Jump to content

Am accelerat si am ramas fara servo


Kacy
 Share

Postare recomandată

Nu mai pornisem masina de 2 zile.

Azi am dat cheie, am pornit , am accelerat ,s.a auzit un zgomot ca de curea rupta si din acel moment am ramas fara servo.

La ce ar trebui sa ma astept?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai daca s-a auzit un zgomot ca si cum s-a rupt cureaua, inseamna ca s-a rupt cureaua de la servodirectie, pompa nu mai e angrenata, deci nu mai baga presiune de ulei in instalatie si de aceea nu mai ai servo!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si nici nu mai incarca alternatorul. Ridica capota si vezi ce s-a intamplat, ca nu-i mare inginerie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am ridicat capota dar sincer n-am observat nimic.

am uitat sa mentionez ca cele intamplate s-au intamplat cu masina pe loc, deci nu m-am deplasat nici macar 1 metru, masina fiind un passat 1.8 125 , daca aceste informatii au relevanta.

care ar fi costurile unei curele?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai linistit,cureaua costa in jur de 50 lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai uita-te cum arata cureaua (daca mai exista). Ce astepti, sa-ti spunem noi daca s-a rupt?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

caseta directie dusa.... asa am patit si eu . uita-te sa vezi daca mai ai lichid de servo..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si nu cumva a scartait la tine, cand ai inceput sa ramai fara servo ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scartaitul s-a auzit in timp ce turam motorul dar fara sa ma misc nici un centimetru.

Lichid de servo este.Se poate strica caseta de directie fara sa ma misc de pe loc?

In ce parte a motorului se afla acea curea ?:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum te uiti din fata masinii, in stanga ta, in dreapta masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau s-a dus rulmentul din pompa servo fapt pt care a scartit cureaua si s-a rupt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai uita-te cum arata cureaua (daca mai exista). Ce astepti, sa-ti spunem noi daca s-a rupt?

daca nu, fa o poza de sus, la compartimentul motor - la curele- si iti zicem noi daca e curea sau nu. Acum, martorul de baterie se stinge cand ai motorul pornit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu un nou aspect, : in timp ce turez motorul, servo isi revine.

Cand acul turometrului revine la 900 rtpm , volanul se intareste.

Martorul de baterie se stinge.

Am facut si poze. Le atasez imediat ce gasesc cablul de date insa eu n-am observat nici o curea rupta din cele care se pot vedea.

Modificat de Kacy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lipsa ulei in rezervor,pompa servo pe duca,sper sa nu ai probleme cu caseta de directie,iti pierde presiune pe la unul din racoarde ..si in mod normal trebuie sa ai pete.Daca totul e ok..cureaua e intinsa bine si intinzatorul ei actioneaza normal...singura explicatie este pompa servo pe duca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pompa servo cu siguranta e de vina, daca zici ca , cand o turezi incepe sa mearga iar cand e la relanti nu mai functioneaza , e pompa servo pe duca, cauta la dezmembrari daca vrei o varianta mai ieftina, noua e foarte scumpa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am atasat o poza , sper ca am focalizat ceea ce trebuie :D .

hmm , din ipotezele de mai sus cea mai plauzilbila mi se pare cel cu pierdutul presiunii pe la unul din racoarde.

masina numai fusese pornita de 2 zile , deci era oarecum inghetata , si cand am pornit n-am mai asteptat sa se mai incalzeasca. am accelerat si probabil a pocnit.

sa presupunem ca avem un racord pocnit , pe unde se pierde presiune ,nu ar trebui sa curga ceva pe asfalt /

ma gandesc ca ar trebui sa scada nivelul de lichid din rezervor ,nu /

cand accelez se aude un suierat, ceva de genul unui furtun spart prin care scapa presiune ...

imi puteti indica pe poza (daca am reusitsa o surpind) care este pompa /

post-56046-0-99497700-1326037024_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E in partea opusa unde ai facut tu poza(pe stanga trebuia,partea cu volanul).Din pacate nu iti pot furniza mai multe detalii pt ca la profil ai o bora si poza facuta de tine e de la un passat.

post-64586-0-14556000-1326042017_thumb.j

post-64586-0-40226400-1326042029_thumb.g

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poza asta ajuta /

Modificat de Kacy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:coolpics: :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Offf..... :lol: e mic si el, nu stie. Fa poza mai de sus, sa vedem ce e pe partea soferului, ca pozitie. Vezi ce ti-a aratat si Gabi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

buna ziua

o problema asemanatoare am si eu la o bora 2001.ieri am abservat ca imi arunca lichidul de servo pe la vas.iar la pornire se aude un scartait,acesta dureaza cam 1-2 secunde maxim.are legatura una cu alta ? ce inseamna asta ? vasul poate nu etanseaza sau este crapat.mentionez ca lichidul este aruncat prin partea superioara a vasului.daca ma poate ajuta cineva !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aruncatul lichidului cu scartaitul nu au nimic in comun! Schimba vasul, iar cu scartaitul trebuie sa-l identifici de unde vine!

El putand sa provina de la cureaua de accesorii, fulie alternator,rulmenti,intinzator curea, etc!bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,am si eu o problema cu servo...de ieri seara.Am lasat masina aprox o ora afara,dar asta dupa ce motorul a fost la 90 grade...si pe urma am pornit,am stat cam 1 min...si am pornit de pe loc am intors masina si am pornit (aveam servo);pe drum cand am ajuns la treapta a 3 am auzit un suierat,am scos-o din viteza si am lasat-o pe liber,am bagat-o din nou in treapta 3,suieratul s-a auzit din nou cateva secunde si pe urma am ramas fara servo.Am verificat nivelul de ulei,cureaua nu este rupta....Ce parere aveti.?

Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai cureaua la locul ei si e bine intinsa, lichidul e la nivel, in vas - nu-ti poate face figuri decat pompa. Verifica daca e intinsa cureaua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ii totul ok la curea...am fost la un service si o spus ca ii dusa pompa...O sa merg maine la un service sa imi pun alta pompa....ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!