Jump to content

Tremurat la accelerare . Dc ?


GeorgeMLG
 Share

Postare recomandată

mi se pare ca chiptuning se facea la masinile pana in 2000 cum e a mea unde este nevoie de dezlipirea si inlouirea celor 2 eproame sau invers

deci unul se face prin dezlipirea iar altul prin simpla citire a softului prin mufa de diagnoza, depinde de anul de fabricatie si tipul de calculator pe care il ai

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 92
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • GeorgeMLG

    9

  • zebrocksky

    6

  • burcioagabogdan

    6

  • pop cristian

    5

Am si eu problema asta de care se discuta aici. Trepidatie mare cand accelerez, prin treptele 4 - 5. In plus am si o bataie pe partea dreapta, zic eu, dar aceasta se aude numai la viteze mici, in curbe dar si in linie dreapta! Credeti ca poate fi planetara. Nu am verificat tampoanele la cutie si motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GOLF IV variant

Salut.Sa vedeti ce am patit eu.Conduceam linistit si masina a inceput sa trepideze usor,cand am accelerat fin,sa maresc viteza.Incepuse sa faca asa la fiecare accelerare.M-am gandit ca un injector nu mai lucreza.Dupa 40 de km de mers precaut,trepidatiile s-au intensificat,iar puterea motorului a inceput sa scada si ea.Incercand sa pastrez turatia undeva la 2000-2200 de rotatii,suficient cat sa pot sa ma deplasez,fara sa accelerez,turatia a inceput sa creasca singura undeva la peste 5000de rotatii,moment in care am oprit motorul din cheie.Am observat atunci un nor mare si dens de fum negru in spatele meu si am oprit masina pe dreapta.Am asteptat cateva minute sa sa aseze uleiul in baie si am verificat nivelul,care scazuse de la limita maxima a suprafetei hasurate,pana la jumatatea ei.Motorul a pornit normal,dar nu functiona rotund(in 2pistoane).La service,dupa scanare,injectoarele 1 si 3,nu functionau in parametrii.Singurul defect gasit la scanare.Dupa ce am schimbat injectoarele cu problema,motorul merge la fel de neregulat.Nu s-a schimbat nimic nici la scanare,aceeasi problema la aceleasi injectoare,1 si 3.Desi eu banuiesc turbina,ea pare sa functioneze bine,normal. Motorul meu este ajm,85kw,PD.Inainte de patanie,motorul nu consuma ulei,nici cat ar fi fost indicat.Am observat ca pe la joja si pe la capacul de ulei scoate mult fum,ca de esapament,cand este motorul pornit,dar am inteles ca ar fi normal la motoarele cu PD.Masina este in service inca.Oare ce s-a intamplat?Inca nu s-a umblat la turbina.Sper sa nu fiu off-topic,dar se vorbea aici despre trepidatii la accelerare.Multumesc si astept pareri de la voi,poate se elucideaza misterul

Modificat de GOLF IV variant
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu fie un simptom de turbina care se preagatea sa o ia pe ulei. Daca gasessc mult ulei dupa ce desfac furtunul de admisie a aerului in turbo, cel mai sigur turbina a luat-o pe ulei.Posibil ca lagarele de centrare , axul turbinei s-a descentrat si o buna parte din uleiul din baie a scapat pe langa el ajungand partial in admisie, partial in evacuare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@GeorgeMLG: la tine problema e din planetare. De-aia iti da in nas asa cand pleci pleci de pe loc. Pare ciudat, stiu. Cine a avut Dacia berlina cu carburator, a experimentat sigur problema asta si stie despre ce zic cu datul in nas la plecarea de pe loc. Ca sa-ti dai seama care e cu problema, cel mai usor e pe rampa cand poti sa intri sub masina si sa misti planetare si sa vezi pe ce parte bate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca apesi-eliberezi ambreiajul se modifica sunetul motorului?Sa nu fie si volant complice....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zebroscksky : volant nu are bataie caci are cam 50000 de km poate chiar mai putin ... yo ma gandeam sa nu fie ambreiaju .. caci l-am schimbat anu trecut si credeam sa nu fie vreun defect de abrica a ambreiajului .. deoarece imediat dupa ce l-am schimabt la vreo 3 4 zile a apruttremuratu masinii la plecare de pe loc cu a 1 a .. si din cate stiu yo asta e de la ambreiaj ovalizat ... doar ca fenomenul ala a trecut

