Jump to content

Locatie sonda lambda


AMac
 Share

Postare recomandată

Ati deraiat rau de la subiect, exact ca locomotiva aia de la stiri.

,,trebuie sa desfac si partea metalica?" da Andutzel trebuie, fiindca numai asa o sa-i dai de capul pe care il cautai.

,,si nu stiu de care fir sa ma leg" : te rog frumos sa nu te legi de fire, nu are rost :lol: , mai bine te urci pe un stalp .

Uite Andutzu sonda scoasa de pe galerie, dar de la un ,,cap" la altu :

Mai apare un cap in ultima poza, dar ala nu o sa-l gasesti pe MPI... :lol:

post-25544-0-58726300-1340823275_thumb.j

post-25544-0-79737600-1340823285_thumb.j

post-25544-0-66618200-1340823297_thumb.j

post-25544-0-17284900-1340823308_thumb.j

post-25544-0-25846600-1340823316_thumb.j

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 58
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Carmina

    15

  • paperino kid

    7

  • AMac

    5

  • andutzel

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Draga mea , stiu cum arata sonda asta, insa problema e ca nu o gasesc........cum ma uit eu la motor (din pozele care le-ai in postul mai vechi) vad un manunchi de fire si de orice altceva. nu gasesc deloc partea metalica.

Insa , daca printr-o minune gasesc partea metalica, nu pot sa urmaresc din priviri firul si doar partea cealalta sa o scot din mufa? sau trebuie neaparat si partea metalica scoasa ...?

PS: capul acela il gasesti IN mpi :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar mufa se scoate ca sa verifici ce-am vorbit! Daca scoti sonda o sa rasufle esapamentul pe-acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

va rog ma ajuta si pe mine cineva unde gasesc sonda lambda la passat b6 2,0 tdi?

 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna seara,stie cineva cati poli are sonda lambda la Skoda Fabia Combi benzina din anul 2002- 1390 cmc / 55kw 75cp cod motor AUA . multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult ,o seara placuta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

paperino kid

salut,

 

De curand am achizitionat si eu o skoda fabia combi din anul 2002, motor 1.4 16 v 75 CP, si sunt un novice in ceea ce priveste rezolvarea problemelor aparute la aceasta masina, drept pentru care solicit ajutorul vostru .Problema mea consta in faptul ca s-a aprins din senin becul EPC si cel de check engine... faza frumoasa e ca cel de EPC s-a stins si s-a reaprins...dar cel de check engine a ramas aprins,vreau sa precizez faptul ca masina nu si-a schimbat comportamentul de cand s-au aprins cele doua becuri.

 

Pls. daca v-ati mai confuntat cu asa ceva si ma ajutati si pe mine cu un sfat....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va trebui facuta o diagnoza...asa vom sti exact, ce nu-i place.

Verifica te rog daca la apasarea pedalei de frana becurile se aprind....sau poate raman aprinse fara sa apesi pedala de frana.

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

paperino kid

Am verificat daca la apasarea pedalei de frana exista o anomalie .... .... si totul functioneaza normal . Sper sa reusesc sa fac o programare maine dimineata la un service Skoda

 

multumesc pt amabilitatea si promptitudinea,o seara placuta  .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

paperino kid

Buna seara,

 

poate cineva sa-mi confirme daca codul original skoda pentru sonda lambda S1 la motorizarea 1.4 16v 75CP cod motor AUA ....este : 036906262T

 

MULTUMESC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu pot sa confirm, ca va trebui sa ai grija cu acel T ...sunt multi producatori pe piata, daca nu esti atent pe codul 036906262T, poti achizitiona aceasta sonda care la motorizarea ta nu va potrivi din cauza mufei si cablajul prea scurt. Uite:

4qfxie.jpg

 

Deci trebuie avut grija...

