Jump to content

Jetta 1.6 TDI 2011


Silviu90

Postare recomandată

Salut,

De asta vara sunt fericitul posesor al unei "noua" Jetta. Are motor 1.6 tdi, cutie manuala, echipare CL cu optionale RCD 510, alarma, geamuri fumurii, climatronic dual si volan, schimbator, frana de mana imbracate in piele.

In trecut am mai detinut un vw golf 4 si un subaru forester boxer diesel. De jetta sunt cel mai multumit, poate si pentru ca este prima masina noua... Oricum, are un consum foarte mic, reviziile sunt foarte ieftine (tocmai am facut-o pe cea de 15.000) si pare o masina solida si bine construita. Oricum, timpul va spune daca si-a meritat banii sau nu.

Voi atasa si 3 poze cu ea, din pacate doar pe acestea 3 le am, dintre care 2 sunt cu numerele rosii.

Sper sa ne vedem in curand la intalniri!

post-101804-0-86771400-1325715176_thumb.

post-101804-0-47555900-1325715180_thumb.

post-101804-0-89568300-1325715181_thumb.

Link către comentariu

Sa o stapanesti sanatos, la cat mai multi km impreuna fara incidente ! Arata foarte bine :icon_cheesygrin: .

Ce culoare are mai exact ca nu-mi dau seama.

Link către comentariu

Sa ai noroc la ea si sa te duca multi kilometrii fara proble.

Spune-ne cat a costat masina si revizia de 15.000?

Link către comentariu

frumoasa masina!imi place mai mult concepul acesta nou adus de Vw.....sa te bucuri de ea!

Link către comentariu
micuzzu_marius

felicitari si multi km fara probleme si sa te bucuri de ea, chiar sunt curios cat a costat prima revizie si ce ai schimbat exact, ma apropii si eu cu pasi repezi, am 11 000 km in 3 luni

Link către comentariu

Multumesc tuturor pentru urari!

Masina costa 20.233 euro cu tva, dar am obtinut un discount frumusel la ea. A fost cumparata de la Midocar Vitan, recomand tuturor acest dealer. Este culoare negru metalizat.

Revizia am facut-o la reprezentanta VW din Targoviste si a costat 430ron. Au schimbat uleiul, filtru ulei, au completat putin antigel si au si spalat-o (spalatul a fost gratis). Ei mi-au recomandat sa schimb si filtrul de aer, dar nu am vrut pentru ca nu am mers pe drumuri prafuite de tara cu ea, doar pe strada asfaltata. Si la celalalte masini detinute il schimbam odata pe an, deci si la asta probabil tot asa il voi schimba.

Link către comentariu

Ce te-a nemultumit la subaru?

Eu unul sunt multumit de "japoneze",in familie suntem la a doua toyota.

Link către comentariu

In general mi-a placut tare mult Subaru, este o masina foarte stabila si trage super orice ar fi jos (zapada/asfalt/noroi). M-a nemultumit insa calitatea interiorului, care era facut in totalitate dintr-un plastic dur (nu moale cum e la jetta), m-au nemultumit reviziile care erau in jur de 2000 ron, m-a nemultumit faptul ca dupa 35.000km a picat EGR-ul (s-a rezolvat pe garantie dar tot a fost deranjant), m-a nemultumit ca pe la 45.000km a inceput sa scartaie din toate incheieturile interiorul. Probabil ca daca stai sa analizezi punctele forte constati ca totusi este o masina buna. Insa pentru mine si pentru varsta mea nu prea se potrivea. Pe langa defectele de mai sus, era luata si in leasing si plateam 400euro/luna ceea ce mi se parea cam multicel, avea si consumul mai mare ca la jetta si era si o masina prea mare pentru mine. Am tinut-o totusi un an in care am reusit sa urc la babele in mijlocul iernii fara probleme si in care am trecut prin zapada la fel ca pe asfalt uscat. Dupa acest an insa am simtit nevoia de schimbare.

Link către comentariu

Salut foarte frumoasa masina.Te felicit pentru culoare :icon_cheesygrin:, o culoare care da prestanta masinii si eu am tot negru pe golf.Anul acesta o sa apara si la mine in familie mai o masina si probabil va fi o Jetta.Dar am niste nelamuriri legate de masina cea pentru europa si cea pentru sua daca poti sa ma ajuti.Am citit mai multe articole iar modelul american avea frane spate pe tambur a ta are frane pe disc ?Si suspensia la golful meu si stiu ca si la jetta model anterior avea suspensii independente pe spate.Ce suspensie are a ta ?

Si mai poti sa imi spui si ce discount ti-au oferit cei de la Midocar daca nu sunt prea indiscret. :icon_cheesygrin:

Link către comentariu

Frumoasa masina, dintre generatile de Jetta, acesta e modelul meu preferat.

Sa o stapanesti sanatos!

La ce mizerie e in Romania chiar nu conteaza ca mergi doar pe drumuri asfaltate. Si la cat costa un filtru de aer, e cam aiurea sa nu il schimbi la fiecare revizie.

Link către comentariu

Multumesc pentru urari :)

@cipriantm Masina are discuri si pe spate, dar nu stiu daca este valabil pentru toate motorizarile, posibil ca benzina sa aibe pe tambur... De suspensie nu stiu ce sa zic, nu ma pricep... Tot ce am inteles de la cel de la Midocar este ca are acelasi sistem de suspensie ca la golf 4 pentru ca s-a dovedit a fi cel mai bun de pana acum...

Link către comentariu

Nici un model de Jetta(nici macar la modelul anterior) nu s-a montat la nici o motorizare frane cu tambur pe spate. La sistemul de suspensie, iarasi numai la suspensia fata este adevarat. La suspensie spate are independenta ca si Golf V/VI. Sistemul de franare la unele modele mai slab motorizate au exact acelasi tip de franare ca si Golf IV (FSIII).

Da, este adevarat modelul american are suspensia spate ca si Golf IV adica semiindependenta in H. Este pentru simplitate si fiabilitate mai mare, plus ca acolo nu este necesara o stabilitate asa perfecta ca in Europa, vitezele de deplasare fiind net mai mici si pe autostrazi....este vorba de marketing. In Europa nu se comercializeaza deloc modelul american care este mult mai simplu ca si modelul european. (si la calitatea materialelor in inauntru, modelul american nu se comercializeaza cu Climatronic deloc, numai sistemul cu Climatic, nu se comercializeaza cu motoarele de 1.2-1.4TSI, 1.6TDI, numai motorizari peste 2.0 cmc).

Sa ai noroc de masina si multi km fara evenimente neplacute!!!!!

Link către comentariu

Va salut,

sunt nou pe forum si din martie anul trecut posesorul unui VW Jetta modelul nou.

Motorizare 1,2 Tsi / 105 CP / 175 Nm.

Am efectuat si eu revizia de 15.000 cu cateva zile in urma; schimbat ulei si filtru ulei, control jocuri roti, diagnoza computerizata (prestatie gratuita).

Cu aceasta ocazie mi-au cerut acceptul sa-mi schimbe soft-ul care gestioneaza motorul. N-am inteles de ce le-a trebuit acceptul meu atata timp cat acest schimb era solicitat de producator.

Locul efectuarii reviziei: Porsche Buc. Vest (pe centura spre A1).

Cost: 460 ron si 3 ore petrecute in service.

Exista vreun topic cu impresii pro/contra despre acest model ?

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!