Jump to content

Transfer motor 1.8T pe 1.4 16v


ionut_mdln1
 Share

Postare recomandată

asa e ca sunt masini alergate, nu toate, dar sunt. nu ma intelege gresit, eu nu sunt mort dupa GTI, ca sa zici ca ii schimb motorul si apoi zic ca am GTI, doar ca mi sa luat de 1.4 ca nu ajuta deloc in depasiri, mai ales sa pleci in vacanta mai 4 persoane, e mort motoru :( am sa vad cum o scot la capat pana la urma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu neaparat, eu cunosc un posesor care si-a luat golf4 GTI ca asta visa din copilarie, si sta si rugineste prin parcare, avand alte masina pt uzul zilnic :)

si eu daca mi-as permite alta masina, mi-as luat un gti 25 aniversar, cu care sa ma plimb cand pot, evident tinuta in garaj :D

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum zicea soila...si eu am avut 1.6 si am trecut la gti. nu era necesara masina, dar era visul meu.

cat despre alergat, 90% din masinile sport din afara, care sunt stock dpdv al performantelor, nu sunt alergate, sau sunt doar f ocazional.

aici in uk orice pusti care are masina si-o "tunareste" cu soft si toba de bubuie cartieru,etc si apoi merge in vit.1 la 6 mii ture sa se auda ca cine ii el.

poti verifica si istoricul masinii,datele despre ultimul proprietar. daca e o persoana matura, peste 35 ani sa zicem, iti garantez ca masina e ori puscata toata ca nu l-a interesat de ea, ori e in conditie excelenta pt ca e pasionat,dar imprejurarile il forteaza sa o vanda.

cat despre rar si 30% din puterea actuala, cand am vrut sa fac modificarea la mine, am vb cu un inginer de la rar si mi-a zis ca ai voie 30% din putere si poti sa pastrezi franele si celelalte sisteme de siguranta originale. peste 30% trebuie facut upgrade la frane,sistem de rulare,dar poti sa maresti la cat vrei tu puterea...

app de proiecte, unul destul de interesant ar fi un golf 1.8T quattro ( se ia caroseria de pe un 2.8 V6 quattro avariat,fara mtor,etc) si garantat va iesii ceva frumos !

Modificat de RazvanBlade
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doar ca mi sa luat de 1.4 ca nu ajuta deloc in depasiri, mai ales sa pleci in vacanta mai 4 persoane, e mort motoru :(

Am avut si 1.9 SDI de 68 CP si Golf IV 1.4 75CP. Pentru amandoua nu am simtit nevoia de mai mult in romania. (nici la drum lung cu 4 persoane grele si portbagajul plin ochi) E adevarat ca ai nevoie de mai multa rabdare in depasire comparativ cu o masina de 180 CP (1.8T de execmplu) dar la viteza constanta poti sa mergi si cu una si cu alta cu 150-160 fara probleme.

Normal este sa te adaptezi tu la ce poate masina. Orice masina are limite peste care nu trebuie sa treci.

Vedem zilnic la stiri urmarile unor accidente generate de nerespectarea acestui lucru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eram si eu tentat, la un moment dat, sa-mi schimb motorul cu un 1.8T. Mi-am dat seama insa ca e destul de multa bataie de cap si ca mai degraba o vand pe a mea, mai pun o diferenta si-mi iau direct o Bora 1.8T. :icon_thumleft:

Insa, inte timp m-am razgandit. E adevarat ca te cam chinui in depasiri, mai ales daca ai masina plina. Dar, avand in vedere ca in 95% din cazuri merg doar eu si sotia in masina, este suficient pentru mine motorul asta. Mai mult, m-am invatat foarte bine sa "speculez" depasirile si nu am probleme. :icon_cheesygrin:

In alta ordine de idei, cand vine vorba de consum, de platit impozitul, asigurarea si altele la masina asta, mereu imi spun: "bine ca m-am linistit cu schimbatul motorului". Bine, asta depinde de fiecare in parte si de puterea financiara a fiecaruia. Asta e doar parerea mea.

