Jump to content

Suspensia moale, corecta sau prea tare?


dcpavelescu
 Share

Postare recomandată

Am tot gasit postat in diverse locuri ca suspensia este prea tare si ma gandeam daca puteti sa impartasiti din experienta voastra intr-un mod cat mai obiectiv (specificand tipul de jante, tipul de anvelopa, presiunea alte chestii pe care el considerati relevante). Nu ma intereseaza neaparat comparatii ci mai mult modul cum o simtiti pe masina voastra.

O sa incep eu pentru exemplificare:

Eu am facut test drive (aprox 300 km) cu o masina echipata cu standard-ul de pe CL (Jante aliaj 7Jx 16 "Perugia", Anvelope 215/55 R 16) cu o masina care avea 12000+ km.

Nu mi s-a parut ca troncanea prin gropi referindu-ma la zgomot si nici ca era prea rigida referindu-ma la confort.

Daca ar fi sa ii dau unul dintre calificativele din titlu as zice ca este: corecta.

Astept cu nerabdare si alte impresii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca este moale ai tot confortul insa la viraje se inclina mai mult si nu poti sa bagi viteza.pe masura ce devine mai rigida se sudeaza de caroserie si poti sa mergi mult mai sportiv, intri cu curaj si aplomb maxim in viraje chiar si stranse, ai o franare mult mai eficienta, fara balansul de la suspensia moale.

astea cred ca sunt esentiale.restul de povesti de salon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suspensia moale/tare...astea-s chestii subiective. Daca tie-ti place cum se comporta masina la franare si viraje, atunci ce-ti mai faci probleme?! B7-ul l-ai comandat, vii de pe Logan, pentru tine o sa fie sigur o imbunatatire semnificativa in ceea ce priveste suspensia :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferenta fata de Logan e clara si am validat la drive test :) doream doar sa stiu daca multele comentarii ca suspensia e prea tare si ca nu se potriveste cu drumurile de la noi sunt argumentate in vreun fel (de exemplu stiu ca pe gante de 17 nu mai zic de 18 te cam doare curu la gropi :) sau doar este o chestie subiectiva cum ziceai si tu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa cum s a zis deja este foarte mult o chestie de preferinta personala (depinde de stilul de condus, preponderent urban sau extra etc).

Mie unul imi place masina mai barca sa nu simt nimic la denivelari - adica exact cum se comporta masina cu anvelope de iarna 205 / 55 / 16; cei de la PB mi au dat rotile umflate cu presiune 3 atmosfere, mi le a facut la 2.2 un baietas de la vulcanizare dar nu era ok, masina e prea grea.. Cu 2.5-2.6 este exact cum trebuie (cum scrie si la busonul de la rezervor)

Masina e CL adica exact cu anvelopele de vara si jantele mentionate de tine - cu care masina este mai rigida intr-adevar dar nu este deranjant. Jante pe 17 vara cu balon mai mic cred ca ar merge dar nu mai mult, si in special daca mergi pe drumuri corespunzatoare altfel te cam zdruncina.

Eu merg mai mult prin Bucuresti distante relativ scurte si imi pasa mai mult de confortul propriu decat de comportamentul sportiv ale masinii. La eventuale drumuri pe serpentine ma deranjeaza mai mult cutia automata decat balansul masinii, cu manuala nu calcam frana mai deloc, mergeam din frana de motor, la automata mai incurc + cu - uneori si nu e prea placut :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suspensia este tare, dar masina nu are aceeasi stabilitate cu un Mondeo, care este mult mai confortabil pe denivelari. E vorba de reglajul suspensiei, care imi pare nereusit la B7. Inferior lui Golf 6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut un mondeo de prin '97 pana acum cativa ani. Suspensia la B7 mi se pare mai mult confortabila decat la Mondeo-ul ala (ambele combi)...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut Mondeo intre 2006 si 2011, era super confortabil la viteze mici pe denivelari, in schimb la viraje luate mai tare avea un balans prea mare, dadea senzatia de instabilitate, b7 mi se pare superior

Gata cu off topicul si/sau versusul! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

cu 2,4 se simte mai ok comparativ cu 2,6(cat da la instructiuni) la roti de 17. La 2,2 face balans chiar si cu suspensii adaptive.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Eu am pe 17"' jantele si suspensia mi se pare extraordinara urban ,  pe autobahn e de vis?...cu 2.7 cat e pe capacul rezervorului indicat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!