Jump to content

Transfer motor 1.8T pe 1.4 16v


ionut_mdln1
 Share

Postare recomandată

Eu as zice ARL, cu un tuning mediu bate 1.8T si la putere, si la cuplu si la consum.

Sa nu sara nimeni cu cutitu', evident senzatia electrica de benzinar nu se poate egala niciodata de un TDI, era doar faza de consum mai mult, dar si cuplu...care nu e de neglijat.

daca vrei senzatii tari si sunat pe marsura, RPM, 1.8T e ce trebuie.

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si pe mine m-ar incanta un ARL, dar totusi un 1.8T e un vis si cred ca se poate tuna mai bine ca ARL

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la un 1.8T cu soft ajungi la 300 nm. iti garantez ca e mai mult decat suficient ! oricum tdi-urile si dupa soft se limiteaza la 400 nm cu cutia si ambreiaj stock.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

400Nm sunt prea puternici chiar si pentru motoarele 2.5 R5 TDI

cuplul dezvoltat nativ la motorul de 174cp pus pe T5 si Touareg, distruge cutia de viteze si ambreiajul dupa 300.000km

asta e concluzia la care au ajuns inginerii vw si toti cei care poseda astfel de motoare

deci cum sa pui atata cuplu pe un golf ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

salut, in legatura cu acest subiect, ma tenteaza si pe mine sa fac un transplant la masina mea golf 4 2003 1.6 16v 105 CP in 1.8T de 180 CP. insa ma gandesc ca trebuie sa scimb cam tot de la pompa de benzina pana la instalatia electrica, frane si directie. ma intereseaza, daca cunoaste cineva cu amanunte ce trebuie schimbat si ce nu ( ma gandesc ca se potriveste ceva de la actuala masina- motor, pe viitorul motor). ms anticipat si astept pareri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut! Saptamana ce va urma, vineri mai exact fac transplant de motor si anume dau jos 1.6 16v si pun 1.8 T 180 hp treaba asta am sa o fac la bucurești doar ca baietii de acolo nu or sa ma poata ajuta cu adaptarea clusterului fapt pt care am sa plec de acolo cu ceasurile de seat pe golf 4 asta nu e o problemă dar cineva mi-a spus azi ca nu e nevoie sa fac asta ci doar sa iau cipul din cheile de seat si inelul de pe coloana volanului dar nici asta nu știu dacă e posibil iar daca ar fi sa pun ceasurile si Ecuul de pe seat tot nu inteleg cum acel ecuu imi va recunoaște cheia mea, va rog sa ma luminati un pic ca sunt in ceata totală! Am zis sa ma mai documentez un pic cu treaba asta ca sa stiu ce am de făcut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca pui ceasurile, ECU-ul si cipurile ... ar trebui sa mearga. Problema e ca ceasurile de Seat au alta forma si nu se potrivesc in bord.

 

 Daca nu merge, faci Immo Off la ECU si asta e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am trecut de la 1.6 16v AZD la 1.8T AGU, dupa care la 1.8T BAM. Vreau sa iti spun Marian, ca inca sunt cu ceasurile de de bord si cheia de 1.6 16V. Deci nu vad de ce trebuie schimbate la tine.

Trebuie sa stie meseriasul sa faca adaptarea de IMMO. Dureaza doar cateva minute.

Sau...IMMO off in cel mai rau caz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca ceasurile de seat au alta forma, noi le punem ca sa pot pleca eu de acolo sa ajung la braila iar apoi colegul Andrei de aici imi va adapta ceasurile mele cu acel ECU

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai explicat destul de clar in postul 56, insa eu azinoapte nu am fost in stare sa pricep situatia.

Sa ne ti la curent cu toata treaba!

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu siguranță am sa va tin la curent am sa revin chiar si cu poze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ieri dupa cum va spuneam am facut transplantul am trecut de la motor de 1.6 16V 105hp la motor de 1.8T 180 hp cutie in 6 trepte, motorul a fost montat relativ repede, s`au apucat baietii de demontat motorul vechi la ora 10:30 iar la ora 19 si ceva scoteam masina afara si incepusem sa o probam pe sosea cu noul motor :D am intalnit si ceva probleme mici cu o conducta de servo si cea de la clima exact cum a spus si Rujjuman, conducta de clima am reusit sa o facem sa vina la locul ei iar cea de la serva a fost inlocuita, am fost ajutat de domnul Florin (care este MAIESTRU) cu adaptarea ceasurilor si inlocuirea lor din motiv ca noul ECU era IMO 3 iar ceasurile mele erau IMO 2 pe drum cand am plecat din bucuresti am constatat ca termostatul ramanea blocat pe deschis si am mers cu motorul mai mult rece undeva la vreo 60 de grade dimineata am mers sa schimb termostatul si am gasit burduful de la planetara din stanga(partea dinspre roata) iesit de la locul lui si era numai vaselina sarita pe acolo, acum am tras masina in parcare si pana luni cand vine burduful cel nou masina va sta pe dreapta, mai am galeria care trebuie sa o modific un pic ca sa vina la locul ei si ceva garnituri de schimbat ptc pierd ulei in cantitati mici in rest sunt super multumit de cum trage masina pot spune ca a meritat din plin tot efortul!

