Jump to content

Transfer motor 1.8T pe 1.4 16v


ionut_mdln1
 Share

Postare recomandată

Imi pare rau daca sa mai discutat pe tema aceasta dar nu gasesc topicul.

Pentru ca nu reusesc sa imi vand golful la un pret decent si pe care eu cred ca il merita in urma numeroaselor reparatii m-am hotarat sa ii schimb motorul. Intreaga operatie am hotarat ca sa fie facuta in service si nu de catre mine. Nelamuririle mele incep cand niste prieteni mecanici mi-au zis ca nu merita schimbat, ca e bataie mare de cap, poate nu e totul facut bine, pe scurt nu iese ca din fabrica.

Ce puteti sa imi spuneti despre acest lucru? cum trebuie procedat? ce trebuie sa schimbat? si alte detalii pe care, poate unii dintre voi, le-ati intanlit cand ati schimbat motoarele.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in primul rand trebuie intrebat la RAR,daca ei iti vor omologa motorul?apoi vezi daca 18t vine pe prinderile de la ansamblul actual,daca merge pe aceeasi cutie?cred ca si la instalatia electrica trebuie ceva modificari,18t trebuie sa-l iei cu tot cu ECU.sincer nu cred ca merita.

Modificat de R Z F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de meritat merita...dar nu o sa poti trece de RAR. Puterea depaseste cu mult 30% fata de puterea motorului actual

La cheltuieli mai ia in calcul si franele care trebuie sa le schimbi plus partea electrica. Un mototr 18t se vinde cu 1000e plus franele undeva la 250e pe fata plus manopera, cu bani astia chiar poti sa o schimbi cu un 18t de fabrica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta vroiam sa zic si eu, mi-a luat-o colegul dox inainte :)

cei de la RAR nu vor omologa schimbul pentru ca puterea depaseste procentul motorului actual

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

costyserbanescu

in prima faza trebuie sa vorbesti cu cei de la RAR sa vezi daca poti sa gasesti o portita ceva sau o mica spaga p la cineva . de meritat merita sa schimbi motorul dar trebuie sa iei in calcul toate aspectele si sa vezi daca te avantajeaza . din care stiu eu trebuie sa schimbi motorul cu tot cu ECU cutie de viteze discuri de frana cena pe la partea electrica ceasurile din bord si cam astea ar fi . gandestete , vezi ce buget ai calculeazate cat ar costa piesele ( daca cauti prin dezmembrari o sa gasesti piesele pe la 1500 -1700 euro ) si mai pune manopera . vezi la c pret ajungi si daca iti convine si poti sa treci de RAR apucate , dar cauta un service buc . sa ne ti la curent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot sa te asigur ca daca lucrarea este facuta bine poti sa treci de RAR fara probleme dar asta doar efectuand o omologare individuala (parca asa se numeste). Este insa costisitoare in sensul ca te poate ajunge aproximativ la 1000-1500 de euro in functie de ce teste vor face. Ce ti-am scris anterior am aflat dintr-un schimb de mailuri cu cei de la RAR.

Am vrut eu sa fac asa un schimb pe o Ibiza insa in Sibiu si in apropiere n-am gasit decat romanii tipici care in loc sa incurajeze pasiunea unui om prefera sa-i zica deja clasica fraza : "nu merita, mai bine iti iei alta".

Pot sa-ti spun eu ca merita 100% daca ai bani, timp, rabdare si pasiune. Sper sa si gasesti oamenii care sa te poata ajuta. O singura chestie e bine s-o stii din start, un ansamblu bun de motor + cutie + instalatie electrica te va costa in jurul sumei de 1500 de euro.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai cu 1000-1500euro plus transplantu ajunge pe la 3000e asa mai bine o schimba cu un gti.....atata tam tam doar tot cu vw golf 4 o schimba!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu cunosc pe cineva care a facut de la SDI la TDI, adica de la 68cp la 90cp, dar l-a costat putin pentru ca a luat motorul si cutia moca

bani a dat pe partea electrica si alte accesorii.. electromotor, compresor AC (nu avea) etc

la rar a trecut usor, chiar nu mai stiu cat l-a costat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da dar nu a depasit 30% din puteara motorului cu care a iesit din fabrica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai trebuie schimbate si arcurile pe fata cred pentru ca motorul este mai greu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspunsuri. Si eu m-am gandit ca sa o schimb cu un GTI dar diferentele care mi-au fost cerute nu prea mi s-au parut realiste (1500-2500e ), cu toate ca schimbul de motor sare de 1500e, dar macar stiu ca eu o am pusa la punct pe a mea, asa cu alta pot sa am alte surprize si alti bani bagati in ea. Mecanic bun am, dar si el m-a sfatuit ca e prea mare bataia de cap si ca mai bine iau una de la mama ei, problema e ca nu am electrician bun pentru partea electrica. Ar fi multe de schimbat: motor, cutie, instalatia electrica, esapamentul cap-coada, suspensia, franele toate la 1400e + 250e la service + cheltuielile neprevazute, dintre care as putea sa mai recuperez ceva din bani pe piesele mele de la masina.

Un coleg care sa fi facut acelasi tip de schimb gasim? Sa imi zica eventualele surprize, la ce sa fiu atent etc. ?

