterior update-ului... care este procedura de codare pe masina? se poate face cu VCDS?

Drumuri bune!

 

Nu, nu se poate face cu VCDS. Exista soft-uri dedicate, folosite in special de firmele de tuning. Daca nu ma insel nici macar cu ODIS nu se poate face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari baieti,

am si eu o problema cu un EGR la un Pasat B7, an 2012,CFFB, 2L 140CP; intra in Limp mode si isi revine dupa ce opresc motorul.

Am patit doar de 2 ori chestia asta. Am vorbit cu cineva la vw reprezentanta sibiu sa vad de piesa si mi s-a spus ca o sa imi faca si update de soft si apoi beneficiez de vouchere bla bla...

Problema ii ca masina merge ceas, trage, motor beton, de ce sa risc sa imi fac update de soft. ACUM NU ARE UPDATE-ul facut.

Ce recomandati sa fac update si sa imi schimbe EGR? sau il schimb eu la un service si raman cu softul curent?

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Clar nu schimbi la ei,nu ti recomand să faci update

Găsești un service în Sibiu să faci asta

Contează mult să fie EGR OEM,să nu pui after market ca il vei schimba din nou

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17 hours ago, messi_polo10 said:

Ce recomandati sa fac update si sa imi schimbe EGR? sau il schimb eu la un service si raman cu softul curent?

Presupun ca nu este vorba de a-ti schimba EGR-ul pe garantie ci contra cost. Caz in care, schimba EGR-ul si nu-ti da acordul pentru update de soft.

Nu vad de ce te-ar conditiona sa faci update la schimbarea EGR. Cel putin asa se intelege din mesajul(ambiguu) tau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca in reprezentanta ii mai dau garantie la egr daca nu face update de soft.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa imi schimb EGR contracost, clar, ca masina nu are garantie.

Exact ce spune teologul, prima data in reprezentanta te intreaba de update si apoi vad de EGR.

Eu oricum am comandat EGR, azi il iau, 1590lei OEM, si luni is programat la mecanic pentru schimbare.

Asa sunt sigur ca am softul curent si piesa defecta schimbata.(masina are doar 125mii km) O sa am doar dezavantajul ca nu am garantie pe lucrare, dar macar masina o sa mearga brici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Destul de neobisnuit sa cad EGR-ul la rulajul asta. Esti absolut sigur de numarul de Km?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Km sunt verificati 100%. EGR crapa oricum nu depinde de nr de km. Dupa 100mii am auzit de la mecanici vw ca se schimba la greu.

Este o piesa facuta electronic sa crape cred eu.:) 

Am sa revin cu detalii saptamana viitoare sa vedem dupa schimbare de EGR cum se comporta.

Sper sa fie OK sa nu il mai schimb, daca nu pe viitor anulez EGR si DPF si servus noxe:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
44 minute în urmă, identitate78 a scris:

Destul de neobisnuit sa cad EGR-ul la rulajul asta.

Octavia 2 FL, 2.0 CFHC, EGR cazut la 118.279 km. 

L-am schimbat inainte de update-ul de soft.  :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Marian Regenerari de 4-5 ori mai dese inseamna  scurtarea vietii tuturor componentelor ce se dilata/contracta de 4-5 ori mai des

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Corect Catalin, doar ca la mine regenerarile din 150 in 150 de km erau INAINTE de update-ul la soft.

Acum isi face regenerarea undeva in intervalul dintre  800 si 1000 km. 

Si motorina e din acelasi loc, iar traseul e in proportie de 99% acelasi ca si inainte de update-ul de soft.

Am deja aproape 10000 km de la update si in afara de regenerarile mai rare, masina se comporta la fel ca inainte de update si n-are nicio problema. :emthup::)

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa update a2a generatie de cr nu e afectat asa tare ca  prima generatie .Defectiunea egr-ului poate fi doar o conincidenta .

Am avut egr cazut in 2015 la 50-60 mii km,sa inlocuit pe garantie.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

+1 si de la mine la 60000km. Passat B7 /2013/CFFB, schimbat pe garantie! Fara soft !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

20 hours ago, identitate78 said:

Destul de neobisnuit sa cad EGR-ul la rulajul asta. Esti absolut sigur de numarul de Km?

Ai dreptate la mine a picat la 305k km :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!