Jump to content

Seat Exeo 1.8 TSI 120 CP/88 KW


tytel

Postare recomandată

Stie careva daca se poate activa ca oglinzile sa urce la inchiderea masinii din telecomanda si sa coboare la punerea contactului, plus in videiclip se mai vad si acele rotite de la gurile de aer iluminate, se pot face aceste activari cu vag-com sau necesita si alte modificari?

Link către comentariu

Interesanta culoarea, da bine. Tu ai vrut-o alba sau a fost vreo oferta? Plinul il faci din Ungaria sau Ro?

Stima

Link către comentariu

La Exeo nu exista butoanele de directionare a fluxului de aer de la gurile de ventilatie luminate, insa se pot pune cele de la Audi A4 Cabrio, la care sunt luminate. Daca crezi ca merita efortul, e o modificare interesanta. Oglinzile din cate stiu ar trebui sa se plieze odata cu apasarea lunga a butonului de inchidere a masinii, la fel ca si ridicarea geamurilor. Cel putin asa e la Leon Style.

Modificat de cristian
Link către comentariu

Culoarea eu am vrut sa fie alba, plinul il fac in RO de la Petrom sau OMV, de ce intrebi daca fac plinul in Ungaria :icon_cheesygrin: din cauza calitatii mai bune?

Stiu ca nu exista butoanele iluminate, dar mi-ar placea :lol: am gasit pe ebay acele guri de la A4 cabrio , pretul este in jur de 28 euro bucata plus transportul, ori cinci bucati, se cam aduna, sa vedem pe viitor.O sa incerc sa tin apsat mai mult butonul de inchidere, dar nu cred ca o sa mearga, am inteles ca trebuie activat cu VCDS.

Link către comentariu

Daca se rezolva doar cu activare din Vag Com chiar merita, totusi ai grija iarna, sa nu inghete si sa-ti forteze morotasele. Mecanismul de la Leon trebuia gresat din cand in cand, sa nu se gripeze, asa ca iti recomand si tie sa faci acelasi lucru.

Se pot pune multe accesorii la interior de la A4 cabrio, inclusiv lumini la picioare, buton de start-stop, etc.

Link către comentariu

Da, am alimentat de foarte multe ori din Ungaria si dupa ce faceam cam 100 km, masina incepea sa se comporte altfel..tragea mult mai bine si zgomotul motorului se diminua, De obicei din Mako sau Szeged alimentam.

Stima

Link către comentariu

Daca se rezolva doar cu activare din Vag Com chiar merita, totusi ai grija iarna, sa nu inghete si sa-ti forteze morotasele. Mecanismul de la Leon trebuia gresat din cand in cand, sa nu se gripeze, asa ca iti recomand si tie sa faci acelasi lucru.

Se pot pune multe accesorii la interior de la A4 cabrio, inclusiv lumini la picioare, buton de start-stop, etc.

Pachetul de lumini il am pe masina(paote vb. de doua lucruri diferite), lumini la picioare(fata,spate), lumini la manerul de deschidere a usilor din interior(la toate 4), lumina ambientala de la oglinda care bate pe toata consola centrala, luminile de la scrumiera(fata spate), lumina din cotiera, plus luminile din usa care luminieaza perimetrul cand deschis usa(la toate 4).

Exact la asta ma gandeam si eu cu oglinzile,e nasol iarna cand ingheata.Pot sa pun buton de start stop?

Link către comentariu

Ai lumina in cotiera? Si nu ai in torpedo? Wow! :)

Si referitor la oglinzi, am stat 3 ierni cu Seat-ul vechi inclusiv la -25 de grade o saptamana... si nu au inghetat niciodata.

Nu cred ca ai de ce sa iti faci griji..

Link către comentariu

Foarte frumoasa masina...imi place cum arata pe alb. Iti recomand grila fata de facelift. Este grila tip fagure si se potriveste perfect cu grilele din bara.

La Exeo nu se pliaza oglinzile daca se tine apasat pe butonul din cheie (la Leon functioneaza). Este posibil sa se poata activa functia.

