Jump to content

Nu trage - 1.9TDI 110CP


ph09rle
 Share

Postare recomandată

Salutare dragi colegi de forum. De cateva zile am urmatoarea problema la masina. Nu trage aproape de loc, in nici o treapta. Trage cat de cat dar nu cum tragea inainte, dar dupa 3000 de ture pauza. Abia ajunge la 160km/h, iar ca timp de la 0-100 e pe undeva pe la 20+ secunde. Fum nu da, inainte cand tragea bine dadea. Ma gandeam ca ar putea fi actuatorul de la turbo, dar l-am schimbat acum 4 ani. Multumesc.

P.S. Nu am apucat sa fac diagnoza ca la mine in oras nu prea sunt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi debitmetrul.Scoate mufa si daca apare o schimbare sigur e din cauza lui!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E plin forumul cu discutii pe tema asta. Oricum la tine trebuie sa schimbi ori debitmetrul ori sa cureti turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand faci o verificare de erori, pe urma incerci sa faci un log

Dc era de la debitmetru pana pe la 2000 raspundea destul de binisor la pedala dupa 2000 era puturoasa intradevar, dc era de la turbina si actuator sau geometrie blocata nu tragea si era fara putere pana ajungea in plaja in care era blocata geometria , pe urma isi lua limp ca facea presiunea prea mare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun, astazi am facut testul cu debitmetrul, adica scosul mufei si tot la fel face, ce am observat e ca merge rotund motorul la relanti. Pana acum avea o vibratie aiurea, adica 1 sec mergea bine, 1 sec vibra si asa mai departe. Ce am mai observat cand am scos mufa de la debitmetru e ca am pornit masina si nu a scos fum alb, pana acum scotea. Se poate sa fie ceva si pe vacuum? Ca eu am probleme cu acel stut care iese din pompa de vacuum si se duce la furtunul acela mai mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai probleme cu vacuumul nu e bine, rezolva astea intii si apoi vezi ce se intimpla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

geometria e controlata de vaccum asa ca...motorul tau e asv? si eu am avut probleme asemanatoare dar a fost de la actuator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am codul AHF. Cu ce as putea sa lipesc acel stut? Am incercat cu silicon, dar vad ca nu a tinut. As incerca cu MomentFix sau sa cumpar Bizon Epoxy sau cum se numeste de e 2 paste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu umbla cu improvizatii......cumperi ce-ti trebuie si inlocuiesti!!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa tandem, pentru ca are joc stutul ? tare, e doar vreo 1200 lei....

Degreseaza bine zona si lipeste cu Bison Epoxy Metal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca stutul ala poate sa joace dar sa nu influenteze vacuumul. Daca iti merge servofrina inseamna ca nu are nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, relativ.....pierzi dar nu atat de mult incat sa simti la pedala.... dupa ce-l etanseizezi, o sa vezi diferenta.

Ca idee, cateva poze cu pompa tandem la PD-uri, in postul meu de aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am AHF si juca stutul, l-am lipit cu BISON bimetal , dar nu am simtit nici o diferenta :)

Ca sa fi sigur ca e de acolo, motorul fiind AHF este foarte, dar foarte usor sa vezi dc in momentul pornirii a coborat tija de la actuator, la fel se poate vedea dc sunt probleme cu actuatorul sau geometria, incape mana lejer fara a demonta nimic

Dc dupa ce pornesti motorul tija a coborat verifica sa fi coborat de tot pe cuiul de oprire, dar oricum si dc nu ar cobora de tot masina ar fi puturoasa cam pana pe la 2200 dupa care zboara de sub tine, toatea astea le-am patit eu, cel putin acum verific si port geometria cam la 2-3 zile, deschid capota si verific cum merge, ii mai fac eu vreo 2-5 curse si pot merge cat de subturat vreau eu, nu trebuie sa o omor ca sa deblochez geometria

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tija la accelerari pe loc cam cat se misca ? ca sa pus si eu mana sa vad(la asv e destul de jos)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la ASV e la fel ca si la AHF, ca sa vezi dc isi face cursa il pui din vag pe basic seting la canalul 11 i urmaresti tija, se va lungi si se va strange la intervale de timp

ca sa vezi cat misca din aceleratie trebuie sa pui pe cineva sa acelereze lin pana pe la 3500 si ea se va ridica usor usor

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verific maine si faza cu actuatorul si tot maine cred ca repar si pompa de vacuum. Inainte imi facea in felul urmator, cand tragea de rupea cand nu tragea. Vad ca acum sa fixat pe pozitia de a nu trage.

L.E. Normal, cand masina e oprita tija cum trebuie sa fie? Mai lunga sau mai scurta?

Modificat de ph09rle
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uite ca lin nu am incercat(doar brusc pana la 3500 si lasat la relanti) si nu se misca mare lucru adica un max 3-4 mm si de aici sa ma gandesc ca are ceva calamina in ea

Modificat de fiestax
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca de exmplu, turbina este murdara, o curat si observ joc in ax, trebuie sa schimb toata turbina sau pot sa schimb doar axul acela? Ca ma gandeam ca daca tot am joc in ax, sa iau ax-ul de pe un ARL. Merge?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate stiu merge doar miezul schimbat undeva pe la 1000 ron.vorbeste cu cipos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate reconditiona, dc are calamina pe ea si agata vei simti in momentul cand vei vrea sa apesi cu mana pe tija in jos si vezi ca num merge lin

Dc acelerezi brusc parca ar sari in hopuri, cand motorul e oprit tija trebuie sa fie sus, cand pornesti o trage jos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles. Mersi mult! Cam care ar fi durata de viata a unui actuator? Stiind ca masina 90% din an sta in curte, trasa pe dreapta.

Modificat de ph09rle
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine masina fiind din ianuarie 2004 anu trecut in iulie m-a lasat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine masina e din 2001 si actuatorul l-am schimbat ultima oara acum 4 ani. Iar atunci se manifesta la fel atingea suta in peste 20 de sec, atunci viteza maxima a fost de 120km/h chinuita, dupa ce am schimbat actuatorul fugea scaunul de sub mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristian si cam cat se misca tija cand pornesti masina?

mda nu stiu ce sa zic...daca ai drum spre bucuresti da o fuga si pe la ciprian fai un log cu el si vezi ce zice

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si inca ceva, la octavia ca sa scot turbina, trb sa dau scutul jos?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!