Am avut Fabia cu aceeasi motorizare ca si a ta... daca nu vrei sa ai emotii, vei achizitiona ce vezi tu in imagine, un pic de atentie la ce scrie pe cutie... ma refer la LZA-11 V2 no.1774 ...100% potriveste,  mufa este cea care iti trebuie la motorizarea AUA.
In imagine, cum trebuie sa arate mufa sondei:

308fioh.jpg

Uite ce trebuie sa achizitionezi...trebuie doar sa fii atent la ce am mentionat mai sus:

x2v629.jpg

 

18kx9j.jpg

 

Intrebarea mea pentru tine: cum ai ajuns la concluzia ca va trebui inlocuita sonda?

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

paperino kid

Multumesc mult,

 

 

eu am gasit o sonda lambda 



Numar de legaturi

5


Lungime [mm]

535    0151774-1.jpg0151774-2.jpg?1367609785359
 

pe un site de piese auto online  la pretul de  506,86 ron

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, este ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

paperino kid

Multumesc ,

 

am gasit greseala ,de fapt codul pt sonda lambda S1 la motorizatra mea este : SKODA : 036906262G  diferenta e asa cum mi-ai aratat in imaginea de mai sus ( mufa si cablajul )

 

Multumesc inca odata, o seara placuta

 
 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 La o skoda fabia 2004, 1.2 12V AZQ. Am facut o scanare:

 


Adresa 01: Motor Eticheta: ROJ\03E-906-033-AZQ.clb
Număr VAG: 03E 906 033 A
Componentă şi/sau versiune: 1,2l/4V SIMOS3 00HS5329
Codare soft: 00071
Număr atelier: WSC 13765
Informaţii suplimentare: TMBDY46Y844117709 SKZ7Z0D2537040
VCID: 1E38308B9A27D3E833B
3 coduri de defecte

17978 - Modul de comanda motor
          P1570 - 35-10 - blocat prin IMMO - intermitent
17511 - Bank1-Sonda 1 circuit încalzire
          P1103 - 35-10 - randament scazut - intermitent
16514 - Bank1-Sonda1
          P0130 - 35-10 - defect circuit electric - intermitent

 

Ce trebuie sa fac pentru remedierea lor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Erase all, deoarece toate sunt erori intermitente.

Daca apare din nou: verifica siguranta 9, conexiunea la sonda.... daca sunt ok, va trebui inlocuita sonda 1.

Cea cu imobilizatorul nu cred sa mai apara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna, am si eu o skoda fabia 1.4 mpi 44kw Azf. De ceva vreme aveam aprins martorul check engine in bord. Am fost la o diagnosticare si mi-au zis ca nu imi recunoaste sonda 2. Ce pot sa fac, sa desfac mufa si sa o curat sau sa achizitionez alta noua....???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

S1-5 poli,S2-4 poli,..la toate sunt la fel sau difera tipul de motor??astept raspuns,va multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

salutare ,

un sfat pentru mine , am schimbat g62 dar tot imi apare eroarea:

 16825 - EVAP emission control sys - Incorrect Flow - Intermittent

 

 16500 - Engine coolant temp sensor (G62) - implausible signal - intermittent

 

 16514 - Oxigen (Lambda) sensor B1 S1 - Malfunction in circuit - intermittent

 

iar sonda lambda e localizata pe galerie sub capacul metalic in fata motorului din cate am citit pe forum.

mersi mult.

Modificat de capusha
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa stergere eroare cu g62 reapare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat senzorul si imi reapare dupa resetare,presupun ca e din fire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu gresesc firul de la senzor merge spre calculator deci tre sa vezi unde ai intreruperea.

Totusi prima data curata mufa bine, sa nu fie oxidata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil.

Verifica: electrovalva de control a fluxului de vapori (N80) , canistra de carbune activ (N115) si traseul furtunului rezervor/N80. 

Verifica siguranta 9, conexiunea la sonda.  Daca sunt ok, S1 probabil va necesita inlocuire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!