Totusi, trebuie sa recunosc ca uneori inca ma mai gandesc la un motor 1.8T. Numai bine. :rolleyes:

Modificat de Deadly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motorul de 1.4 e perfect pentru romania,

consum decent prin oras, intretinere ieftina, taxe mici

plus ca stii la cei 75cp nu ai pretentii mari, si nu te bagi prin depasiri periculoase, pe mine unul ma face constient cand sunt la volan

zic asta pentru ca atunci cand sunt pe T5 si cand am 2500cmc si 174cp, tind sa calc prea mult, stiu care are herghelia sub capota

deci in concluzie e si mai "sanatoasa" pentru viata proprie si a celor pe care ii ai in masina,

decat motoarele supraalimentate care ofera multa putere, pe care uneori nu o potrivim la conditiile de drum :)

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"plus ca stii la cei 75cp nu ai pretentii mari, si nu te bagi prin depasiri periculoase"

Din experienta mea, e fix invers. Cei cu motoare puternice:

1) fac depasiri destul de sigure, fiindca ii ajuta masina

2) sunt destul de cumpatati in a se lua la intrecere cu altii in trafic, fiindca stiu ca n-are rost

Eu inca ma crucesc cand vad depasiri de tir prin RO la limita cu masini cu motoare si puteri mici sau se ia dupa mine vreun idiot dupa ce l-am depasit si, fiindca nu poate altfel, ma depaseste intr-o situatie absolut cretina, punandu-mi viata in pericol. In plus, daca eu fac cumva o prostie as prefera sa ma scoata masina din ea (aici nu ma refer doar la motorizare, dar e o parte foarte importanta).

Acestea fiind spuse, ontopic sunt de parere ca nu merita un asemenea swap. Eu zic ca aici nu e vorba de pasiune (pasiune e 1.8T pe golf 1 de exemplu) ci de zgarcenie (de altfel nejustificata, costurile swap-ului fiind mai mari decat a cumpararii unui gti). Sfatul meu ar fi sa iei un gti din fabrica SI PE ALA sa il ingrijesti, modifici etc, daca vrem sa vorbim de pasiune. Pe de alta parte inteleg ca e greu sa te desparti de o masina in stare buna, ingrijita etc si sa iei ceva necunoscut. Insa, mai ales daca ai un mecanic bun, eu zic ca poti verifica suficiente chestii (si relativ ieftin) cat sa fii sigur ca iei o masina buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt de acord cu jmf, cam aceiasi parerea o am si eu. in legaturile cu costurile de swap asa ca pana la urma am decis sa pastrez masina si sa imi mai caut un g4 GTI sau un g5 1.4TSI, dar asta dupa Pasti ca atunci dispun de fonduri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din experienta mea, e fix invers. Cei cu motoare puternice:

1) fac depasiri destul de sigure, fiindca ii ajuta masina

2) sunt destul de cumpatati in a se lua la intrecere cu altii in trafic, fiindca stiu ca n-are rost

Nu stiu cata experienta ai tu - dar in cazul in care deschizi televizorul, o sa vezi masini de 200-300 CP facute ghem dupa ce au daramat 2-3 stalpi aproape in fiecare zi. (nu vreau sa enumar marci - dar golf IV 1.4 / 75 CP vad extrem de rar.)

In masinile puternice si stabile ai o falsa senzatie ca nu ti se poate intampla nimic.

Tu trebuie sa-ti calculezi distanta de depasire in functie de ce poate motorul si sa mai lasi si o marja de siguranta. Nu te bagi in depasire si vrei sa te scoata motorul de acolo ca ai apreciat gresit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acolo in marea majoritate sunt baieti de bani gata care trebuie neaparat sa isi incoarde masinile ca sa demonstreze ceva, nu pasionati care "iau de la gura" sa puna inca ceva in plus pe masina.

Bine-nteles, daca ai un 1.8T, e clar ca mai simti nevoia de un demaraj mai indraznet.

Eu as fi de parere ca daca e vb de pasiune, sa cumperi unul care a iesit pe poarta fabrici "botezat" GTI ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum zicea Marius mai sus...

la TV era si pustiul ala cu Bugati Veyron in Olanda care a intrat intr`un lac la 400 km/h sau cat....sau blonda de anu trecut care a intrat cu un Gallardo intr`o fanta arteziana....alea sunt FITZE, nu pasiune.

