Jump to content

Achizitie Passat B6 - Sfaturi


andyzmart
 Share

Postare recomandată

Salut vwforum si LA MULTI ANI !

Sunt un fericit posesor al unui Audi A4 1.8T care desi mi a adus multe momente superbe a ajuns sa mi manance zilele cu foamea lui pentru combustibil.

Asa ca sunt in cautarea unui Passat care sa ma unga la suflet cu un consum exceptional.

Momentan sunt oprit la un 2.0 TDI CR cu norma euro 5 si bluemotion de 110 cai. Toate ar fi superbe daca nu ar fi cu o cutie M5 ... Asa ca sunt in mare dilema si as avea nevoie de sfaturi de la posesorii de motoare economice si fiabile. Inclin mai mult pentru E5 din cauza taxei de prima inmatriculare

Va multumesc anticipat! :)

Modificat de andyzmart
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este foarte bun si motorul si cutia chiar daca este in 5 trepte. Este f bine etaja, iar consumul este f mic. Go for it!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa se tarasca comparativ cu 1.8T-ul pe care-l posezi..

Daca vrei ceva mai voinic ar trebui sa te indrepti spre un motor mai puternic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

depinde de necesitatile tale, daca conduci normal e ok, daca faci drumuri mai lungi si cam ai tendinta "sa bagi piciorul in gaz" si mai esti si incarcat (persoane - bagaje) vei simti nevoia unor caluti in plus, altfel e destul de ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faceam in jur de 25.000 Km pe an pana acum. De acum incolo insa voi fi nevoit sa fac mai mult , in mare parte in afara orasului.

In mod normal nu as opta pentru putere mai mica dar sunt fortat de consum. Motorul de 2.0 140 cai am auzit ca are si probleme cu injectoarele ... Iar de consum inca nu am intrebat. Ce consum aveti pe un 2.0 140cai ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CR-ul consuma mai putin decat PD. Eu afara consum intre 5 si 6.3. Depinde cum merg. De obicei undeva la 5.5-5.7. Urban 8.5-9.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am motor 2.0 tdi, am venit pe 29.12.2011 de la Sinaia la Bucuresti cu 3.2 consum in localitate cu 70 iar in afara maxim 120.

Am avut si consum de 8,5 afara pe autostrada (drum expres cu 2 benzi o portiune) din Antalia Ia Istambul, am mers intre 170 si 200 si am facut 660KM in 4 ore si jumate.

Eu zic ca nu consuma deloc daca mergi normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Detin masina din semnatura 2.0 TDI cu 110 cp....la consum este excelenta!!! Oras intre 6.5 si 7.0 iar afara...intre 5 si 6 daca sunt singur sau maxim 2 persoane...daca o incarc deja incepe sa se simta la consum si mai ales la putere :(.sunt genu care imi place sa o calc din cand in cand si cateodata ma cam dezamgeste. De asta la primul drum care imi va aparea pe la brasov o sa il caut pe Domnul Voinea sa ma ajute cu un chiptuning.Treaba cu 5 trepte ma deranjeaza putin :( as fi vrut si a6a si am sa ma interesez daca pot monta cutie cu 6 trepte!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu ai nevoie de mai multi cai nu de alta cutie. Vezi ca cea cu 6 tr. este mai scurta la rapoarte, este mai rapida doar la plecarile din stop, atat. Nu ai viteza mai mare cu a 6 a fata de cea cu 5 trepte.

Vezi ca Voinea are cartierul general la capitala :)

110 HP pentru greutatea ei sunt decenti, atat. Daca ti place sa o calci, mergi direct la 160 in sus, fara modificari, doar din soft. Motorul asta este genial, poate foarte mult, vorbesc de CBDC (110 HP). Poti ajunge pana pe la 190 HP fara modificari, doar din soft.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze nu stiu dece ma gandeam ca Voinea este la brasov...

dar daca ajung de exemplu la 160 cp cu 5 trepte consumul unde mai ajunge?

iar cu ajunsu la 190 cred ca ajung cu un power box, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citeste exact ce am scris. Totul este DOAR din soft. NU consuma mai putin si nu fuge mai tare cea cu 6 trepte, sunt aproape la fel rapoartele la 5 cu 6. Diferenta mai mare este la plecare.

Nu conteaza cu ce viteza mergi, ci cum ajungi la ea. Cu soft modificat consuma char mai putin, exceptie fiind cazurile cand ii rupi fasul. Oricum motorul asta are un consum de tot rasul, adica foarte mic si mai cara si o tona cinci/sase sute plus persoane...

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

razvan3c

Sal.,

Din ce stiu eu de la un prieten ce are golf 6 2.0 TDI / 110 CP acest motor nu poate fi resoftat / remapat momentan, de asemenea nici cel de 1,6 TDI / 105 CP.