Am sa ma duc luni la RAR sa vad ce se poate face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rujjuman ,e din Timisoara, el a facu swap de pe 1.6 pe 1.8T, ia legatura cu el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

costyserbanescu

preturile pe care le-ai zis tu pt schimbat nu ar fi mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rujjuman ,e din Timisoara, el a facu swap de pe 1.6 pe 1.8T, ia legatura cu el.

ms frumos

preturile pe care le-ai zis tu pt schimbat nu ar fi mult

nu sunt niste sume exorbitante, dar cel mai mult pe mine ma intereseaza calitatea lucrarii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ionut, te inteleg ce zici tu ca daca iei alta masina direct gti poti avea alte surprize. dar credema, cu 1500 euro cat ar fi diferenta (minim) poti rezolva orice surpriza ar avea acea masina. normal ca o inspectie temeinica ii faci inainte de cumparare oricum, dar iti garantez ca orice surprize ai gasii, cu 1500 euro le rezolvi si mai iti si raman bani destui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te-ai gandit si la consumul enorm al unui motor pe benzina de 1,8T? La consumul lui, dispare orice satisfactie de a conduce. Mie nici pe gratis nu mi-ar trebui asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ionut, te inteleg ce zici tu ca daca iei alta masina direct gti poti avea alte surprize. dar credema, cu 1500 euro cat ar fi diferenta (minim) poti rezolva orice surpriza ar avea acea masina. normal ca o inspectie temeinica ii faci inainte de cumparare oricum, dar iti garantez ca orice surprize ai gasii, cu 1500 euro le rezolvi si mai iti si raman bani destui.

da ai dreptate, am sa stau sa ma gandesc bine, sa fac calculele si sa pun totul cap la cap sa vad cum merita mai bine, problema e ca nu prea vrea nimeni sa dea la schimb un GTI pe un 1.4 + diferenta. am gasit un GTI dar mai vroia 2500e diferenta si sincer nu mi se pare rezonabil, ca eu nu ii dadeam caruta.

Te-ai gandit si la consumul enorm al unui motor pe benzina de 1,8T? La consumul lui, dispare orice satisfactie de a conduce. Mie nici pe gratis nu mi-ar trebui asa ceva.

nu ma gandesc la consum, ori fara 2-3 litri la suta ori cu ei tot aia e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau sa supar pe nimeni, dar marea majoritate a comentariilor nu denota faptul ca asta e un forum de PASIONATI si nu de conducatori auto. Asemenea lucrari ar trebui incurajate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ EBI, consumul la 1.8T nu foarte diferit de 1.4. motoarele 1.4,1.6,1.8t si 2.0 benzina de la vw au aprox acelasi consum. in jur de 10 mediu, diferenta ar fi de max +/- 2%.dar credema,merita ! iti spun eu din experienta ca am avut un 1.6 timp de 2 ani si acum am trecut la 1.8T.

@ionut. nu o sa gasesti pe nimeni sa dai 1.4 a tau +dif pe un gti. am cautat eu ca nebunul mult timp. dai separat si iei separat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam acelasi lucru am vazut si eu, ca nu prea gasesti astfel de schimburi...

si in legatura de consum, cum a spus si Razvan, diferenta la consum intre ele nu este foarte mare, ca 1.4 al meu consuma un 5-5,5 % afara si un 1.8T consuma un 7,5%, eu cred ca diferenta de combustibil merita!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

costyserbanescu

si pana la urma ce faci te aputi de proiect sau o dai la schimb ??? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gasit un GTI dar mai vroia 2500e diferenta si sincer nu mi se pare rezonabil, ca eu nu ii dadeam caruta.

Un GTI nou costa ~30.000 euro; Un 1.4 nou costa ~15.000 euro. Avand in vedere prin cate difera (in favoarea GTI-ului; diferenta nu este data doar de motor) 2500 euro nu este mult ca diferenta.

Daca pui alt motor pe Golful tau o sa ai un Golf 4 cu motor de 1.8 nu o sa ai GTI. Chiar daca transplantul reuseste si sa luam cazul fericit in care iei si RAR-ul tot aici ajungi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si pana la urma ce faci te aputi de proiect sau o dai la schimb ??? :D

am sa ma duc luni la RAR sa vad daca se poate face ceva cu omologarea unui motor cu peste 30% mai mare decat motorul original.

am gasit un GTI dar mai vroia 2500e diferenta si sincer nu mi se pare rezonabil, ca eu nu ii dadeam caruta.

Un GTI nou costa ~30.000 euro; Un 1.4 nou costa ~15.000 euro. Avand in vedere prin cate difera (in favoarea GTI-ului; diferenta nu este data doar de motor) 2500 euro nu este mult ca diferenta.

Daca pui alt motor pe Golful tau o sa ai un Golf 4 cu motor de 1.8 nu o sa ai GTI. Chiar daca transplantul reuseste si sa luam cazul fericit in care iei si RAR-ul tot aici ajungi.

stiu ca o sa fie un golf 4 cu motor de 1.8, dar nu te gandii la preturile de noi ale masinilor, uitate la piata acum, gasesti un GTI din 2000-2001 cu cel putin 4500, asa ca decat sa ii dau 2500 diferenta ( care e mai mult de jumate din masina lui ), mai bine fac rost de inca 2000e si o iau asa. nu am nimic cu nimeni, dar cel putin mie nu mi sa parut rezonabila diferenta pe care o cerea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La o masina asa veche >10 ani este adevarat ca diferenta de 2500 euro pare cam mare. Daca ai cumpara (chiar si de la dezmembrari) tot ce este diferit intre masina ta si un GTI (scaune, motor, cutie, volan, elemente de design, optionale standard GTI, discuri, etrieri, suspensii, jante etc) si ai plati si manopera ai depasi garantat 2500 euro. Si schimbi cam 30% din ce ai pe masina.

Mai bine dai 1500-2000 euro, cumperi un GTI si mai bagi 1000 de euro sa-l aduci la un standard de siguranta si functionare foarte bun.

GTI-urile sunt in general masini alergate. Nu da lumea o caruta de bani pe asigurare,taxe, impozite ca sa mearga cu 40km/h la ora.

Majoritatea dau banii astia in plus, pentru ca vor o masina pe care sa o alerge.

Modificat de MOTANUL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!