Jump to content

Zgomot puternic, trantit haion!


rares v
 Share

Postare recomandată

La octavia 1 care spun de la bun inceput ca nu a suferit nimic, cand inchid haionul parca e metal pe metal, sau plastic dur pe altul. Este un zgomot puternic, iar pt pasagerii din masina se creeaza o presiune si un zgomot, de mai primesc uneori "urari de bine". De fiecare data am grija sa il las cat mai de jos sa se inchida ca sa nu ma trezesc cu zgomote prea puternice.

Intr-o seara cand eram la cumparaturi, un om cu o octavia II a dat drumu la haion si zgomotul aproape ca nu exista! Am telescoapele in toate mintile si nu cred ca daca as ridica de acele "limitatoare" de palstic prinse pe laterale cu suruburi imbus as reusi sa mai resorb din zgomot. Haionul sta la linie si se inchide/deschide usor!

Poate sa imi dea cineva un manual de caroserie care sa arate cum se regleaza haionul?

SI CEL MAI UTIL ar fi 2-3 poze de la octavia II sa vad si eu cum este facut sistemul si poate pot sa il aplic si eu ca ma dispera sa sune chiar asa de tare! Vreau sa fac din octavia I o octavie mai silentioasa!

Modificat de rares v
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

baga-ti mintile in cap :)

la mine nu face asa rau cum spui tu iar presiune e normal sa se faca .. oarecum pentru ca ai niste guri de aerisire in lateral mascate de bara spate care ar trebui sa previna exact chestia asta. (sau e doar una in spatele plasei de pe dreapta portbagajului)

de reglat cre dca e simplu ca la dacie .. tampoanele alea anegre de pe lateral si cuiul de la incuietoare daca nu cumva e fix. incearca de curiozitate sa dai cu ceva banada de inzolier sau de matisare pe el si vezi daca e vreo imbunatatire legat de zgomotul ala metalic .

oricum nu e nevoie sa trantesti asa tare haionul pt ca se inchide foarte frumos si de la 10 cm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rares asa suna in momentul in care e obosit chedarul si mai ales acum ca e frig

Incearca sa reglezi din alea doua bucati negre de cauciuc dar care sunt pe haion prin infiletare, nu cele de pe lateral, acolo umbli mai tarziu

Cu banda nu rezolvi nimic , pui banda cand bate sau scartaie sa vezi dc e sau nu de acolo,cum am spus reglezi putin cate putin de acolo ca se va modifica putin modalitatea de inchidere si deschidere dc dai mult dintr=o data

Toata chestia e de la amortizare si aici revii la chedar, incearca sa il dai cu ceva sa il faci mai moale

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca pare aiurea, dar verifica daca nu vibreaza numarul de inmatriculare. Eu am patit asa la masina mea. In momentul in care dadeam cu haionul se auzea un zgomot ca de table care vibreaza. Loveste cu mana in numar si vezi daca vibreaza. Daca vibreaza incearca sa pui intre el si caroserie un burete sau ceva care sa nu-l lase sa miste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact...din cauza prezentata de MM07HVB eu am renuntat la suportul de numar si am prins numarul cu banda dublu-izolatoare auto Bison (culoare gri) prin 3 fasii si in tot conturul lui, cu silicon universal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Multumesc de raspunsuri, numaru e de mult prins cu banda ca la zgomot facea pe piatra cubica si in general ca dracii....

Din tampoanele de pe haion, am incercat sa le mai desurub, dar tot ce am obtinut a fost o fortarea a incuietorii, odata cu desfiletarea deja cand deschideam haionul, clapeta era din ce in ce mai greu de actionat.

Posibil si chederul sa fie, dar asa facea inca din 2005, masina fiind fabricata in 2003. Probabil ca modul cum a fost gandita toata treaba sa fie mai "simplu". La Audi A4 avant, poti sa dai cu dusmanie ca nu te dor urechile daca esti in interior. De obicei il tin pana jos si ii dau drumu usor, dar cand esti cu plase sau cu lucuri in mani e greu de manevrat si atunci se aude urat. Mai cercetam cand o fi mai cald ca acuma totu merge pe deformare plastica, nu elastica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am aceeasi problema la masina. Din ce am observat amortizoarele sunt de vina, caci au inceput sa nu mai ridice la maxim hayonul. Problema cu zgomotul metalic este de la numarul de inmatriculare(suportul acestuia). Schimbati amortizoarele(cca. 100 lei/bucata) ,prindeti numarul de portbagaj fara suportul de plastic, si lipiti niste banda adeziva cu burete pe spatele tablitei de inmatriculare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!