Dar nu strica sa-l intrebi pe Dl Voinea .

Oricum mai mult de 30% din puterea de fabrica nu e indicat sa treci decat daca esti dispus sa frigi ambreiajul .

Iar Dl Voinea la mine a zis ca 30% e ceva safe pentru motor.

Deci de 190 CP cum zice colegul theo nici nu poate fi vorba, deoarece asta ar insemna undeva la 70% din ce ai tu acum.

Iar eu nu am auzit de o asa marire de putere.

O seara buna

Modificat de @DRI@N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adrian eu nu spun ce nu stiu. Acest motor este cel mai permisiv la resoftare.

Stiu si spun aceste lucruri din gura lui Dragos Voinea.

Pacat ca mi pui cuvantul la indoiala, nu mai am varsta cand sa mai bat campii... Daca tu nu ai aceasta informatie, nu inseamna ca ea nu exista.

Nu compara PD cu CR.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa o fi.

Dar oricum la 190 Cp nu cred ca o urca .

O seara buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba da, eu. Si nu la 190 ci 192.

Si nu o fi asa ci asa este.

La fel.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci daca e asa sa-l roage razvan3c sa-i faca si un dino test sa vedem si noi.

Chiar ma-ti facut curios toti 3.

Nu de alta dar pe site la TCM Germania nici nu scriu ca fac acest motor .

Si nici pe cel din Romania.

Modificat de @DRI@N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

theo

sa inteleg ca tu ai motor 110 cp dus pana la 192 cp?

de a6a nu ma intereseaza sa fuga mai tare...ma intereseaza consumul si daca tu spui ca nu consuma mai putin cu a6a, atunci de ce au mai scos cutii cu 6 trepte?adica cu a6a la o viteza medie de 120 cred ca turatiile sunt in jur de 2000, cu a5a deja sunt la 2200 sau poate si mai mult....corecteaza-ma daca gresesc....

@dri@n

Pentru ca masina mea nu este in lista, l-am intrebat pe Voinea si a spus ca poate. si ar ajunge la 140, 150 cp max in safe mod.deci in jur de 30, 35 % de putere in plus.

Modificat de razvan3c
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

razvan3c

Asta vroiam sa-ti explic si tie si lui theo dar el sustine ce a scris mai sus.

Eu nu-l contrazic pe Voinea ca duce masina la 190 Cp dar nu doar din soft ci poate un stage 2 care are nevoie si de alte componente.

Turbo, Ambreiaj, Evacuare, Etc.

Diferentele de putere pe 2.0 TDI / CR sunt facute din turbina, nu toate au aceeasi turbina.

O seara placuta.

Si astept rezultetul dinotest pentru puterea de 190 Cp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In conditiile in care tin masina, sigur o sa fac resoftare direct la 160, dupa o vreme o sa o fac la 190. Dar asta numai in conditiile de mai sus. Eu am vorbit deja si urmeaza doar sa fiu decis. Despre cutie, nu mai sunt diferentele asa mari care erau la inceputuri cand au aparut cutiile cu 6 tr. Cand o sa am timp o sa fac o comparatie intre una cu 6 si una cu 5. Eu am avut si cu 6 si stiu clar ca in oras puteam merge cu a 4 a linistit. La asta merg aproape numai cu a 3 a, in 4 este subturata rau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

theo,

totusi nu am inteles cati cp ai de serie pe masina....si cand vei face resoftarea sa imi spui si mie unde ai facuto si ti-as multumi daca ne arati si noua anumite date....consum un dinotest....si mai ales daca se infige cand ai nevoie de putere.daca e asa imi fac si eu resoftarea la 160 cp fara sa mai schimb nimic si fara sa riscuri.

o seara buna si multumesc de explicatii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 years later...

Va salut.

Vreau sa cumpar un Passat B6 Berlina.Dupa ce am rasfoit cateva topic-uri pe forum, m-am hotarat pe motorul BMP, intelegand ca celelalte, in special BKP-ul are probleme cu injectoarele.Precizez ca am un buget de circa 6000 euro.Credeti ca gasesc o masina buna la acesti bani?Ce alte aspecte, probleme, identificabile usor mai trebuie avute in vedere?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa un efort si ia cu motor CR an 2010 .

Ambele motoare mentionate de tine au probleme ...de la pompa de ulei ...pana la injectoare ,axa came ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit ca cele CR sunt mai bune, insa deja fac un efort.?

Chiar atat de pacatoase sunt?

Motoarele common rail au aparut in 2010?Pe Passat ma refer aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CR-u a aparut tarziu la grupul vag ,in 2008 . Iti recomand an fabricatie minim 2010

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!