alexander : roata din dreapta daca misti brusc de ea ( nu are joc din rulmenti sau alte chestii ) sau daca pur si simplu o lovesti mai tare cu podu palmei intr-o parte se aude o bataie , dar niste mecanici miau zis ca ar fi de la caseta de directie .. da doar atat nu au verificat mai mult .. m-am mai gandit si yo la planetare dar nu am sculele necesare sa o desfac yo si nici timpul necesar .. iar la service mie cam frica sa ma duc ca poate imi schimba ce nu treb ( caci am mai poatito la masina mamei mele .. era un sunet ciudat spate cand luai curbe si aia au zis cai rulmentu spate .. am dat vreo 7 mil pe el .. ca era mai complicat la hyundai rulmentu venea cu inca ceva nu venea singur si plm ... si problema era de la amortizor :| )

Mecanici aia sau gandit la directie deoarece .. am si simtomu ala enervant de simt gropile in volan .. pur si simplu se simte ca si cum se misca volanu cand iau o groapa sau merg pe drum mai denivelat . gen drum pietruit ..

Modificat de GeorgeMLG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna...am si eu o problema pe care nu mi-a putut-o rezolva niciun service (3 la nr, deocamdata)

intr-o seara mergand normal, pe zapada, a trebuit sa pun o frana brusca, intr-o curba k altfel se urca unul pe mine.....

de atunci se aude un zgomot ciudat, ca o bataie sau huruit, in partea dreapta, cand accelerez, cand schimb vitezele, in panta se aude groaznic si parca nici nu mai trage asa bine....in viraje nu.

la primul service mi-a schmbat un tampon de la motor...zgomotul a continuat

la al doilea cica ar fi capul de planetara de la cutie....

la al treilea...nu e capul....parca ar fi de la cutia de viteze, vreun rulment ceva...dar nu se poate shimba, trebuie sa astept sa ma lase de tot masina

am sa incerc la un alt service sa vad si aia cu ce varianta mai vin....

voi ce credeti k ar fi pt k zgomotul parca se acutizeaza pe zi ce trece si nu as vrea sa ma trezesc in mijlocul drumului......:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca e huruit constant...cele mai mari sanse sa fie un rulment...altceva,cap de planetara daca nu mai are vaselina in burduf.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vreun rulment la cutia de viteze? k nu ma pricep...

huruitul e constant, doar in mers....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca sa mai izolezi sunetul ridici masina pe elevator o pornesi,bagi in viteza si o lasi sa mearga la relanti.Te bagi sub masina si vezi pe unde huruie.La fel,invarti de roti "manual",cu motorul oprit,sa vezi daca se aude ceva suspect la roata.Cineva mai avea un huruit(dar nu cred ca e cazul tau) si el zicea ca e de la roti.De fapt furtunul de la pompa de servo a fost cauza.Era "imbatranit" si se umfla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

toate astea mi-au fost facute la ultimul service, unde mi s-a zis ca ar fi ceva pe la cutia de viteze, dar nu stie exact....si ca nu poate umbla la cutie...e adevarat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate...dar trebuie sa o dea jos si sa o desfaca,lucru care costa multisor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult....zilele astea ma duc la alt service sa vad cu ce alta varianta a problemei vor veni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fara a face reclama te sfatuiesc sa iei legatura cu Radural(Radu) cu MasinaPoporului(Iulian),cu care mai colaboreaza.Foarte priceputi si de treaba.