post-70492-0-66769400-1391869469_thumb.j

post-70492-0-82360500-1391869525_thumb.j

post-70492-0-11224700-1391870536_thumb.j

Modificat de Maryan_MRN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Felicitari pentru reusita !!! :icon_thumleft:  Poti sa-mi spui si mie te rog cat te-a costat toata distractia ? Multumesc. :beer:

Modificat de Deadly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

felicitari si multi km fara probleme....Poti sa ne spui si noua, te rugam cat te-a costat toata distractia, piese+ manopera? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc baieti :icon_thumleft: ! Eu am fost un pic mai norocos ptc persoana care vindea motorul a acceptat sa ii dau motorul meu 1.6 16V la schimb si sa ii mai dau 500 euro diferenta la motor a acceptat sa mi`l si schimbe contra sumei de 250 de euro iar in banii astia de manopera mi`a dat si evacuarea de 63mm din inox care trebuie un pic modificata ca nu mai pica exact ca pe Leon am mai dat 100 euro pe ceasuri si adaptat plus maruntaie ce au mai intrat ulei, filtru, antigel, lichid de frana, lichid de servo, oricum mult sub preturile pe care le dau unii pe aici de alde 3000 de euro la o asemenea operatiune. eu is super entuziasmat de noile modificari ma simt de parca mi`am luat alta masina :D

Modificat de Maryan_MRN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bravooo ! ce sa mai zic..la 900-1000 de euro...as face si eu oricand aceasta schimbare...

Da cu omologarea cum e domne? ca stiu ceva de genul ca nu poti omologa un motor mai puternic cu 20% parca..?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici nu ma gandesc sa il omologhez . Cu ITP`ul dau ceva in plus si se face, se poate omologa si un asemenea motor doar ca costa foarte mult si chiar nu merita, am sa vb cu cineva  poate reusesc sa trec in cartea masinii fara serie motor, iar partea cu 20% din putere defapt 30% stiam eu ma gandeam daca reusesc sa gasesc o pila pe la rar care sa imi scrie in carte ca mi`am pus motorul de 1.8 normal cel de 125 cp apoi sa mai trec dupa ceva timp ca mi`am montat motorul de 1.8 t 150 cp apoi acesta de 180 cp in acest mod omologarea ar costa mult mai putin si nici nu depasesc cei 30% din puterea fostului motor dar dupa cum spuneam sincer nu ma gandesc inca la omologare vreau sa schimb distributia si ce mai este nevoie pe acolo ca sa ma pot baza pe masina si sa ma bucur de ea fara probleme. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta mica e o BESTIE acum, am fost de fata la tot ce s-a intamplat si nu mi-a venit sa cred ca in asa putin timp sa faci atatea...iar in drum spre casa masina e WOW, cei 180 cp or sa se inmulteasca :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai schimbat si instalatia electrica? ma gandesc ca asta de 1.8 are si mai multe mufe?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Felicitari pentru modificare !  :icon_thumleft:  

 

Nu sunt multi care sa se incumete sa schimbe motorul , majoritatea aleg sa isi vanda masina si sa cumpere alta cu un motor mai puternic , dar avand in vedere ca masina ta era buna si ingrijita + ca ai gasit masina donatoare si toate componentele respective la un super pret , a facut ca totul sa merite pe deplin . 

 

Sa revii luni cu un feedback , dupa ce remediezi problemele si reusesti sa scoti mica "bestie" (citandu-l pe colegul Laur )  :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vreau sa schimb distributia si ce mai este nevoie pe acolo ca sa ma pot baza pe masina

 

 

Daca suportii de motor sunt cei originali ai motorului cu siguranta sunt aproape muci si va trebui sa fie schimbati si aia deci mai pui vreo 300 euro la cheltuieli. Iar daca ii schimbi softul o sa te distrezi dup-aia cu diverse furtune de vacuum / presiune care o sa crape (asta presupunand ca cele pe care le ai sunt ale masinii originale). Nu vreau sa te descurajez dar sa stii ca 1.8T e totusi un motor care presupune niste cheltuieli. Cat de mari sunt, depinde de ce ti-ai propus sa faci cu el, cat de des il folosesti si in ce conditii/stil de mers. Si nu in ultimul rand, un pic de noroc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai s-a schimbat 80% din instalatia masinii de sub capota pana la ecu si s-a pus instalația motorului de 1.8, suporti sunt tepeni si nu necesita inlocuire, in cursul zilei de ieri am gasit si burduful la planetara si l-am si schimbat ca imi ardea talpa sa mai plimb masina un pic. Referitor la acele furtune chiar daca as fi luat un Gti de fabrica la un moment dat tot ar fi trebuit sa le schimb daca as fi facut soft asa ca asta nu e o problema ca oricum aveam de gand sa mai schimb din ele cu ceva furtunase din silicon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Scuzati-ma ca ma bag peste post ,as vrea sa stiu daca pot sa pun un motor ASV 110cp,acum am ALH 90cp?

Si ce alceva ar trebuii sa schimb?

Modificat de Golf4Edition
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!