@ mcornel La Exeo Style si Sport, exista sunet cu 8 difuzoare (4 tweetere + 4 difuzoare, toate pe usi) si nu exista subwoofer ca in Audi A4 cu radio Concert si 10 difuzoare. Din lista de optionale se pot comanda difuzoare Bose insa nu pot confirma daca exista si subwoofer. Daca vad unul cu difuzoare Bose voi verifica daca are subwoofer.

Link către comentariu

Cotiera este iluminata de o luminita rosie ambientala, nu cred ca ar fi asa de greu sa pun un bec in torpedo, poate reusesc.

@blordc, merci la fel si tie, sa te poarte cat mai multi km. fara probleme

@Andrei JSE, merci, am pus ochii pe acea grila de cand am vazut pozele de la faceliftsa vedem cand se v-a comercializa si la ce pret.La A4 unde era locul pt. subwoofer?

Link către comentariu

E sub polita spate,sub geamul spate la sedan.

Daca sistemul de rabatare oglinzi e luat si ala de la audi,atunci ceea ce e prezentat in clipul de mai sus e custom made;eu am optiunea oglinzi rabatabile si e din buton,se intoarce spre spate(a se vedea poza).

De altfel,am vazute pe youtube si la audi cand se rabatau oglinzile din telecomanda,dar nu este OEM.

SAM_0052.jpg

Link către comentariu

Cum spune si mcornel, subwooferul este sub polita spate la A4.

La Exeo exista decupajul pentru subwoofer, dar el nu exista. Piesele de facelift deja se vand, s-a comandat la noi un far cu xenon pentru Exeo FL.

Link către comentariu

Asa e si la mine rabatarea oglinzilor,prin invartirea butonului in spate,sa vedemdaca reusim din telecomanda.Se vede locul la subwofer daca te uiti din porbagaj la partea de sus.

Andrei JSE - te ocupi cu piese OEM pt.grupul VAG sau si alte marci?Daca da,poti sa-mi spui un pret pt. grila,aici sau pe PM,Merci frumos.

Link către comentariu

Am fost saptamana trecuta pe la REVO,( initial vb. cu ei doar la tel.) sa-mi spuna exact ce se poate face cu acest TSI de 120 CP. Am intrat cu masina in curte, dupa care a urmat sa puna testerul pe ea,dupa vreo 10 min(timp in care a intrat pe calc. masinii pt. a citi ceva cod) deconecteaza laptopu si-mi spune ca o sa fiu sunat in momentul in care stiu si ei mai multe informatii.Am fost sunat dupa doua zile,mi-au sps ca pt. resoftare trebuie sa dea jos calc. de pe masina pt. ca este parolat,asta ar insemna sa pierd garantia pt. ca la montare nu au cum sa-l puna fara sa se observe.Cu asta m-au lamurit,mai tre sa astept mult si bine,pt. ca luna viitoare merg la extinderea garantiei. confusedsmiley.png

In schimb mi-au dat si o veste buna,au spus ca are aceiasi turbina si injectoare ca cel de 160CP si se poate duce la 210 sau 220 CP( nu mai tin minte exact pt. ca am ramas WOW la ce am auzit).Eu stiam ca sunt diferite motoarele de 120 si 160 CP, i-am intrebat si de doua ori daca sunt siguri in legatura cu motorul, raspunsul a fost scurt, DA.Voi ce ziceti, e posibil sa fie la fel, cum as putea ferifica sigur?

Link către comentariu

Ai o masina frumoasa, sa o porti cu placere.

Eu zic ca poti sa ai incredere in spusele celor de la Revo. Mai ramane sa treaca perioada garantiei :icon_thumleft:

Link către comentariu

Trebuie verificate codurile pieselor 120cp vs 160cp in ETKA. Daca e adevarat 1.8-ul asta devine chilipirul secolului :D.

Sa stapanesti sanatos masina, fara incidente si sa ai grija de ea.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Ai o masina frumoasa, sa o porti cu placere.

Eu zic ca poti sa ai incredere in spusele celor de la Revo. Mai ramane sa treaca perioada garantiei :icon_thumleft:

Meci frumos, la fel iti doresc si tie, incredere am in cei de la REVO, doar ca mai vroiam sa aud si alte pareri de pe forum, mie unul imi vine foarte greu a crede ce mi-au spu ei.