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GOLF IV variant

Salut.Vis-a-vis de problema cu trepidatul motorului si turarea singura a motorului(asa cum am explicat mai sus),am aflat efectele si nu cauza sigura,inca,a lor.Astfel,am gasit pistonul 3 spart pe jumatate,cu o bucatica lipsa din el,iar pistonul 1 fisurat.Azi am montat piesele aferente reparatiei si astept sa montam si turbina curatata+restul evacuarii.Am gasit ulei numai la nivelul rediatorului de la intercooler si pe peretii tubulaturii admisiei,care s-ar fi adunat acolo in timp,sub forma vaporilor de ulei condensati.Turbina este aparent ok.Fumul a fost negru datorita supraalimentarii cu motorina(aici explicatia ar fi disfunctionalitatea injectoarelor sau pistoanele aveau fisuri mai vechi)+vaporii uleiului acumulat in intercooler=turarea motorului singur in exces,peste 5000 rpm.Am putut oprii motorul din cheie,pentru ca el s-a supraalimentat cu motorina si cu uleiul acumulat in timp in intercooler.Aici,turbina nu are nici un aport(sper eu).Acum astept sa fie si evacuarea gata montata si sa pornim motorul,sa vedem valorile injectoarelor.Poate ele sunt sursa problemei si nu lucreaza cum ar trebui.Va tin la curent cu ce mai aflu si orice sugestie de la voi,este cu drag asteptata.Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zebroscksky : volant nu are bataie caci are cam 50000 de km poate chiar mai putin ... yo ma gandeam sa nu fie ambreiaju .. caci l-am schimbat anu trecut si credeam sa nu fie vreun defect de abrica a ambreiajului .. deoarece imediat dupa ce l-am schimabt la vreo 3 4 zile a apruttremuratu masinii la plecare de pe loc cu a 1 a .. si din cate stiu yo asta e de la ambreiaj ovalizat ... doar ca fenomenul ala a trecut

alexander : roata din dreapta daca misti brusc de ea ( nu are joc din rulmenti sau alte chestii ) sau daca pur si simplu o lovesti mai tare cu podu palmei intr-o parte se aude o bataie , dar niste mecanici miau zis ca ar fi de la caseta de directie .. da doar atat nu au verificat mai mult .. m-am mai gandit si yo la planetare dar nu am sculele necesare sa o desfac yo si nici timpul necesar .. iar la service mie cam frica sa ma duc ca poate imi schimba ce nu treb ( caci am mai poatito la masina mamei mele .. era un sunet ciudat spate cand luai curbe si aia au zis cai rulmentu spate .. am dat vreo 7 mil pe el .. ca era mai complicat la hyundai rulmentu venea cu inca ceva nu venea singur si plm ... si problema era de la amortizor :| )

Mecanici aia sau gandit la directie deoarece .. am si simtomu ala enervant de simt gropile in volan .. pur si simplu se simte ca si cum se misca volanu cand iau o groapa sau merg pe drum mai denivelat . gen drum pietruit ..

Daca simti gropile in volan, e posibil sa fie si de la coloana de directie, am inteles ca-si face joc datorita faptului ca merge reglata pe adancime. Vezi daca ai joc sus-jos in volan cu motorul oprit. Daca ai, cel mai probabil e coloana. Daca nu, poate sa ai vreun capat de bara capiat si sa-ti miste roata la gropi.

Planetara nu trebuie data jos ca s-o verifici. Misti de ea asa cum se invarte si vezi ce joc are si daca bate si de asemenea o impingi ba spre cutie, ba spre butuc si iar asculti daca "zice" ceva. Rezultatele acestui "test" le poti interpreta mai bine facand acelasi lucru si la o masina care n-are nimic, sau testul fiind facut de un om care are habar de mecanica. Daca vrei pot sa-ti recomand un service si chiar si-un mecanic care lucreaza in weekend, cred ca ai vazut pe-aici pe forum de cine vorbesc.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Aceeasi problema intampin si eu de ceva vreme. Am citit tot ce s-a scris mai sus si, trebuie sa va zic, nu prea poti trage vreo concluzie.

Parerea mea este ca tremuatul in sarcina provinde de la planetara.

Cam ce pret ar avea capul planetarei dinspre cutie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai intrebat pe unu pe altu (mencanici) si mi-au zis ca ar putea fi placa de presiune.

Oricum, mi se pare ca iar o iau pe bajbaite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

du-te la un mecanic bun care stie ce face , parerea mea . ca altfel schimbi jumate de masina si tot nu rezolvi problema ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Deci cu injectoarele originale nu mai tremura .. aveam pe masina unele de 120cai .. sa tremure de la injectoare sau de la planetare dandui putere mai mare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa-ti fi dat un plus de cuplu injectoarele alea putin mai largi si sa-ti faca asa din volant...parerea mea. Daca asta e situatia, atunci probabil ca peste ceva km o sa trebuiasca sa investesti intr-un kit de ambreiaj nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!