Pasiunea e cand strangi tu putin cate putin ca sa-ti iei o masina care sa iti aduca zambetu pe buze de cate ori te uri la volan, nu sa-ti dea tata un ferrari sau un porsche cadou ca e plin de bani...

Ionut, chiar daca vrei sa cumperi masina dupa pasti, eu zic sa incepi sa cauti. poate dura 2 sapt sau 2-3 luni pana gasesti una care sa-ti placa si sa merite. nu stii niciodata cand gasesti un "best deal"

bafta sa ai !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Razvan ai dreptate ca poate dura pana gasesti ceva bun, problema este ca eu nu prea as dori sa iau masina din tara. golful meu care il am acum a fost adus din germania si iti zic sincer ca era boboc din toate punctele de vedere, iar acum dupa 3 ani de mers prin ro au cam inceput sa se auda greierasi prin masina, motiv pt care as opta pentru una tot din afara. bine acum daca gasesc ceva care sa imi fure ochii si in tara nu o sa zic nu.

un site de masini din olanda stie cineva?ms frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"(nu vreau sa enumar marci - dar golf IV 1.4 / 75 CP vad extrem de rar.)"

Asa e, dar logan-uri, bmw 318i, alfe 1.6 etc? Mai e o chestie importanta (mentionata deja pe-aici), o masina mai puternica va avea intotdeauna si frane MULT superioare variantei cu motorizare mai slaba. Intr-o depasire gresita pot face diferenta.

Ionut: daca vrei sa iei second din afara si sa fii cat de cat linistit, poti cauta in Elvetia. Motive:

1. Limitele sunt 80km/h si 120km/h, deci masinile sport nu prea sunt forjate (aici 99% respecta cu sfintenie limitele)

2. Masini cu variantele de top de motorizare sunt foarte multe, deci diferenta de pret fata de variantele "normale" e mai mica decat in alte tari

3. Masinile sunt, in general FOARTE bine intretinute. Echivalentul ITP-ului e extrem de strict si masina trebuie sa fie in stare perfecta sa treaca (cu mici exceptii)

4. Ca o consecinta a 3, daca nu te deranjeaza sa iei o masina cu km mai multi (150k+), poti gasi la un pret foarte bun, fiindca intretinerea masinilor e foarte scumpa si exista mentalitatea ca dupa 150k incepi sa ai multe de schimbat (ceea ce, din cauza punctelor 1-3, e in general fals...dar no, oamenii se tem :P)

Exista un downside: masinile postate pe site-uri (e.g. autoscout24.ch) sunt cam overpriced. Secretul e sa mergi prin sate si satuce si sa vezi masinile puse la vanzare (sunt MULTE). Asta implica, bineinteles, o mica investitie in ceva hotel (insa poti sa iei hotel in Germania sau Austria cam la jumatate pretul, si sa vii de-acolo, Elvetia e o tara mica).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt de acord cu parerea ta, nu prea am pe nimeni care se pricepe la acte sa il port dupa mine asa, nu prea vrea nimeni, si eu unu nu ma pricep. te rog spune-mi de unde e site-ul care mi l-ai dat si care e valoarea banilor :)))) ca nu stiu. echivalentul in euro la CHF 10.000 care e? ms frumos

hai ca am cautat si am vazut ca e francul elvetian :D, deci site-ul tot din elvetia. mi-am aruncat un ochi si un golfurile 4 nu sunt asa ieftine... am sa ma uit mai atent mai dupa-amiaza. ms de site.