Trebuie verificate codurile pieselor 120cp vs 160cp in ETKA. Daca e adevarat 1.8-ul asta devine chilipirul secolului :D.

Sa stapanesti sanatos masina, fara incidente si sa ai grija de ea.

Merci de urare, poti sa-mi detaliezi putin cum se face aceasta verificare ETKA si eventual unde?

Link către comentariu

Frumos este Exeo desi se vede ca este A4 b7 putin restilizat, insa are un raport calitate-pret foarte bun.

Eu tot nu am inteles care e ideea cu motoarele de capacitate cilindrica mai mare ce dezvolta stock aceeasi putere ca cele mai mici. Poate da mai bine pe o limuzina A4, Exeo sa fie un motor de 1.8. Insa au aceleasi performante ca un 1.4TSi.

Probabil difera 1.8 de 120 de 160 si prin mai multe componente, insa in foarte mare masura specificatiile motorului si nu numai sunt identice.

Difera doar la capitolul frane.

http://seatcp.com/se...3&engine_id=102

http://seatcp.com/se...13&engine_id=97

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

E posibil ca motoarele mai noi de la vag (1.2tsi si 1.4tsi) sa fie prea complicat de montat pe platforma b7 care este destul de diferita, motorul e montat longitudinal. Sa nu uitam ca Exeo este masina facuta pt costuri de productie cat mai mici (si va fi produs numai cativa ani platforma fiind depasita si abandonata de vag). Probabil toate componentele speciale pentru a putea monta un motor mai modern ridicau f mult costul de productie, asa ca au downgradat un motor deja existent, sunt sigur ca e mult mai usor sa faci un soft nou decat sa produci in serie o gramada de componente unice acestui model (galeria de evacuare, sistemul de admisie si probabil multe altele).

Exeo e de 1000 de ori mai aratos decat a4 liniile sunt mult mai interesante, audi-ul era banal.

Focusul combi din familie il vom inlocui mai mult ca sigur cu un exeo combi raportul pret-calitate este exceptional. Eu nu sunt atras de masinile in 3 volume si 4 usi pt ca sunt nepractice.

@tytel: La cati mai multi km, masina arata super in alb.

Link către comentariu

Va multumesc pt. urari :)

The_Ego, eu cred ca au intodus motorul de 1.8 si 120 CP ca entry level, deoarece are un cuplu cu 30 Nm mai mare fata de cel de 1.4, plus acea "teama" de a lua un motor mic ca si cilindree pe o masina cum ar fi Audi, in cazul meu Exeo, eu cred( doar parerea mea) ca fiabilitatea motorului de 1.8 ar trebui sa fie mai mare fata de 1.4.Merci de linkuri, pacat ca nu scrie nimic de turbina si injectoare :icon_cheesygrin:

Master_Blaster, La fel este si la Audi A4 B8, motorul de pornire este acest 1.8 TSI de 120 CP, doar ca ei il numesc TFSI, in legatura cu costurile ai mare dreptate, asta s-a si urmarit cu Exeo, sa fie cat mai mici.

Link către comentariu

Dupa cum spune si tytel, motorul 1.8 TSI de 120 CP este varianta entry level la A4 si Exeo.

De asemenea, la motorizarile diesel puteti gasi doar 2.0 TDI cu 143 sau 170 CP, motoare preluate de la A4 B8.

@tytel O sa ma interesez de pretul grilei fata de facelift si iti scriu aici.

@Master_Blaster Daca va hotarati sa cumparati Exeo, anunta-ma si facem o oferta buna. :)

Link către comentariu

OT: Pai ar fi chiar tare sa o iau tot de la PBV, de la PBV2 am luat a3-ul iar de la PBV1 am luat golf-ul.:))

Link către comentariu

Mai pun niste poze cu ineriorul, ca nu prea aveam decat una :rolleyes:

post-65099-0-15806300-1329433143_thumb.j

nu intelg de ce nu ma lasa sa pun decat una singura :huh:

Modificat de tytel
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!