Jump to content

Nu trage - 1.9TDI 110CP


ph09rle
 Share

Postare recomandată

Fiestax cursa lui normala sincer nu am masurato, dar nu cred ca e mai mare de 1,5 cm, poate chiar un cm

ph09rle ca sa scoti turbina la octavia sunt doua ,modalitati, ori pe dedesupt pe unde mie mi se pare mult mai greu sau pe deasupra, dai jos admisia, si ajungi la turbina, eu cel putin am dato jos de 3 ori de fiecare data pe sus

Un actuator dupa parerea mea nu se stica veci dc sta masina , el de obicei se strica datorita proastei pozitionari pe care o are, din moment ce ajunge apa la el si va ajunge in timp rugineste tija si implicit inauntru pana ce membrana se va fisura si nu va mai tine vacum

Modificat de pop cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau rugineste carcasa ....de face gaura-n ea..si omoara membrana - am gasit asa, la Octavia1.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mea tine din 2000. Pt fiestax am pus o poza, asta e cu masina oprita...estimeaza distanta intra tija si opritor.

post-34985-1245439227_thumb.jpg

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa sti ca tu ai probleme cu furtunele alea de vacum. Se intampla sa iasa din lacasul lor si asa nu mai functioneaza cativa senzori.Sunt exact sub garnitura de la capotasub stergatoare.Ai grija sa nu le schimbi intre ele. MULT NOROC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre cine era vorba? Eu sau celalalt coleg? Ca la mine furtunasele stau tapene.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tot 110 AHF am si eu si nu merge ,am inlocuit aproape tot ce se putea inlocui si nimic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am curatat turbina, acum trage de rupee:X:X:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

am si eu un toledo din 1998 , 1.9tdi AFN si la fel, prima data nu tragea decat pana la 3000ture, acum nu mai trage deloc, abia prinde 100kmh, am schimbat electrovalva de la turbo, furtunele de vacum si nimic, geometria la turbo a fost curatata iarna trecuta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa un log in mers cu VCDS-ul, sa ne uitam pe el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FAo diagnoza sa vezi daca ai erori stocate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

nu are mufa obd2, are o mufa jumatate alba jumatate neagra ca la golf 2 , si nu gasesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista adaptor pt.tine sa poti face diagnoza, incearca sa iei legatura cu, colegul mario20vest pt.ca e din Ploiesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • 3 months later...

Am o problema asemanatoare,Bora 1.9tdi 110cp ASV pana al 2000 de ture trage perfect dupa pe la 100+ nu mai trage cum trebuie si uneori mi se pune frana la pedala dar dupa isi revine ce poate fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa o scanare/diagnoza/log in mers - sa vedem unde este problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Care ma puteti ajuta ca nu stiu ce sa-i mai fac nu mai trage am scimbat debitmetrul de aer electrovalva n75  verificat map ,n18,n239 ,furtune de vacum inlocuite si pe tester nu imi da nici un cod de eroare

Passatb5 101cp8

 

 

Modificat de georgemiha
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

log in mers ai facut?ai vaccum la turbina?

Modificat de ionut10a
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

13:02:27 Group 003: EGR (Exhaust Gases Recycling)
  2982 /min  Engine speed 790-870
  820.0 mg/str  MAF (specified) 230-310
  744.8 mg/str  MAF (actual) 210-350
  4.8 %  EGR duty cycle 50-70%

13:02:27 Group 010: Air system (3rd gear - 3000rpm - full load)
  744.8 mg/str  MAF 800-1100
  979.2 mbar  Atmos. pressure sensor -f96-
  1876.8 mbar  Intake air press. 1900-2150
  69.8 %  Throttle 100%

13:02:27 Group 011: Charge pressure control (3rd gear - 3000rpm - full load)
  2940 /min  Engine speed 2850-3150
  1897.2 mbar  Spec. intake press. 1900-2150
  1887.0 mbar  Actual intake press. 1900-2150
  46.2 %  D.cycle MAP 55-75%
Friday,01,June,2018,13:04:09:33490
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator
VCDS Version: 12.12.3.0 (x64)
Data version: 20140905


                Address 01: Engine  (038 906 019 EA)

13:03:56 Group 003: EGR (Exhaust Gases Recycling)
  2751 /min  Engine speed 790-870
  845.0 mg/str  MAF (specified) 230-310
  779.1 mg/str  MAF (actual) 210-350
  4.8 %  EGR duty cycle 50-70%

13:03:56 Group 010: Air system (3rd gear - 3000rpm - full load)
  744.8 mg/str  MAF 800-1100
  969.0 mbar  Atmos. pressure sensor -f96-
  1805.4 mbar  Intake air press. 1900-2150
  100.0 %  Throttle 100%

13:03:56 Group 011: Charge pressure control (3rd gear - 3000rpm - full load)
  2751 /min  Engine speed 2850-3150
  1948.2 mbar  Spec. intake press. 1900-2150
  1836.0 mbar  Actual intake press. 1900-2150
  49.8 %  D.cycle MAP 55-75%
Friday,01,June,2018,13:14:38:33490
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator
VCDS Version: 12.12.3.0 (x64)
Data version: 20140905


                Address 01: Engine  (038 906 019 EA)

13:14:36 Group 003: EGR (Exhaust Gases Recycling)
  2793 /min  Engine speed 790-870
  845.0 mg/str  MAF (specified) 230-310
  769.3 mg/str  MAF (actual) 210-350
  4.8 %  EGR duty cycle 50-70%

13:14:36 Group 010: Air system (3rd gear - 3000rpm - full load)
  769.3 mg/str  MAF 800-1100
  969.0 mbar  Atmos. pressure sensor -f96-
  1907.4 mbar  Intake air press. 1900-2150
  100.0 %  Throttle 100%

13:14:36 Group 011: Charge pressure control (3rd gear - 3000rpm - full load)
  2793 /min  Engine speed 2850-3150
  1948.2 mbar  Spec. intake press. 1900-2150
  1897.2 mbar  Actual intake press. 1900-2150
  46.6 %  D.cycle MAP 55-75%
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ăsta nu este log în mers. Vezi AICI cum se face. Apoi postează în Topicul dedicat interpretării logurilor.

Şi NU MAI POSTA ACEEAŞI PROBLEMĂ PE MAI MULTE TOPIC-URI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri


scuze nu am stiut cum se procedeaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!