Modificat de ionut_mdln1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar nu se poate pune motor de 1.6? se trece RAR mai usor, apoi se poate tuna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sczuza-ma, dar ce sa tunezi la 1.6?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa tunezi un 1.6 .... Pleci in lumea ta ... N-ai ce tuna la ea faa un capital destul de generos.. iar sa pui o finala + un filtru sport..... Prieteni, fiti realisti. Daca nu vreti sa va apucati de un proiect sanatos (multi multi bani, foarte multi), lasati 1.6 asa cum l-a lasat neamtul.. Multi vor spune " ia uite-l si p-asta se baga el ", da, dar fara un turbo, nu prea ai ce sa-i faci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce poti sa faci la un 1.6 e un cip, un esapament cap-coada si un filtru sport, mai mult de 25 de cai nu capeti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt de acord cu parerea ta, nu prea am pe nimeni care se pricepe la acte sa il port dupa mine asa, nu prea vrea nimeni, si eu unu nu ma pricep. te rog spune-mi de unde e site-ul care mi l-ai dat si care e valoarea banilor :)))) ca nu stiu. echivalentul in euro la CHF 10.000 care e? ms frumos

hai ca am cautat si am vazut ca e francul elvetian :D, deci site-ul tot din elvetia. mi-am aruncat un ochi si un golfurile 4 nu sunt asa ieftine... am sa ma uit mai atent mai dupa-amiaza. ms de site.

Cum am zis, site-ul nu e reprezentativ pentru preturi. Trebuie mers, vazut si negociat in persoana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici macar,am incercat eu,chiar pe 16 16v bcb.i-am scos si catalizatorul.a mai crescut si consumul,nu mai zic de zgomot.nu merita.

Modificat de R Z F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Discutiile deja vireaza off-topic. Masina din romania versus germania; etc.

La o masina aspirata din tuning obtii prea putin sa iti bati capul.

Din punctul meu de vedere ai urmatoarele solutii:

1. sa modifici motorul actual (din aspirat in turbo).

2. Sa vinzi masina si sa cumperi un GTI (pe langa motor o sa ai si alte frane, alta echipare, scaune, volan etc)

3. Sa pui un motor de 1.8T pe masina ta.

Au enumerat mai multi de ce pc. 3 nu este viabil. Daca tot vrei sa pastrezi masina actuala - de ce nu iei in calcul si varianta 1?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum am zis si la postul #33, masina nu se mai vinde si nici nu se mai schimba motor, am sa i-o dau lu tata si pentru mine am sa incep sa caut un g4 GTI sau 1.9 ARL sau g5 2.0tdi.

am cautat o perioada si sa ii pun turbo pe motorul actual, dar la momentul cand eram interesat nu am gasit :(

colegul BBM care stia ceva de turbo, am vazut ca nu a mai intrat de mai bine de 6 luni, poate sa imi dea cineva ceva detalii legat de montat turbo pe 1.4?

Modificat de ionut_mdln1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa pui turbo te costa vreo 3-4000eur, vei avea o fiabilitate foarte slaba iar puterea nu va fi ceva deosebit din cauza cilindreei care este mica. Fara suparare dar e SF treaba cu turbo, deci nu iti pierde timpul nici sa te mai gandesti la asa ceva,

@jmf, vad ca vorbesti de masini din Elvetia, insa nu cumva la o masina din Elvetia platesti si taxe vamale din cauza ca Elvetia nu e in UE ? :)

Modificat de bossake
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta chiar nu stiu daca se platesc taxe vamale :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doar ca mi sa luat de 1.4 ca nu ajuta deloc in depasiri, mai ales sa pleci in vacanta mai 4 persoane, e mort motoru :(

Am avut si 1.9 SDI de 68 CP si Golf IV 1.4 75CP. Pentru amandoua nu am simtit nevoia de mai mult in romania. (nici la drum lung cu 4 persoane grele si portbagajul plin ochi) E adevarat ca ai nevoie de mai multa rabdare in depasire comparativ cu o masina de 180 CP (1.8T de execmplu) dar la viteza constanta poti sa mergi si cu una si cu alta cu 150-160 fara probleme.

Normal este sa te adaptezi tu la ce poate masina. Orice masina are limite peste care nu trebuie sa treci.

Vedem zilnic la stiri urmarile unor accidente generate de nerespectarea acestui lucru.

perfect de acord. am si 280 de cai si 64 te poti adapta la ambele variante. si cu 64 de cai, uneori ma simt mai rapid decat multi prin RO....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!